Pistin tänään Gigantin aspaan viestiä, että moneltahan se PNY tänään saapuu, kun on arvioitu toimituspäivä tänään. Gigantin oma systeemi näyttää edelleen tilauksen tilana "Tilaus vastaanotettu", eli se ei ole liikkunut nyt miltein viikkoon mihinkään. Muilla PNY:n tilanneilla on vissiin ollut parempi tuuri.
Pakko oli aluksi jutella botin kanssa, joka kertoi tilauksesta vähemmän kuin mitä tilaustiedot sivu. Kun tarpeeksi monta kertaa kirjoitti "ihminen", niin botti taipui ja yhdisti "ihmiskolleegalleen". Ihmiskolleega tuntunee väärältä termiltä, tosin en tiedä alentaako se enemmän bottia kuin ihmistä.
Noin 10 minuttin jonottamisen jälkeen Carmen liittyi keskusteluun pakasta vedetyllä viestillä, jossa hän pyysi odottamaan, että tarkistaa tilaushistoriani. Noin kymmenen minuutin odottelun jälkeen ystävällisesti kerroin Carmenille tilausnumeron, jotta hänen on helpompi löytää tilaus tilaushistoriastani (tai aiemmasta keskustelusta botin kanssa). Tilauksia minulla on Gigantista yhteensä 1 kappale, joten vähän kumma että sen lukemisessa menee niin kauan.
Tämän jälkeen Camren kyseli vielä puhelinnumeroni ja hetken asiaa tutkittuaan kysyi, että miksi otin yhteyttä tukeen. Tämän tiedon olin jo kirjoittanut botille ja kenttään, joka vaadittiin täyttämään ihmiselle puhumiseen.
Kerroin kyseleväni tilauksen perään, jonka pitäisi saapua tänään, mutta jota Gigantti ei ole vielä lähettänyt. Tätä Carmen yritti vierittää tätä Postin ongelmaksi
Kuulemma postin systeemit eivät päivity tarpeeksi nopeasti.
Kysyin sitten, että ovatko he sitten lähettäneet näyttiksen postille? Carmen ei osannut vastata tähän, koska paketit lähtevät kuulemma "partnerivarastolta". Sanoi, että jossei pakettia tänään näy, niin pitää ottaa uusiksi yhteyttä ja he sitten konsultoivat partneriaan asiasta. Pyysin konsultoimaan jo nyt, sillä ei ole mahdollista, että lähettämätön paketti saapuisi minulle tänään.
Tosin gigantin kun ottaa huomioon, niin kaipa tämä aika-avaruutta vääristävä ihme on mahdollinen.
Noh, tavallaan tiesin 30XX-sarjan seteistä, että minkä tasoista toimintaa Gigantilla on ollut, mutta jotenkin tämä pohjanoteeraus ja aspan epäammattimaisuus vielä onnistui yllättämään.