Nvidia GTX 780Ti ongelma

Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
5
Moikka.

Mulla alkoi n. viikko sitten tälläinen ongelma että näytönohjaimen kautta ei tule kuvaa. Tosiaan näyttiksenä on otsikon mukainen Nvidia GTX 780ti. Mietin sitä että olisiko mahdollista että kyseinen näyttis olisi vaan hajonnu kun on kuitenkin jo yli 10v vanha.

Ongelma alkoi ihan yhtääkkiä olin normaalisti pelaamassa Cs:ää sammutin koneen kun lopetin pelaamisen niin seuraavana päivän iltana ei enään tullut kuvaa näytön ohjaimen kautta, kuitenkin toimii normaalisti emolevyn oman grafikka piirin kautta hdmi kaapelin kautta.

Tietokoneen laitehallinta ei tunnista laitteeksi. Kokeillut myös asentaa uusimmat näytönohjain ajurit Nvidian ohjelman kautta sekä ns manuaalisesti netistä ajurit lataamalla. Kumpikaan ei toiminut. Nvidian ohjelmaa käynnistäessä tuli teksti
- Nvidia Geforce Experience
Versio 3.20.5.70 - Nvidia- asennus ohjelmaa ei voi jatkaa. :hmm:



Mikä voisi olla vikana? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 725
Eiköhän se ole kaput? Eli rikkihän se on ja uutta näyttistä etsimään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
Kuolluthan se on. Pientä toivoa henkiin herättämiseksi on:


Tuolla saattaa vielä lähteä potkimaan. Yhden 780ti:n ja muitakin kortteja olen tuolla kikalla pelastanut.

Ei se kortti yli kymmentä vuotta vielä ole vanha sentään, 2013 tuo taidettiin julkaista. Muuten kelpo lappu, mutta 3gb muisti käy tänä päivänä kovin ahtaaksi. Mitään ei uunittamisessa häviä, hyvällä tuurilla se kestää vielä vuosia, huonolla tuurilla se on yhtä rikki jälkeen kuin ennen operaatiota.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 158
Viestejä
4 213 985
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom