Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama. Tosin ensimmäisessä minulla oli rautavika, mutta takuuna sain uuden ja se on toiminut erittäin hyvin minun mini-itx kopassa. Eikä käy kiukaana jne. Bäfä rullaa kivasti. Ei mitään valitettavaa kortista. Suosittelen!Hyvä kortti, itellä ei ainakaan valittamista 5090 FE:n käytöstä ja edullinen muihin verrattuna, itsellä vielä halvempi kun sai pelin mukana ostaessa
Ota kuluttajaneuvonnasta pohja ja tee reklamaatio jossa vaadit korvaavaa tuotetta tai rahallista korvausta.Olisi näköjään pitäny vaan ottaa tuo FE kun oli tilaisuus... Gigantti ilmoitti että TUF:n toimitus viivästyny 26.1.
Millä perusteella? Ei ollut varastossa oleva tuote ja toimitusaika on ollut kokoajan arvio eikä kiveen hakattu lupaus.Ota kuluttajaneuvonnasta pohja ja tee reklamaatio jossa vaadit korvaavaa tuotetta tai rahallista korvausta.
Se verkkokauppa on näyttänyt tilatessaan sitä toimituspäivämäärää joten se on ihan kuluttajalainkin puolesta myöhässä. Mulla oli täysin sama keissi ja sain Vanguard SOC:n tilalle maksamatta penniäkään väliä, mutta en mä tietenkään pakota suaMillä perusteella? Ei ollut varastossa oleva tuote ja toimitusaika on ollut kokoajan arvio eikä kiveen hakattu lupaus.
No eipä siellä Gigantissa ole mitään hyllyssä vaan pelkästään näitä arvioita joskus tulevaisuudessa varastoon tulevista niin samanlainen odotus siellä olisi silti edessä.Se verkkokauppa on näyttänyt tilatessaan sitä toimituspäivämäärää joten se on ihan kuluttajalainkin puolesta myöhässä. Mulla oli täysin sama keissi ja sain Vanguard SOC:n tilalle maksamatta penniäkään väliä, mutta en mä tietenkään pakota sua![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.