Tänne lähti tänään tulemaan Jimmsiltä MSI 3080 Gaming X Trio, tilausvahvistus oli saapunut klo 16.06.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämmöiset pandemiathan on just parhaita aikoja istua kotona dataamassa, ei tarvi miettiä matkusteluja eikä paljon muitakaan tapahtumia. Tähän vielä lisäksi mielenkiintoisin syksy vuosikausiin kun tulee uutta näyttistä ja prossua molempien valmistajien taholta...Luulis, että porukka kuluttaa vähemmän pandemian aikana mutta ei. PC raudan kysyntä nous taivaisiin ja ei koskaan tullut alas.
Eli korkeemmalla matikalla oon enää sijalla 13.15 oli tullut Strix OC malleja Jimmssille, itselläkin tulossa![]()
Joo, minusta alkaa haiskahtaa siltä, että nnkossu ja jusbru saattavat kenties edustaa kyseistä firmaaOli mielestäni vähän semmoista Gigantin puolustelua havaittavissa noissa heidän kommenteissaan.
Uskoisin että joko ens tai sitä seuraavalla viikolla pitäis tulla sun kortti, ei paha!Eli korkeemmalla matikalla oon enää sijalla 13.
Eli siis jouluna voi saada jo!![]()
15 oli tullut Strix OC malleja Jimmssille, itselläkin tulossa![]()
Haha! Myönsit vihdoin!Ai hitto sait meidät nalkkiin. Ollaan jusmbrun kanssa osa suurta Gigantin järjestämää Io-tech- foorumikäyttäjän vastaista salaliittoa. Siirretään muuten aina toimitusaikaa 5 päivällä eteenpäin ja asiakaspalvelua on ohjeistettu välillä lupaamaan, että kortit juuri matkalla ja sitten taas välillä esittämään autuaan tietämättömiä koko asiasta. Rahan palautuspyynnöt kiertää varastomiesten kautta, jotka on muuten juuri lomilla, ennen kuin niitä käsitellään.
17 lukee jimssillä ny.15 oli tullut Strix OC malleja Jimmssille, itselläkin tulossa![]()
Mistä kuulit?
Jos faktaa niin 70. sijalla ollaan. Tovi menee :|
En jaksanut odotella 3080 FE:tä saldoille, niin laitoin Multitronicista tilaukseen MSI Ventuksen postiennakolla, kun sillä oli arvioitu toimitusaika 21.10. Siellä oli muutamaa muutakin mallia tulossa (PNY 11.10 ja MSI tuo 21.10).
Saa nähdä miten pitää paikkansa, mutta eipä tossa mitään häviäkään, kun voi perua, jos sattuu jollain ihmeellä saamaan FE:n tilattua aiemmin.
YVJuuri äskettäin näemmä lähti Jimmsiltä Ventus 3080 tulemaan. Olen jo vähän ehtinyt muuttamaan suunnitelmiani, joten jos nyt joku kokee haluavansa vähän aiemmin itselleen kortin niin voin tuon myydä samalla hinnalla mitä maksoin. Ei kuitenkaan sotketa ketjua viesteillä, joten tiedustelut YV:llä jos kiinnostaa. Kortti täytyy noutaa Tampereen lähettyviltä.
Tiedoksi kiinnostuneille - tilausvahvistus tipahtanu spostiin 16:12 tilauspäivänä tästä.
16:15 tilausvahvistus myös Jimmsiltä OC Strix ja jonotilanteesta sanottiin että yli sadantena ollaan.Mikä tilausvahvistus aika? Mulla on strixissä 16:15. Jonotietoo en oo kysynyt kun kerran eikä kerrottu sillon sitä
En jaksanut odotella 3080 FE:tä saldoille, niin laitoin Multitronicista tilaukseen MSI Ventuksen postiennakolla, kun sillä oli arvioitu toimitusaika 21.10. Siellä oli muutamaa muutakin mallia tulossa (PNY 11.10 ja MSI tuo 21.10).
Saa nähdä miten pitää paikkansa, mutta eipä tossa mitään häviäkään, kun voi perua, jos sattuu jollain ihmeellä saamaan FE:n tilattua aiemmin.
Läheltä liippaa. Mulla 16.13 tilausvahvistus eikä tästä erästä riittänyt vaan taisin jäädä yhden tai kahden päähän omien laskujen mukaan. Perukaa extrat niin riittää meille jonottajillekinJuuri äskettäin näemmä lähti Jimmsiltä Ventus 3080 tulemaan. Olen jo vähän ehtinyt muuttamaan suunnitelmiani, joten jos nyt joku kokee haluavansa vähän aiemmin itselleen kortin niin voin tuon myydä samalla hinnalla mitä maksoin. Ei kuitenkaan sotketa ketjua viesteillä, joten tiedustelut YV:llä jos kiinnostaa. Kortti täytyy noutaa Tampereen lähettyviltä.
Tiedoksi kiinnostuneille - tilausvahvistus tipahtanu spostiin 16:12 tilauspäivänä tästä.
EDIT: Näytönohjain varattuna.
Läheltä liippaa. Mulla 16.13 tilausvahvistus eikä tästä erästä riittänyt vaan taisin jäädä yhden tai kahden päähän omien laskujen mukaan. Perukaa extrat niin riittää meille jonottajillekin![]()
16:15 tilausvahvistus myös Jimmsiltä OC Strix ja jonotilanteesta sanottiin että yli sadantena ollaan.
Oliko tilatessa mikä toimitusarvio?Voit heittää toiveet kaivoon. 17.9 klo 16:24 on tullut vahvistus samasta Ventuksesta, eikä mitään havaintoa toimituksesta. Laitoin 24.9 tilaukseen verkkokaupasta Evgaa ja Jimssiltä Gainwardia, luultavasti niistä kuuluu aikaisemmin kuin tuolta Multitronicilta.
Edit. "Ei ole toimitusvaikeuksia, vain kysyntä on ongelma."![]()
Mikä tilausvahvistus aika? Mulla on strixissä 16:15. Jonotietoo en oo kysynyt kun kerran eikä kerrottu sillon sitä
Mulla loppui jo ymmärrys.Huang kuitenkin painottaa, että kyse ei ole niinkään näytönohjainten liian pienestä saatavuudesta, vaan liian suuresta kysynnästä. Hänen mukaansa toimitukset sujuvat normaalisti ja suuren kysynnän yksinkertaisesti ylittäneen yhtiön jo valmiiksi suuret odotukset menekistä. Huangin mukaan yhtiö ei olisi todennäköisesti edes voinut vastata koko kysyntään, vaikka se olisi tiennyt sen etukäteen.
Voi elämä, oisko kannattanu antaa mahis ennakkotilauksille ja katsoa miltä kysyntä alustavasti vaikuttaa. Täälläkö mä oikeasti istun korttijonoineni tyrkyttämässä rahojani tällaiselle lafkalle. Noh laitoin kyllä eilen vielä tuon kfa2 kortin jonoon kun oli vasta 2 tilattu. Vaan alkaa nahkatakkimiehellä ja kumppaneilla aika loppua, jos ei oo kortti kourassa tai kuljetuksessa 3 viikon päästä niin alkaa olla punajengiin liittyminen lähellä
Äkkiseltään ajateltuna yhdelläkään firmalla ei pitäis olla "kysyntäongelmaa", jos ei se ole liian pieni varastossa seisovaan inventaariin nähden, tai jos tehdään tappiota jokaisella myydyllä tuotteella. Se, että näillä on huima kysyntä ei pitäis tulla yllätyksenä tasan kellekään etenkin, kun 20-sarja oli täysi tuhnu hintaansa nähden.Huang kuitenkin painottaa, että kyse ei ole niinkään näytönohjainten liian pienestä saatavuudesta, vaan liian suuresta kysynnästä. Hänen mukaansa toimitukset sujuvat normaalisti ja suuren kysynnän yksinkertaisesti ylittäneen yhtiön jo valmiiksi suuret odotukset menekistä. Huangin mukaan yhtiö ei olisi todennäköisesti edes voinut vastata koko kysyntään, vaikka se olisi tiennyt sen etukäteen.
Voi elämä, oisko kannattanu antaa mahis ennakkotilauksille ja katsoa miltä kysyntä alustavasti vaikuttaa. Täälläkö mä oikeasti istun korttijonoineni tyrkyttämässä rahojani tällaiselle lafkalle. Noh laitoin kyllä eilen vielä tuon kfa2 kortin jonoon kun oli vasta 2 tilattu. Vaan alkaa nahkatakkimiehellä ja kumppaneilla aika loppua, jos ei oo kortti kourassa tai kuljetuksessa 3 viikon päästä niin alkaa olla punajengiin liittyminen lähellä
Hmm.. ei ole tullut myöhästymisviestiä Gigantista, toimituspäivän piti olla tänään. Pakkaakohan ne siellä parhaillaan TUF OC:ta mulle?
Kyllä sieltäkin kortteja tulee. Proshopissa korteista kilpaillaan vaan kaikkien pohjoismaiden kanssa.Jännä miten kaikki jotka saavat korttinsa tuntuvat saavan sen Jimmsiltä, itse tilasin Proshopista sekä Verkkokaupasta ja niistä raportoidaan harmittavan vähän näistä lähetetyistä korteista.
Millä ajalla sait tilausvahvistuksen?Hmm.. ei ole tullut myöhästymisviestiä Gigantista, toimituspäivän piti olla tänään. Pakkaakohan ne siellä parhaillaan TUF OC:ta mulle?
Sama juttu. Gpu score 10500 (timespy) riittää tässä vaiheessa. Sitten kun pukkaa 120fps 4k, voi olla näytönohjain taas hankinnassa. 20.10 gigantti "toimittaa" ventuksenEiköhän tuon tilausmäärän ja mahdollisten jättijonojen pituuden voi jo veikata pelkästään tätä foorumiketjua tarkastellessa, en ainakaan muista nähneeni 47-sivuista tilausseurantaketkua mistään tuotteesta tässä neljän vuoden aikanaItsellä meni jo motivaatio odotellessa ja tilasin ensihätään 2070 Superin, nyt sitten jaksaa odotella vähän maltillisemmin mielin.
Millä ajalla sait tilausvahvistuksen?
Mulla on verkkokaupasta 3090 Strix tilattuna ja maili tullut 16:02. Viime viikolla yritysmyynnistä sanottiin ettei ole minkäänlaista arviota milloin Strixejä saapuu eka eräASUS 3090 TUF OC, tilaus sekä VK että Jimms, ensin tilaus sisään VK ja sitten Jimmsille.
Jimms:
Vahvistusmaili tuli 16:02 - chatissa kommentti "olet kärkikahinoissa", en saanut jonotusnumeroa.
Verkkokauppa:
Vahvistusmaili tuli vasta 16:05 - ei jonotustietoja, jokunen päivä sitten kysyin niin kertoivat vain että tulossa 12-16 päivän päästä (muistaakseni, siis kortteja ylipäätään).
For your information, laitan viestiä kun tulee muutoksia tilauksiin jos auttaa jotakuta hahmottamaan oman sijaintinsa muuhun universumiin nähden.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.