- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 988
Tuskin olis kummonen koodi pykältää siihen tilalle vaikka etäisyyteen perustuva järjestelmä. Toki myös onnistuu tuohon säteenseurantaan antaa arvoja sen mukaan objekteille miten sijoittuvat kartalle ja näkyvät AI:lle. Toki Thefin Ai ei ole mikään Ai muutenkaan...luuppia ne pyörittää ja älyn kanssa ei niilla ole mitään tekemistä.Thiefissa levelien valokartat on tehty tarkoituksella niin että se ilmaisi kuinka hyvin Garrett näkyy sillä hetkellä pelin tekoälyn ohjaamille vartijoille. Säteenseuranta tekisi pelistä pelikelvottoman, sillä RTX:n koko pointti on että valoisuus ei pohjaudu valokarttaan.Thief olisi tosiaan mahtava, se kun sisältää paljon pimeitä paikkoja ja valoja vaan siellä täällä.Toivottavasti valitsevat pelejä joissa on jotain pelattavaakin toisin kuin Q2 joka oli lähinnä grafiikkademo jolla myytiin engineä. Esim. Thief olisi aika hieno.
Thief on siis niitä harvoja pelejä joihin säteenseurannan lisääminen jälkikäteen kirjaimellisesti rikkoo koko pelin.