NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
23
eli ei siis lähtenyt viellä, ehkä ehtivät hoitaa asian sit jos siellä onki kortteja, niin ettei menis jonon ohi mutta ikävää silti kaikin puolin, niin teillekkin uusille tilaajille.
Ei kuulemma mene jonon ohi jos oot tietosi täyttänyt lomakkeelle:

Lomake auki tämän kuun loppuun
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
242
Ei kuulemma mene jonon ohi jos oot tietosi täyttänyt lomakkeelle:

Lomake auki tämän kuun loppuun
sen olen täyttänyt aikoja sitten, otin yhteyttä viellä asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että jonossa, mutta kysyin viel tilausnumeroa niin sain sen ja laitoin lomakkeen uudelleen varuiks.
kun aijemmin oli epäselvää mitä laittaa siihen kun en nähny tilausnumeroa mistään.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Kyselin juuri Proshopin syksyn ~30 min avoinna olleen Asus TUF 3080ti:n tilauksen perään. Kuukausi sitten jonopaikalla 10-15, siitä en ole liikkunut eteenpäin, eli nähtävästi kortteja ei ole kuukaudessa tullut yhtäkään.
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
17
Onko se vaa pakko kyttäillä telian sivuja joka päivä et tietää et sinne tulee noita näyttiksiä?
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Kello 12-14 näyttää tulevan Telian kortit. Eli nyt Proshopin lisäksi Telian sivut on yksi lisää päivittäiseen vahtimiseen.
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
31
Kyselin juuri Proshopin syksyn ~30 min avoinna olleen Asus TUF 3080ti:n tilauksen perään. Kuukausi sitten jonopaikalla 10-15, siitä en ole liikkunut eteenpäin, eli nähtävästi kortteja ei ole kuukaudessa tullut yhtäkään.
Kiitos tiedosta. Itsekin odottelen ko. korttia. Marras-joulukuussa Proshopin aspasta vastaili jonosijoituskyselyyn ainakin itselleni ilmeisesti joku kesähessu. Olin kanssa "sijalla 10-15". Myöhemmin toinen asiantuntija korjasi ettei heillä ole antaa noin tarkkaa sijanumeroa ja todellisuudessa olen jossain 30++ sijalla. Sen jälkeen en ole näitä arvauksia enää aspasta kysellyt...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
393
Onkos tuoll telian sivuill 3060ti strixejä ollut viime aikoina vai vaan noita nopeempia kortteja?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
Proshopilla alkaa jäädä kortteja hyllyyn.. hinnat tekee tehtävänsä...


200€ tota strixiä halvempaakin korttia tuntuu olevan riittävästi.

Edit: 15:09 asti näytti saldo +15kpl, jonka jälkeen muuttui 15kpl... pitää seurata koska loppuu
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
itsellä ollut 29.11.2020 asti jimssiltä tilauksessa Palitin 3080 Gamerock OC Jimssiltä. Top 5 sijalla melkeen sieltä asti. Korvaavaa korttia eivät voi vielä lähettää koska kyseisen mallin valmistusta ei muka virallisesti ole lopetettu. Palitilta on tullut jo 12gb malli kyseisestä kortista niin eiköhän tämä ole jo kuollut ja kuopattu..
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
18
Itsellä menee koko Proshop boikottiin tän farssin jälkeen. Sain lopulta niiden aspasta suoran vastauksen siihen, että kun kortteja vaihdetaan aspan toimesta toiseen menee samalla jonojärjestys uusiksi siihen järjestykseen missä kortit vaihdetaan. Nyt siis alkuperäisillä tilauksilla ei ole mitään väliä millon tilannut jos ne on vaihdettu LHR versioon välissä.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Mulla on siis Telialta vuoden päivät ollut 3060ti strix tilaus odottamassa ja siksi kysyin että onkohan ne mahtaneet noita toimitella.
Kannattaa varmaan kysellä ton perään koska Telian mukaan kaikki on toimitettu:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Itsellä menee koko Proshop boikottiin tän farssin jälkeen. Sain lopulta niiden aspasta suoran vastauksen siihen, että kun kortteja vaihdetaan aspan toimesta toiseen menee samalla jonojärjestys uusiksi siihen järjestykseen missä kortit vaihdetaan. Nyt siis alkuperäisillä tilauksilla ei ole mitään väliä millon tilannut jos ne on vaihdettu LHR versioon välissä.
Tosin onko Proshop LHR aikakaudella myynyt enää jonoksi uusille tilaajille? Eli ehkäpä olet jonossa vain muiden non-LHR jonosta LHR jonoon siirtyneiden kanssa?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Kannattaa varmaan kysellä ton perään koska Telian mukaan kaikki on toimitettu:
Heetkinen, eikös joku kuitenki täällä kertonut saaneensa Telialta nyt 3090 :lol:

Edit.
Ainakin eilen telialta tilattu 3090 tuf oli jo tänään perillä
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
18
Tosin onko Proshop LHR aikakaudella myynyt enää jonoksi uusille tilaajille? Eli ehkäpä olet jonossa vain muiden non-LHR jonosta LHR jonoon siirtyneiden kanssa?
Kyseessä siis itsellä julkkarissa tehty tilaus jota nyt selvitellyt jono hässäkkää. Kun vaihtoivat oman non-LHR kortin LHR-versioon meni jono uusiksi siihen järjestykseen missä tuotteet vaihdettu. Tiedossani siis minua myöhemmin julkkarissa tilanneita jotka saaneet oman LHR- versio korttinsa jo
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
213
Tosin onko Proshop LHR aikakaudella myynyt enää jonoksi uusille tilaajille? Eli ehkäpä olet jonossa vain muiden non-LHR jonosta LHR jonoon siirtyneiden kanssa?
Itse olisin oman korttini jo saanut, mutta nyt olen jonossa 100-130, jos lukemaan on mitään luottamista. Samassa venessä on myös varmasti moni muu. Itse vielä varta vasten aspasta kysyin ennen vaihtoa, että säilyyky jonopaikka ja vakuuteltiin säilyvän.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
521
Kirjoitellaan taas hetken tauon jälkeen tähänkin ketjuun kun juuri olin yhteydessä Verkkokauppa.comiin koskien 3080 Gaming Z 10Gt (LHR) tilaustani. Tilattu siis 30.12.2020 Gaming X malli ja todistetusti ainakin yksi täälläkin foorumilla oleva henkilö on tilannut 14 päivää minun jälkeen ja sai korttinsa LHR vaihdon yhteydessä jonka verkkokauppa toteutti kesäkuussa? Eli siinä verkkokauppa.com sekoitti jonojärjestystä ja minä jäin ilman korttia.
Olen ollut verkkokauppaan yhteydessä 3 kertaa kuluneen vuoden aikana.
Jonojärjestyksen sekoittumiselle eivät ole kertoneet mitään järkevää syytä, ainoastaan "Järjestelmässä ollut virhe". Onko se kuluttajan kärsittävä virhe?
Viimeksi täältä katsoneena meni jono jossain 20.12.2020 kohdalla ja se oli noin puoli vuotta sitten. Eikö toisiaan puolessa vuodessa ole saaneet toimitettua loppuvuoden 2020 tilauksia?
Kohta 13 kuukautta odottamista alkaa olemaan jo kohtuullisen toimitusajan ulkopuolella minun mielestä, sekä lisäksi olen tarjonnut verkkokaupalle mahdollisuutta selvitä toimitusvaikeuksista vastaanottamalla Outletissä olleen kyseisen kortin, lyhennetyllä takuulla. Kyseisiä kortteja oli siihen aikaan outletissä 3 kappaletta. Tämä ei verkkokauppa.comille käynyt.
Annoin nyt verkkokaupalle aikarajan ensi viikon tiistaihin tehdä jotain konkreettisia toimia ja sitten olen yhteydessä KKV:hen, Force Majeureen heidän on turha vedota koska todistettavasti jono on sössitty sekä olen tarjonnut heille helppoa ratkaisua kortin saamiseksi jossa minä olisin vaihtanut kolmen vuoden takuun yhden vuoden takuuseen ja ottanut uuden kortin sijaan käytetyn kortin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
393
Täytyypä kysellä 27.1 oli tilauspäivä ja edelleen käsitellään tilausta :D
Aspa ihmetteli miksi ei ole toimitettu sieltä se tilaus kuitenkin löytyi, eli kovasti kiinnostais onko joku oikeesti saanut uusia Asus RTX 3060ti Strix tilauksia viimeaikoina Telialta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
No eipä mennyt. Aikas hässäkkä tästä näköjään syntyi.



Siinä vielä tilausvahvistus jos joku epäilee etten olis tätä tuolta ostanut. Saas nähdä koska ottavat telialta yhteyttä. Tuskin koskaan nyt kun kortti on jo toimitettu.

Ps. Siinä kortissa ei turhaan ole tarrassa tuota tekstiä ;) (Muistilämmöt laskee, eikä pala muovi niin pahasti kiinni)
1642702931983.png
 
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
9
Verkkokaupan tuf 3080 non-oc jonossa tuli tällä viikolla vuosi täyteen. Varmaan saa jonotella vielä vuodenkin kuluttua, kun kertoivat minun olevan jonosijoilla 400-500. Vuosi sitten ajattelin että olisi luotettava kauppa ja että viimeistään syksyllä saisin kortin, mutta eipä onnistunut. Varmaan tuossa LHR muutoksessa meni vielä useampi sata tilausta "edelle" kun niputtivat tilaukset tämän yhden kortin alle. Jonotieto on joulukuulta ja tuolloin kertoivat että edellisiä oli tullut 10.11.2021 11 kpl.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Verkkokaupan tuf 3080 non-oc jonossa tuli tällä viikolla vuosi täyteen. Varmaan saa jonotella vielä vuodenkin kuluttua, kun kertoivat minun olevan jonosijoilla 400-500. Vuosi sitten ajattelin että olisi luotettava kauppa ja että viimeistään syksyllä saisin kortin, mutta eipä onnistunut. Varmaan tuossa LHR muutoksessa meni vielä useampi sata tilausta "edelle" kun niputtivat tilaukset tämän yhden kortin alle. Jonotieto on joulukuulta ja tuolloin kertoivat että edellisiä oli tullut 10.11.2021 11 kpl.
Joo, kyllähän tuo ihan vitsi on. Samassa jonossa ja reilusti yli vuosi jo alkuperäisestä Gigabyten tilauksesta mikä tuohon siirtyi. Joita ei muka saanut vuodessa yhtään, vaikka muille jämyille kyllä tuli. Hieman yrityksen puutetta näiden tilausten täyttämisessä sanoisin.
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
477
Mitähän tuosta koneesta ilman näyttistä saisi "jälkimarkkinoilla"? Vähän tehokkaampaa ja hiljaisempaa näyttistä tekisi mieli ja tässähän sellainen olisi.. :hmm:

Edit: kaikki onkin jo myyty.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
413
Tätä tarjolla nyt oikeesti 6kpl.
Tuli tälläinen napattua. Vähän kyllä hirvittää tuo hinta silti vaikka nykytilanteessa "kohtuullinen" huomioon ottaessa että Strix oc malli kyseessä.
Sen verran lohduttomalta näyttää tulevaisuus gpu:den hintojen laskemisen suhteen (jos nvidia nostaa hintoja huhutun 20% ja sirupula jatkuu Q2 2023) että ei jaksa kyllä toivossa elää. Lukuisat klikkikisat ja arvonnat ilman tulosta ovat myös syöneet uskoa :D

EDIT: ainakin toiminta oli nopeaa. Tilaus sisällä 13:38 ja tuote lähtetty 14:23 :oops:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Näitä on peräti yksi kappele, 750e. Pitäisi tulla nyt myyntiin. :meni:

660e äsken oli 9 kappaletta.

Pari demoa joista ei tiedä koskaan mitään. Tuo Ventus taitaa olla ean koodin mukaan non-lhr.
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet *DEMO*
 
Liittynyt
18.01.2022
Viestejä
7
Näitä on peräti yksi kappele, 750e. Pitäisi tulla nyt myyntiin. :meni:

660e äsken oli 9 kappaletta.

Pari demoa joista ei tiedä koskaan mitään. Tuo Ventus taitaa olla ean koodin mukaan non-lhr.
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet *DEMO*
Ei näytä 660€ 3060 menevän kaupaks ollenkaan :D
 
Liittynyt
21.01.2022
Viestejä
10
Onko kenellekkään toimitettu vuonna 2020 tilattua näytönohjainta (eritoten TUF 3080) Dustinilta? Tai saanut mitään infoa?

Täällä joulukuussa 2020 tilattu TUF 3080 non-oc, eikä ole kuulunut mitään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Mulla näköjään tuli parille 3070 tilaukselle vuosi täyteen Gigantissa eilen. Sen innottamagna sitten tänään sieltä tuli miinus ja plus merkkisiä laskuja. Ilmeisesti ne on nyt siirretty tuonne uuteen järjestelmään, mutta ei mitään sen enempää ole tapahtumassa.

Mä kysyin noiden perään joskus black fridayn aikoihin, kun yritin perua yhtä ylimääräistä tilausta. Ei sieltä tullut mitään lupauksiakaan edes noiden suhteen.

Samaten yhdestä paljon uudemmasta tilauksesta Klarna jatkuvasti pommittaa laskuja, kun Gigantti on mennyt merkkaamaan sen lähetetyksi. Toivottasti ne tee sitä samaa noiden kohdalla. Ja Klarnalle menee jakeluun se että Gigantti ei ole sitä lähettänyt, noin kahdeksi viikoksi kerrallaan.

^^^^
Dustinista on kuulunut aika vähän tässä ketjussa. On siellä nyt alkanut joitain malleja olemaan varastossa kohtuulliseen hintaan, mutta mistään vanhoista tilauksista ei ole kuulunut mitään.
 
Liittynyt
06.01.2021
Viestejä
110
Mulla näköjään tuli parille 3070 tilaukselle vuosi täyteen Gigantissa eilen. Sen innottamagna sitten tänään sieltä tuli miinus ja plus merkkisiä laskuja. Ilmeisesti ne on nyt siirretty tuonne uuteen järjestelmään, mutta ei mitään sen enempää ole tapahtumassa.

Mä kysyin noiden perään joskus black fridayn aikoihin, kun yritin perua yhtä ylimääräistä tilausta. Ei sieltä tullut mitään lupauksiakaan edes noiden suhteen.

Samaten yhdestä paljon uudemmasta tilauksesta Klarna jatkuvasti pommittaa laskuja, kun Gigantti on mennyt merkkaamaan sen lähetetyksi. Toivottasti ne tee sitä samaa noiden kohdalla. Ja Klarnalle menee jakeluun se että Gigantti ei ole sitä lähettänyt, noin kahdeksi viikoksi kerrallaan.

^^^^
Dustinista on kuulunut aika vähän tässä ketjussa. On siellä nyt alkanut joitain malleja olemaan varastossa kohtuulliseen hintaan, mutta mistään vanhoista tilauksista ei ole kuulunut mitään.
Tuli samanmoinen miinus merkkinen lasku. Kävin seurannasta katsomassa, siellä lukee että tilaus peruttu tänään. Mikähän homma?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tuli samanmoinen miinus merkkinen lasku. Kävin seurannasta katsomassa, siellä lukee että tilaus peruttu tänään. Mikähän homma?
Katsoitko siis sitä uutta beta kauppaa myös?

Mulla siis tuli jokaisesta tilauksesta plus ja miinusmerkkiset laskut ja ne oli siirretty vain sinne uuteen. Missään ei näy mitään perumista, edes siellä vanhassa systeemissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
Onko joku saanut tilattua EVGA:lta suoraan?
Ei varmaan enää tässä vaiheessa ole mitään järkeä edes laittaa itseänsä jonoon.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Eihän se taida olla edes mahdollistakaan ku missään näyttiksessä ei ole sitä queue nappia. Itsellä on vanhat 3070 ja 3080 kortit siellä että tuskin tulee mitään kuulemaankaan sieltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
Kappas, olet aivan oikeassa. "Due to high demand, the notify queue sign-up is temporarily disabled"
Ehdin jo innostua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 401
Viestejä
4 159 819
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom