NVIDIA-spekulaatioketju (Lovelace ja tulevat sukupolvet)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
122
Saiko Multitronicilta kukaan mitään 3080-mallia tilattua niin, että sitä oli vielä varastossa ja olisi lähtevinään liikkeelle heti?
En huomannut tuossa 16-17 välissä itse, että yksikään kortti olisi siellä ollut varastossa. 16:01 Triosta tilaus sisällä ja odottaa käsittelyä tilassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Saiko Multitronicilta kukaan mitään 3080-mallia tilattua niin, että sitä oli vielä varastossa ja olisi lähtevinään liikkeelle heti?
Ainoat kortit mitä tänään oli saatavilla oli Jimmsillä ja oletettavasti Verkkokaupalla. Jimmsillä eri merkkejä saatavilla pieniä eriä, verkkiksessä MSI:n Ventusia 10kpl tuotesivun mukaan. Ei kyllä hajua mihin ne verkkiksen laput sit valahti, koska kukaan täältä ei oletettavasti sellasta saanut :think:
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
92
Jaksaisiko joku hieman rautalangasta vääntää, onko tuo kolmas lisävirta täysin turha? Tämmöinen vaikutelma jäi itselle io-testien luettua.

edit: vai odotetaanko custombiosia ja voidaan muuttaa powerlimittiä korkeammalle yli 375watin, jolloin saadaan ns. kolmas piuha käyttöön?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Jaksaisiko joku hieman rautalangasta vääntää, onko tuo kolmas lisävirta täysin turha? Tämmöinen vaikutelma jäi itselle io-testien luettua.
Vakiobiosilla kyllä. Ironista sinänsä et testin ainut 3x8-pin kortti sisältää myös sen pienimmällä power limitillä olevan biosin. Jatkosta sit paha sanoa et mihin asti modibioseilla saa sitä powerlimittiä nostettuu.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 919
Jaksaisiko joku hieman rautalangasta vääntää, onko tuo kolmas lisävirta täysin turha? Tämmöinen vaikutelma jäi itselle io-testien luettua.
Kyllähän tuo siltä vaikuttaa, sillä TUF saa parhaimmat virrat kahdella liittimellä. Saa nähdä sitten mitä Strix saa aikaan kolmella liittimellä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
3
Asus TUF OC Jimmsiltä, tilausvahvistus sähköpostiin 16.16 ja sija... 173. :smoke:

Kysyin voisiko saada nopeammin jos vaihdan nyt toiseen malliin, mutta eivät suositelleet ennen kuin saavat itse lisää tietoja.

Mutta jok tap terkut sinne aspan tyypeille ja kiitos että päivystätte vielä tähän aikaan.
 
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
29
Saiko Multitronicilta kukaan mitään 3080-mallia tilattua niin, että sitä oli vielä varastossa ja olisi lähtevinään liikkeelle heti?
Minulla kävi hyvä tuuri tilauksen suhteen että sivut eivät kaatuneet tai ruvenneet tökkimään kesken kaiken, tilauksen sain minuutissa, ja vahvistus tuli pari minuuttia myöhemmin sähköpostiin.
Tilattu: 17.09.2020 16:01
Itse tuote ei ole liikkunut mihinkään Multitronicista, sekä tilaus näyttää olevan Odottaa käsittelyä tilassa. Kyselin myös asiakaspalvelusta sähköpostilla toimitusaikoja, mutta vastausta ei tullu tänään. Voin päivitellä tänne lisää jos se liikahtaa postiin. Esim huomenna.

Tuote: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 224
Minulla kävi hyvä tuuri tilauksen suhteen että sivut eivät kaatuneet tai ruvenneet tökkimään kesken kaiken, tilauksen sain minuutissa, ja vahvistus tuli pari minuuttia myöhemmin sähköpostiin.
Tilattu: 17.09.2020 16:01
Itse tuote ei ole liikkunut mihinkään Multitronicista, sekä tilaus näyttää olevan Odottaa käsittelyä tilassa. Kyselin myös asiakaspalvelusta sähköpostilla toimitusaikoja, mutta vastausta ei tullu tänään. Voin päivitellä tänne lisää jos se liikahtaa postiin. Esim huomenna.

Tuote: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO.
"Hei,

valitan, mutta eivät ole varastotavaraa, ja tilauksia on erittäin paljon. Kortti on tilausjonossa mutta toimitusaika ei ole nyt tiedossa, mutta kysyntä on niin kovaa että toimitusaika on varmasti pitkä."

-- Multitronicin aspalta
 
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
29
"Hei,

valitan, mutta eivät ole varastotavaraa, ja tilauksia on erittäin paljon. Kortti on tilausjonossa mutta toimitusaika ei ole nyt tiedossa, mutta kysyntä on niin kovaa että toimitusaika on varmasti pitkä."

-- Multitronicin aspalta
Tätä vähän pelkäsinkin, mutta ei tässä auta kun odotella, milloin ne sitten ikinä rantautuvatkaan suomeen. :sad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Asus TUF OC Jimmsiltä, tilausvahvistus sähköpostiin 16.16 ja sija... 173. :smoke:

Kysyin voisiko saada nopeammin jos vaihdan nyt toiseen malliin, mutta eivät suositelleet ennen kuin saavat itse lisää tietoja.

Mutta jok tap terkut sinne aspan tyypeille ja kiitos että päivystätte vielä tähän aikaan.
No TUFit on ainakin maistunu selkeesti :kahvi:

Jooh, melkeen väittäsin et se mitä on tilannu siinä hippasen klo 16 jälkeen niin kannattaa pitää. Tilanne siinä jonossa ei ainakaan oo parantunu ajan mittaan. Ite tilasin sokkona Gigabyten 3080 Gamingin, mikä nyt ei ihan täysin metsään menny io-techin revikan perusteella. Venasin kanssa aspaan sen muutaman vuoden ja sain vastaukseks että sijalla 10. ollaan. Kortti poistunut jo listalta, mikä nyt ei hirveen hyvältä vaikuta, mut arvio oli ens kuun puoliväli aspan mukaan. Kyselin sit arvioiden paikkaansapitävyydestä myös, ja vastaukseks sain sen verran et kyseessä on varovainen arvio, tarkottaen sitä et suurempi mahdollisuus on et se arvio aikaistuu, kun se et se viivästyy.

Tuskallisia viikkoja edessä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
9
Saa nähä milloin korttia tulee. Heitin Proshopissa ASUS TUF OC:n koriin aikalailla samantien kun oli mahdollista mutta maksu kyykkäsi ja pahasti. Ilmoitteli, että varaa korttia 10min ajan mutta sain maksun menemään lävitse vasta 16.28 eli varasi se sitä aika pitkään. Sain menemään lävitse vielä "alennettuun" hintaan 759,00e kun noihin aikoihin hinta oli jossain 800+ tietämillä. Vielä 1h sitten oli arvioitu toimituskin 22.9-25.9 mutta nyt on muuttunut "käsittelyssä" tilaan. Hintakin on taas tippunut 759,00e. Pitääpä odotella rauhassa vaikka viikon verran, että saako korttia vaikka lokakuussa vai meneekö pitkään. Voisi kuvitella, että ASUS:lla lähtee kortteja maailmalle kun on varmaankin se isoin partneri mutta kysyntääkin on sitten aika reilusti, varsinkin kun tuo kortti näyttäisi olevan melkosen hyvä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
JImssiltä Evga FTW3 Gaming Ultra klo 16.12 ja sijalla 8.
Itse sain tilausvahvistuksen 16.07, mutta chatissa koitin kysyä sijaa ja mahdollista toimitusaikaa, mutteivat osanneet mitään vastata. Veikkaan, että olen noin sijalla 5-7, koska pari minuuttia tilaukseni jälkeen näytti Turku -7.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
728
on kohtuutonta olettaa et jokainen halukas saisi ensimmäisenä myyntipäivänä varatosaldolla olevan kortin itselleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Itse sain tilausvahvistuksen 16.07, mutta chatissa koitin kysyä sijaa ja mahdollista toimitusaikaa, mutteivat osanneet mitään vastata. Veikkaan, että olen noin sijalla 5-7, koska pari minuuttia tilaukseni jälkeen näytti Turku -7.
Vissiin aika vaihtelevaa toi aspan suoriutuminen tänään. Ite sain sijan ja pientä vihjettä arviosta ihan vaan tilausnumerolla, ei sillä et tässä vaiheessa sillä mitään väliä vielä olis kun kukaan ei tiedä mitään.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 318
Voi helevetti, TuF jonossa 180 paikkeilla ja kohta 2 viikkoa menty iGpu käytössä:hammer: Onneksi Cyperpunkkiin on vielä aikaa.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 415
Voi helevetti, TuF jonossa 180 paikkeilla ja kohta 2 viikkoa menty iGpu käytössä:hammer: Onneksi Cyperpunkkiin on vielä aikaa.
TUF OC jonossa vain reilu 200 mun edellä, vasta 16:18 sain tilauksen sisään :dead:

Ei taida jouluksi ehtiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Nää on jo verkkokaupan työntekijöiden koneissa hyrskyttämässä.
Toriin tehty ilmotukset jo valmiiks, voi laittaa 2k€ hintalapulla sit ens viikon torstaina. Kyllähän noiden Ventusien katoaminen haiskahtaa vähän paskalle, etenkin ku 3080 Ventus on viimeks myyty verkkiksellä joskus klo 19 jälkeen, ite tein varauksen siitä ööö, joskus viideltä :kahvi:
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Tätä kun lukee niin oma varasija 4 jimmsille triosta ei vaikuta ollenkaan huonolta suoritukselta. En edes ajatellut etukäteen tuota postiennakko kikkaa, vaan maksoin ihan verkkopankissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 704
Tätä kun lukee niin oma varasija 4 jimmsille triosta ei vaikuta ollenkaan huonolta suoritukselta. En edes ajatellut etukäteen tuota postiennakko kikkaa, vaan maksoin ihan verkkopankissa.
No sehä on ku oisit voittanu lotossa. Sulle pitäs kortti tulla ens viikolla sit vissiin :btooth:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 267
Vaikea uskoa, että kovikaan moni olisi näin periaatteellinen, kun on mahdollisuus tienata muutama sata euroa ilman ylimääräistä vaivaa. Siksi en uskokkaan jonojen tuosta maagisesti pienenevän.
Itse kyllä perun muut tilaukset kun eka kortti lähtee. Eikä kyseessä ole edes periaate. Sun katsanto on vähän mustavalkoinen.
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
No sehä on ku oisit voittanu lotossa. Sulle pitäs kortti tulla ens viikolla sit vissiin :btooth:
Joo toimitusvahvistuksessa lukee 5-8 työpäivää, mikä osuu tuohon ensi viikon 5kpl:n täydennykseen. En silti luota, että noita tulee lisää tuolloin, ennen kuin kortti oikeasti lähtee.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 926
Itse sain tilausvahvistuksen 16.07, mutta chatissa koitin kysyä sijaa ja mahdollista toimitusaikaa, mutteivat osanneet mitään vastata. Veikkaan, että olen noin sijalla 5-7, koska pari minuuttia tilaukseni jälkeen näytti Turku -7.
Oletan siis itsekkin olevan tuossa ja ajan perusteella uskoisin, että @Eksuu on 5-6 ja minä seuraavana 6-7

Edit. Piti se käydä kysäsemässä samalla, kun toinen tilaus peruttiin ja ollaankin sijalla 4. :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
168
Kai sitä pitää vaan tasaisin väliajoin refreshailla Nvidian sivuja siinä toivossa, että bottien tekemät kymmenien näytönohjaimien ostot peruutetaan ja tulevat takaisin avoimille markkinoille. Ja jos ei niin ei, kyllä tuolla 1060 vielä jonkin aikaa pärjää :).
 

finWeazel

Chief Karpfen - ruoKalan C&R
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 270
Ei ihme, että kyykkäsi newegg:in serverit ja jäi luu käteen. Enempi liikennettä kuin black friday:na ja newegg:in mukaan ihmisiä ei botteja

 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Gigantti on valitettavan usein antanut ylioptimistisia arvioita toimitusajasta, kun joskus taisin saada viidennen tekstiviestin, jossa tilaus siirtyi taas tyyliin torstaista tiistaihin niin perutin, ja meinas aspa ruveta vänkäämään peruutusta tehtäessä. Luonnollisesti aina tiistaina siirtys perjantaille ja yllätys sitten keskiviikoksi, jne...

Gigantin toimitukset on kun yrität neuvotella palkkaa firmassa, jossa TES uusitaan keväisin.

Syksyllä sanotaan ettei nyt mitään korotuksia kun keväällä tulee uus TES, keväällä sitten sanotaan että juuri TES nosti kaikille x,x% - katsotaan syksyllä sitten jos saat lisää...
Tästä itsekin aikaisemmin mainitsin:

Joo ei Giganttiin kannata luottaa. Tätä odottelu, päivänmäärän siirtelypaskaa tai radiohiljaisuutta ne kyllä osaavat aina vetää. Eivät halua päästää tilauksistaan irti, mutta ei samalla ole käryäkään että milloin tulee ja mitä.

Joskus aikoinaan taisin iPhone 7 Plus odotella viikkoja kun Powerissa oli jo hyllytavarana vino pino ja Gigantti edelleen lähetteli ”valitettavasti...”-paskaansa.
Omien ja kaikkien tuntemieni ihmisten kokemusten mukaan Gigantti on yksi epärehellisimmistä ellei epärehellisin toimija elektroniikkamyynnissä Suomessa.

Jokaisen vähänkään enemmän halutun tuotteen (iPhone, GPU, jotkut konsolit yms.) ennakkomyynneissä on aina sama kusetuskaruselli menossa. Gigantti yrittää low-key lupauksilla (+25 kpl varastossa, "ensiviikolla tulossa isompi erä" jne.) saada ihmiset lukitsemaan varauksensa sisään (joskus vaativat varausmaksunkin jota ei anneta takaisin peruuttaessa) ja sitten päivänmäärää siirrellään loputtomasti. Veikkaisin että nuo siirtelypäivänmäärät ovat täysin perseestä revittyjä veikkauksia ja todellisuudessa toimituspäivä on paljon kauenpana tai siitä ei ole mitään tietoa. Gigantti vain haluaa pitää ihmiset toiveikkaina että "josko se nyt kuitenkin sitten ensiviikolla viimein tulisi" ja että varaus säilyy heillä. Joku taisi mainitakin x sivua sitten että 2000-sarjan kohdalla odotteli 4-5kk Gigantista kortteja.

Gigantin koko bisnesmalli perustuu siihen että myydään itse "päätuotteet" 0-katteella tai hyvin ohuella katteella jotta saadaan ihmiset liikkeeseen ja sitten pyritään myymään lisäpalveluita, vakuutuksia, 1000% ylihinnoiteltuja iPhonen kuoria yms.

Jos Suomessa ostaa hardwarea niin luottaisin enemmän dedikoituihin toimijoihin jotka kunnioittavat asiakkaitaan kuten Verkkokauppa.com, Jimms jne. jotka oikeasti tajuavat että ne vitun kortit on saatava ja mahdollisesti ovat valmiita tekemään hiukan extratöitä sen eteen että tukkurilta saadaan heidän asiakkailleen hyvän kokoinen erä.

Gigantille olette lauma turhia nörttejä jotka häiritsevät Eletroluxin pakastimilla ja LG:n taulutelevisioilla käytävää vakuutusbisnestä. "Tavaraa tulee lisää kun lähettävät Ruotsin varastolta jos lähettävät. Ihan vitun sama."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Toriin tehty ilmotukset jo valmiiks, voi laittaa 2k€ hintalapulla sit ens viikon torstaina. Kyllähän noiden Ventusien katoaminen haiskahtaa vähän paskalle, etenkin ku 3080 Ventus on viimeks myyty verkkiksellä joskus klo 19 jälkeen, ite tein varauksen siitä ööö, joskus viideltä :kahvi:
Muistelen että Verkkokaupassa noutoon laitettu tuote näkyy myytynä vasta kun sen joku käy hakemassa ja maksamassa. Että ei tuosta yksinään voi vielä mitään kovin hämäräperäistä päätellä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Gigantissa tykkään siitä, että niillä on 50 päivän no questions asked -palautuspolitiikka ja takuuasiatkin on aina hoituneet hyvin. Samoin kyllä verkkokaupassa on palautus- ja takuuasiat kunnossa, mutta niillä on jostain syystä extraa 3080 hinnoissa.

Jimmsin palautusehdot eivät ole yhtä hyvät ja minulla on jostain vuosien takaa kokemuksia hankaluuksista takuuasioiden kanssa siellä. Ei sillä ettenkö voisi sieltäkin tilata ja olisin tilannutkin jos heillä olisi varastossa ollut tarpeeksi.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
622
Gigantissa tykkään siitä, että niillä on 50 päivän no questions asked -palautuspolitiikka
Tämä tässä. Ei koskaan ole ollut palautuksen kanssa ongelmia gigantilla. Käytän korttia ton 50 päivää (jahka saapuu), jos sitten on enemmän tietoa 3080 ti / 20gb variantista niin sit palautus ja uutta korttia koukkuun
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 634
On se lotottava ens torstaina taas. Pitää koittaa hioa strategiat kunnolla kohdilleen...

Eli mahdollisimman monta verkkokaupan sivua auki yhtä-aikaa, valmiiksi sisään kirjautuneena. :p

Kannattaa muistaa myös maltti. Itellä meni nimittäin monia minuutteja hukkaab Jimmsissä, kun klikkailin hätäpäissäni "lisää koriin" nappia usemman kerran. No pääsin suht nopeasti koriin parin minsan odottelun jälkeen, mutta koeissa 3 korttia, eikä antanut edetä, kun oli se 1 per lärvi rajoitus. No noiden ylimääräisten pois saamiseen menikin sitten taas ainakin 3 minuuttia ellei enemmänkin. Olisin ehkä saanut sen Trion ekasta satsista ilman tota kori sekoilua. :cautious:

Toisaalta se Trio osoittautui aika huonoksi, joten sinänsä ei harmita niin paljoa.

Voihan se 3090:n sitten vaikka myydä pienellä voitolla, (jos semmosen sattuisi saamaan) jos alkaa kaduttaa. o_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Proshopissa näkyy 3090 varastossa olevien saldot.
Vain 16 kpl tällä hetkellä varastossa, joten kilpailu noistakin tulee. Jos eivät nyt vajaassa viikossa saa niitä reilusti lisää.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 634
[


Mistä luit, että Trio olisi huono? Ainakin guru3d antoi sille best hardware awardin.



Yritin samaa tilata toistaiseksi tuloksetta.
Kuumentaa koteloa ja muita komponentteja huomattavasti enemmän, kun noi monet muut, joissa on se läpivirtaus. Itse tykkään pitää kotelotuulettimet mahdollisimman hiljaisena, niin tui on itselle melko huono vaihtoehto tuo Trio vs nuo läpi puhaltavat mallit.
 
Liittynyt
18.11.2019
Viestejä
111
Kuumentaa koteloa ja muita komponentteja huomattavasti enemmän, kun noi monet muut, joissa on se läpivirtaus. Itse tykkään pitää kotelotuulettimet mahdollisimman hiljaisena, niin tui on itselle melko huono vaihtoehto tuo Trio vs nuo läpi puhaltavat mallit.
Hyviä pointteja sinulla. Täytyypä vielä harkita vaihtoa tuohon malliin, sillä Asuksessa on myös se Quiet asetuskin.
 
Liittynyt
04.08.2020
Viestejä
36
Mistä näkee Jimssin jononumeron johonkin tiettyyn korttiin? Vai ootteko kaikki olleet yhteydessä aspaan? En ainakaan itse puusilmänä näe omassa tilauksessa mitään jononumeroa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Mistä näkee Jimssin jononumeron johonkin tiettyyn korttiin? Vai ootteko kaikki olleet yhteydessä aspaan? En ainakaan itse puusilmänä näe omassa tilauksessa mitään jononumeroa.
Pitää käydä kiusaamassa aspaa. Mutta joka tapauksessa, jos et ole tilausvahvistustasi saanut ennen 16:10 niin odotus kestänee jouluun asti nykytietojen valossa.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 361
No eipä se aspakaan jaksa näköjään enää vastailla, sain tämmösen vastauksen kun kysyin, että monentenakohan olen TUF OC ja Palit OC kanssa:

"Tarkkoja jonotilanteita ei ole näistä valitettavasti tiedossa
Tää on kuitenkin ihan tuossa kärjen tuntumassa"
 
Liittynyt
04.08.2020
Viestejä
36
Pitää käydä kiusaamassa aspaa. Mutta joka tapauksessa, jos et ole tilausvahvistustasi saanut ennen 16:10 niin odotus kestänee jouluun asti nykytietojen valossa.
Oma tilausvahvistus tuli 16:07 - eli ilmeisesti ollaan vielä mukana bingossa.
 
Liittynyt
25.06.2020
Viestejä
59
Onpahan aikaa katella mitä AMD tarjoaa ja mikä NVidian vastaisku tulee olemaan. VR lasit tulee vasta lokakuun lopulla niin otanpa rauhallisesti nyt.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
374
Ihan samanlainen häslinki ellei pahempi kuin 20XX julkaisussa, jossa kortin tulo kesti 2kk. Tuo 3090:n hinta on niin suolainen, ettei kykene millään perustelemaan itelle ostoa. No ehtii tosiaan seurata kunnolla arvioita, varsinkin MSI Gaming X trion osalta. Se kun ei ole läpipuhaltava malli ja esim. Asuksen Strix taitaa olla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 634
Ihan samanlainen häslinki ellei pahempi kuin 20XX julkaisussa, jossa kortin tulo kesti 2kk. Tuo 3090:n hinta on niin suolainen, ettei kykene millään perustelemaan itelle ostoa. No ehtii tosiaan seurata kunnolla arvioita, varsinkin MSI Gaming X trion osalta. Se kun ei ole läpipuhaltava malli ja esim. Asuksen Strix taitaa olla.
Juu Trio kuumentaa selvästi enemmän koppaa ja komponentteja, vs Asusksen TUF. STRIX:ssä on myös reikä siellä takaosassa, joten on hyvin todennäköisesti parempi, kun Trio.

Näyttäisi vähnä sille, että kolosta voisi saada vielä isommankin, jos ruuvaa irti tuon ROG logolla varustetun läpyskän...
 

Liitteet

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
348
Itse olen ostanut korttini aina vasta sitten kun niitä on oikeasti varastossa ja sen lapun saa noin 4 päivässä tilauksesta. Turha stressata ja antaa rahojaan jollekkin lafkalle ilman varmaa tietoa milloin tavaran saa. Muutenkin tuon hintaisessa tuotteessa olen aina ottanut bussi/postiennakon jolloin tilauksen peruminen on vaivatonta jos jostain toisesta paikasta saa tavaraa suoraan hyllystä.

Taitaa olla lumet jo maassa ennen kuin edes nämä launc päivänä tilanneet saavat korttejaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 126
Viestejä
4 300 036
Jäsenet
71 780
Uusin jäsen
Riksa82

Hinta.fi

Ylös Bottom