Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kait siinä, latoo euroja tiskiin ja uutta sukupolvea pellin alle.
![]()
Asus GeForce RTX 3060 TUF Gaming - OC Edition -näytönohjain, 12GB GDDR6 - 739,90€
Luonteeltaan TUF TUF Gaming GeForce RTX™ 3060 on riisuttu alkutekijöihinsä ja rakennettu sitten uudelleen tarjoamaan lisää luotettavaa tehoa ja jäähdytyst&aumwww.jimms.fi
Juu tännekin tuli telialta viestiä että peruuttavat tilauksen. Taidampa olla yhteydessä kuluttajaviranomaiseen. Katotaan niinkohta on telialla laitteita myynnissä kivempaan hintaan
Proshopista julkaisussa tilatun 3060 EAGLEn (345€) toimitusaika-arvio muuttunut omassa tilauksessani: "Arvioitu toimitusaika 22.3.2021 - 25.3.2021". Tai oikeastaan tuo arvio on nyt ilmestynyt, sillä tilausviikolla ei ollut minkäänlaista arviota saapumisajankohdasta. Tiedä sitten onko tuolla arviolla mitään käytännön merkitystä, etenkin kun listasta katottuna ei näyttäisi olevan yhtään korttia matkalla.
Huh huh, itsellä tästä vetämässä arpa MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 3X OC -näytönohjain, 12GB GDDR6 - 619,90€
Onko kellään tietoa, että onko noissa näyttiksissä mitään muuta, kun täysin marginaalisia eroja? Esim tän 3x OC verrattuna toi asuksen Tuf OC?
Itsehän pulitin tuostakin sen 530€ ja vähän tyhmältä tuntuu sen osalta, että näyttis päivitystä ois voinut laittaa jo syksyllä menemään ja lähes samalla rahalla ois alkanu saamaan jo 3070 sarjalaisia. Tuskin tuo pettymys tulee kuitenkaan olemaan, kun nykyseen verrattuna GPU benchmarkki näyttäis et ois +100% enemmän tehoa.
Jep multaki tilaus peruttiin joten loppuu tämän langan seuraaminen kyllä tähän koska nykysillä hinnoilla en tuota kyllä osta.
Eniten ärsyttää tietty se ku lupailtii toimittaa moneen kertaan ja sitten vedetää matto alta... Äänestää voi lompakollaan vaikka tuskin suurta lommoa näyttisporukka niiden tuloksee aikaa saa mutta periaate on sekin jalo aate.
Sorry, kun menee vähän off-topiciksi. Mutta eikö tuo Telian toiminta ole vähän pelottavaa? Jos kuluttaja-asiamies puuttuu asiaa niin muutkin jälleenmyyjät seuraa tilannetta kieli pitkällä mahdollisen ennakkotapauksen suhteen: Voiko aikaista ja halvempaa kuluttajan tilausta perua vedoten globaaliin saatavuuteen?
Jaahas Jimm'ssillä näköjään tapahtuu taas kummia. Jonosijoitus nousi 40-50->50-60. TUF non oc 3080.
Kuluttajasuojalainsäädäntö ohittaa Telian tilausehdot.Hei ihan oikeasti. Haluat paremman kortin tilalle heidän piikkiin ja luoton kulut vielä sen päälle.
Onnea vaan.
Oletko lukenut telian verkkokaupan tilausehdot ? Et.
En olisi ajatellut 6kk sitten, että tämmönen show yhden näytönohjaimen saamisen kanssa. Julkasupäivänä tilattu Gigantista MSI 3080 Ventus, eikä vieläkään mitään tietoa milloin kortti mahdollisesti tulee. Viimeisen viivästysviestin sain marraskuussa. Onko muille epäonnisille kuulunut Gigantista mitää?
Ei vituta!Saas nähdä tapahtuuko toi sama vielä mun julkkarina tilatulle gigulin (RTX3080 Ventus) kortille. Odottelua takana:
VOIN SANOO ET V*TUTTAA --> KORTTIA EI NÄY EIKÄ KUULU!
- 181 päivää
- 16 tuntia
- 11 minuuttia
Voi hyvinkin tulla helmikuun loppuun mennessäGigabyten 3070 eaglea odotellessa. Marraskuussa tilattu 590€. Ei mitään hajua, että koska tulee.voi pikkuhiljaa tulla. Ei mulla kiire ollut sen kanssa, mutta odotin että helmikuun loppuun mennessä ois tullut
Kuluttajasuojalainsäädäntö ohittaa Telian tilausehdot.
Onko Telia peruuttanut näitä tilauksia nyt -oikeasti- sen takia, että myisivät tappiolla? Senkö takia muistakaan liikkeistä ei saa näyttiksiä, koska eivät halua myydä tappiolla?Tappiolla myyminenkö riittää poikkeavaksi olosuhteeksi?
Ei kai ne sitä ääneen alkaisi sanomaan. Saahan noita tilattua lukuisista liikkeistä ja toimituksia tulee hiljalleen, eli saatavuus ei ole nolla.
Tappiolla myyminenkö riittää poikkeavaksi olosuhteeksi?
Tämä on kyllä niin Offtopic, mutta mitäs siitä:. Ykkös vaatimukseni oli toimittaa kortti ja toissijainen toimittaa korvaava tuote. Esimerkiksi 3080 Suprim X näyttää liikkuvan jotenkin sujuvasti ja se onkin ollut omassa koneessa jo viime vuodesta, mutta .. Jos ostan kortin korollisella luotolla Telian korottoman luoton asemasta, siitä syntyy taloudellista vahinkoa.ja mitä siellä sanotaan tästä , oletko lukenut ?
Siellä EI lue, että jos myyjä ei pysty poikkeavien olosuhteiden takia toimittamaan laitetta, niin asiakas voi ostaa sen myyjän piikkiin paremman laitteen jostain muualta , vieläpä luotolla ja veloittaa luoton kulut vielä heiltä .
...ei millään pahalla, mutta olet aika hakoteillä tässä asiassa.
No , ei reklamation tekeminen mitään maksa, mutta en nyt sinuna ihan hirveesti positiivistä vastausta odottaisi. Hyvä että laitat painetta sinne päin. Ikävä tilanne joka tapauksessa.
Tämä on kyllä niin Offtopic, mutta mitäs siitä:. Ykkös vaatimukseni oli toimittaa kortti ja toissijainen toimittaa korvaava tuote. Esimerkiksi 3080 Suprim X näyttää liikkuvan jotenkin sujuvasti ja se onkin ollut omassa koneessa jo viime vuodesta, mutta .. Jos ostan kortin korollisella luotolla Telian korottoman luoton asemasta, siitä syntyy taloudellista vahinkoa.
Ehkä emme tästä kinastele pidempään, painamme vain painetta Telian suuntaan
KKV;n sivuilta:
"Kuluttajalla on oikeus vaatia korvausta myös taloudellisista menetyksistä, jotka viivästyminen on aiheuttanut. Pahasta mielestä, henkisestä kärsimyksestä tai vapaa-ajan menetyksestä ei kuitenkaan voi saada vahingonkorvausta.
Kuluttajalla ja myyjällä on velvollisuus menetellä niin, että vahingosta aiheutuneet kulut jäävät mahdollisimman vähäisiksi. Vahingonkorvauksen saaminen edellyttää näyttöä vahingon syntymisestä. Kustannuksista pitää olla kuitti tai muu luotettava selvitys.
Myyjä ei ole kuitenkaan velvollinen maksamaan vahingonkorvausta, jos viivästys johtuu sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä (esim. lakko), jota ei ole voitu myyntihetkellä ottaa huomioon ja jonka seurauksia myyjä ei olisi voinut välttää. Sen sijaan pelkkä vetoaminen tavarantoimittajan aiheuttamaan viivästykseen ei vapauta vahingonkorvausvastuusta."
Ehkä emme tästä kinastele pidempään, painamme vain painetta Telian suuntaan
Tämä on kyllä niin Offtopic, mutta mitäs siitä:. Ykkös vaatimukseni oli toimittaa kortti ja toissijainen toimittaa korvaava tuote. Esimerkiksi 3080 Suprim X näyttää liikkuvan jotenkin sujuvasti ja se onkin ollut omassa koneessa jo viime vuodesta, mutta .. Jos ostan kortin korollisella luotolla Telian korottoman luoton asemasta, siitä syntyy taloudellista vahinkoa.
Ehkä emme tästä kinastele pidempään, painamme vain painetta Telian suuntaan
KKV;n sivuilta:
"Kuluttajalla on oikeus vaatia korvausta myös taloudellisista menetyksistä, jotka viivästyminen on aiheuttanut. Pahasta mielestä, henkisestä kärsimyksestä tai vapaa-ajan menetyksestä ei kuitenkaan voi saada vahingonkorvausta.
Kuluttajalla ja myyjällä on velvollisuus menetellä niin, että vahingosta aiheutuneet kulut jäävät mahdollisimman vähäisiksi. Vahingonkorvauksen saaminen edellyttää näyttöä vahingon syntymisestä. Kustannuksista pitää olla kuitti tai muu luotettava selvitys.
Myyjä ei ole kuitenkaan velvollinen maksamaan vahingonkorvausta, jos viivästys johtuu sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä (esim. lakko), jota ei ole voitu myyntihetkellä ottaa huomioon ja jonka seurauksia myyjä ei olisi voinut välttää. Sen sijaan pelkkä vetoaminen tavarantoimittajan aiheuttamaan viivästykseen ei vapauta vahingonkorvausvastuusta."
Onko näiden "tukkuhinnat" nousseet vai onko koko hinnanousu jälleenmyyjien ahneuden aiheuttamaa ?
PS5:n jälleenmyyntihinnat ovat olleet sitä mitä luvattiin, vaikka pula on ollut huutava. Miksi ?
Periaattessa kaksi samanlaista tapausta, mutta eri lopputulos.
Hyvä, toivottavasti saat korttisi, pian, tai ainakin voisivat pitää sinut jonossa.
Minua kiinnostaa kanssa, en osaa olla yhteyksissä kuluttajasuojaan niin haluan tietää mitä sanoja käyttää jota oikeudet pysytään jos näitä löytyy.Jos joku saa kuluttaja-asiamieheltä tms. vastauksen tähän Telian asiaan, niin olisi mukavaa kuulla heidän mielipiteensä.
Just pärähti noutoilmoitus Pirkkalasta.@vipe näyttäis että mulla ei ole tilaukselle varattuna. A. Ankan tuuri näyttäisi jatkuvan. Noin 30 min eroa korsonelmon ja mun tilauksen välillä. Wheheh. On tää hurjaa!
Minulle ei tarjottu mitään, vain C-more 3kk Nyt vittu Telia..Telia tarjoo mulle 50 lahjakorttia hyvitykseksi peruutuksesta
Minulle tarjosi kanssa eilisestä 3070 DUAL tilauksesta 50€ lahjakorttia heidän kaupaan. Otin sen vastaan, mutta totesin myös ettei sillä kyllä mitään käyttöä ole, koska heillä ei siellä ole yhtään näyttistä saatavilla. Jännityksellä odotan peruvatko ne myön nuo 4kpl 3060ti tilauksia yksipuolisesti. Nyt ovat jo 11 päivää myöhässä siitä päivämäärästä jonka antoivat tilatessa. Mikäli silloin saa saman 50€/kortti hyvityksen, niin joku voisi ajatella sen olevan ihan hyvä 250€ tyhjästä. Fakta on kuitenkin se, että tuolla ollut jo tammikuusta rahat sisällä, ja tuo 250€ erotus ei riitä edes kattamaan yhden kortin hinnan nousua, jos nämä pitää tilata muualta.Mahtava diili, sillä voikin sitten tilata 1400€ 3070 Telian kaupasta..