Näköjään onnistuin missaamaan kaiken. Alkaa vähän itkettää näin AW3821DW ja GTX 1080 omistajana...
Juu nopea saa olla. Nyt kannatta koittaa seurata tätäkin ketjua vähintään puolen tunnin välein, jos mahdollista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään onnistuin missaamaan kaiken. Alkaa vähän itkettää näin AW3821DW ja GTX 1080 omistajana...
Perhana. Siinä se nyt ois ollu. Ja ei tietenkään ite ollu tänä aamuna hereillä. Ketuttaa.Näitä vielä 8* hyllyssä hinta 599€
![]()
Asus GeForce RTX 3070 DUAL (LHR) -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 639,90€
Tuplasti tuulettimia. Tuplasti hauskempaa. ASUS Dual GeForce RTX™ 3070 tarjoaa uusimman NVIDIA Ampere -arkkitehtuurin puhtaimmassa muodossaan yhdistäen suorituskyvyn ja yksinkewww.jimms.fi
nokitan sen verran, että mulla vielä GTX1060 3GB!Näköjään onnistuin missaamaan kaiken. Alkaa vähän itkettää näin AW3821DW ja GTX 1080 omistajana...
Perhana. Siinä se nyt ois ollu. Ja ei tietenkään ite ollu tänä aamuna hereillä. Ketuttaa.
nokitan sen verran, että mulla vielä GTX1060 3GB!
Oon kyllä ajatellu maksaa sen +100€, että saan 30% lisää tehoa (3060 vs 3060Ti) tai +200€, jos saan 50% lisää tehoa (3060 vs 3070). Järkeä tai ei, mutta siinä mennee sitten se kipuraja..![]()
Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) -näytönohjain, 12GB GDDR6 - 389,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuiwww.jimms.fi
Tuota on vielä pari varastossa ja on se nykyistä nopeampi melkein kaksinkertaisesti. Lisäksi siinä on DLSS.
Oon kyllä ajatellu maksaa sen +100€, että saan 30% lisää tehoa (3060 vs 3060Ti) tai +200€, jos saan 50% lisää tehoa (3060 vs 3070). Järkeä tai ei, mutta siinä mennee sitten se kipuraja..
EIköhän noita vielä tule uusia eriä semmoseen aikaan, että on itekin valmiina.
Tätä tarkotus koittaa, mut aattelin olla linkittämättä, et tulis vähemmän kilpailuaEi kannata unohtaa Proshoppia, näitä pitäisi tulla tänään:
ASUS GeForce RTX 3070 DUAL V2 - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
842,36 € Näytönohjain, GF RTX 3070, 8 Gt GDDR6, PCIe 4.0, 2 x HDMI, 3 x DisplayPort. Nopea toimituswww.proshop.fi
Jimm'sin "melkein OVH-hintaiseen" RTX 3080 10Gb Tuffiin löydettiin juuri 60€ lisähintaa, mutta ei valitettavasti yhtään lisää varastosaldoa.![]()
Hinnat elää sen mukaan kun toimittaja ja tai valmistaja ilmoittaa tulevan erän hinnasta. Villi veikkaus että kate pysyy prosentuaalisesti samana.Jimm'sin "melkein OVH-hintaiseen" RTX 3080 10Gb Tuffiin löydettiin juuri 60€ lisähintaa, mutta ei valitettavasti yhtään lisää varastosaldoa.![]()
Nvidia ainaki nosti korttien msrp hintoja tuossa pari kk takaperinEikö just pitänyt hintojen laskea ja jengi koittaa myyntipalstalla polkea käytettyjen hintoja kovaa vauhtia. Samalla Jimms vaan nostaa uusien korttien hintoja![]()
Taitaa toimia niin, että vasta varasto-arviota seuraavana päivänä tulee myyntiin (ainakin mitä itse kyttäillyt aiemmissa klikkikisoissa)Käytettyjen hinnathan ei oo ollu yli vuoteen käytettyjen hintoja. Nyt kun vihdoin saatavuus on paranemassa, niin on kyllä ihan oikein, ettei käytetyistä saa enää uuden hintaa. Samahan on nyt tapahtunu sähköautoille, joissa käytetystä saa saman kuin uudesta tai tuurilla enemmänkin.
Eipä tullut 3070:aa myyntiin proshopille. Ehkä huomenna...
No entä 3070 ti vs 3080 ?Ei tuossa ole mitään järkeä. Ihan identtinen suorituskyky peleissä
No entä 3070 ti vs 3080 ?
3 kpl Msi 3060 ti 2x ventusta 529€ verkkiksen outletissa eli 30€ kalliimpi mitä proshopissa ilman F5 kisaa
Yksittäiskappaleet
Verkkokauppa.com Outlet - yksittäiskappaleet halpaan hintaanwww.verkkokauppa.com
Edit: Kaikki meni 9min postauksesta
3 kpl Msi 3060 ti 2x ventusta 529€ verkkiksen outletissa eli 30€ kalliimpi mitä proshopissa ilman F5 kisaa
Yksittäiskappaleet
Verkkokauppa.com Outlet - yksittäiskappaleet halpaan hintaanwww.verkkokauppa.com
Edit: Kaikki meni 9min postauksesta
Varasin tän kaverille, mutta se ei ole vastannu mitään, Niin todennäköisesti 4min päästä tämä vapautuu.Yks on takaisin kun vapautin ostoskorista.
EDIT: nyt sekin meni![]()
Minialella outletistaVerkkiksessä Asus 3080 Ti TUF non-OC:n hinta laskenut alle 1.3k€
![]()
Asus GeForce TUF-RTX3080TI-12G-GAMING -näytönohjain
Uuden sukupolven pelaamisessa realismi on kaikki kaikessa. GeForce RTX:n ainutlaatuiset reaaliaikaiset säteenseurantateknologiat mahdollistavat äärimmäisen realistisen huippuluokan grafiikan.www.verkkokauppa.com
Eikös postin seurannasta näy missä menee?Missähän mun 3080 viipyy, piti jo eilispäivän aikana tulla postin noutopisteeseen(automaatti) mutta ei näkynyt. Helkkari jos posti-Pate kelannut sen. Nähtävästi olisi pitänyt antaa vaikka Budbeen Hassanin tuoda se ennemmin. Saa nähdä josko tänään sitten.
Missähän mun 3080 viipyy, piti jo eilispäivän aikana tulla postin noutopisteeseen(automaatti) mutta ei näkynyt. Helkkari jos posti-Pate kelannut sen. Nähtävästi olisi pitänyt antaa vaikka Budbeen Hassanin tuoda se ennemmin. Saa nähdä josko tänään sitten.
Missähän mun 3080 viipyy, piti jo eilispäivän aikana tulla postin noutopisteeseen(automaatti) mutta ei näkynyt. Helkkari jos posti-Pate kelannut sen. Nähtävästi olisi pitänyt antaa vaikka Budbeen Hassanin tuoda se ennemmin. Saa nähdä josko tänään sitten.
Minä sen sitten taisin lopulta ostaa.Tuli toi yks takas myyntiin tunti sitten. Mulla oli toi korissa jo kassalla, mutta vielä aattelin kytätä 3070:aa. Hintaero kuitenkin vain ~60€.
Oli taas tullu verkkikseen yks MSI:n 3060Ti takas myyntiin hintaan 535€, niin nyt ei jaksanut enää ootella. Kun noita proshopin 3070 ei tullutkaan ollenkaan myyntiin.Minä sen sitten taisin lopulta ostaa.
Taas meni sekunnissa, vähän kallimmaat Gigabyten ei sitten kelpaakaan kellekään.
Piti ihan käydä kokeilemassa, mutta kyllä onnistui ostoskoriin siirto ensimmäistä kertaa proshopin "msrp" korteissa.Näyttäisi olevan taas saatavilla.
Kiitos viestistä, tuli mentyä uudestaan katsomaan ja ilmestyi vielä yksi kortti kun hetken päivittelin. Tuli nyt sitten tilattua vaikka ylihintaiselta tuntuikin. 2 vuoden kortiton kärsimys on toivottavasti nyt päättynyt.

Taas meni sekunnissa, vähän kallimmaat Gigabyten ei sitten kelpaakaan kellekään.
Imo tälläiset postaukset voisi jättää postaamatta kokonaan. Paitsi että täysin oft niin myös täysin perustelematon heitto. Jos kortteja haluaa vertailla niin sitten olisi aina hyvä jotain dataa iskeä tueksi kylkeen. Mitä tarkoittaa b-luokan kortti ja miksi Gigabyten kyseinen kortti sisältyy tähän kategoriaan?Tuffi on kyllä ollut hiljanen ja viileä. Entiedä gigabytesta, onhan se b-luokan kortti kuitenkin...
Imo tälläiset postaukset voisi jättää postaamatta kokonaan. Paitsi että täysin oft niin myös täysin perustelematon heitto. Jos kortteja haluaa vetailla niin sitten olisi aina hyvä jotain dataa iskeä tueksi kylkeen. Mitä tarkoittaa b-luokan kortti ja miksi Gigabyten kyseinen kortti sisältyy tähän kategoriaan?
Minialella outletista
Yksittäiskappaleet
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.