- Liittynyt
- 06.12.2016
- Viestejä
- 251
Ihmeen vähän tuntuu ketään kiinnostavan tuo uusimman DLSS:n kuvaa muokkaava vaikutus Cyberpunk-esimerkissä. Siinä valaistus on hyvin erilainen kuin referenssissä. Voisi kuvitella, että referenssistä on RT pois päältä, kun violetit valot eivät heijastu maasta, mutta hei... violetit heijastukset ovatkin vain DLSS:n keksintöä ja siten aivan jäätävä virhe.
Tällä perusteella pidän koko 3.5 versiota rikkinäisenä, kunnes moiset virheet korjataan. DLSS toimii oikein ja parhaiten kun kuvaa ei erota referenssistä, mutta FPS on tuplat. Muistakaa tämä.
Tällä perusteella pidän koko 3.5 versiota rikkinäisenä, kunnes moiset virheet korjataan. DLSS toimii oikein ja parhaiten kun kuvaa ei erota referenssistä, mutta FPS on tuplat. Muistakaa tämä.
