Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Eilen aukesi klo 15 myynnit, joten tuskinpa.Onkohan proshopin klikkikisat siirtynyt kellojen siirron myötä?
Ainakin tuo 3080 Trio Z:n kohdalle ilmestyi ostonäppi, mutta kaikki viisi oli mennyt alle sekunnissa.Onkohan proshopin klikkikisat siirtynyt kellojen siirron myötä?
Olisi varmaan silloin auennut jo klo 14Näyttää siltä ettei yhteenkään näyttikseen tullut osta -nappia. Onkohan Proshopin kello vielä kesäajassa?
Tämähän se olis märkä päiväuniAntaisivatpa niitä vaihtoehtona niille joilla asuksen tilaus sisässä.
Itsellä näkyy saldot edelleen mutta en ole nähnyt ostonappia vielä kertaakaan, se ilmoita minulle pysyy siellä (15.06)
Sitä ihmettelin itsekin. 3080 ti sopuhintaan oli vielä 14.30 15 kpl, sitten hävisi. Noita MSI 3070 ti oli myös 15 kpl, mutta niistäkin 1 häipyi ennen klo 15 ja nytkään ei ole ostettavissa.Joo, eikä niistä kyllä tullut minulle sähköposti ilmoituksiakaan, että olisivat tulossa myyntiin vaikka olin sellaiset tilannut..
Sitä ihmettelin itsekin. 3080 ti sopuhintaan oli vielä 14.30 15 kpl, sitten hävisi. Noita MSI 3070 ti oli myös 15 kpl, mutta niistäkin 1 häipyi ennen klo 15 ja nytkään ei ole ostettavissa.
Aivan ihme paskaaProshopista sain tiedon, että kyllä ne 3080ti:t vielä heillä saldoilla ovat, eli huomenna klo 15 skarppina taas.
Oli vielä päivällä mielestäni 10 € halvempi kuin Asus TUF, mutta sitten hämmästyksekseni muuttui 899 €.Ja eikös se ventus ollut 639€ alunperin?
Niin 3070Ti?Ja eikös se ventus ollut 639€ alunperin?
Jaa? Asiakkaille vaan ei näy eikä siten ole ostettavissakaan? ErikoistaProshopista sain tiedon, että kyllä ne 3080ti:t vielä heillä saldoilla ovat, eli huomenna klo 15 skarppina taas.
Voi olla, hieman tosiaan ihmettelin, kun ei tullut sitä tilaamaani ilmoitustakaan, yleensähän se on tullut joskus varttia vaille.Veikkaisin, että tuotteet saapuivat niin myöhään varastoon, että niitä ei sen vuoksi päästetty tämän päivän F5-kisaan.
EDIT: Tai sitten niidenkään hinta ei tule olemaan enää sama 1269 € vaan jotain muuta, kuten kävi 3070 Ti:lle...
Minulle ei tullut ainakaan kahdella edelliskerralla ilmoitusta ollenkaan. Kerran olen sen saanut. Yksi epämääräinen asia lisää Proshopin listalle.Voi olla, hieman tosiaan ihmettelin, kun ei tullut sitä tilaamaani ilmoitustakaan, yleensähän se on tullut joskus varttia vaille.
Jännä nähdä, tuleeko sillekin tasokorotus, kunhan tulee myyntisaldoille.3070 Ti TUF on ainakin vielä listattuna 649€, toki kertovat sen myös saapuvan varastoon tänään
Hiukan vaan MSIllä viilasivat diiliä: 469,- ei saa enää 3060ti tä vaan RX6600 senMSI:n pomot ruvenneet vaatimaan optioitaan? "Hei me tienataan tällä".
Joo näyttäisi että noiden MSI:n sponssit on ohi.
Tai sitten tuota tapahtuu enemmänkin, että jengi trokailee niitä. Mitä hyötyä siitä MSI:lle on, että jotkut sankarit on tuolla neputtelemassa silmät kiiluen ja pistää saman tien myyntiin ja hintaan +200 €? Täälläkin ohjeet oli olevinaan selvät foorumilla, mutta kumminkin eilenkin oli pari ilmoitusta, joissa kaupitellaan noita ei-OC 3080 Ti-malleja 1500...1700 € hintaan, vaikka ovat itse luultavasti onkineet sen siihen 1300 € hintaan. Toinen kaiffari oli juuri "sattumalta" myynyt MSI:n version jokin aika takaperin.MSI:n pomot ruvenneet vaatimaan optioitaan? "Hei me tienataan tällä".
Kyllä se mun mielestä ihan toi Ventus 3x oli...Nois MSI Ventuksien hinnoista kun on langassa puhuttu niin eikös se 639€ rtx3070ti ollut 2x ja nyt tuo saldoilla oleva ventus on 3x malli
Ei 3070 Ti:stä taida olla 2X:ää.Nois MSI Ventuksien hinnoista kun on langassa puhuttu niin eikös se 639€ rtx3070ti ollut 2x ja nyt tuo saldoilla oleva ventus on 3x malli
Tuskin oli 2x-malli, kun tietääkseni 3070 Ti:stä ei ole olemassakaan sellaista.Nois MSI Ventuksien hinnoista kun on langassa puhuttu niin eikös se 639€ rtx3070ti ollut 2x ja nyt tuo saldoilla oleva ventus on 3x malli
Hieman kallis kyllä se 3's tuuletin.
Tarkistin vielä aiemman ilmoituksen, kun oli tullut myyntiin ja kyllä otsikossakin mainitaan 3x ja se johtaa tuohon nykyiseen 899 € maksavan Ventuksen tuotesivulle.heh.. juu on siinä liuklaakeri puhaltimella hintaa...silti ostaisin tuolla 899€ kunhan vaan avaisivat myynnin.
Nois MSI Ventuksien hinnoista kun on langassa puhuttu niin eikös se 639€ rtx3070ti ollut 2x ja nyt tuo saldoilla oleva ventus on 3x malli