Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukaudeks. 9950x3d ja kohta taas mennään.![]()
Siinä se nyt lepää, on se kaunisRaudanhimot hetkeksi saatu tyydytettyä.
Supreme SOC. Sampsan youtube video 5090 korteista vakuutti minut että tämä malli on aika tykki. Ostin siksi senIhan mielenkiinnosta, minkä mallin osalta kyselit?
Pitäskö alkaa vinkumaan ku mulla kuiteski tilaus tehty kello 16.04 ja arvioitu saapuminen 12.02 - 21.02Täällä kans odottaa tuotteita. Sama tilanne ollut alusta asti, eli arvioitu saapuminen 11.2. - 20.2. Saapa nähdä onko tuo toteutumassa
![]()
Ilmeisesti näitä Astraleja tulee muillekin about samoihin aikoihin, Proshopissa näyttää toimitusta 17.-20.2. edelleen kanssa.Pitäskö alkaa vinkumaan ku mulla kuiteski tilaus tehty kello 16.04 ja arvioitu saapuminen 12.02 - 21.02
Ihme meininkiä kun nämä putiikit alkaa trokareiksi.Nyt saa kopterikaupasta 5090 hyllystä, toki pitää ostaa kasa muuta ser-kamaa samalla![]()
Ja mulla 16.02 niin 12-22 toimitusPitäskö alkaa vinkumaan ku mulla kuiteski tilaus tehty kello 16.04 ja arvioitu saapuminen 12.02 - 21.02
Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. Kaupat pyrkivät myymään tuotteitaan tavalla missä on parempi kate. Etenkin näytönohjaimissa kun kate on korkeintaan muutamia satasia, volyymien pitäisi olla melko isoja ettei "laatikoiden liikuttamisesta" tulisi 0-kauppaa. Tämänhetkinen saatavuus kun on mitä on, konepaketit lienee kannattavampaa liiketoimintaa.Ihme meininkiä kun nämä putiikit alkaa trokareiksi.
Huoh. Joo toki ymmärrän että haluavat myydä konepaketteja mut onko nuilla noin kova kysyntä sentään että useampia kortteja pitää kiinniittää noihin? Ja arvata saattaa mitkä kortit sinne on saatuNyt saa kopterikaupasta 5090 hyllystä, toki pitää ostaa kasa muuta ser-kamaa samalla![]()
Jep, turha tosin sitten valittaa siitä että yksityishenkilöt trokaa, kun kaupat tekee ihan samaa. Tuossa konepaketin hinnassahan on helvetisti ilmaa.Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. Kaupat pyrkivät myymään tuotteitaan tavalla missä on parempi kate. Etenkin näytönohjaimissa kun kate on korkeintaan muutamia satasia, volyymien pitäisi olla melko isoja ettei "laatikoiden liikuttamisesta" tulisi 0-kauppaa. Tämänhetkinen saatavuus kun on mitä on, konepaketit lienee kannattavampaa liiketoimintaa.
mulla kaikki valmiina mut x870 mobon oottelua, asrockiin ollu sen verran tyytyväinen. Jos sulla kaikki valmiina ni pääset kuitenkin nopeammin testaileenOkei, PostNordilla näköjään tippuu perfomance pikkasen pääkaupunkiseudun ulkopuolella.
No totta sekin, mä sain rakennettua koneen onneks just julkkaripäiväksi, toi 5090 oli ainoa mikä puuttu enää.![]()
Onse nyt aika härskiä tehdä jotain 7k€+ konepaketteja kun suurin osa haluaisi vain sen pelkän näytönohjaimen mutta tottakai kaupat saa tehdä mitä tykkää näytönohjaimillaan.On kyllä aika maksimi psykoosit menossa ihmisillä kun kaupat ei saisi käyttää kortteja konepaketteihinsa vaan kaikki olisi myytävä heti mulle nyt. Sitten tätä kutsutaan vielä trokaamiseksi. Voisivat varmaan soitella kaupasta ja kysellä siviilisäätyä ja kengän kokoa ettei ostaja vaan ole myymässä muita paketin osia eteenpäin ja pitämässä vain näyksteriä, sehän vasta iso vääryys olisi kun joku veivaisi kortin itselleen tällaisella vääryydellä.