- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 3 356
– Verkkokaupan huolellinen toiminta edellyttää, että se markkinoi vain tuotteita, joita se voi myös toimittaa.
![]()
Kuluttaja-asiamies: Suomalaisissa verkkokaupoissa huolestuttava ilmiö
Varsinkin elektroniikan myyjät peruvat kauppoja lainvastaisin perustein, Kilpailu- ja kuluttajavirasto arvostelee.www.is.fi
Tähän viitaten, missähän katsotaan raja ettei voi toimittaa? Esimerkiksi oma julkaisupäivänä ostettu 3080 Eagle oc piti lopulta tulla tammikuun erässä, Jimms sanoi että tukkuri perui osan korteista ja jäin ilman. Ennen tätä asiakaspalvelu sanoi että saan erästä korttini. Tietysti kortin uupuminen oli lähtökohtaisesti tukkurista kiinni, mutta kaupan vastuulla on, asiakasta kuitenkin lähimpänä, kehitellä ratkaisut.
Todennäköisesti kortti on vielä "lähetettävissä" koska Gigabyten sivuilla se löytyy eli tilaus voi olla auki niin kauan kuin kauppa ei saa vahvistusta tukkurilta kyseisen kortin toimittamattomuudesta? Kinkkinen tilanne siis.
Ehkä tässä pitäisi ottaa puhelin kauniiseen käteen lainaukseen viitaten ja kysyä: Pystyttekö toimittamaan kortin?