NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
119
Kärkipaikkoja Jimssissä Palit 3080 Gamerock OC ja 3070 Gamerockiin tarjolla, tuli Jimmsiin just myyntiin.
Kiitoksia tästä, kerrankin olin ajoissa ja toisena tilaus sisään. 3.12 pitäisi tulla 5kpl jimmssille joten jos ei huominen radeon f5 nappaa niin tämän pitäisikin sit päätyä varmaan koneeseen. Vähän kyllä itseä hirvittää tuo 900€ maksaa Palitin kortista kun itselle tuntematon merkki, paljon mieluummin olisin tuon 900€ strixin kyllä tuolta verkkiksen puolelta kotiuttanut mut se näyttää olevan aika tyhjä arpa.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 120
Kärkipaikkoja Jimssissä Palit 3080 Gamerock OC ja 3070 Gamerockiin tarjolla, tuli Jimmsiin just myyntiin.
Kiitti, laitoin tuohon 3080 OC:hen tilauksen jonoon sijalle 4. Jos vaikka sen sitten reilu viikon päästä vaikka saisi..
Vähän kyllä mietityttää tuo hinta, mutta onhan tässä aikaa vielä pohtia.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Ihme tapahtui Gigantista lähti tulemaan Asus tuf 3080 non oc.
Tilausvahvistus 17.9 klo 17:29.
Ei ollut tuota Postnord appia senku laittoi niin siellä oli että 2 päivä sisällä lähimpään postin pakettiautomaattiin.
Jumalauta, sama homma!!! Whaaat. En voi uskoa todeksi. Ennen Jimmsiä. Itellä kans 17:28 jos oikein muistan.
Gigantista vielä ei jumal... pakko olla rölli, sieltä asuksen lootasta löytyy kumminnii joku jensenin pärställä varustettu kobrannahasta tehty maatuskanukke. Onneks olkoon pojjat, naattikaa!
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Laitoin jimmsiltä tilaukseen Gigabyte 3080 Eagle OC:n, tulee kun tulee. Eipä tässä kiirettä ole.
 

DBP

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
45
Kiitoksia tästä, kerrankin olin ajoissa ja toisena tilaus sisään. 3.12 pitäisi tulla 5kpl jimmssille joten jos ei huominen radeon f5 nappaa niin tämän pitäisikin sit päätyä varmaan koneeseen. Vähän kyllä itseä hirvittää tuo 900€ maksaa Palitin kortista kun itselle tuntematon merkki, paljon mieluummin olisin tuon 900€ strixin kyllä tuolta verkkiksen puolelta kotiuttanut mut se näyttää olevan aika tyhjä arpa.
Hyvä, että porukka täältäkin sai tilaukset sisään, 9 minuuttia siinä meni, että tuo 5kpl erä oli jo myyty. Iteltä jäi tämäkin kortti väliin, kun ei saa tähänkään malliin vesiblockia, ainakaan vielä.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
72
Gigantista vielä ei jumal... pakko olla rölli, sieltä asuksen lootasta löytyy kumminnii joku jensenin pärställä varustettu kobrannahasta tehty maatuskanukke. Onneks olkoon pojjat, naattikaa!
Tämän takia en kuitenkaan uskaltanut Jimmsin tilausta peruuttaa, jossa olen ihan kärkipaikoilla :D Uskon kun näen.

Kun sanoit tuon "pojjaat..." Mietinpä pikaisesti että tämän sivun sukupuolijakauma lienee 97% miehiä :D Vähän vastaava kuin marttakerhojen naisjakauma.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 120
Hyvä, että porukka täältäkin sai tilaukset sisään, 9 minuuttia siinä meni, että tuo 5kpl erä oli jo myyty. Iteltä jäi tämäkin kortti väliin, kun ei saa tähänkään malliin vesiblockia, ainakaan vielä.
Itellä vähän sama dilemma, joskin looppi tulee joskus ens vuonna vasta rakenneltua, eli ilmalla mennään alkuun. Tässä vaan mietin sitä, että jos tuolle ei tule lainkaan blokkia saataville, niin ehkä sitten yrittää vaihdella toiseen malliin - kunhan nyt sais tuon koneen kasaan.. Jotenkin ei huvita ~1000€ osia seisottaa toimettomana älyttömän pitkään. Heikkoina hetkinä olen jo miettinyt, josko hommais käytetyn 2080 Ti:n tilapäisratkasuksi, mutta onneksi niitä ei hirveesti ole järkihintaan ollut tarjolla. :D
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
47
Itellä vähän sama dilemma, joskin looppi tulee joskus ens vuonna vasta rakenneltua, eli ilmalla mennään alkuun. Tässä vaan mietin sitä, että jos tuolle ei tule lainkaan blokkia saataville, niin ehkä sitten yrittää vaihdella toiseen malliin - kunhan nyt sais tuon koneen kasaan.. Jotenkin ei huvita ~1000€ osia seisottaa toimettomana älyttömän pitkään. Heikkoina hetkinä olen jo miettinyt, josko hommais käytetyn 2080 Ti:n tilapäisratkasuksi, mutta onneksi niitä ei hirveesti ole järkihintaan ollut tarjolla. :D
Verkkokaupan yksittäiskappale outletis 2080ti 699e :D
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 120
Verkkokaupan yksittäiskappale outletis 2080ti 699e :D
Tais mennä jo? :D
Ei toi nyt sinänsä paha hinta ois ollu, mutta ehkä mä heitän sen pari hunttia lisää ja meen 3080:lla.

Edit. Onhan se tuolla vissiin ihan kaksin kappalein, mutta jostain syystä ei näkyny komponenteissa. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
83
Täällä ei mennyt tuon TUF 3080 OC:n odotus (Gigantista) ihan putkeen.. kortin sain viime viikonloppuna (tilattu 4.10), mutta näyttäisi siltä, että tuo on viallinen yksilö :cry:. Tuulettimet huutaa >90% vaikka gpu:n lämpötila on 55-60 astetta. Tämä siis ihan vakio-asetuksilla. Tuolla näyttää olevan yhteys muisteihin, koska kun muistien kelloja nostaa niin tuulettimet nousevat tuosta vielä kovemmille kierroksille ja ennen pitkää napsahtaa "temp limit" bitti pystyyn ja kortti throttlaa.. Joku lämpötila tuolla siis ilmeisesti nousee mitä ei näe Afterburnerilla.


Arvatkaa kiinnostaako viedä tuota takuuseen, kun tietää että korvaavan tuotteen saa takaisin joskus helmikuussa. :mad:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
24
3070 Gigabyteä tullut Jimmsiin hyllyyn asti.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Täällä ei mennyt tuon TUF 3080 OC:n odotus (Gigantista) ihan putkeen.. kortin sain viime viikonloppuna (tilattu 4.10), mutta näyttäisi siltä, että tuo on viallinen yksilö :cry:. Tuulettimet huutaa >90% vaikka gpu:n lämpötila on 55-60 astetta. Tämä siis ihan vakio-asetuksilla. Tuolla näyttää olevan yhteys muisteihin, koska kun muistien kelloja nostaa niin tuulettimet nousevat tuosta vielä kovemmille kierroksille ja ennen pitkää napsahtaa "temp limit" bitti pystyyn ja kortti throttlaa.. Joku lämpötila tuolla siis ilmeisesti nousee mitä ei näe Afterburnerilla.


Arvatkaa kiinnostaako viedä tuota takuuseen, kun tietää että korvaavan tuotteen saa takaisin joskus helmikuussa. :mad:
Alivoltita sitä ja pelaile pari-kolme kuukautta silleen... Saat lämpöjä 10-15 astetta alemmas (tai siis vastaavasti tuuletinta pienemmälle). Laita vasta sitten takuuseen kun vaihdokkeja on saatavilla.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Tais tulla jimssin suprim x:n alotusmyyntierästä paperijulkasu. Ennustettu 16kpl on vaihtunu mystiseksi olettamaksi yli 25kpl.. eli ensi kesään menee tämäkin.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
133
Hieno nähdä kyllä että 3070 ja 3090 rupeaa olemaan varastoissa. Valoa tunnelin päässä 3080 jonottajille :)

Aika moni turhautunut 3080 jonoon ja siirtynyt saatavilla olevana upgradeen. 3070 ei missään nimessä ole hidas kortti ja sillä pärjää hyvinkin. Huomenna toivottavasti jonoja jälleen purkautuu kun AMD:n kortit saapuvat listoille. Monella varmasti on useampi 3080 jono vetämässä niin kyllä tämä tästä, malttia kaikille :)
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Tais tulla jimssin suprim x:n alotusmyyntierästä paperijulkasu. Ennustettu 16kpl on vaihtunu mystiseksi olettamaksi yli 25kpl.. eli ensi kesään menee tämäkin.
Jos yhtään olen Jimmsin tuotekuvauksia oppinut lukemaan, tuo tosiaan tarkoittaa, että minkäänlaista saatavuutta/tietoa ei ole. Ainoastaan xx kpl spesifillä päivämäärällä tarkoittaa, että jotain on oikeasti tulossa.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
12
Tais tulla jimssin suprim x:n alotusmyyntierästä paperijulkasu. Ennustettu 16kpl on vaihtunu mystiseksi olettamaksi yli 25kpl.. eli ensi kesään menee tämäkin.
Samaa vähän pelkään.
Ensimmäinen kerta kun itse on kärkikahinoissa mukana. Toiveet oli korkealla että olisi tämän saanut ensi viikolla tai edes ennen joulua.
Ehkä ensi vuonna parempi onni.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Täällä ei mennyt tuon TUF 3080 OC:n odotus (Gigantista) ihan putkeen.. kortin sain viime viikonloppuna (tilattu 4.10), mutta näyttäisi siltä, että tuo on viallinen yksilö :cry:.
Osanottoni, mutta aina kiva kuulla että Gigantti toimittanut jotain 4.10. 3080 TUF OC tilauksia. Täällä on kuitenkin melko jono 17.9. tilanneita. :poop:
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Itseäni tämä nyt harmittelee siinä mielessä, etten tilannut proshopista, vaikka siellä oli ennustettu varastoon tulemispäiväkin. Tämä siis sen olettaman vuoksi, että uskoin jimssin aidosti olevan kykenevä saamaan yhtälailla tukkurilta tiedon saatavuudesta siinä missä proshop:kin.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
7
Jimms taisi juuri sittenkin saada Visionit kun tulossa olevat kortit vaihtuivat 17 kpl -> 10 kpl, ja tosiaan 7 kpl erä pitikin tulla ensin.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
30
Jimms taisi juuri sittenkin saada Visionit kun tulossa olevat kortit vaihtuivat 17 kpl -> 10 kpl, ja tosiaan 7 kpl erä pitikin tulla ensin.
Veikkaanpa, että vain lopultakin päivittivät sen toisen tulossa olevan erän kpl-määrän oikeaksi. Tarkoitan, että oletan tulossa olevan yhteensä 17 korttia, ensin 7 ja myöhemmin 10. Olivat vaan aluksi syöttäneet tiedot ristiriitaisesti 7 + 17. Jossain välissä poistivat arvion/tiedon tuosta jälkimmäisen erän saapumispäivästä (oli kait 25.11. siinä missä ekan erän arvio oli 20.11.), mikä itseäni vähän keljutti kun satun olemaan 8. jonossa...
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
7
Hmm, tein tilauksen kun 7 kpl tilauksia oli sisällä ja pari päivää sitten aspa vielä vahvisti, että olen edelleen 8. jonossa, ei ollut tullut peruutuksia edeltä. Oletkohan sitten minun jälkeen seuraavana. Vai oletko juuri nyt saanut tuon tiedon? Tarkoittaisi sitä, että olen sitten itse noussut jonossa seitsemän joukkoon, mikä ei haittaisi yhtään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
118
Kyllä tekis niin mieli laittaa jo tollanen 3070 tilaukseen. Jos noiden hinnat olis sielä 500 päälle niin tilaisin jo. Hyvin tuolla kyllä pärjäis, mutta kun on 740e 3080 tulossa joskus niin ei tekis oikein mieli maksaa 3070 tätä mitä niistä pyydetään.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
99
3070 Gigabyteä tullut Jimmsiin hyllyyn asti.
No perkule... kärsivällisyys alkaa pettämään jo sen verran, että julkaisupäivän Proshop non-OC TUF 3080 varmaan peruutukseen ja Gaming OC 3070 tulille. Onhan tuo kuitenkin jo hyvä päivitys GTX 1080:sta 1440p resolla, ja pääsee heti pelailemaan eikä ensi vuoden puolella.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
9
Gigabyte eagle 3080 oc lähti tulemaan jimmsiltä, 2 pv etuajassa vieläpä. Huomenna varmaan saa sen asennettua sitten. Tilaus tehty julkaisupäivänä ja tilausvahvistus 16.08 sähköpostissa.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
62
Jimm's lähettänyt Gigabyte RTX3080 Gaming OC tänään. Tilattu 17.9. klo 16.12
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
30
Hmm, tein tilauksen kun 7 kpl tilauksia oli sisällä ja pari päivää sitten aspa vielä vahvisti, että olen edelleen 8. jonossa, ei ollut tullut peruutuksia edeltä. Oletkohan sitten minun jälkeen seuraavana. Vai oletko juuri nyt saanut tuon tiedon? Tarkoittaisi sitä, että olen sitten itse noussut jonossa seitsemän joukkoon, mikä ei haittaisi yhtään.
Tämähän oli hauska kuulla :). Olen tosiaan saanut tiedon olevani 8. jo "ajat sitten" eikä se ole muuttunut miksikään möyhemmillä kerroilla kun olen kysellyt tuon Visionin perään. En ole myöskään kuullut peruutuksista, joten jomman kumman kohdalla ovat sitten "mokanneet", mutta eipä tuolla varmasti ole merkitystä, koska ollaan saamassa tuosta jälkimmäisestä erästä jos ja kun sellaista joskus saapuu.

EDIT: Alunperin sain 19.11. tiedon olevani 8. jonossa ja se vahvistettiin uudelleen eilen 23.11.
EDIT2: Ja nyt se eka 7 kpl erä näyttää saapuneen tänään 24.11., joten ollaankohan nyt molemmat ensimmäisenä jonossa, heh.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
7
Tämähän oli hauska kuulla :). Olen tosiaan saanut tiedon olevani 8. jo "ajat sitten" eikä se ole muuttunut miksikään möyhemmillä kerroilla kun olen kysellyt tuon Visionin perään. En ole myöskään kuullut peruutuksista, joten jomman kumman kohdalla ovat sitten "mokanneet", mutta eipä tuolla varmasti ole merkitystä, koska ollaan saamassa tuosta jälkimmäisestä erästä jos ja kun sellaista joskus saapuu.

EDIT: Alunperin sain 19.11. tiedon olevani 8. jonossa ja se vahvistettiin uudelleen eilen 23.11.
EDIT2: Ja nyt se eka 7 kpl erä näyttää saapuneen tänään 24.11., joten ollaankohan nyt molemmat ensimmäisenä jonossa, heh.
Heh, on joo mielenkiintoista. Mulla on tilausvahvistus tullut 12.11. klo 12.20. Noh, toivottavasti se seuraava erä saapuisi vielä tämän vuoden puolella ja mieluusti ennen Cyberpunkia.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Jimssin 10kpl erä muuttu saapuneena 5 kpl eräks :cry: taitaa mennä vielä 2-3 viikkoa ennenku oma Ventus 3080 OC kotiutuu näillä erillä. Joku viikko sitten joku puhu järjen menettämisestä, nyt mäki rupeen taipuu. Voisko joku päästää mut tuskista? :asif:
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
193
3080 Vision OC Jimmsiltä lähti myös tänne (12.11. klo 12.05 tilattu). Gigantista julkaisupäivän iltana tilattu TUF OC vielä tilauksessa, mutta mennee tammikuulle, jos vasta 17.31 tilanneille lähetelty TUFfeja.

Yli satasen halvempi hinta houkuttelisi, niin pidän tilauksen vielä voimassa. Jos tykästyn Visioniin (vähän heikosti arvosteluja verrattuna TUFfiin), niin palautan sitten tammikuussa tuon Gigantin kortin tai laitan eteenpäin, tuolla hinnalla ei varmaan vaikea saada pois käsistä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
80
Laitoin jimmsiltä tilaukseen Gigabyte 3080 Eagle OC:n, tulee kun tulee. Eipä tässä kiirettä ole.
Et siis tilannut 3-4 eri kaupasta ja sitten alkanut ihmettelemään miten joka paikassa on kymmeniä "turhia" tilauksia jonossa ja saatavuutta on mahdoton arvioida?

Kummallista käyttäytymistä kyllä tuollainen kärsivällisyys :think:
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Et siis tilannut 3-4 eri kaupasta ja sitten alkanut ihmettelemään miten joka paikassa on kymmeniä "turhia" tilauksia jonossa ja saatavuutta on mahdoton arvioida?

Kummallista käyttäytymistä kyllä :think:
Saatavuutta on kyllä sikäli ihan mahdollista arvioida, että se on yleisluontoisesti aivan surkea. Tilaamalla yhden kortin saatavuus on epätoivoinen. Tilaamalla 10 saatavuus on karmea.

Turhat tilauksethan kyllä katoavat. kun kortteja oikeasti tulee, mutta näin tilausseurannan sivulla 191 voimme varmaan päätellä, ettei kortteja juurikaan tule.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Et siis tilannut 3-4 eri kaupasta ja sitten alkanut ihmettelemään miten joka paikassa on kymmeniä "turhia" tilauksia jonossa ja saatavuutta on mahdoton arvioida?

Kummallista käyttäytymistä kyllä tuollainen kärsivällisyys :think:
Juu, eipä tässä mitään kiirettä ole. Kyseisessä mallissa oli alinmalla hintaa ne liitännät joita kaipasin, postiennakko mahdollisuus eli ei tarvitse maksaa ennen kuin on tuote omissä hyppysissä ja taisipa siinä olla vielä call of duty cold war bundlenakin.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Et siis tilannut 3-4 eri kaupasta ja sitten alkanut ihmettelemään miten joka paikassa on kymmeniä "turhia" tilauksia jonossa ja saatavuutta on mahdoton arvioida?

Kummallista käyttäytymistä kyllä :think:
Tää on kyllä ihmeellistä moralisointia. Ne "turhat" tilaukset ei vaikuta mitenkään siihen että montako korttia ne saa puskettua tehtailta ulos.

Ne jotka ovat tilanneet useammasta paikasta ovat jo saaneet korttinsa. Jotkut ovat jopa saaneet samasta kaupasta useamman kortin, vaikka näitä piti myydä vain 1x per asiakas. Ne jotka ovat kilttinä tilanneet vain yhden ovat jääneet nuolemaan näppejään, kun sattuivat lyömään kätensä paskaan kuten non oc tuf, evga, tai Gigantin mikä vaan kortti.

Olisi vain itsekin pitäny tilata kaikki eri mallit kaikista eri kaupoista. Ei paljon mieltä lämmitä että tein asiat "oikein" kun vieläkin odottelen tässä korttia. Suoraan sanottuna ihan vaan vituttaa etten tilannut kaikista mahdollisista.
 
Liittynyt
12.10.2020
Viestejä
22
Oma FTW3 Ultra gigantista on ollut jo yli vuorokauden Matkahuollon kyyditettävänä jossain päin Espoota, joten toivotaan että löytäisi perille tänään. Muuten voin sitten jatkaa puhdetöinä lusikoiden vuolemista viikonlopun yli.
Tilaus löysi perille ja nyt koneessa. :) Ehtinyt tässä sen verran testaamaan että vakaasti kulkee. Virtalähteenä itsellä 2018 kesällä ostettu Seasonicin 850w focus+ px-850. Ja tämän kanssa ei ole ollut mitään ongelmia kovassakaan rasituksessa.

IMG_20201120_163735.jpg
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Jimssistä sain varmistuksen että julkasupäivänä 16:18 tilausvahvistukeen ei tästä 5 erästä tuu, eikä mahdu vielä seuraavaankaan. Jään just ulkopuolelle, eli joku 6-9 tyyppia varmaan mun edellä vielä. :lonely: Just ja just jouluks saa siis uuden koneen.
 
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
32
Tilaus löysi perille ja nyt koneessa. :) Ehtinyt tässä sen verran testaamaan että vakaasti kulkee. Virtalähteenä itsellä 2018 kesällä ostettu Seasonicin 850w focus+ px-850. Ja tämän kanssa ei ole ollut mitään ongelmia kovassakaan rasituksessa.

On se kaunis, saapuisipa omakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 542
Viestejä
4 190 226
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom