Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta, huomenna ois kinkun ostoon meno. Tarkoitus löytää tuore eli punasuolattu Pipsa possu.
Harmaa suolattu on kuraa
meikäläinen ostanut pitkään valmista kinkku-siivuja, viime vuonna oli 13e/kg. nyt varaudun 18e:oon.
saas nähdä nytten, sitä syö pidemmänkin aikaa, vaikka leivän päällänsä.
Tuli yöllä karmeasti lunta, meillekkin Lahteen 20cm.
on kivat sullensa, odottelen että tulee ovien eteen lumikolat niin pääsen vetämään myöskin takapihan.
Meillä tuo leivinuunin takaosan "hyllyn" päälläKaunis tonttu-ovi, mä en laita kun ei ole jalkalistassa tilaa, on huonekalut ympäriinsä seinillä
Näitä tauluja oli aina vanhempien luona joulun aikaan, toivat mukavan tunnelman
Meillä näitä perintönä kans jonku verran, plus ostettu välillä. Tokmanni ja halpahalli välillä myyNäitä tauluja oli aina vanhempien luona joulun aikaan, toivat mukavan tunnelman
Kielitoimiston oikeinkirjoitusoppaassa ja neuvotaan käyttämään muotoa: Hyvää joulua (ja onnellista uutta vuotta!), mutta
paljonhan esimerkiksi joulukorteissa näkee käytettävän isoa alkukirjainta; ei se varmaan aivan väärin ole.
Hieno kuva, mua vaan häiristsee kun en tunnista ko kuvasta muuta kuin nes konsolin ja hahmoista joulupukin.Olenkohan tynnyrissä elännyt kun en ketään muuta tunnista vai pitäiskö tunnistaa kun kerran kasarin lapsia oon8 yötä jouluun.
Hienoa ja pakkasellista viikonloppua kaikille.
Se on Herrain Perjantai <3
No jos olet katsonut kyseisen (viime vuonna?) tulleen leffan niin ehkä voisit tunnistaa jonkin hahmon, mutta kasarin opeilla ei pääse paljoa Nintendoa pidemmälleHieno kuva, mua vaan häiristsee kun en tunnista ko kuvasta muuta kuin nes konsolin ja hahmoista joulupukin.Olenkohan tynnyrissä elännyt kun en ketään muuta tunnista vai pitäiskö tunnistaa kun kerran kasarin lapsia oon
No jos olet katsonut kyseisen (viime vuonna?) tulleen leffan niin ehkä voisit tunnistaa jonkin hahmon, mutta kasarin opeilla ei pääse paljoa Nintendoa pidemmälle