Dustinilla on runsaasti ja monenmoista korttia tarjolla.
Mm. ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2-GAMING | Dustinhome.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dustinilla on runsaasti ja monenmoista korttia tarjolla.
Laitoin tännekin sen takia jos jollain toisellakin on Dustinin kanssa riitaa. 13 kpl oli äsken heti lähetettävissä ja hintaan 1600,22 €.Onhan noita riistohintaisia ollut saatavilla koko ajan eri kaupoista.
Laitathan meille tietoa tästä koska me teemme kyllä korvaavuuksia mutta järjestelmät eivät toimi niin hyvin että eri sku:T jotka on lähellä toisiaan osataan aina huomioida. Mieluummin kortin toimitamme kun jätämme toimittamatta![]()
Vielä maanantaina oli sama kortti dustinilla 1300e. Aika hyvin on hinta noussut viikossa.Dustinilla on runsaasti ja monenmoista korttia tarjolla.
Vielä maanantaina oli sama kortti dustinilla 1300e. Aika hyvin on hinta noussut viikossa.
Mä nyt sorruin tilaamaan tämän kun hinta ja saatavuus jokseenkin kohdallaan ja kaveri halusi mun 2080 Ti:n sen 2060 tilalle. Saapahan omalle ultrawidelle sen piirun verran lisää potkua tällä päivityksellä ja tietty 3v takuullisen kortin.
Tuossa XC3-mallissa on tyyppivika raksuttelevista tuulettimissa jossa niiden parkeeraus ja käynnistäminen aiheuttaa sahamaista ääntä. Ratkaisuksi on joko asettaa tuulettimet jatkuvaan pyörimiseen, tai sitten tarvittaessa vaihtaa vaikkapa 120mm-tuulettimiin. Jos on kiinnostusta, löydät aiheesta videon signun linkistä.Tilasin itsekin tämän, kun totesin, ettei se verkkiksen TUF ole koskaan tulossa. Tuo EVGA kun sopii omaan koppaan (NZXT H1) myös. Näköjään sen jälkeen jo hinta noussut ja kortit loppuneet tuolla dustinilla.
Katsotaan, loppuisiko tämä ketjun selaaminen omalta osalta viimein!
Tuossa XC3-mallissa on tyyppivika raksuttelevista tuulettimissa jossa niiden parkeeraus ja käynnistäminen aiheuttaa sahamaista ääntä. Ratkaisuksi on joko asettaa tuulettimet jatkuvaan pyörimiseen, tai sitten tarvittaessa vaihtaa vaikkapa 120mm-tuulettimiin. Jos on kiinnostusta löydät aiheesta videon signun linkistä.
Nykyisessä FTW3 Ultrassa en ole huomannut vastaavaa ongelmaa.
En usko että XC3-jäähy riitä millekään 350W:n kuormalle, ellei haluta ajaa tuulettimia 100% kierroksilla.Ja toinen "ongelma" näyttäisi olevan 320W power limit mutta alivoltittamalla voi vähän parantaa tilannetta tai sitten FTW3 biosin vaihtamalla siihen saa noin 50W lisää resurssia. Eipä toi mun nykyinen MSI RTX 2080 Ti Ventus GP ole koskaan ollut mikään kellottelukortti niin eiköhän toi XC3 aja asiansa.
Edit: Sulla on escalibur hyviä videoita kanavalla, täytyykin miettiä mahdollista tuulettimien vaihtoa kun Prusan i3 MK3S löytyy kotoa. Salliko muuten EVGA:n takuuehdot tahnojen vaihtamisen vai onko orkkisjäähyssä sinetti ruuvin kannassa?
Mitäs mieltä ihmiset jotka on enemmän näitä seuraillut siitä, että vaihtaisi tilauksessa olleen Asus Tuf 3080 OC --> 3070ti Ventus 3x. Tietysti etuna, että saisi yli vuoden odotetun kortin vihdoin, mutta miinuksena ilmeisesti suorituskyvyssä jonkin verran?
Ventus 3x on ihan ok kortti 3070 Ti:iin, itselläni oli sellainen. Itse korvasin sen kuitenkin 3080:lla, joka on noin 30% nopeampi 4K-resolla. Eron kyllä huomaa raskaimmissa peleissä, kuten Kingdom Come: Deliverance ja Metro Exodus... Mitä tulee meteliin, Ventus tykkää pyörittää tuulettimia nopeasti, mutta lämmöt saa pidettyä kohtuullisina vaikka tuulettimien nopeutta rajoittasikin.
Jos löytyy nurkista kohtuullinen näyttis niin odottelisin vielä 3080:sta. 3070ti on erinomainen 1440p näytönohjain ,mutta raskaammissa peleissä 4k ultra asetuksilla jää kyllä hiukan alle tuon 60.Mitäs mieltä ihmiset jotka on enemmän näitä seuraillut siitä, että vaihtaisi tilauksessa olleen Asus Tuf 3080 OC --> 3070ti Ventus 3x. Tietysti etuna, että saisi yli vuoden odotetun kortin vihdoin, mutta miinuksena ilmeisesti suorituskyvyssä jonkin verran? TV kautta pelailen 4k resolla, mutta siinä on 60hz paneeli ja tietokoneella toistaiseksi pelailen 1440p resolla 150hz näytöllä. Hiljaisuus on kuitenkin varmaan se tärkein ominaisuus.
Eipä toiminut tämä ainakaan ilman sivun päivitystä (F5).Toistetaan nyt vielä muille klikkiguruille tuo tapa mitä itse käytin, otan sen tuotekoodin ja haen Osta-oainikkeen Haku-kentällä, esim haku https://www.proshop.fi/?s=2958600 3070ti TUF:lle, latautui itsellä ainakin nopeammin kuin itse tuotesivu.
Juu taisi olla @durnoff joka mainitsi jotain sellaista, että sai Osta-painikkeen ilman F5 näkyviin (nimenomaan tuotesivulla?). Itse kyllä siis F5 refresh, mutta siis nimenomaan Haku-ikkunan, en tuotesivua. En itse ole Osta painikkeita nähnyt ilman F5:sta, ihan uusi juttu.Eipä toiminut tämä ainakaan ilman sivun päivitystä (F5).
Eikö nämä kelpaa tähän hintaan vai onko nämä juuri tullut myyntiin -> GIGABYTE GeForce RTX 3080
Ollut jo aika monta päivää. Keskustelua asiasta jo ed. sivulla.
Melko kova hinta rupee tuo 1349€ olemaan, kun vertaa käytettyjen hintoihin ja esim. tähän (1299€): GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
Sitä voisi melkein sanoa, että nyt vasta Jimms alkoi oikeasti myymään 3090-korttejaan. Kortteja aiemmin pidettiin myynnissä 3k€+ hinnoilla ihan vain mielikuvan vuoksi.Jimssikin on leikannut 3090:n hintoja aika reilusti, jotain 500€ on hinnoista lähtenyt, ei ne toki vieläkään halpoja ole
Muiden mallien hinnat tuntuu laskevan aika hyvin, mutta 3060:n hinnat ei oikein näytä tulevan alaspäin.
Eikös proshopin korttien pitäisi tulla klo 15 jälkeen myyntiin?
Oon tässä selaillut valikoimaa ja saan laitettua ostoskoriin kaikki missä on ostonappi?
Esim 3090 tuf kohdalla antoi laittaa ja sanoi, että 10min aikaa viimeistellä tilaus, jotta ei menetä varausta.
1600€ vai 2400€ tuffi?Eikös proshopin korttien pitäisi tulla klo 15 jälkeen myyntiin?
Oon tässä selaillut valikoimaa ja saan laitettua ostoskoriin kaikki missä on ostonappi?
Esim 3090 tuf kohdalla antoi laittaa ja sanoi, että 10min aikaa viimeistellä tilaus, jotta ei menetä varausta.
1600€ vai 2400€ tuffi?
Ryöstöhintaiset ovat suoraan ostettavissa. Edullisimmasta joutuu kisaamaan
Mitä tuo kisaaminen käytännössä tarkoittaa? Vapauttavat tyyliin yhden kappaleen klo 15 ostettavaksi vai ja ensimmäinen ostokortiin siirtänyt onnekas saa kortin vai miten tuo menee?
Ne vapauttaa kaikki varastoon saapuneet 15:00 ja sulla on sitten 2ms aikaa saada se ostoskoriin. Tuote pysyy ostoskorissa 10 minuuttia.
Hyvä bongaus, tuolla hinnalla oikein hyvä diiliTällaisen huomasin, en tiedä onko aikaisemmin ollut täällä. Saldot 25+
Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) 389,90 €
Hyvä bongaus, tuolla hinnalla oikein hyvä diili![]()
Tällaisen huomasin, en tiedä onko aikaisemmin ollut täällä. Saldot 25+
Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) 389,90 €
Näköjään. Ehkäpä se saatavuus on tosiaan jo aika hyvä, kun MSRP hinnalla pysyy kortit jonkin aikaa hyllyssäOnpa iso erä kun saldo vaan jaksaa pysyä +25
Ja tuollainen 4060 tulee myyntiin joskus reilun 1-1.5 vuoden päästä ja kuka tietää saatavuutta?Toisaalta ekat huhut tietää jo kertoa, että RTX 4060 vastaa tehoiltaan ~3090 ja saatavilla siinä loppuvuodesta, niin vähän himmenee diilin hohto, vaikka nykytasoon onhan tuo halpa.
Lienee ihan kilpailutilanteesta kiinni. Jos saavat loppuvuoteen mennessä tuotannon vastaamaan kysyntää, niin saattaa ollakkin MSRP hinnalla. Tuossa on vielä Inttel hämmentämässä soppaa, voivat hyvinkin lähteä hakemaan jalansijaa ja kilpailla halvalla hinnalla.Kunhan 4000-sarjaa on sitten ovh:lla suoraan hyllyssä niin mikä ettei olisi odotellessa. Plus itselläni ei kannata 1070:en seuraajaksi perus 3060:tä tässä vaiheessa ostaa, jos kohta myös Ti:tä normihintaan niin katsoo sitten.
Vuoden sisällä saanee 4000 sarjaa, mutta hinnoista ei ole tietoa. Ei ne kuitenkaan kilpaile 3060 kanssa, sen sijaan 3080 kortissa mietityttää kyllä. En vain jaksa odottaa vuotta tietämättä saanko kortin, kun olen jo vuoden kärsinyt 1080ti:n kanssa. Tilasin 3080OC version 1300 euroon ja saatan joutua katumaan sitä.Näköjään. Ehkäpä se saatavuus on tosiaan jo aika hyvä, kun MSRP hinnalla pysyy kortit jonkin aikaa hyllyssä
Toisaalta ekat huhut tietää jo kertoa, että RTX 4060 vastaa tehoiltaan ~3090 ja saatavilla siinä loppuvuodesta, niin vähän himmenee diilin hohto, vaikka nykytasoon onhan tuo halpa.
MSRP hinnoista on jo huhuja, mutta noi toki hyyyyvin suurella varauksella - Kaverit saa kirjaimellisesti tulonsa juoruamalla youtubessa, niin sekaan mahtuu aikamoista spekulointia, kunhan vaan otsikko on myyvä.Vuoden sisällä saanee 4000 sarjaa, mutta hinnoista ei ole tietoa. Ei ne kuitenkaan kilpaile 3060 kanssa, sen sijaan 3080 kortissa mietityttää kyllä. En vain jaksa odottaa vuotta tietämättä saanko kortin, kun olen jo vuoden kärsinyt 1080ti:n kanssa. Tilasin 3080OC version 1300 euroon ja saatan joutua katumaan sitä.
Myös Jimms 3050 289.9e
![]()
Asus GeForce RTX 3050 Phoenix -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 309,90€
Tekniset tiedot :GPU GPU: NVIDIA GeForce RTX 3050 CUDA coret: 2560 Kellotaajuus: OC Mode: 1807 MHz (Boost Clock) Gaming Mode: 1777 MHz (Boost Clock) Muiswww.jimms.fi
Joo meikä kämmi, no 5 ja 6 on melkein sama nuneroEiku on ajoissa, nuo on 3050