Ei sitä silti kaikki halukkaat saaneet, vaikka sinulta sattui onnistumaanEi oo hyvä hinta 3080:sta. Tonni ois ok. Eilenhän noita sain jopa yrittämättä koriin samalla hintaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä silti kaikki halukkaat saaneet, vaikka sinulta sattui onnistumaanEi oo hyvä hinta 3080:sta. Tonni ois ok. Eilenhän noita sain jopa yrittämättä koriin samalla hintaa.
Oon seuraillut Jimmsin halvin RTX3060 ja RTX3060Ti korttia. Molempien hinnat järkeviä ja lukenut, että tulee myyntiin aina saatavuuden mukaan. Tähän asti noilla saldot olleet 0 ja tulossa yli 25kpl. Eilisen aikana kummankin varasto saldo Turku mennyt yli -25kpl.... Miten hemmetissä toi on mahdollista kun osta nappi puuttuu.
Kohta vapautuu yksi ASUS GeForce RTX 3060 DUAL OC V2 LHR - 12GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
Satkun liian kallis minulle.
Toimitusaikaa ei voida ilmoittaa |
Tuossa lähetetyssä tilausvahvistukessa noin lukee, mutta kun menee proshopin sivuille kohtaan omat tilaukset, niin näyttää:Arvioitu toimitusaika 23.8.2021 - 26.8.2021.Kiitos vinkistä, pistin tilaukseen. Toivottavasti tulee pian niin voin lopettaa läppärillä pelaamisen
Tuliko sinullakin Potka_ Tilausvahvistukseen:
Toimitusaikaa ei voida ilmoittaa
Jos saat non lhr kortin. Muutenhan taitaa jäädä n.15€/vrkItse otin yhden tollasen 479,- 3060 dualin. On se edelleen kallis, mutta louhii melkeen 3€ päivä. Näyttäs kirjotushetkellä olevan yksi vielä vapaanakin
Kyllähän tuo noi Jimssin +600€diilit hakkaa.
Tuskin on non-LHR. ERGOa louhittaessa nicehassin kautta näyttäs tällähetkellä saavan 2,7€, eli enemmän kun ETH nicehassin kautta. Toki noitten pikkukolikoiden arvo vaihtelee saatanaasti.Jos saat non lhr kortin. Muutenhan taitaa jäädä n.15€/vrk
Tämähän on todella hyvä! Toi on superhyvä kortti. Itse onnistuin saamaan ihan alussa viime joulukuussa varmaan viimeisiä mitä viimevuonna valui suomeen Verkkiksestä 949e hintaan. En voi sanoa kuin että mahtava kortti! lämmöt pysyy alle 70c performance bioksella. En oo ees nostanu powerlimittejä tai mitään. Enpä ois kyllä siis uskonu että jimi suostuu tekemään tollaisen vaihdon mut mahtava juttu sulle ja nosti kyllä jimin pojoja mun silmissä! Nauti kortistasi!Lähti tänään Gaming Trio Z vaihtoon Suprim X (LHR) malliin samalla hinnalla Jimmsin aloitteesta. Noh ainakin pääsi 9kk jälkeen odottelusta irti
Sitä kannattaa kysellä ostopaikasta. Kaikki kaupat eivät välttämättä toimita bundle-peliä lainkaan.Kuinkas syyskuus tilatus![]()
Olisi mielenkiintoista jos itse hankitulla energialla ei saisi tehdä mitä haluaa.
Kuituhampun kasvattamiseen on mahdollista saada EU tukea.Noh, jonkinlaisena esimerkkinä vaikkapa kannabiskasvihuoneen (energiaa kuluttavine valoineen ja lämmittimineen) pitäminen ei ole Suomessa sallittua.
Meanwhile, we have and are securing pretty significant long-term supply commitments as we expand into all these different markets initiatives that we’ve set ourselves up for. And so I think — I would expect that we will see a supply contained environment for the vast majority of next year is my guess at the moment.
— Jensen Huang, NVIDIA CEO
Unohdin mainita, minulla toimi se vanha Nvidian pelikoodikin. GeForce Expereince Now mikä lie sen heitti niin pelas kyllä. Vaikka ajat sitten mennyt vanhaksi.
Noh, jonkinlaisena esimerkkinä vaikkapa kannabiskasvihuoneen (energiaa kuluttavine valoineen ja lämmittimineen) pitäminen ei ole Suomessa sallittua.
Mutta louhinnan kieltäminen ja kiellon valvonta olisikin hankalaa. Helpompaa olisi tarttua kryptovaluuttapörssien toimintaan, jos kryptovaluuttoja haluttaisiin lähteä rajoittamaan tai kieltämään.
Nyt alkaa mennä niin paljon ohi aiheen, että jätetään tämä keskustelu näihin viesteihin.Kuituhampun kasvattamiseen on mahdollista saada EU tukea.
Pari meiliä olen asiaan liittyen laitellut, ensimmäisen viime viikon alkupuolella, toisen viime maanantaina. Ei mitään vastausta ole tullut kumpaakaan. Viime viikon puolella kertalleen soitin jo ja asiakaspalvelu sanoi samaa täältäkin luettua, ettei päätöstä korvaavista korteista ole tehty ja jonon mukaan mennään.Näyttää sille, että Proshopin tukkurilla on seuraava satsi 3080 non oc -tuffia, odotetaan varastoon 25.8.
ASUS GeForce RTX 3080 TUF V2 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
Ne keillä on tilauksia tuolla sisällä ei muuta kun kapinaa tulille ja sinne verbaalista mattopommitusta ennenkuin nämäkin ehtii sujahtaa jonojen ohi..
Terveiset 16.43 samainen kortti, kiva kuulla mitä vastaavat jos soitat, täälä ei ole ehdotettu mitään, aina vastaus jonon mukaan mennään.Pari meiliä olen asiaan liittyen laitellut, ensimmäisen viime viikon alkupuolella, toisen viime maanantaina. Ei mitään vastausta ole tullut kumpaakaan. Viime viikon puolella kertalleen soitin jo ja asiakaspalvelu sanoi samaa täältäkin luettua, ettei päätöstä korvaavista korteista ole tehty ja jonon mukaan mennään.
Ajattelin soitella tänään uusiksi kun katsonut tuota toimintaa notta todistetusti myyvät ulos samalla kuin "odottavat päätöstä korvataanko kortteja vai ei"
T. Proshop 17.9 16.44 3080 Tuf non-OC
On kyllä ihme perseilyä pidättäytyä tekemästä tuota korvauspäätöstä ja myydä vain kepeästi jonon ohi kallimmalla uusille käyttäjille. Ei ole kyseisessä asiassa omaa lehmää ojassa, mutta vituttaa kyllä jo teidän muiden puolesta. Täytyy varmaan suosia Jimmssiä jatkossa, vaikka Proshopista saattaisikin pari euroa halvemmalla tuotteen saada...
Nooh Proshopin vastaus oli edelleen aika ympäripyöreää että mitään ei oikeen edelleenkään tiedetä mistään. Lainailin muunmuassa tuota Nvidian keväistä ilmoitusta, että kaikki uudet 3000-sarjalaiset (poislukien 3090) valmistetaan LHR:nä ja koitin painottaa että kilpailijatkin ovat jo noita automaattisesti vaihtaneet LHR-malleihin. Toin myös esille asiakkaan mielipiteen korttien myymisestä päätöksen olemassaolemattomuuteen vedoten. Lupasi kuulemma viedä viestiä sisäänostajalle/asioista jotain päättäville joten ei kai tässä auta kuin toivoa. Ovat kuulemma suoraan Asuksen kanssa yhteydenpidossa, mutta eipä tuo yhteydenpito kovin hedelmällistä näytä olevan.Terveiset 16.43 samainen kortti, kiva kuulla mitä vastaavat jos soitat, täälä ei ole ehdotettu mitään, aina vastaus jonon mukaan mennään.
kuulemma saapuu varastoon 2.9...
Joo, toivottavasti en joudu oleen vuotta ilman pelikonetta :oJuu minunkin Eagle 3080:ssa Gigantilla lukee että saapuu varastoon Tammikuussa 2021.![]()
Lhr-korteilla korvataan, mutta niitäkään ei ole jimssille tullut yhtään. Ei muutenkaan yllättäisi, jos jatkossa lähinnä ti-kortit liikkuvat.Itse en ole seurannut ketjua hetkeen.
Jimmsiltä laitoin 17.9.2020 3080 tuf non-oc tilaukseen ja 100 paikkeilla jonossa.
Onko jimssiltä tullut kommenttia lähiaikoina mitä näiden kanssa tehdään? Laittavatko korvaavaa tuotetta tilalle vai odotellaanko jonossa vielä pari vuotta?
Mitään paniikkia ei ole kortin suhteen, 3070 hyrrää koneessa ja sen sai kohtuu hintaan aikoinaan(599e)
Kyllä Jimmsillä ainakin joitain 3080 LHR kortteja löytyy. Perjantaina sain Asus ROG Strix OC 3080 LHR lapun Asuksen 3080 EKWB tilalle.Lhr-korteilla korvataan, mutta niitäkään ei ole jimssille tullut yhtään. Ei muutenkaan yllättäisi, jos jatkossa lähinnä ti-kortit liikkuvat.
Kyllä Jimmsillä ainakin joitain 3080 LHR kortteja löytyy. Perjantaina sain Asus ROG Strix OC 3080 LHR lapun Asuksen 3080 EKWB tilalle.
Olin ensimmäisenä 3080 EKWB jonossa ja kysyin Jimmsiltä suoraan että saanko ikinä korttia koska NVidia käsittääkseni tunkee kaikki Non LHR piirit FE korteille. Lisäksi Asukselta ei ole tullut mitään vahvistusta 3080 EKWB kortin LHR versiosta.Mistä/miten sait sellaisen lapun?Itsellä ollut tuo Asuksen 3080 EKWB 14.12.2020 lähtien tilauksessa, tällä hetkellä jonosijoitus 5-10 josta ei ole liikkunut suuntaan eikä toiseen viimeiseen 4 kuukauteen.
LHR-kortilla korvaamisestakaan en ole kuullut mitään tuon kyseisen mallin kohdalla.
Olin ensimmäisenä 3080 EKWB jonossa ja kysyin Jimmsiltä suoraan että saanko ikinä korttia koska NVidia käsittääkseni tunkee kaikki Non LHR piirit FE korteille. Lisäksi Asukselta ei ole tullut mitään vahvistusta 3080 EKWB kortin LHR versiosta.
Soittivat takaisin ja ehdottivat vaihtoa. En saanut mitä tilasin mutta 1059€ Strixistä + 180 € blokista on tässä markkinatilanteessa suht koht hyvä lopputulema![]()
Lhr-korteilla korvataan, mutta niitäkään ei ole jimssille tullut yhtään. Ei muutenkaan yllättäisi, jos jatkossa lähinnä ti-kortit liikkuvat.
Tälläiseen lopputulokseen olen itsekkin päätynyt, että nämä 3070 Ti ja 3080Ti ovat vain pikkusen paremmin binnatut 3070 ja 3080, joita voidaan kuitenkin myydä huomattavasti kovemmalla rahalla. Ja tottakai kaikki jotka voidaan tuolla kovemmalla hinnalla myydä, niin myydään.Lhr-korteilla korvataan, mutta niitäkään ei ole jimssille tullut yhtään. Ei muutenkaan yllättäisi, jos jatkossa lähinnä ti-kortit liikkuvat.
Ilmiantakaa itsenne jos jollekulle täällä osui arpaonni!
Ensin luulin että sms-koijarit ovat alkaneet ratsastaa Jimm's:in kustannuksellaKurkkaus sähköpostiin ja silmiin osui pari ihan legitin näköistä mailia Jimm's:iltä joten eiköhän sieltä kortti ole tulossa.
Tuossa taitaa olla typo, eli molemmat 3060 mallit lienevät ti kortteja?Saatiin kohtuullinen erä vihdoin ja viimein MSI:n 3060ti Gaming Z Trio LHR:ää eli saadaan korvattua MSI:n 3060 Gaming X Trio non-LHR tilaukset 29.12.2020 asti. Saatetaan toki päästä vielä eteenpäin, jos osa ei hyväksy vaihtoa. Ei siis vielä päästy edes tämän vuoden puolelle, mutta mukavaa että vihdoinkin saadaan edes yhtä MSI:n jonoa lyhyemmäksi.
Sekä MSI:ltä että Asukselta pitäisi kuulemma tulla nyt lähiaikoina vähän paremmin kortteja, kun mihin on totuttu. Jopa päätyy 3080:ia hyllyynkin.
Verkkokauppa.com ei tähän suostunut vaikka Z mallia oli varastossa.Saatiin kohtuullinen erä vihdoin ja viimein MSI:n 3060ti Gaming Z Trio LHR:ää eli saadaan korvattua MSI:n 3060ti Gaming X Trio non-LHR
Tämä keskustelu kannattaa käydä sille varatussa ketjussa + minä en suoraan voi kommentoida kilpailijoiden toimintaa.Verkkokauppa.com ei tähän suostunut vaikka Z mallia oli varastossa.
Verkkokauppa.com ei tähän suostunut vaikka Z mallia oli varastossa.