Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Mitkä mallit tilasitte? Itse sain FTW3 Ultran ja heti tilauksen jälkeen sivu kokonaan alas pariksi minuutiksi. Sen jälkeen katsoin, niin oli -7 eli saatan olla top 5.
Jimmsillä meni tilaus päin seiniä sivuston kyykätessä maksuvaiheessa mutta onnistuin sitten kanssa tilaamaan viime hetkellä TUFn tuolta Proshopista. Arvioitu toimitusaika 22.9. - 25.9., kattellaan mitä tapahtuuAsuksen TUF ehti tilaukseen Proshopista kun oli saatavuus vielä vihreän puolella, saas nähdä miten käy...![]()

Ei tullut myyntiin ollenkaan. Näin ne markkinat täyttyvät uusista 3080 korteista... Jääpähän AMD:lle hyvät saumat vielä yllättää, esimerkiksi toimittamalla näytönohjaimia myytäväksi asti.jahas FE on loppuunmyyty
Eipä auennut Gigantin luukut Ruotsin klo 16 mukaankaan.
Ei tekis itellä yhtään heikkoa, jos AMD:llä ois tarjota mitään järkevää päivitystä nykyseen 1080 Ti:hin, vaikka G-Sync näyttö löytyykin..Hmm boikotti Nvit...diaa vastaan tekis terää.

Varmasti, kunhan pystyisivät kilpailemaan tehoissa.. Sormet ristissä sitä kyllä odottelen. Mielelläni Nvidialle vitut haistattaisin.Tämän farssin seuraksena AMD luultavasti sai monta uutta asiakasta.
Sori offtopicista, mutta olisiko pleikkakin pitänyt nyt jo laittaa tilaukseen?!Ylipäätään vielä aamulla elättelin toiveita, että kesällä tilattu PS5 tulisi sopivasti isyysloman alkuun ja ehkä pääsisi näyttistäkin lähiviikkoina päivittämään. 2020 piti olla kovakin pelivuosi.
Taitaa kaikki siirtyä 2021 puolelle kun juuri tuli ilmoitus, että mulle on varattu pleikka tammi-maaliskuun erästä ja ei käynyt kyllä hyvä tuuri tässäkään 3080 sekoilussa.

Sori offtopicista, mutta olisiko pleikkakin pitänyt nyt jo laittaa tilaukseen?!

Aikalailla joo. Ellei sit halua aamulla supermarketrundia tehdä konsolin toivossa ja olla koputtelemassa sen yhden valitun Prisman oven takana.Sori offtopicista, mutta olisiko pleikkakin pitänyt nyt jo laittaa tilaukseen?!
Ei ollut, luki että heille on tulossa 18.9 tukkurilta joku erä, mutta ei lukenut kuinka monta korttia on saatavilla.Oliko tuolla proshopissa missään vaiheessa varastossa TUF OC mallia? Itse laitoin perusversion tilaukseen.
Näköjää verkkokaupassa vedetty välistä. 3080 ventus myyty klo 16:18 vaikka niitä eioo listattu sillon vielä.hetki sitte tuli vast
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.Oliko tuolla proshopissa missään vaiheessa varastossa TUF OC mallia? Itse laitoin perusversion tilaukseen.
Sehän se! Itekin oisin jättäny tämän tilausikkunan kokonaan välistä, jos uskoisin, että AMD:ltä ois tulossa kilpailijaa 3080:n luokassa..Varmasti, kunhan pystyisivät kilpailemaan tehoissa.. Sormet ristissä sitä kyllä odottelen. Mielelläni Nvidialle vitut haistattaisin.
Anteeksi kiroilu, mutta tämä on ihan paska päivä.Aikalailla joo. Ellei sit halua aamulla supermarketrundia tehdä konsolin toivossa ja olla koputtelemassa sen yhden valitun Prisman oven takana.
Naurattaa toi verkkokaupan ventus hinta. 800€. Heh
Justjoo..Ne tuotteet oli näkyvissä vain sen kampanjalinkin kautta.
Itsekin tilasin sitä kautta noin klo 16:19.
Sullahan on asiat hyvin jos noin käy. Ite tilasin varastosaldojen perusteella Gigabyteä ja arvio saatavuudesta 15.1023.9 on tulossa Jimssiin 5kpl Gaming x Trioja. Jos ei oma tista setistä löhde, niin taidanpe perua tilauksen.

Saatavuus voi olla hieman parempi, kun julkkariin on enemmän aikaa. Kysyntää nyt tuskin on edes puolia siitä, mitä 80:lle oli. Mutulla sanoisin että helpommin on saatavilla, mutta kyllä nekin varmaan hetkessä menee.Mitä veikkaatte... Viedäänkö 3090 käsistä myös vai onko hinta tarpeeksi iso este, että se on helpommin saatavana heti julkaisussa (jimms)?
Olisi aika kätevää, jos tuo info näkyisi suoraan tilauksen tiedoissa.Jimmyn aspa kuumana, "Asiakkaita edelläsi 110kpl"
ProShopissakin menivät hyvin kaupaksi senkin jälkeen kun hinta nousi 829€Olisi voinut olla kalliimpikin ja silti olisivat menneet ..

Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Omassa proshopin kortissa toimitus tällä hetkellä:
Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään
Eli kattellaan syssymmällä.
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.![]()
Liekö tuohon vihreään checkmarkkiin luottamista...
Onko sulla vihreä checkmarkki siinä käsitellään vieressä?Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Toimitus
| Tuotenumero | Kuvaus | Määrä | Summa | Kokonaissumma | |
|---|---|---|---|---|---|
| 2876763 | ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet Käsitellään | 1 | 739,00 € | 739,00 € | |
| Toimitus | 1 | 0,00 € | 0,00 € | ||
| Josta alv | 143,03 € | ||||
| Kokonaissumma | 739,00 € |
OT: Ton PS5 nyt saa helposti hakemalla Prisma/Gigantti tms. julkkaripäivänä...Ylipäätään vielä aamulla elättelin toiveita, että kesällä tilattu PS5 tulisi sopivasti isyysloman alkuun ja ehkä pääsisi näyttistäkin lähiviikkoina päivittämään. 2020 piti olla kovakin pelivuosi.
Taitaa kaikki siirtyä 2021 puolelle kun juuri tuli ilmoitus, että mulle on varattu pleikka tammi-maaliskuun erästä ja ei käynyt kyllä hyvä tuuri tässäkään 3080 sekoilussa.
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.