NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusna
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläisen sain koriin aika tarkkaan 6 minuuttia sitten. Ihan ilman mitään temppuja kokeilin vaan lisätä, enemmän olin kiinnostunut näkemään että mitä tapahtuu jos yrittää. Ei kai ole kovin haluttu jos se siellä vapaana oli. Vapautuu siis noin 3-4 minuutin päästä automaattisesti. Tuollahan on tuo reilun satasen halvempi Gigabyte tulossa myyntiin kohta, en yritä tilata mitään, kunhan katselin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan.
Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL X4 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet (proshop.fi)

Tälläisen sain koriin aika tarkkaan 6 minuuttia sitten. Ihan ilman mitään temppuja kokeilin vaan lisätä, enemmän olin kiinnostunut näkemään että mitä tapahtuu jos yrittää. Ei kai ole kovin haluttu jos se siellä vapaana oli. Vapautuu siis noin 3-4 minuutin päästä automaattisesti. Tuollahan on tuo reilun satasen halvempi Gigabyte tulossa myyntiin kohta, en yritä tilata mitään, kunhan katselin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan.
Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL X4 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet (proshop.fi)

Mikähän hinta mahtoi olla?

Edit: Nevermind. Se on minulla korissa hintaan 1.429,00. Pitää tovi miettiä onko tämä sen arvoinen.

Edit2: Näh. Vapautin. Jospa parin kuukauden päästä noista 1150e korteista ei tarvitsisi bottien kanssa kisata.

GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E

17.9.2020 22.24

Soitteliko he tuolta mitään vaihdosta LHR malliin vai kolahtiko emailiin vaan automaattisesti, että olisi postitettu? Onko varmasti non-oc tuf 3080 kyseessä? Itsellä 5h aiemmin tilattuna ei tosiaan näy vielä mitäään. Saattaa tosin olla, että postittavat random järjestyksessä.

1629288453876.png

GIGABYTE GeForce RTX 3070 EAGLE OC LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
Hintaan 869€ olisi ostoskorissa. Onko tuo nyt hintansa väärti?

GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
Mulla ois kans korissa. Näin vahingossa hengailemalla näytönohjain-etusivulla ja jälkijunassa oliki mennyt koriin. Mutta ei kiinnosta tuolla hintaa.

Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.

En kyl jaksanut testata ikinä kun ei ole tarvetta kortille.

1629275033546.png
Missä tämä @leffo koodi muutos on nähtävissä/saatavilla? Kovasti yritin etsiä, mutta ei osunut silmään moista.

Kyllä ne toimittaa nykyään taas

Soitteliko he tuolta mitään vaihdosta LHR malliin vai kolahtiko emailiin vaan automaattisesti, että olisi postitettu? Onko varmasti non-oc tuf 3080 kyseessä? Itsellä 5h aiemmin tilattuna ei tosiaan näy vielä mitäään. Saattaa tosin olla, että postittavat random järjestyksessä.

1629288453876.png

Ei tullut muuta kuin sähköposti että tuote vaihdetaan LHR-malliin ja sitten seuraavana päivänä tuli toimitusvahvistus.

Unohdin mainita, minulla toimi se vanha Nvidian pelikoodikin. GeForce Expereince Now mikä lie sen heitti niin pelas kyllä. Vaikka ajat sitten mennyt vanhaksi.

Helposti meni koriin kun nyt kokeilin? Mikä siinä niin ahdistaa?

Liitteet

• Screenshot_20210818-152734.png
    Screenshot_20210818-152734.png
    187 KB · Luettu: 443
Näitä vielä 5kpl hyllyssä :D

edit: meni jo

ja 400€ ilmaa välissä ahdistaa myös hieman. Köyhiä enemmän. Muita vaan samanverran. Itseä siis ahdistaa.

Ei tullut muuta kuin sähköposti että tuote vaihdetaan LHR-malliin ja sitten seuraavana päivänä tuli toimitusvahvistus.
Meinaa mennä tosiaan vähän huuli pyöreäksi, tilaus samaisena päivänä klo 18.13 - ja tiedän jonossa olevan vielä kymmenittäin ihmisiä ennen minua - eikä ole RTX-tilaajatiedotetta ja "killereitä koulunaloitustarjouksia" kummempaa viestiä laatikkoon tullut.

Jännästi voisin tilata toisenkin samanlaisen 3070 kortin, kun menee omiin tilauksiin ja klikkaa tekemääni tilausta.
Kokeilkaapa 3070TI ostaneet toimiiko samanlailla?

1629290353446.png

Noita ois nyt 5kpl.

Jännästi voisin tilata toisenkin samanlaisen 3070 kortin, kun menee omiin tilauksiin ja klikkaa tekemääni tilausta.
Kokeilkaapa 3070TI ostaneet toimiiko samanlailla?

1629290353446.png

Jos klikkaan "tilaa uudelleen" niin tulee vain ilmoitus "tuotetta ei saatavilla". Eli mielestäni tilausta ei pysty uusimaan.

Sitten vaan toivotaan että jimmsin arpaonni osuis kohdalle :D. Jos ei niin jatketaan 1070 käyttöä vielä...

Jimmssin chatissä kertoi oletuksena korttien vaihtuvan tilaus järjestyksessä. Ei kuinkaan ole ainakan minulle 17.01 aikaleimalla korttia tänään tai lähiakoina tippumassa. Väärä hälyytys :(

Noita ois nyt 5kpl.

Sain yhden tilattua ja maksettua. Ylihintainen tuokin mutta ei näitä ehdi tämän enempää kyttäillä..

1629290967623.png

Siellä vielä ainakin yksi 3080 vision oc odottelee proshopissa ottajaa hintaan 1299€
Saa lisättyää ostoskoriin tuotekoodilla

kun markkinat on aukottomasti osoittaneet, että esim. 3080:n sopiva hinta on jossain yli tonnissa, niin ihan oikeastiko kuvittelette, että Nvidia myy ensi syksynä tuplatehoja sillä hinnalla? No ei myy.
Vuosi sitten myi. 2080 vs 3080 hinta. Miksei tekisi uudelleen?

Ja hintojen nousuhan johtuu puolijohdekomponenttien pulasta josta syystä ei saa esimerkiksi kovin hyvin uusia autojakaan. Ja sitä pulaa ei koko loppumaailmanhistoriaa jatku.

Viimeksi muokattu:
Noita ois nyt 5kpl.

Itsellä korissa 1kpl tätä ja vapautan. Ei vaan anna järki periksi, odotellaan parempia aikoja :D

2kpl Gigabyte RTX 3080 VISION OC LHR - 1299e

Statistiikka

Viestiketjuista
283 675
Jäsenet
78 685
Uusin jäsen
Niksujee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom