Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löyty CoreFinderin discordista. tuossa suora linkki jos välttämättä haluaa sieltä tihrustaaOnko tää jossain ihan selattavissa vai onko joku sinun ihan oma Exceli?![]()
Aspan vastaus viime torstailta:Onko mitään lisätietoa tuosta proshopin kämmistä tuon viime viikottaisen rtx5080 primen kanssa?
Joo samaa toittanut mulle, itellä vahvistus 15:02, ikävää koska proshopista oon tykänny pitkälti palvelun kannalta mutta ite ainakin laitoin KKV:lle tosta jo eteenpäin, aivan naurettavaa myös aspan laatu yhtäkkiä.Aspan vastaus viime torstailta:
"Tilauksia on tullut läpi todella paljon ja sinun tilaukselle ei ole riittänyt tuotetta, pahoittelut tästä. Saimme tuotetta vain muutaman kappaleen. Meillä ei ole tällä hetkellä antaa toimitusaikaa tilaukselle. Kun se on saatavana, tieto päivittyy sinun tilaukselle. Tilauksen voi perua jos ei halua jäädä odottamaan."
Tilausvahvistuksen sain klo 15.01.
Hankalahan niillä on arviota antaa jos tilauksia meni sisään 600 ja 5 korttia on saapunut.Joo samaa toittanut mulle, itellä vahvistus 15:02, ikävää koska proshopista oon tykänny pitkälti palvelun kannalta mutta ite ainakin laitoin KKV:lle tosta jo eteenpäin, aivan naurettavaa myös aspan laatu yhtäkkiä.
Järjestelmä niillä tuossa oikkuili hyvin todennäköisesti. Sitä Primeä oli vain yksi kappale varastossa ja jostain syystä järjestelmä laski tilauksia läpi ainakin n. 15min ajan.Joo samaa toittanut mulle, itellä vahvistus 15:02, ikävää koska proshopista oon tykänny pitkälti palvelun kannalta mutta ite ainakin laitoin KKV:lle tosta jo eteenpäin, aivan naurettavaa myös aspan laatu yhtäkkiä.
Todennäköisesti 400~ tilauksista oli bottien. Joten jos kortteja alkaa saada kuukauden sisään ja torikaupalla ei enää tienaa, veikkaan että botti tilaukset lähtee peruutukseen.Hankalahan niillä on arviota antaa jos tilauksia meni sisään 600 ja 5 korttia on saapunut.
Onneksi ei tarttenu tuon arvan varaan jäädä itse. Tänään pitäisi olla FE noudettavissa![]()
Varmasti iso osa peruuttaa, voi tuolla silti olla kuukausien odotus jos ei ala näitä kortteja pikkuhiljaa valumaan nopeampaan tahtiin.Todennäköisesti 400~ tilauksista oli bottien. Joten jos kortteja alkaa saada kuukauden sisään ja torikaupalla ei enää tienaa, veikkaan että botti tilaukset lähtee peruutukseen.
5080 prime msrp hinnallaMistä mallista nyt puhe 5080 vai 5090?
Huh huh, on kyllä ruoan hinta räjähtänyt kun ostokset 1237€
![]()
Vitsi vitsi, 5080 FE kotiutettu. Valmistuspäivä 5. helmikuuta. Illalla katsotaan onko kaikki ROPsit mukana, jatkot korttien pääketjussa
Jep. Ympärillä tosi painava ulkoinen paketti. Koko paketti yli 5 kg, pelkkä näyttis alle 2 kg.Siis tuleeko nuo kortit oikeasti tuollaisissa kananmunakennoissa? Luulin, että tuo on joku vitsi ja sisäpaketointi vain, kun porukka noita ensimmäistä kertaa linkkaili. Sentään Titan X Pascal tuli hienossa laatikossa aikoinaan.
Tais tulla mulle. tänään verkkis ehdotti että vaihtaisin ventus oc plus kortin tilauksen tohon ASUS PRIME GeForce RTX 5080 16 Gt GDDR7 OCVielä oma pieni päivitys Verkkokaupan saagaan, josta siis sain lauantaina alunperin tilatun MSI 5080 Ventuksen, vaikka perjantaina piti vaihtua saatavuusongelman takia Asus Prime korttiin, joka ei sitten viikonlopun aikana edennyt. Hetki sitten se tuotevastaava kilautti tilanteesta ja kysyi haluaisinko vielä vaihtaa, vaikka mulla on jo MSI asennettuna.
Vaikka sinällänsä olisi ilmeisesti parempi kortti kelvannut, mutta en nähny sitä vaivan arvoiseksi ja muutenkin menny loppuviikkoon vaihto, niin joku muu sitten saanee sen kortin, joka mahdollisesti seuraavana jonossa.
Oho, noissakin noin lähellä valmistuspäivää mennään :OHuh huh, on kyllä ruoan hinta räjähtänyt kun ostokset 1237€
![]()
Vitsi vitsi, 5080 FE kotiutettu. Valmistuspäivä 5. helmikuuta. Illalla katsotaan onko kaikki ROPsit mukana, jatkot korttien pääketjussa
Onhan tuo sikäli koomista/surullista, että ennen julkaisua jo tuodaan tietoon korttien vähäinen määrä ja se, että myydään vai mitä voidaan toimittaa heti.25 päivää kulunu ja verkkikseltä ei ole tullu mitään päivitystä tilanteeseen.
Ei ees tarjota muita malleja.
16:02 meni tilaus läpi.
Verkkis?Nyt tuli viesti 5090 Astral noudettavissa tänään
JooVerkkis?
Okei, ehkä niitä alkaa sitten jo liikkumaan hiljalleen, hienoa!
Tämä tuli viime ke myyntiin eli tasan kaksi viikkoa valmistuspäivästä myyntiin. Tuoreita kortteja on!Oho, noissakin noin lähellä valmistuspäivää mennään :O
Eli jos itse saan 5090 jossain kohtaa ens kuun lopussa niin sitä tuskinon vielä edes valmistettu vaikka tilaus on ollut jo 3,5vkoa sisässä![]()
Vähän yllätti olin varautunut pitkään odotukseenOkei, ehkä niitä alkaa sitten jo liikkumaan hiljalleen, hienoa!
Saas nähdä koska Proshop saa kamaa liikenteeseen….
Olikos muita 5090 astral jonossa proshopissa?
Mulla on julkasupäiväst asti ollu jonos 5090 Astral OC proshopist. Ei oo mitää päivityst tullu tähän, kuun lopulle lupailee atm.Okei, ehkä niitä alkaa sitten jo liikkumaan hiljalleen, hienoa!
Saas nähdä koska Proshop saa kamaa liikenteeseen….
Olikos muita 5090 astral jonossa proshopissa?
Mitä tuli?Tuli ihan reilu erä näköjään
![]()
5090 Astral OCMitä tuli?
Mulla myös mutta arvio näyttää tällä hetkellä maaliskuun loppua....Mulla on julkasupäiväst asti ollu jonos 5090 Astral OC proshopist. Ei oo mitää päivityst tullu tähän, kuun lopulle lupailee atm.
No woi wenäjä, väärä arpa siis itsellä16.01 tilattu 5090 astral saapui noutoon myös.
Itellä aiemmi ollu kyl hyviä kokemuksia proshop arvoista, mutta täytyy kyl iteki myöntää täs kohtaa et iha väärä arpa vetämäs.No woi wenäjä, väärä arpa siis itsellä
Onneksi niitä nyt sentään saapuu jo asiakkaillekin![]()
Näitä on tullut näemmä 36kpl tänään verkkikselle. Ihan lupaavalta näyttääNyt tuli viesti 5090 Astral noudettavissa tänään
Onneksi sentään kohtalotovereita ettei tarvi yksin venailla "sateessa"Itellä aiemmi ollu kyl hyviä kokemuksia proshop arvoista, mutta täytyy kyl iteki myöntää täs kohtaa et iha väärä arpa vetämäs.
Voi olla että riittää ihan hyllyyn asti riippuu toki monta tilausta ne ottiTäällä kans näyttäisi Verkkiksen 5090 Astral lähdössä liikkeelle viimeinkin
![]()
600e msrp:n päälle ja silti ei jää yhtään ns hyllyyn, on maailma hurjaksi mennyt.
Onko se 600€ parempi vai onko se 600€ ekstraa, jotta saa mahdollisimman nopeasti kortin?Eihän tuo paha ole, jos ajattelee, että sillä 600€ hinnalla saa tykitellä kortilla menemään potentiaalisesti kuukausia aiemmin, kuin MSRP-tuotteella. Lisäksi tuo Astral on Asuksen lippulaivamalli.
Kolme viikkoa olen itse nauttinut julkaisupäivänä tilatusta, 564€ MSRP:tä kalliimmasta 5090:stä, eikä ole päivääkään kaduttanut. Harrastukset maksavat. Onnekasta, että edes sain kortin.
"Valitettavasti nämä ehtivät mennä eikä näistä toistaiseksi oteta uusia ennakko tilauksia vastaan."Toivottavasti noista Astraleista irtois yks itelle!Hyvän kokonen erä ainakin tullut.
Edit:
Kyselin aspasta:
''Mennyt aikaisemmin tehtyihin tilauksiin. Tuo päivittyy verkkosivuille kun saamme noita silleen varastoon, että niitä pystyy taas tilaamaan.''
Saa myös suoraan hyllystä euron kalliimmallaVerkkiksen outletissa 1kpl 5070ti:tä jos jotain kiinnostaa. TUF OC, 1169€
Yksittäiskappaleet
Verkkokauppa.com Outlet - yksittäiskappaleet halpaan hintaanwww.verkkokauppa.com
Edit: näköjään myös ihan hyllyssä samaan hintaan.
Joo, huomasin kanssa saman ja lisäsin äsken tuohon laittamaani viestiin. Vissiin tullut joku isompi erä hyllyyn.Saa myös suoraan hyllystä euron kalliimmalla
Onko se 600€ parempi vai onko se 600€ ekstraa, jotta saa mahdollisimman nopeasti kortin?
geneeristä *askaa tunkee kyllä verkkis.. laatu laskenu viime vuosina kun lehmän häntä:
"Tuotetta ei ikävä kyllä ole meille vielä saapunut. Pahoittelut globaalisesti huonosta saatavuudesta näiden osalta. Odotamme tietoa valmistajaöta sekä tukkureilta koska voivat näitä toimittaa meille."
"Saatavuus ikävä kyllä globaalisesti niin heikko näissä kaikissa uusissa korteissa kuten viimeiset vuodet myös olleet. Näitä myyty alustavan saatavuuden mukaisesti jonka valmistaja / tukkuri antaa, mutta jos tuotetta tukkuri ei saa toimitettavaksi anneettuun pvm saakka niin arvio muuttu."
"Pahoittelut siitä, en osaa sanoa miksi sinulle kolleega näin sanonut."
Tuon mukaan julkaisupäivänä kortteja olisi ollut myynnissä yli 25 kpl, en usko että kukaan sellaista saldoa edes näki?Toivottavasti noista Astraleista irtois yks itelle!Hyvän kokonen erä ainakin tullut.
Edit:
Kyselin aspasta:
''Mennyt aikaisemmin tehtyihin tilauksiin. Tuo päivittyy verkkosivuille kun saamme noita silleen varastoon, että niitä pystyy taas tilaamaan.''
oiskoha täs jotai saumaa et proshop ois yhtä kujalla ja sinneki alkais näit koht valumaa.![]()
hyvin hoitaa verkkis hommaasa.. "ei meillä ole mitään tietoa asiasta"
Tuon mukaan julkaisupäivänä kortteja olisi ollut myynnissä yli 25 kpl, en usko että kukaan sellaista saldoa edes näki?
Todellisuudessa toimittavat pakolliset kortit mitä myivät julkaisussa, hilloavat varastoa ja miettivät tuotepäälikön kanssa montako sataa euroa laitetaan hintaa lisää ennenkuin tuote julkistetaan myyntiin.