NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Vaikea kuvitella ettei MSI tietäisi tasan tarkkaan minne kortteja on menossa kun saatavuus niin huonoa.
Toi ebayssa korttija myynyt Starlit on MSI:n tytäryhtiö, joka myy ylijäämävarastoa ja B-stockia sitten ebayssa pois. Syystä X kuitenkin myivät tossa 3080 Trioja 1349$ hintaan muutaman kappaleen. Aika helvetin sinisilmänen saa olla jos uskoo ton selityksen et heillä ei pitänyt olla pääsyä noin tuoreeseen tavaraan, varsinkin kun mitenkään ei käsitelty sitä et miten helvetissä ne oli tolla 1349$ hinnalla päätynyt myyntiin, kun oman käsityksen mukaan ylijäämät ja b-stockit myydään aina MSRP:tä alemmalla hinnalla?

Oli kuitenkin miten oli, niin ei MSI tosta voi käsiänsä pestä vaan sanomalla et lmao tytäryhtiö tehny mitä lystäs ei me mitään tiietä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Ihan fiksu veto EVGA:lta kyllä. Tosin iso miinus siitä että koskee tämäkin taas vaan P-amerikkaa. jotenkin tuntuu EU unohtuneen nyt niiltä...
Eikä ole EU unohtunut. Pilotoivat jenkeissä eka ja tuovat sitten EUhun. Just korjasivat EU kaupasta VAT-ongelmat ja muutenkin selvästi ovat valmistaneet sen myös tähän. Joo, oon tuore fani, EVGA lasit päässä, mutta ovat aika hyvin koko julkasun vetäneet.

EDIT: Ja siis jonotusjärjestys määräytyy jo nyt "notifikaatioiden päällä" olevien mukaan. Eli villi länsi on EUnkin osalta silleesti ohi, että sinne vaan jonoon. Kun tulee tälle puolelle myös, niin jonopaikka on jo ton osalta selkeästi olemassa.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Mä en uskonut yhtään, että MSI:n oma trokaaminen olisi ollut validi keissi. Kuulosti niin uskomattomalta. Mutta nyt on näköjään niin, että yhtään mikään ei ole MSI:lle liian alhaista tällä hetkellä. Ihan uskomaton banaanivaltio. Tuotteet on monilta osin tosi jees, mutta tekevät niin outoja kiemuroita että vaikea tukea lafkaa tällä hetkellä.
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
8
:facepalm:

Toi ebayssa korttija myynyt Starlit on MSI:n tytäryhtiö, joka myy ylijäämävarastoa ja B-stockia sitten ebayssa pois. Syystä X kuitenkin myivät tossa 3080 Trioja 1349$ hintaan muutaman kappaleen. Aika helvetin sinisilmänen saa olla jos uskoo ton selityksen et heillä ei pitänyt olla pääsyä noin tuoreeseen tavaraan, varsinkin kun mitenkään ei käsitelty sitä et miten helvetissä ne oli tolla 1349$ hinnalla päätynyt myyntiin, kun oman käsityksen mukaan ylijäämät ja b-stockit myydään aina MSRP:tä alemmalla hinnalla?

Oli kuitenkin miten oli, niin ei MSI tosta voi käsiänsä pestä vaan sanomalla et lmao tytäryhtiö tehny mitä lystäs ei me mitään tiietä.
Juuri niin, MSI tietää tarkkaan minne kortteja menee joten vahingossa ei kyllä kukaan noita 3080sia saa.

Sori jos meni väärin, suomeni ei ole ihan parasta.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Juuri niin, MSI tietää tarkkaan minne kortteja menee joten vahingossa ei kyllä kukaan noita 3080sia saa.

Sori jos meni väärin, suomeni ei ole ihan parasta.
Mielestäni sanoit ihan oikein, enkä oikein tiedä mihin tuo naamapalmu viittaa. Toivottavasti ei sinun viestiisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Juuri niin, MSI tietää tarkkaan minne kortteja menee joten vahingossa ei kyllä kukaan noita 3080sia saa.

Sori jos meni väärin, suomeni ei ole ihan parasta.
Oho, tää olikin täysin mun moka. Silmät ristissä tuli katottua väärin, luin "vaikea kuvitella että MSI tietää" kun siinä luki "vaikea kuvitella ettei tiedä", aika nopeasti pienellä muutoksella lähtee koko lauseen tarkotus pieleen.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Toi ebayssa korttija myynyt Starlit on MSI:n tytäryhtiö, joka myy ylijäämävarastoa ja B-stockia sitten ebayssa pois. Syystä X kuitenkin myivät tossa 3080 Trioja 1349$ hintaan muutaman kappaleen. Aika helvetin sinisilmänen saa olla jos uskoo ton selityksen et heillä ei pitänyt olla pääsyä noin tuoreeseen tavaraan, varsinkin kun mitenkään ei käsitelty sitä et miten helvetissä ne oli tolla 1349$ hinnalla päätynyt myyntiin, kun oman käsityksen mukaan ylijäämät ja b-stockit myydään aina MSRP:tä alemmalla hinnalla?

Oli kuitenkin miten oli, niin ei MSI tosta voi käsiänsä pestä vaan sanomalla et lmao tytäryhtiö tehny mitä lystäs ei me mitään tiietä.
Toisaalta olisi ihan järjetöntä perseilyä MSI:n puolelta tehdä ko. toimintaa tietoisesti... Ei siinä tulokseen paljoa muutama ylihintainen RTX 3080 lappu vaikuta.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 359
Ks. Jimms threadi. Niillä on joku nettiyhteys poikki joten kaikki romuna - weppi, chatti, puhelimet... todennäköisesti kovasti korjaus menossa.
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
304
nVidian omilta sivuilta poistunut tuo "Tuote Loppu // Osta" nappi muutama päivä sitten?
Onkohan se poistunut For Good vai mahtaakohan tulla takaisin...

Ilmeisesti viime viikolla jengi sai tilailtua vielä noista yöllisistä pienistä eristä mitkä saapuivat, tällä viikolla ei ilmeisesti ole enää niitä tullut?
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 359
Tai sitten poistaneet napin että säästyy kaistaa kun 10000000 jampan skriptit pollaa sitä naama punaisena että milloin vaihtuu :D

(ei ettäkö se auttaa koska seuraava vaihtoehto on lukea koko sivu ja katsoa milloin sinne tulee lisää kamaa, joka moninkertaistaa sivuston kuorman... mutta ainakin rikottiin nykyiset pollausbotit)
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Tai sitten poistaneet napin että säästyy kaistaa kun 10000000 jampan skriptit pollaa sitä naama punaisena että milloin vaihtuu :D

(ei ettäkö se auttaa koska seuraava vaihtoehto on lukea koko sivu ja katsoa milloin sinne tulee lisää kamaa, joka moninkertaistaa sivuston kuorman... mutta ainakin rikottiin nykyiset pollausbotit)
Ne jamppojen skriptit tulee aika kalliiksi jos joutuu uusimaan captchan joka kerta kun se vanhentuu, taitaa tulla pitkä laskukin perässä.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
nVidian omilta sivuilta poistunut tuo "Tuote Loppu // Osta" nappi muutama päivä sitten?
Onkohan se poistunut For Good vai mahtaakohan tulla takaisin...

Ilmeisesti viime viikolla jengi sai tilailtua vielä noista yöllisistä pienistä eristä mitkä saapuivat, tällä viikolla ei ilmeisesti ole enää niitä tullut?
Liekö Kiinan yleisloma vaikuttanut tuohon, kun ei sieltä taida tällä viikolla mitään lähteä mihinkään..?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Laitoin uuden arvan vetämään. Proshopilla oli tuota Gigabyten Vision OC:ta tilattu asiakkaiden toimesta vain 17 kpl niin laitoin sen. Ei varmaan ole 900 euron arvoinen, mutta ei mahda mitään. Tuota mainostetaan että olisi enemmänkin työhommiin kuin pelaamiseen. Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Eri väri ja kalliimpi hintalappu? Kellot näyttää olevan samat kuin Gaming OC:ssa. Harmi kun missään ei ole kattavasti kerrottu että mitä eroja noilla eri malleilla ihan oikeasti on.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 359
Tekspek-eroja eri mallien välillä näkyy hyvin Techpowerupista.



Ylhäällä on FE tarkat speksit ja alla lista muista malleista. Näitä tarkemmin nuuskimalla löytynee erot. Lähinnä fyysisen koon erot, portit, vakiokellot.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 376
Nyt muuten tuli tuo Proshopin infosivukin, josta näkee:
- kaikkien mallien tilausmäärät Proshopilta
- Proshopin tilaukset valmistajilta
- valmistajien jo tehdyt toimitukset
- valmistajien tulevat toimitukset

Erinomaista läpinäkyvyyttä, täältä pääsee katsomaan:
NVIDIA GeForce RTX | 3070 | 3080 | 3090 » Få overblikket her!
Eikö tuon listan perusteella Gigabyten Gaming OC 3080 mallia pitäisi olla ihan hyllyssä, jos en väärin ymmärtänyt. :think:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Eikö tuon listan perusteella Gigabyten Gaming OC 3080 mallia pitäisi olla ihan hyllyssä, jos en väärin ymmärtänyt. :think:
Pitäisi, jos ei nyt ihan pieleen käännökset ole menneet. Myös MSI RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC pitäis ton mukaan olla varastossa 7kpl..? :hmm:
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 414
Eikö tuon listan perusteella Gigabyten Gaming OC 3080 mallia pitäisi olla ihan hyllyssä, jos en väärin ymmärtänyt. :think:
Minä ymmärsin tuon taulukon niin, että toimitetut kappaleet ovat erikseen, ja jonotuksessa ovat mukana edelleen vain ne, joille ei ole toimitettu.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
168
Melko selvästi sivun yläosassa selitetty mitä kukin tarkoittaa, vasemmalla tilaukset jotka odottaa toimitusta ja oikealla korttien määrä mitä saaneet julkaisun jälkeen (ei nykyinen varastomäärä)
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
304
Laitoin uuden arvan vetämään. Proshopilla oli tuota Gigabyten Vision OC:ta tilattu asiakkaiden toimesta vain 17 kpl niin laitoin sen. Ei varmaan ole 900 euron arvoinen, mutta ei mahda mitään. Tuota mainostetaan että olisi enemmänkin työhommiin kuin pelaamiseen. Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Eri väri ja kalliimpi hintalappu? Kellot näyttää olevan samat kuin Gaming OC:ssa. Harmi kun missään ei ole kattavasti kerrottu että mitä eroja noilla eri malleilla ihan oikeasti on.
Kuulostaa aika erikoiselta että mikään 3080-kortti olisi tarkoitettu "työkäyttöön" ellei sitten työnä ole e-urheilu. Eikös noi mallinnus- ja tekoälykortit yms. ole erikseen?

Vieläkään ei ole Multitronicilta kuulunut mitään 3080 tuf oc liittyen. Onneksi Venus placeholderina niin eipä tässä enää kiire ole. Hyvä kortti tämäkin jos joku ihmettelee, ei vaan vakiona ainakaan tahdo kellottua.

EDIT: JUMALEISSÖN sehän on TUFFI lähtenyt liikeeseen tänään, eli ovat hekin jotain kortteja taas saaneet. Ventus menee sitten eteenpäin kaverille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Mun mielestä koko homma ois pitäny hoitaa arvalla alusta lähtien, kuten Ausseissa oli ilmeisesti joku toimittaja tehnyt. Vituttaa vuonna 2020 kaatuvat nettisivut, osahan sai jimssiltä tilattua 16:06 kun itsellä koko sivu latas vasta joskus 16:10+.
Eka päivän tilaajat arvalla ja sen jälkeen tehdyt tilaukset jonoon järjestyksessä.
Tietty Nvidia ois voinut myös sallia ennakkotilaukset ja pyrkiä täyttämään edes ennakkotilaukset julkkariksi

Olihan toi ostaminen ihan arpapeliä. Itse sain tilausvahvistuksen 16.06 ja onnistuin kortin saamaan ekasta, pienestä erästä.
Aluksi katselin vielä multitronickin valikoiman, että en edes heti alussa ollut metsästämässä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Vois Jimm's ostaa yhden ja lähettää mulle kun ei Gigabytet näemmä Suomeen asti päädy :psmoke:
Pyydetäämpä Jimmsiä ostamaan kaksi, jotta minäkin saan. Erikoista kyllä, että Proshoppiin menee tuollainen satsi ja Suomeen on tullut vain muutamia yksilöitä. Olisikohan Suomen allokaatio sentään jo matkalla?
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
558
0 kpl varastossa, 59 tilausta odottaa tuotetta ja 111 saaneet kokoaikana toimitettua
Totta. En tajunnut, että alussa selitykset...

Eli otetaan esimerkkinä 3080:

1602062726149.png


Kundebestillinger: tällä hetkellä olevat tilaukset, jotka ei olla vielä lähetetty.
Bestilt hos prod.: Tilattu määrä valmistajalta.
Undervejs: Määrä jonka valmistaja on luvannut lähettää mahdollisimman pian.
Modtaget: Kokonaismäärä jonka ovat saaneet julkaisuhetkestä lähtien. Eli ei ole määrä jonka ovat saaneet tänään.
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
304
Kuulostaa aika erikoiselta että mikään 3080-kortti olisi tarkoitettu "työkäyttöön" ellei sitten työnä ole e-urheilu. Eikös noi mallinnus- ja tekoälykortit yms. ole erikseen?
No sanotaan näin että aivan satavarmasti mikään ei estä käyttämästä kortteja "työkäyttöön"...-70/-80 sarjan kortteja kun on käytettään "työn" tekemiseen. Voi asentaa vaikka studio driverit kuten tuolla GeForce 3080 VISION OC 10G sivuilla oikein mainostettiin. Aspa tukea nVidian puolelta tosin ei taida tulla vaikka kuinka noita ajureita asentelisi...
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Totta. En tajunnut, että alussa selitykset...

Eli otetaan esimerkkinä 3080:



Kundebestillinger: tällä hetkellä olevat tilaukset, jotka ei olla vielä lähetetty.
Bestilt hos prod.: Tilattu määrä valmistajalta.
Undervejs: Määrä jonka valmistaja on luvannut lähettää mahdollisimman pian.
Modtaget: Kokonaismäärä jonka ovat saaneet julkaisuhetkestä lähtien. Eli ei ole määrä jonka ovat saaneet tänään.
On muuten huomattavasti helpompi lukea/tulkita tuota, kun kääntää ihan suomeksi sen sivun... ;)
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 047
No huhhuh. Mulla on TUF OC 3080 tilattuna jimms:ltä 17:44. Ja ennen mua oli tilannut muutama sata. Eli korttia voi odotella ensi kevään alkuun
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Tekspek-eroja eri mallien välillä näkyy hyvin Techpowerupista.



Ylhäällä on FE tarkat speksit ja alla lista muista malleista. Näitä tarkemmin nuuskimalla löytynee erot. Lähinnä fyysisen koon erot, portit, vakiokellot.
Kiitos linkistä, mutta tuollakin on väärää tietoa. Tai tietoa joka on ristiriidassa valmistajan omien sivujen kanssa.

Kuulostaa aika erikoiselta että mikään 3080-kortti olisi tarkoitettu "työkäyttöön" ellei sitten työnä ole e-urheilu. Eikös noi mallinnus- ja tekoälykortit yms. ole erikseen?
Näin sanoo Gigabyten omat sivut tästä Visionista:

"CREATE YOUR WORK FASTER THAN EVER
Powerful GeForce RTX™ 30 VISION sereies accelerates your work with incredible boosts in performance. Whether you are doing VIDEO EDITING、3D ANIMATION、PHOTOGRAPHY、GRAPHIC DESIGN、ARCHITECTURAL VISUALIZATION or BROADCASTING, it can save you a lot of time."

Pelaamista ei mainita missään.

Mutta ymmärrän kyllä itsekin että näitä kaikkia asioita voi tehdä ihan millä vain RTX 3080:lla. Tämä on varmaan vaan markkinointihölynpölyä.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
26
Mä en uskonut yhtään, että MSI:n oma trokaaminen olisi ollut validi keissi. Kuulosti niin uskomattomalta. Mutta nyt on näköjään niin, että yhtään mikään ei ole MSI:lle liian alhaista tällä hetkellä. Ihan uskomaton banaanivaltio. Tuotteet on monilta osin tosi jees, mutta tekevät niin outoja kiemuroita että vaikea tukea lafkaa tällä hetkellä.
Muutaman tonnin tienasivat ja taisi mainevahinko viedä ne voitot. Ihme firma kyllä
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
26
No huhhuh. Mulla on TUF OC 3080 tilattuna jimms:ltä 17:44. Ja ennen mua oli tilannut muutama sata. Eli korttia voi odotella ensi kevään alkuun
Vain muutama sata? Itse 16:27 ja oletan että enemmän edessä mutta eivät kerro.
40 per viikko tuohan tulee suht nopeaa, varsinkin kun Kiinan lomat juuri loppuvat.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
145
Tietääkö joku onko nuo Inno3D mallit referenssiä vai, alphacool listaa sopiviksi blokilleen mutta EK ei listaa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Tietääkö joku onko nuo Inno3D mallit referenssiä vai, alphacool listaa sopiviksi blokilleen mutta EK ei listaa...
Bykski ja ek erotti ainakin zotacit yhteensopivuuslistoilta korkeampien konkkien takia, vaikka muuten refudesignia ovatkin. Veikkaisin tässä samaa. Jos techpowerupilta löytyy arvostelu, niin purkukuvista voi yrittää verrata.
Itelläkin tulossa zotacin konkille sopiva bykskin blokki, niin luulis sinne matalammatkin mahtuvan. Blokki tilattu 27. päivä, ja se on jo lajiteltu jakelussa täällä, kortista tietoakaan. :D
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
212
Pistinpäs tilaten Proshopilta tuon Gigabyte 3080 Visionin. Komea kortti ja 17 vasta jonossa taulukon mukaan, tosin varmasti ovat luvut nousseet siitä kun tuo on viimeksi päivitetty. Jospa seuraavasta erästä saisin omani.

Jimm'sillä tosiaan tilaus vetämässä MSI 3080 Gaming X Trion osalta, julkkaripäivänä klo 16.07 lähti rahat tililtä, mutta tilausvahvistus saapui vasta lähempänä puoli viittä, eli ehkä todennäköisempää saada tuo Vision ennen sitä.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Huomasin saman, mutta ei tainnut onni suosia ainakaan minua kun ei näy varattuna tilaukselle. Gah.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
Kuulostaa aika erikoiselta että mikään 3080-kortti olisi tarkoitettu "työkäyttöön" ellei sitten työnä ole e-urheilu. Eikös noi mallinnus- ja tekoälykortit yms. ole erikseen?

Vieläkään ei ole Multitronicilta kuulunut mitään 3080 tuf oc liittyen. Onneksi Venus placeholderina niin eipä tässä enää kiire ole. Hyvä kortti tämäkin jos joku ihmettelee, ei vaan vakiona ainakaan tahdo kellottua.

EDIT: JUMALEISSÖN sehän on TUFFI lähtenyt liikeeseen tänään, eli ovat hekin jotain kortteja taas saaneet. Ventus menee sitten eteenpäin kaverille.
Kaveri on töissä koodarina VR/AR-kehitykseen liittyvässä yrityksessä ja siellä on jokaisella devaajalla kone, jossa ihan 2080ti. Ja ottaisivat nyt 3090, jos olisi saatavilla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
EDIT: JUMALEISSÖN sehän on TUFFI lähtenyt liikeeseen tänään, eli ovat hekin jotain kortteja taas saaneet. Ventus menee sitten eteenpäin kaverille.
Tämähän on hyvä uutinen. Olitko ajoissa tilauksen kanssa? Itse sain vahvistuksen 16:07 ja aspan mukaan olin sijalla 7.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
713
Kuulostaa aika erikoiselta että mikään 3080-kortti olisi tarkoitettu "työkäyttöön" ellei sitten työnä ole e-urheilu. Eikös noi mallinnus- ja tekoälykortit yms. ole erikseen?
Jos kortin design on virtaviivainen ja omaa vauhdikkaita värejä kuten formula 1-autossa, niin se on tarkoitettu mallinnukseen. Pelaajilla on enempi ledivaloja. Myöskin "Powered by GPU for workplace applications"-tarra tuo lisätehoja työkäytössä.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Vain muutama sata? Itse 16:27 ja oletan että enemmän edessä mutta eivät kerro.
40 per viikko tuohan tulee suht nopeaa, varsinkin kun Kiinan lomat juuri loppuvat.
Jos noita nyt sitten tulee erä/viikko tahtiin ja säännöllisesti mistä ei ole vielä mitään varmaa tietoa, toistaiseksi tullut tipotellen. Saa lisäksi eräkoot kasvaa lokakuun loppuun huolella että jonot edes vähän purkautuu. Mun veikkaus on silti, että julkaisupäivän ensimmäisen puolen tunnin aikana Jimmsiltä tilanneet saavat korttinsa ennen Cyberpunkkia. Ihan hatusta vedetty, mutta kuulostaa hyvältä..

Itse sain tilauksen läpi 16:18 ja edelläni oli yli 200...
Jep, mulla oli normi TUF tilattu öbaut noihin aikoihin ja edellä oli 17.9 kysyessä niin ikään yli 200, nyt varmaan jossain 150-170:n kieppeillä kun ei sitten tiedä kuinka moni näitä tilauksia on jo peruutellut.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
304
Tämähän on hyvä uutinen. Olitko ajoissa tilauksen kanssa? Itse sain vahvistuksen 16:07 ja aspan mukaan olin sijalla 7.
Mulla oli myös tilaus sisällä 16:05 ja vahvistuksen sain 16:07. Postin seurannasta näin että eilen neljän jälkeen iltapäivällä oli kortti laitettu postiin. Vielä ei ole liikahtanut pidemälle. Olin muistaakseni sijalla 8.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
37
Onko täällä jengi saanut Multitronicilta kortteja, erityisesti MSI:n Gaming Trio X:ää? Minulla on tilaus rekisteröity heille klo 16:02 eikä mitään tietoa jonotusnumerosta tms.
Voisin kuvitella, että olisin kärkikahinoissa siellä, mutta ei vaan toimitusvahvistusta kuulu, mutta samaan aikaan Verkkis ja Jimms ovat saaneet kortteja maailmalle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 962
3080 strixiä oli tullu verkkikselle 7kpl :) jännäää
Tämä siis ilmeisestikin Strix OC... Ainakin mun muistaakseni Verkkis ei jostain syystä sitä non-OC varianttia oo edes listannut tähän mennessä. Tiedä sitten odottelevatko että sitä oikeesti vois olla tulossa ennen kuin laittavat vai eikö ollenkaan kun senhän piti järjestyksessä olla luvassa vasta sitten OC:n jälkeen ja niitä on ensimmäiset kappaleet ilmestynyt ihan tässä lähipäivinä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 879
Viestejä
4 205 480
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom