Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei edes tullut koko ostonappia näkyviin, kuten 3070 Ti kanssa tuli.sinne meni kaikki siltä istumalta
ensimmäistä kertaa näin minäkin osta -napin, mutta turha nappi kun seuraava ilmoitus klikatessa no longer available.sinne meni kaikki siltä istumalta
Jos kortti menee ostoskoriin, onko se silloin varattuna sen 10min, vai joutuuko myös maksamisen kanssa kiirehtiä?
Ite viimeistelin 3080 Ti Tuf tilauksen vasta joku 5h myöhemmin ja sain kuitenkin tilauksen tehtyä ja kortin kotiin. Jouduin tosin odottamaan seuraavaa erää, koska varastosaldoilla korttia ei enää siinä vaiheessa ollut kun tilaukseni viimeistelin. Ehkä siis koriini varaamani kortti tosiaan vapautui muiden ostettavaksi, mutta korista se ei silti poistunut.Jos kortti menee ostoskoriin, onko se silloin varattuna sen 10min, vai joutuuko myös maksamisen kanssa kiirehtiä?
Jos kortti menee ostoskoriin, onko se silloin varattuna sen 10min, vai joutuuko myös maksamisen kanssa kiirehtiä?
On tämä melkosta. Kauan odottanu että saa näytönohjaimen järkevään hintaan, kun juuri sai tilattua msrp 3070Ti ja heti perään tulee sähköposti evga eu que:sta, että voi tilata tollasen
Olitko tuohon milloin jättänyt tuon notify pyynnön? Ihan mielenkiinnosta kun muistaakseni itselläkin sisällä tuosta.On tämä melkosta. Kauan odottanu että saa näytönohjaimen järkevään hintaan, kun juuri sai tilattua msrp 3070Ti ja heti perään tulee sähköposti evga eu que:sta, että voi tilata tollasen
Olitko tuohon milloin jättänyt tuon notify pyynnön? Ihan mielenkiinnosta kun muistaakseni itselläkin sisällä tuosta.
Onko Multitronic toimittanut yhtäkään 30 sarjalaista kenellekkään puolen vuoden aikana? En ole ainakaan havainnut mitään juhlimista kyseisestä firmasta.
Tilaus on ollut sisällä 28.11 ja parit viestit vaihdettu aspan kanssa. Eivät tiedä koska 3080 oc tuf pystyvät toimittamaan ja kortti vaihtui V2/lhr malliin, joka ei itseä haittaa.
Mulle ovat kyllä vastanneet jotain 5 kertaa, kun muutaman kuukauden välein olen kysellyt, mutta olen jo aikaa sitten lopettanut odottamasta 2.10 tilattua 3080 tuf oc:ta. Eivät toimita mitään.Eivät vastaa edes tilausta koskevaan kyselyyn.
Koitin kepillä jäätä, ja kysyin voidaanko vaihtaa 1269€ hintaiseen TUF korttiin kun seuraavan kerran tulee myyntiin. Ja suostuivat ilman vastaväitteitä. Eilisestä erästä sitten sain kortin ja nyt se on lähetetty
Tänään Jimmsillä RTX3080Ti arvonta... lieneeköhän monia arpoja? Äkkiseltään voisi kuvitella, ettei tuon hintaiselle kortille ole niin paljoa ostajia...Itselläkin arpa jonossa, mutta eilen sain yhden kortin toisaalta tilaukseen ja jos onni suo pitää tosiaan miettiä ottaako tämän vai ei..
No, jokos on tullut porukalle Jimmsiltä ilouutisia liittyen tohon 3080 TI arvontaan?
Tuleekohan sieltä myös ilmoitus, jos ei arvonnasta mitään voittanutkaan. Ekaa kertaa testissä tää arvonta
Mun ekan kierroksen perusteella ei tuu mitään ilmotuksia niille jotka ei voita.
No höh. Oli liian optimistiset toiveet arvonnan suhteen sain sillon 3060 julkkarina tilattua kyseisen kortin mut se otti itsensä irti tuossa 2vk sit ja menee kyl pieni hetki ennen kun saa takuusta vastaavan tilalle. Aika nihkeetä ollu yrittää pärjätä quadro 2000 kortilla tässä sillä aikaaMun ekan kierroksen perusteella ei tuu mitään ilmotuksia niille jotka ei voita.
No, jokos on tullut porukalle Jimmsiltä ilouutisia liittyen tohon 3080 TI arvontaan?
Joo mulla kans tuffi 3080 tulos mut eivät koskaan mitään tiedä. Marraskuu 2020 kans tilasinOnko Multitronic toimittanut yhtäkään 30 sarjalaista kenellekkään puolen vuoden aikana? En ole ainakaan havainnut mitään juhlimista kyseisestä firmasta.
Tilaus on ollut sisällä 28.11 ja parit viestit vaihdettu aspan kanssa. Eivät tiedä koska 3080 oc tuf pystyvät toimittamaan ja kortti vaihtui V2/lhr malliin, joka ei itseä haittaa.
Kapteenin loki 20211001-1305, nyt olisi näemmä viisi kappaletta sitä hyvää revittäväksi.
Kapteenin loki 20211001-1305, nyt olisi näemmä viisi kappaletta sitä hyvää revittäväksi.
Nopeasti näytti menevän, tuli tänne sama ilmoitusLol vittu teidän sriptejänne 503 - Service Unavailable
Minulle tuli sama. Täytyy lienee rakentaa oma botti jos noita haluaaLol vittu teidän sriptejänne 503 - Service Unavailable