Minulla on tuo julkaisupäivänä maksettu ja edelleen tilauksessa. Kyselin Jimmsiltä mutta eivät vastanneet. Luulen että sama kortti on saanut vain uuden koodin, sillä samalla hinnalla siellä listan pohjalla on ko. kortti myynnissä. Nimeen on tullut vaan joku lisä. Eli siis ko. kortti vaihtunut tähän.
Mulla oli Gainward RTX 3080 Phantom GS itellä tilauksessa jimmsilta ja kysyin viikko sit statusta ennen perumista niin sanoivat että ovat yrittäneet tilata kaikkia malleja mutta eivät voi edes arvioida tota koska eivät yksinkertaisesti oo saatavuudesta saaneet mitään vastausta.
Tilasin sit KFA2 RTX 3070 (perjantaina ja saapui lauantaina) ja peruin kaikki muut tilaukseni
- ja jononumeroa ei saa. Seuraavaan, jos se on saman kokoinen mahtuu.
. Kaiketi omasta 20.9 kysytystä jonosijasta "alle sata" oli sitten jo vähennetty tuo julkaisupäivänä toimitettu 15 kpl erä tai jotain. En kyllä kuvitellut että pitää oikeasti miettiä saako tuon ennen joulua kun kuulemma "lokakuussa saatavuus paranee", on tää vaan melkoista
.

vaikka 11.11 myytiin "muutama kpl jåljellä"
Tässähän pitää alkaa asentamaan punaista mattoa, sytyttää suitsukkeet ja laittaa mirhamia antistaattiseen rannekkeeseen.