Voisiko tekstuurien ja objektien luominen toistettavasti samalla tavalla samoista lähtöparametreista olla tehtäväspesifistä tekoälyä?
Ehkä se olisi sitten spesifistä softatasolla mutta sitä varten ei ole erillistä rautaa?
Mutta jos sitä varten olisi pieni viipale piipalasta tai vaan sen toteutustavasta, niin pystyisi perustelemaan miksi jokainen joutuu taas kerran ostamaan uuden kortin. Mikä on kaupallisesti yleensä ollut Nvidialle kannattava veto.
No, tulisiko kieleen sitten laajennuksia tekstuurien ja kappaleiden (objects) luomista varten?
Toisaalta 4000-sarjan frame generation ei tukenut 3000-sarjaa. Mikä auttoi perustelemaan miksi uusi kortti pitäisi ostaa.
Hieno idea.
Eikös ne ultraksi skaalatut AI-bittikartat (kuten Jensen Huang sanoi) pitäisi sitten hirmu nopsaan tulla, jotta ne voidaan tehdä lennossa tarpeen mukaan jokaista ruutua varten erikseen, 240 Hz? Ja niiden pitäisi olla joka kerta lähes samanlaisia, ettei artifakteja pompsahtele koko ajan. Mutta ei kai ole varmaa että tämä on mukana jo 5000-sarjassa?
Tekstuurien lisäksi jatkossa generoidaan myös kappaleita. Ehkä kappale muodostuu useista tekstuureista, joilla on yhteiset generoinnin lähtöparametrit, tms.
Edit. vai menisikö se niin, että alkuperäiset ultra-bitmapit skaalataan alas AI-avusteisesti ja samalla sen palauttamiseen (melkein) ennalleen synnytetään jonkunlainen ohje AI:ta varten? Eli pienen resoluution bittikartta koostuisi jatkossa kahdesta osasta, bittikartasta ja neuraaliskaalauksen "ohjeesta"?
Google löysi kuvan täältä:
Reddit - Dive into anything