NVIDIA julkaisi uudet GeForce 537.34 -ajurit

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 615


Kaotik kirjoitti uutisen/artikkelin:
NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 537.34 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 537.34 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Game Ready -leimat DLSS 2 -skaalausta tukeville Mortal Kombat 1- ja Lies of P -peleille. Valitettavasti mahdollisista suorituskykyeroista aiempiin julkaisuihin ei ole mainintoja. Mukana on myös taas kourallinen uusia G-Sync Compatible -sertifiointeja Adaptive-sync-näytöille. Voit tutustua ajureihin tarkemmin NVIDIAn Game Ready -artikkelissa.

Tällä kertaa ajureihin on mahtunut mukaan kaksi bugikorjaus: Starfieldin profiili on päivitetty Microsoft Store / Xbox Game Pass -versioon, mitä ikinä sillä sitten tarkoitetaankaan, ja Counter-Strike Global Offensiven ei pitäisi enää kärsiä mustasta ruudusta GeForce Experiencen overlay-toimintoa käytettäessä. Tiedossa olevia bugeja ovat puolestaan Halo Infiniten merkittävät suorituskykypudotukset Maxwell-näytönohjaimilla sekä DaVinci Resolven suorituskykyongelmat, jotka juontavat juurensa korkean muistinkäytön epävakauden korjanneeseen päivitykseen. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
472
Starfieldissä ei tainnut mennä pelikohtaiset optimoinnit päälle lainkaan MS Store -versiossa, joten peli pyöri tyypillistä huonommin. Nyt siis korjattu.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Sieltä tulee myös profiilipäivitys, joka laittaa Resizable BAR tuen päälle.
Today, NVIDIA is releasing a Resizable BAR profile for Starfield which increases performance on GeForce RTX 40 Series and GeForce RTX 30 Series desktop and laptop GPUs. In our testing scenario, GeForce RTX 40 Series desktop GPUs see on average a 5% increase in performance. The Starfield Resizable BAR update will be pushed via an Over-The-Air (OTA) update from NVIDIA and will be automatically applied for gamers running the latest Game Ready Driver (537.34) or the previous release (537.17).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 430
Eipä tullu vielä DLSS 3.5 päivitystä. Kai se jouluks tulee.
Eihän sen pitäisikään tulla ajureiden kautta, vaan itse peliin tehtävänä päivityksenä, jos en väärin ole ymmärtänyt.

Nvidia itse sanoo: "When DLSS 3.5 debuts in Cyberpunk 2077 and Cyberpunk 2077: Phantom Liberty this September, and other games and apps this fall"
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
67
Eihän sen pitäisikään tulla ajureiden kautta, vaan itse peliin tehtävänä päivityksenä, jos en väärin ole ymmärtänyt.

Nvidia itse sanoo: "When DLSS 3.5 debuts in Cyberpunk 2077 and Cyberpunk 2077: Phantom Liberty this September, and other games and apps this fall"
DLSS 3.5 ominaisuus tulee ajureiden mukana, mut pelin pitää tietenkin tukee sitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 430
DLSS 3.5 ominaisuus tulee ajureiden mukana, mut pelin pitää tietenkin tukee sitä.
Kyseisessä uutisessa lähteenä käytetty samaa sivua, jonka kautta tuon laittamani linkinkin löysin.
Sivulla ei haulla "driver" tai "update" löytynyt kyllä viittausta, että tulisi ajuripäivityksenä, joten lieneeköhän Sampsa keksinyt omiaan :think:

Edit: Eiköhän CP77: PL julkaisun yhteydessä tule vielä uudet ajurit, jos kerta tarpeelliset ovat.
 
Viimeksi muokattu:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 615
Kyseisessä uutisessa lähteenä käytetty samaa sivua, jonka kautta tuon laittamani linkinkin löysin.
Sivulla ei haulla "driver" tai "update" löytynyt kyllä viittausta, että tulisi ajuripäivityksenä, joten lieneeköhän Sampsa keksinyt omiaan :think:
Kyllä se ajurikin omat päivityksensä tarvitsee tuen mahdollistamiseksi vaikkei sitä jossain artikkelissa välttämättä erikseen mainosteta.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 018
Kyllä se ajurikin omat päivityksensä tarvitsee tuen mahdollistamiseksi vaikkei sitä jossain artikkelissa välttämättä erikseen mainosteta.
Näin varmasti on, mutta onko tietoa siis että DLSS 3.5 tuki ei jo olisi ajureissa mukana?

DLSS 3.5 DLLt on jo ulkona:

Ja nämä on mulla käytössä Starfieldissä, toki tässä ei ole mitään ray reconstructionia joka vaatii pelituen.

Phantom libertyn 2.0 päivitystä huhuillaan että voisi tulla jo viikon sisään, niin asiaa voi sitten testata että toimiiko ilman ajuripäivitystä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 099
Viestejä
4 208 345
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom