NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
476
Vieläkö näihin proshopilla toimii se API-kutsu suoraan rajapintaan? Jos toimii, voi olla webbisivun kautta vähän takamatkalla.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736

Tänään tuli vaihtoehdotus tästä kortista LHR-malliin Proshopilta ja nyt tilaus on vaihtunut "käsitellään" -tilaan, jossa "Arvioitu toimitusaika 5.11.2021 - 10.11.2021". Onkohan noita oikeasti tulossa vaikka Innon kortteja ei juuri ole markkinoilla näkynyt?
On ainakin 3070:aa näkynyt ihan säännöllisesti. Siis Innoja.

Itsellekin tuli juuri tuosta viesti. Mun edellä vaan alunperin oli jotain sata tilausta(tammikuun lopulla) niin voi olla nihkeää odottaa silti kun noita ei ole tullut sitten joulukuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.09.2021
Viestejä
144
Taisi olla tekstistä huolimatta myös tuote ostoskorissa.
Niin siis meni jotakuinkin näin: Mulla oli auki tuotesivu sekä Proshopin haku, jossa pelkästään tuo 3060 Ti hakutuloksena. Refreshasin hakunäkymää ja painoin osta nappia, tuotekoriin välähti ykkönen.

Tässä vaiheessa sivut jumittivat täysin, mutta avasin vielä tuotesivun välilehden ja näin sielläkin osta -napin, jota painoin. Pääsin sitten lopulta ostoskoriin, jossa oli samaan aikaan tuote korissa mutta myös se tuttu punanen laatikko, joka sanoo että "Product no longer available." En päässyt ostoskorissa eteenpäin noin minuuttiin. Luultavasti siis se toinen osta-napin painallus sekoitti tuota sen verran, että yritti ns. toista korttia lisätä koriin.

Pääsin myöhemmin kumminkin eteenpäin ja maksu/tilaus meni läpi. :) Eli ei botteja tai scriptejä tullut käytettyä, pelkästään rehellistä F5:sta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 881
3060ti tuli varattua. Kännykällä tuli refreshattua suoraan 15.00 kohdalla ja osta nappia painelin. Täysin manuaalisesti kaikki.

Ainakin yksi nyt meni ei botille.
Menikö oikein varattu tilaukselle tms asti omilla sivuilla? Itse pääsin nyt jälleen kerran kuitenkin jälkipyykissä (10yli) tilaamaan, mutta saatavuusaika tuntematon. Saatanpa perua tämänkin... Aiemminkin on proshopin "onnistunut" tilaus käynyt näin :cautious:

Edit. Nyt on toimitusaika tullut. Taidan sittenkin päästä rutisevasta 3060ti mini dualista eroon :D
Edit2. Tämä tosiaan tilattu puhelimella, kun sattui selaimeen jääneen osta nappi näkyviin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
190
Menikö oikein varattu tilaukselle tms asti omilla sivuilla? Itse pääsin nyt jälleen kerran kuitenkin jälkipyykissä (10yli) tilaamaan, mutta saatavuusaika tuntematon. Saatanpa perua tämänkin... Aiemminkin on proshopin "onnistunut" tilaus käynyt näin :cautious:
Omilla sivuilla on käsitellään tilassa ja sähköpostiin tuli tilausvahvistus yms sopimusehdot tilauksesta. Eli varmaan odottelen vielä, että tulee se postin lähetyskoodi, ennen kuin iloitsee aivan liikaa.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Ai ne 3080 ventukset tuli ja meni tänään. Onnistuneesti kun oli sellanen päivä ettei mitään toivoa "päivystää". Oh well. Halvemmaksi tuolla vanhalla pelaaminen tulee.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Ai ne 3080 ventukset tuli ja meni tänään. Onnistuneesti kun oli sellanen päivä ettei mitään toivoa "päivystää". Oh well. Halvemmaksi tuolla vanhalla pelaaminen tulee.
Turha harmitella ihmeemmin, kun valtaosalle niitä yrittäneistä jäi kuitenkin tyhjää käteen. Lähes mahdoton tehtävä tuo on.
 

V84

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
135
Taidan kyllä minäkin luovuttaa nämä, uutta näyttistä on mahdoton ostaa ja turha uskoa moiseen kun mitään vastatodisteitakaan ei ole. Turhaa stressiä vaan turhan usein, ei voi olla terveydellekään hyvästä.
Sama. Tilasin Verkkokaupasta ylihintaisen 639€ 3060:n, kun näytti pari olevan varastossa. Mennään sillä toistaiseksi eteenpäin. Jos tuuri käy ja sattuu jatkossa osumaan klikki tai arvonta, niin aina voi jatkopäivitellä. 1070:stä ja tuosta uudesta päässee tarvittaessa helposti eroon. Onpahan ainakin jotakin tulossa, niin saa pahimman tatin otsasta laskemaan...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
578
On ainakin 3070:aa näkynyt ihan säännöllisesti. Siis Innoja.

Itsellekin tuli juuri tuosta viesti. Mun edellä vaan alunperin oli jotain sata tilausta(tammikuun lopulla) niin voi olla nihkeää odottaa silti kun noita ei ole tullut sitten joulukuun.
Missä tilassa sulla on tuo tilaus? Onko toimitusaika arviota?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Missä tilassa sulla on tuo tilaus? Onko toimitusaika arviota?
Mä vasta otin sinne yhteyttä ja annoin OK sille muutokselle tuossa iltapäivällä, ennen neljää. Soitin sinne ja sanoivat että on aika kiireistä noiden vaihtaminen. Eli tuo mun on edelleen samassa "käsitellään ei varastossa tilassa" missä se on ollut tammikuusta lähtien.

Mun edellä tosiaan silloin tammikuun lopulla oli jotain sata tilausta, ja noita ei ole joulukuun alun jälkeen tullut yhtään. Korkeimmillaan mielestäni siinä on yhteensä ollut tilauksia 350, nyt on 240 eli luultavasti noita on loppupäästä lähtenyt pois. Proshophan ei enää aktiivisesti päivittele noita tilausmääriä siihen taulukkoon.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
554
Jimms yllätti ja nyt on Asusin 3080 postissa matkalla, TUF RTX 3080 OC LHR V2 tarkemmin.
Sääli että tuli isompi remontti kauppakassiin että joutuuko myymään... Toivottavasti ei... Pitää ainakin testana =)
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
385
Ei ole ihmeitten aika ohi! ...Proshopilta lähtee 02/21 tilattu 3060Ti iChillX3 (LHR) tulemaan.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Jimms yllätti ja nyt on Asusin 3080 postissa matkalla, TUF RTX 3080 OC LHR V2 tarkemmin.
Sääli että tuli isompi remontti kauppakassiin että joutuuko myymään... Toivottavasti ei... Pitää ainakin testana =)
Auton saa rahalla kuntoon, näyttiksiä ei aina saa edes rahalla
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
163
Täällä pyytämättä ja yllättäen sama homma, tänään lähti matkaan.

Mielenkiintoisena käänteenä alkuperäinen maksutapa Klarnalla ei enää onnistunut koska syyt, joten laittoivat erillisen maksulinkin. Linkki ei toiminut enkä siksi ole maksanut mitään, mutta paketti on silti Postin seurannan mukaan matkalla. o_O

Ei ole ihmeitten aika ohi! ...Proshopilta lähtee 02/21 tilattu 3060Ti iChillX3 (LHR) tulemaan.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
45
Verkkokauppa toimitti ~11kk odottelun jälkeen Asus GeForce TUF-RTX3080-O10G-V2-GAMING LHR -kortin.
Samoihin aikoihin puolisoni tilaaman kortin tilalle vaihdettiin non-OC versio TUFista jota ei näy eikä kuulu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 452
Totta muuten että nyt on, äsken itselle antoi tyhjää/tilaustuote ainostaan.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Ei ihme, että sama firma peru meikän 3080 tilauksen omine lupineen. Varmaa huomannu et sakki ostaa kalliimmalla tyytyväisenä.
Oliko Ventus? Mun Ventus 3080:n tilauksen peruivat myös kyselemättä mitään. Vetosivat siihen, että tuotetta ei olisi saatavilla. Nyt on samainen tuote kuitenkin tarjolla kalliimmalla hinnalla.. Kyllä tässä olisi aihetta ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä.
 

Hanzibal

NahkaKeisari
Tukijäsen
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
539
Oliko Ventus? Mun Ventus 3080:n tilauksen peruivat myös kyselemättä mitään. Vetosivat siihen, että tuotetta ei olisi saatavilla. Nyt on samainen tuote kuitenkin tarjolla kalliimmalla hinnalla.. Kyllä tässä olisi aihetta ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä.
Kyllä sama. Laitoin pari mailia aluks ja sitten pitemmän reklamaation. Eivät vastanneet mitään.

Edit: lisäksi kun peruivat nii oli ilmestyny sama tuote kalliimmalla ja varastosaldoa 25kpl ja huomautin et onhan niillä ni johan katos hetkeks.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
578
Mä vasta otin sinne yhteyttä ja annoin OK sille muutokselle tuossa iltapäivällä, ennen neljää. Soitin sinne ja sanoivat että on aika kiireistä noiden vaihtaminen. Eli tuo mun on edelleen samassa "käsitellään ei varastossa tilassa" missä se on ollut tammikuusta lähtien.

Mun edellä tosiaan silloin tammikuun lopulla oli jotain sata tilausta, ja noita ei ole joulukuun alun jälkeen tullut yhtään. Korkeimmillaan mielestäni siinä on yhteensä ollut tilauksia 350, nyt on 240 eli luultavasti noita on loppupäästä lähtenyt pois. Proshophan ei enää aktiivisesti päivittele noita tilausmääriä siihen taulukkoon.
Oma tilauspäivä on ollut 24.1. ja nyt lähti postilla kortti tulemaan. Tuohon vaihtoehdotukseen vastasin varmaan 5min sisään, kun se puolen päivän aikoihin sähköpostiin tuli. Ehkä pääsin jonossa kärkipaikoille sillä?
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Compusatilta löytyy myös halpa 3080:

Ja vielä halvempi 3090:

Molempiä pitäisi saapua tässä kuussa. Käykää kiinni ennen kuin viedään käsistä!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 452
Näin parikin kertaa ostonapin tuosta Dual 3070:sta mutta antoi vaan tyhjää ostoskoriin. Veikkaan että tämä duunikone/selain on ihan persesstä näihin yrityksiin. Mutta kun ei koskaan ole lomapäivillä tms näissä että voisi kotikoneella joskus yrittää.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Tää oli jännä, 540 euroa. Tuollaista tarjousmallia ei ole ennen ollut.

Mulla tuolla sivulla vieläkin lukee että varastossa 2 kappaletta mutta ei ne oikeasti ole. Se on jännä miten noi sivut tulee jostain cachesta.

Oma tilauspäivä on ollut 24.1. ja nyt lähti postilla kortti tulemaan. Tuohon vaihtoehdotukseen vastasin varmaan 5min sisään, kun se puolen päivän aikoihin sähköpostiin tuli. Ehkä pääsin jonossa kärkipaikoille sillä?
Joo näin ilmeisesti kävi. Mulla oli 20. päivä.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
32
Siis miten tuo ostoklikkaus pitäis oikein ajoittaa? Painoin ostanappia ainakin proshop.fi server timen mukaan 15:00:02, mutta tuli vaan product not longer available. Sitten taas takas tuotesivulle ja uus yritys. Joka kerta sama homma. Ehkä 4 tai 5 kertaa painoin tuota osta nappia yhteensä ja cloudflaren bännit napsahti. Viimeinen näkymä mikä oli ennen bänniä oli, että osta nappi näkyi ja 1kpl varastossa. Eli oisko menny koriin jos juuri tuolla kriittisellä klikkauksella en olis saanu bännejä?
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Siis miten tuo ostoklikkaus pitäis oikein ajoittaa? Painoin ostanappia ainakin proshop.fi server timen mukaan 15:00:02, mutta tuli vaan product not longer available. Sitten taas takas tuotesivulle ja uus yritys. Joka kerta sama homma. Ehkä 4 tai 5 kertaa painoin tuota osta nappia yhteensä ja cloudflaren bännit napsahti. Viimeinen näkymä mikä oli ennen bänniä oli, että osta nappi näkyi ja 1kpl varastossa. Eli oisko menny koriin jos juuri tuolla kriittisellä klikkauksella en olis saanu bännejä?
1 kerran ajoitus on paras.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 307
Viestejä
4 219 571
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom