NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti saatavuus- ja tilausseuranta

Aiemmin mainitsemani näyttiksen malli etenikin vähän eritavalla kuin kuvittelin. Ihmettelin, kun eilis illan aikana näyttis tilaus näytti edelleen MSI Ventusta, kun sen pito vaihtua Asus Primeen. Olin tänään toistamiseen yhteydessä sinne ja kyseinen asiakaspalvelija lupasi välittää tiedon uudelleen tuotevastaavalle, joka ei näpytellyt eilen Asus Primea tilalle.

Illalla sitten kuuden maissa tuli ilmoitus, että näyttis noudettavissa. Katoin kuitenkin, että Ventus se siellä edelleen tilauksella. Kävin sitten äsken noutamassa kortin ja alkuperäisen tilauksen korttihan sieltä tyrkättiin kouraan, joka lopulta tuli kuitenkin ajallaan, kun alkuperäinen aikataulu oli 17.-29.2 välillä.

No, ehkäpä joku muu onnellinen saa ens viikolla Primen kouraansa, kun sitä nyt ei ainakaan mulle tullut ja tuotevastaava palaa maanantaina sorvin ääreen.

Joten omalta osaltani tämä episodi saatu päätökseen ja vieläpä nopeammin, kuin edellisen 3080 näyttiksen kanssa meni. Eiköhän tällä taas pärjäile 7000 sarjalaisiin asti, kun tällä hetkellä mennyt parittomilla päivityksillä. Toki jos 6000 sarjalaisilla tulee jotain mullistavaa, niin sitten joutuu harkitsemaan jonensi vuonna vaihtoa. Ja tiedä vaikka AMD saisi jossain vaiheessa puskettua kilpailevaa tehokkaampaa korttia.

20250222_192729.jpg

Vielä joku jättijärki luulee hyppysissään olevan kasa kultaa. Keneltä löytyisi sydäntä kertoa hälle, että Jimmsin ja verkkiksen hyllyt notkuu halvemmista ja paremmalla jäähyllä valjastetuista Asuksen 5070 Ti TUFfeista?

Mä en ymmärrä miten porukka yrittää vielä rahastaa 5070ti:llä verkkokaupassa varastossa aika paljon kortteja.

Mä en ymmärrä miten porukka yrittää vielä rahastaa 5070ti:llä verkkokaupassa varastossa aika paljon kortteja.
Tullut naurettua näille torissa. 2000e oli paras pyynti, kohta häntä koipien välissä menossa takaisin puljuun kortit :D

Statistiikka

Viestiketjuista
268 947
Jäsenet
76 317
Uusin jäsen
Svartzonker

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom