NVIDIA julkaisi uudet GeForce ja Studio 537.42 -ajurit

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 615


Kaotik kirjoitti uutisen/artikkelin:
NVIDIA on julkaissut uusia ajureita näytönohjaimilleen. GeForce 537.42 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien. Samaan syssyyn julkaistiin myös Studio 537.42 -ajurit, jotka ovat saatavilla samoille käyttöjärjestelmille, mutta tukevat näytönohjaimia vasta Pascal-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 537.42 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Cyberpunk 2077: Phantom Liberty -laajennokselle ja sen tukemalle DLSS Ray Reconstruction -teknologialle (DLLS 3.5). Ajureissa on mukana tuki myös Warhavenille, Witchfirelle ja Party Animalsille. Mahdollisista suorituskykyeroista aiempiin ajureihin verrattuna ei ole mainintaa, mutta voit tutustua pelipäivityksiin tarkemmin Game Ready -artikkelissa.

Ajureissa ei ole korjattu peleihin liittyviä ongelmia, mutta hyötyohjelmapuolella Octane Render -renderöijän hidastelut on korjattu, samoin kuin ongelmat samalla renderöijällä TLAS:n kanssa numKeys=2 -asetuksella. Tiedossa olevia ongelmia ovat Halo Infiniten suorituskykyongelmat Maxwell-arkkitehtuurilla sekä DaVinci Resolven suorituskykyongelmat, jotka juontavat juurensa aiempaan ajurikorjaukseen korkean muistinkäytön tilanteiden epävakauteen. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Studio 537.42 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki DaVinci Resolven 18.6 -versiolle NVIDIA TensorRT -tuella sekä Chaos Vantagen DLSS Ray Reconstruction (DLSS 3.5) -päivitykselle. Korjatut ja tiedossa olevat bugit ovat identtiset GeForce-ajureiden kanssa. Voit tutustua ajureihin tarkemmin NVIDIAn Studio-blogissa ja ajureiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen juttuun
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 457
Testasin eilen rtx 2080Ti ohjaimella tuota dlss 3.5 cyberpunk pelissä ja voi sanoa että siinä pelissä tuota ei pysty käyttämään eli oli noin 40fps 1440p mutta toivotaan että saavat päivitystä peliin missä voi säätää tehosteita vapaammin.Rtx 20 sarjalaisten kanssa tällä hetkellä aika turha ominaisuus ennen kun julkaisevat muita pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
466
Testasin eilen rtx 2080Ti ohjaimella tuota dlss 3.5 cyberpunk pelissä ja voi sanoa että siinä pelissä tuota ei pysty käyttämään eli oli noin 40fps 1440p mutta toivotaan että saavat päivitystä peliin missä voi säätää tehosteita vapaammin.Rtx 20 sarjalaisten kanssa tällä hekellä aika turha ominaisuus ennen kun julkaisevat muita pelejä.
RTX4090 antaa 3840*1600 resoluutiolla +10fps enemmän kuin aikaisemmin. DLSS 3.5 ray reconstruction päälle ja tulos oli 9900ks prossulla 98fps benchmarkista, kun se oli 88fps ennen 2.0 pätsiä.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 615
RTX4090 antaa 3840*1600 resoluutiolla +10fps enemmän kuin aikaisemmin. DLSS 3.5 ray reconstruction päälle ja tulos oli 9900ks prossulla 98fps benchmarkista, kun se oli 88fps ennen 2.0 pätsiä.
Pätsissä on muuttunut aika paljon, otapa vielä verrokiksi nyt pätsin jälkeen ilman Ray Reconstructionia
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
466
Pätsissä on muuttunut aika paljon, otapa vielä verrokiksi nyt pätsin jälkeen ilman Ray Reconstructionia
Ajoin useamman benchmarkin peräjälkeen RR=off ja RR=on asetuksilla. RR offilla sain tuloksia 93-93,5fps väliltä ja RR on sain tuloksia 98-98,5fps väliltä, eli näköjään noin 5fps olisi suorituskykyero asetusten välillä. Eli suorituskyky on näköjään jonkin verran parantunut edellisestä 1.63 hotfixistäkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 098
Viestejä
4 208 285
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom