Entä miltä kuulostaisi sellainen ajatus, että kauppa vaan ihan kiltisti toimittaa ne tuotteet, jotka asiakas on ostanut ja jotka lukee tilausvahvistuksessa. Tai vaihtoehtoisesti hyvittää Watch Dogsin hinnan, jos eivät sitä pysty toimittamaan.
Ihan hauska ajatus. Kannattaa minusta ehkä hetki miettiä, mitkä on Jimm'sin mahdollisuudet tai kiinnostus tässä alkaa hyvittämään omasta katteestaan yhtään mitään, jos NVidialta tulevat lappuset loppuu.
Jos alkaa mennä vaatimuslinjalle kuluttajan suunnasta, niin niillä on vaihtoehtoina oikeasti kaivaa joku lahjakortti tai ehdottaa kaupan purkua. Sitten, jos ei tule sitä lahjakorttivaihtoehtoa, niin ostaja viimekädessä miettii, purkaako se sen kaupan vai.
Ymmärrän, että tässä on kaikilla hermot kireällä, kun kortteja ei riitä juuri kenellekään. Kyllä muakin vähän harmittaa, jos en saa tota vastaavaa kuponkia oman korttini kylkeen (mun tapauksessa ei Jimm'siltä).
Mutta ei tollasella vaatimisella mun mielestä kenenkään kannata omaa mieltä vielä lisäksi pahoittaa.
EDIT: Hintahyvitys olis varmaan ollu fiksumpi termi kuin lahjakortti itellä tossa, mutta ehkä kuvastaa ajatusta kuitenkin.
EDIT2: Kuluttajansuoja itse asiassa saattaa olla vahvempi, että tuota ei voi vaan "purkaa", mutta usko, että tuollaisesta kylkiäisestä millään saa vahvaa casea Kuluttaja-asiamiehenkään suuntaan. Pääpointtini "ei kannata kerätä lisää harmia turhaan" pätee kuitenkin, kannattaa varautua siihen, että puuttuvaa lappua ei hyvitetä mitenkään.