NVIDIA GeForce RTX 5090 ja 5080 saatavuus- ja tilausseuranta

Onko kellään joka sai tänään FE-tilauksen sisään lähtenyt paketti liikkeelle/tilausta käsitelty vielä? Oma näkyy olevan jumissa vain käsiteltävänä - onkohan tämä nyt tätä että jokainen tilaus käydään läpi ja tarvittaessa peruutetaan, jonka johdosta noita yksittäisiä korttejakin tullut myyntiin. Saa nähdä soiko kohta puhelin ja lähdetään haastattelemaan taustasta, kielitaidosta ja mistäköhän muusta :lol:

Onko kellään joka sai tänään FE-tilauksen sisään lähtenyt paketti liikkeelle/tilausta käsitelty vielä? Oma näkyy olevan jumissa vain käsiteltävänä - onkohan tämä nyt tätä että jokainen tilaus käydään läpi ja tarvittaessa peruutetaan, jonka johdosta noita yksittäisiä korttejakin tullut myyntiin. Saa nähdä soiko kohta puhelin ja lähdetään haastattelemaan taustasta, kielitaidosta ja mistäköhän muusta :lol:
Käsittelyssä näyttää edelleen olevan.

Jep, tämä mullakin mielessä että miten nämä pvm:t oikein on arvottu.
Ja jos eilen on otettu uusia tilauksia vastaan ennen kuin on edellisiäkään saatu varastoon niin haiskahtelee nyt hieman tää touhu....
Itsellä tulee se loogisin vaihtoehto eli tukkuri ilmoittanut että tuolloin tulee ja sit ilmoitetaanki uusi päivä. Tää on jo huono vitsi koko homma

Proshopilta vastasivat viime viikkoiseen tiedusteluun.
Kuulemma on estot boteille olemassa, mutta erät ovat tällä hetkellä niin pieniä, että menevät sekunneissa.
Aspassa eivät tiedä myyntiaikoja, eli ainut tapa on tilata ilmoitus ja toivoa parasta. Näillä eväillä mennään toistaiseksi.

Tägätääs vielä @FoCsU ,kun lupailin muistaakseni ilmoitella mitä sieltä tulee.

Onko kukaan saanut gigantilta päivitystä 5090 gaming oc:n tilaukseen? Itselleni tuli sähköposti, että 13.2 arvioitu toimitusaika ja tilaus näyttää vieläkin olevan käsittelyssä.
Ei ole kuulunut mitää, tila on avoin ja arvioitu toimitusaika 13.2 tilausvahvistuksella. Arvelen, että Gigantti Gamingin Jukka tuo huomenna ystävänpäivä herkkujen kera kortin ovelle ☺️

Selasin taas huvikseni Verkkokaupan 5080/5090 mallit läpi mitä on saapunut. Tässä taulukko:

1739376918118.png

TUF 5080 oli vielä "yli 25 kpl" mutta laskin tasan 25.
Kaikista saapuneista 92% on 5080 ja loput 5090.

1739377138422.png

torissa innon 5090 kortti , ottaa näköjään bidauksia vastaan lähtöhinta 2.5

arvostaisin trokareita edes piirun verran enemmän jos eivät koittais omaa persettä pelastella sanomalla tyyliin "suomalaisen kivijalkaliikkeen kuitti" kun jokaikinen ihminen tietää et mistä liikkeestä toi kortti on ja millä hinnalla.

kirjottaisivat edes rehdisti et noniin, arpaonni suosi mua mutta ahneus voitti niin trokataan sit eteenpäin. massimiehet jonoon ja tarjouksia pöytään niin katotaan mitä käy.

sit jos vielä tulis rullatus näyttiskaupoilla et kortti lähtee kävelee ja rahat jää saamatta niin ois kiva. toi edellinen keissi meni vähän hassusti väärinpäin mun mielestä.

Mukavaa, kun porukka saa FE 5090:stä ostettua! Taitaa olla iso prosentti FE:tä, onko kellään muulla kuin minulla AIB korttia? Jimmsin arpajaisista tai Verkkokaupasta näitä lienee muutama liikkunut.

Mä nappasin proshopin 5080 inno3d kortin tänään puhelimella kesken määrittelykokousta. Menee omaan käyttöön vanhan 3060ti 8gb tilalle, eli ei mennyt kaikki boteille tai trokareille :D

En olekkaan aikaisemmin koskaan näin aikasin ollut GPU metsästyksessä mukana, mutta tällä kertaa aloin lurkkailemaan foorumeita jo hyvissä ajoin ennen vuoden vaihdetta.
Nyt oli pakko tehdä tili ja kiittää kaikkia jotka viestejä ja vinkkejä on laitellut. Mun vahti loppuu tähän.

Tässä on mun tarjous: maksan tasan 0 euroa.

Mä nappasin proshopin 5080 inno3d kortin tänään puhelimella kesken määrittelykokousta. Menee omaan käyttöön vanhan 3060ti 8gb tilalle, eli ei mennyt kaikki boteille tai trokareille :D

En olekkaan aikaisemmin koskaan näin aikasin ollut GPU metsästyksessä mukana, mutta tällä kertaa aloin lurkkailemaan foorumeita jo hyvissä ajoin ennen vuoden vaihdetta.
Nyt oli pakko tehdä tili ja kiittää kaikkia jotka viestejä ja vinkkejä on laitellut. Mun vahti loppuu tähän.
Meikäläinen valmiina kahella selaimella ja kännykällä.
15:30:01 refresh -> 15:30:03 refresh -> 15:30:05 osta näppäin -> 15:30:08 "tuotetta xxxxx ei ole enää saatavilla"
Naurattaahan se, säästyipä rahat kun olis pitäny loppu tietsari ostaa myös.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 888
Jäsenet
76 122
Uusin jäsen
oka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom