Siis sinulleko tuli koriin mennessä, että tuotetta ei enää ollut, mutta sait silti sen? Miten?Nyt pääsin eteenpäin. Maksu meni läpi. Nyt joutuu hetken käsittelemään tätä. Vieläki kädet tärisee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Siis sinulleko tuli koriin mennessä, että tuotetta ei enää ollut, mutta sait silti sen? Miten?Nyt pääsin eteenpäin. Maksu meni läpi. Nyt joutuu hetken käsittelemään tätä. Vieläki kädet tärisee.
Taisi olla tekstistä huolimatta myös tuote ostoskorissa.Siis sinulleko tuli koriin mennessä, että tuotetta ei enää ollut, mutta sait silti sen? Miten?
Olisit saanut mutta et ottanut? Tuntuu pahalta, että joku heittää tuollaisen "once in a lifetime" -mahdollisuuden hukkaan3070 ti ventus olisin saanut mutta en ottanut....3g yhteys lagia oli.
no joo mutta kiikarissa on tuf 3070ti ei ventusOlisit saanut mutta et ottanut? Tuntuu pahalta, että joku heittää tuollaisen "once in a lifetime" -mahdollisuuden hukkaan
Kävikö ihan korissa asti?no joo mutta kiikarissa on tuf 3070ti ei ventus
aikaa oli ehkä 1sec
Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
432,08 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti Overclocked (Core clock 1410 MHz / Boost clock 1680 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 4864 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 1 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 1 x...www.proshop.fi
Tänään tuli vaihtoehdotus tästä kortista LHR-malliin Proshopilta ja nyt tilaus on vaihtunut "käsitellään" -tilaan, jossa "Arvioitu toimitusaika 5.11.2021 - 10.11.2021". Onkohan noita oikeasti tulossa vaikka Innon kortteja ei juuri ole markkinoilla näkynyt?
Kyllä oli osta nappi ja päivitti sopivasti ostoskoriinKävikö ihan korissa asti?
Taisi olla tekstistä huolimatta myös tuote ostoskorissa.
Menikö oikein varattu tilaukselle tms asti omilla sivuilla? Itse pääsin nyt jälleen kerran kuitenkin jälkipyykissä (10yli) tilaamaan, mutta saatavuusaika tuntematon. Saatanpa perua tämänkin... Aiemminkin on proshopin "onnistunut" tilaus käynyt näin3060ti tuli varattua. Kännykällä tuli refreshattua suoraan 15.00 kohdalla ja osta nappia painelin. Täysin manuaalisesti kaikki.
Ainakin yksi nyt meni ei botille.
Omilla sivuilla on käsitellään tilassa ja sähköpostiin tuli tilausvahvistus yms sopimusehdot tilauksesta. Eli varmaan odottelen vielä, että tulee se postin lähetyskoodi, ennen kuin iloitsee aivan liikaa.Menikö oikein varattu tilaukselle tms asti omilla sivuilla? Itse pääsin nyt jälleen kerran kuitenkin jälkipyykissä (10yli) tilaamaan, mutta saatavuusaika tuntematon. Saatanpa perua tämänkin... Aiemminkin on proshopin "onnistunut" tilaus käynyt näin
Turha harmitella ihmeemmin, kun valtaosalle niitä yrittäneistä jäi kuitenkin tyhjää käteen. Lähes mahdoton tehtävä tuo on.Ai ne 3080 ventukset tuli ja meni tänään. Onnistuneesti kun oli sellanen päivä ettei mitään toivoa "päivystää". Oh well. Halvemmaksi tuolla vanhalla pelaaminen tulee.
Sama. Tilasin Verkkokaupasta ylihintaisen 639€ 3060:n, kun näytti pari olevan varastossa. Mennään sillä toistaiseksi eteenpäin. Jos tuuri käy ja sattuu jatkossa osumaan klikki tai arvonta, niin aina voi jatkopäivitellä. 1070:stä ja tuosta uudesta päässee tarvittaessa helposti eroon. Onpahan ainakin jotakin tulossa, niin saa pahimman tatin otsasta laskemaan...Taidan kyllä minäkin luovuttaa nämä, uutta näyttistä on mahdoton ostaa ja turha uskoa moiseen kun mitään vastatodisteitakaan ei ole. Turhaa stressiä vaan turhan usein, ei voi olla terveydellekään hyvästä.
Missä tilassa sulla on tuo tilaus? Onko toimitusaika arviota?On ainakin 3070:aa näkynyt ihan säännöllisesti. Siis Innoja.
Itsellekin tuli juuri tuosta viesti. Mun edellä vaan alunperin oli jotain sata tilausta(tammikuun lopulla) niin voi olla nihkeää odottaa silti kun noita ei ole tullut sitten joulukuun.
Missä tilassa sulla on tuo tilaus? Onko toimitusaika arviota?
Jimms yllätti ja nyt on Asusin 3080 postissa matkalla, TUF RTX 3080 OC LHR V2 tarkemmin.
Sääli että tuli isompi remontti kauppakassiin että joutuuko myymään... Toivottavasti ei... Pitää ainakin testana =)
Ei ole ihmeitten aika ohi! ...Proshopilta lähtee 02/21 tilattu 3060Ti iChillX3 (LHR) tulemaan.
Ja nyt se 5kpl on hävinnyt...
Onhan se siä?Ja nyt se 5kpl on hävinnyt...
Mikä oli tilaus päivä?Verkkokauppa toimitti ~11kk odottelun jälkeen Asus GeForce TUF-RTX3080-O10G-V2-GAMING LHR -kortin.
Samoihin aikoihin puolisoni tilaaman kortin tilalle vaihdettiin non-OC versio TUFista jota ei näy eikä kuulu.
ASUS GeForce RTX 3080 TI 12GB GDDR6X ROG STRIX LC OC GAMING (LHR) | CompuSat
siinä alkaa oleen trokauksella jo hintaa ... aivan älyttömiä summia
Ei ihme, että sama firma peru meikän 3080 tilauksen omine lupineen. Varmaa huomannu et sakki ostaa kalliimmalla tyytyväisenä.
Oliko Ventus? Mun Ventus 3080:n tilauksen peruivat myös kyselemättä mitään. Vetosivat siihen, että tuotetta ei olisi saatavilla. Nyt on samainen tuote kuitenkin tarjolla kalliimmalla hinnalla.. Kyllä tässä olisi aihetta ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä.Ei ihme, että sama firma peru meikän 3080 tilauksen omine lupineen. Varmaa huomannu et sakki ostaa kalliimmalla tyytyväisenä.
Kyllä sama. Laitoin pari mailia aluks ja sitten pitemmän reklamaation. Eivät vastanneet mitään.Oliko Ventus? Mun Ventus 3080:n tilauksen peruivat myös kyselemättä mitään. Vetosivat siihen, että tuotetta ei olisi saatavilla. Nyt on samainen tuote kuitenkin tarjolla kalliimmalla hinnalla.. Kyllä tässä olisi aihetta ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä.
Mä vasta otin sinne yhteyttä ja annoin OK sille muutokselle tuossa iltapäivällä, ennen neljää. Soitin sinne ja sanoivat että on aika kiireistä noiden vaihtaminen. Eli tuo mun on edelleen samassa "käsitellään ei varastossa tilassa" missä se on ollut tammikuusta lähtien.
Mun edellä tosiaan silloin tammikuun lopulla oli jotain sata tilausta, ja noita ei ole joulukuun alun jälkeen tullut yhtään. Korkeimmillaan mielestäni siinä on yhteensä ollut tilauksia 350, nyt on 240 eli luultavasti noita on loppupäästä lähtenyt pois. Proshophan ei enää aktiivisesti päivittele noita tilausmääriä siihen taulukkoon.
Alle sekunnissa meni
Enpä nähny ees Osta nappiaAlle sekunnissa meni
Kyllä osta nappi tuli mulla vieläkin esille.Enpä nähny ees Osta nappia
Oma tilauspäivä on ollut 24.1. ja nyt lähti postilla kortti tulemaan. Tuohon vaihtoehdotukseen vastasin varmaan 5min sisään, kun se puolen päivän aikoihin sähköpostiin tuli. Ehkä pääsin jonossa kärkipaikoille sillä?
Sain JUURI sen YHDEN eilisestä ylijäänneen 3080ti Ventuksen!!!! kiitos ja kuittaus!!! Helvetti että olen onnelinen nyt!!
1 kerran ajoitus on paras.Siis miten tuo ostoklikkaus pitäis oikein ajoittaa? Painoin ostanappia ainakin proshop.fi server timen mukaan 15:00:02, mutta tuli vaan product not longer available. Sitten taas takas tuotesivulle ja uus yritys. Joka kerta sama homma. Ehkä 4 tai 5 kertaa painoin tuota osta nappia yhteensä ja cloudflaren bännit napsahti. Viimeinen näkymä mikä oli ennen bänniä oli, että osta nappi näkyi ja 1kpl varastossa. Eli oisko menny koriin jos juuri tuolla kriittisellä klikkauksella en olis saanu bännejä?