Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hae ostonappikikkaa tästä threadista, löytyy yksityiskohtaiset ohjeet. Inspect-element siis kyseessä. Sit selaimen konsoliin voi viritellä scriptin joka hakkaa nappia vaikkapa 1000 kertaa.
Miksi kaikki täällä käyttää f5:a, eikö ctrl + r aja saman asian?
F5 terminä tänäpäivänä kattaa aivan kaikki sivun päivitystavat.Miksi kaikki täällä käyttää f5:a, eikö ctrl + r aja saman asian?
äläs nyt. Eka Jimssin arvonta rtx 3070 ti tuf. Heti nappasi. Ei tiedolla, taidolla, vaan...No mutta: 2/10 korttia tuli tälle foorumille, ottaen huomioon että koko EU oli hakkaamassa noita kortteja, sanoisin että varsin hyvällä prosentilla osui!
Tietääkö joku, että onko MSI RTX 3060ti gaming x (ei trio siis) ikinä saanut Suomesta alle 500 eurolla? Mielenkiinnosta kyselen.
Eilen sai vielä datatronicilta Asus 3060 oc dual mallia. Sieltä se on jo tuloillaanKuinka tarkkaan väliä että alle? Julkaisussa joulukuussa halvimmat olivat tuohon 500 euron pintaan ja pari kymppiä alle, sellaiset joita järjellisessä ajassa sai. Joku asus mini dual non-oc ja vastaavat olivat listattu alkaen ~450, mutta eihän noita non-oc koskaan oikeasti toimitettu.
Sun ois pitäny painaa aiemmin tuo pikatoimitus1 vuosi ja 12 päivää siihen meni, mutta tunti julkaisusta tilattu kortti on viimein tuloillaan. 980Ti ei ihan vielä eläkkeelle pääse, mutta siirtyypähän olohuoneen puolelle HTPC:seen.
![]()
![]()
Olin kanssa sijoilla 15-20 ja paketti lähti tänään matkaan. Seuraavasta erästä sitten sullekin kortti.Olin Jimmsin 3080 TUFin jonossa sijoilla 15-20 ennen eilistä. Eilen sivujen mukaan tullut 23 kappaletta. Nyt olen sijoilla 1-5.![]()
Ja alkuperäisille 3080 non-OC TUF:ien tilaajille tarjotaan 3080 Superia tilalle. Ei ehkä surkein vaihtokauppa ikinä.Odotan kyl innolla 3080 superien tulemaan vähentämään entistä enemmän noita 3080 non-oc tuffien valmistusta, jottei varmasti noita alkuperäisiä koskaan tule kaikille niitä tilauksia roikottaville kotio.
Ja alkuperäisille 3080 non-OC TUF:ien tilaajille tarjotaan 3080 Superia tilalle. Ei ehkä surkein vaihtokauppa ikinä.Viimepäivien tilanteiden perusteella, kortteja ilmestyy sinne tänne vaikka uutismaailma maalaakin piruja seinille.
3080 ti strix pitäisi tänän saapua gigantilta. Naureskellaankohan mulle yhtä paljon, kun 2080 ti korttien ostajille 13kk sitten.
Sen siitä maksoin. 2080 superi hukattavana, niin vähän pienentää menoerää.Paljonko siitä maksoit? 1 949eur näyttäisi olevan listahinta STRIX OC 3080ti'lle
Ainakaan samalla tavalla ei ole odotettavissa mitään pikaista hintojen romahdusta niinkuin 13kk sitten oli. Tosin sen verran sekavassa tilassa on markkinat että kuka tässä nyt tietää mitä tuleman pitää...3080 ti strix pitäisi tänän saapua gigantilta. Naureskellaankohan mulle yhtä paljon, kun 2080 ti korttien ostajille 13kk sitten.
Tuli mullekkin kortti jo tästä satsista. Oli vaan vanhentunut klarna maksutapana, joka piti vaihtaa toiseen maksutapaan, niin nyt on kortti tulossa.Olin kanssa sijoilla 15-20 ja paketti lähti tänään matkaan. Seuraavasta erästä sitten sullekin kortti.
Jälkikäteen naurattanu, kun jokapaikla oli viisastelua täynnä 3000 sarjan halvoista korteista, mitkä on osottautunu hieman epätodellisiksi arpajaisvoitoiksiAinakaan samalla tavalla ei ole odotettavissa mitään pikaista hintojen romahdusta niinkuin 13kk sitten oli. Tosin sen verran sekavassa tilassa on markkinat että kuka tässä nyt tietää mitä tuleman pitää...
Eiköhän viimeistään 40-sarjan julkaisun aikoihin tällä hetkellä 2000€ maksavien huippunäyttisten arvo tule alas ja kovaa.
Tuosta saa torissa noin 950, joten onnea myyntiin. Proshop taas puolestaan perii 6,90 palautuksestaEilen tuli myyntiin näitä 3070 Ti pieni erä ja itseä onnisti tämän kanssa. https://www.proshop.fi/Naeytoenohja...LL-X4-8GB-GDDR6X-RAM-Naeytoenohjaimet/2960593
Tai no "onnisti ja onnisti". Jäin miettimään että on tuo itselle vähän turhan kova hinta näyttiksestä. Pistänkö palautukseen kun saapuu vai onko nämä Torissa liikkunut kuinka hyvin? Ei näillä varmaan rahoiksi lyödä kuitenkaan![]()
Ei ainakaan ennen 2022 H2 naureskella mitään edes teoriassa.3080 ti strix pitäisi tänän saapua gigantilta. Naureskellaankohan mulle yhtä paljon, kun 2080 ti korttien ostajille 13kk sitten.
5min julkaisuajan jälkeen tilattuna Gigabyten 3080 EAGLE OC. vieläkin sijalla 20-30. Viimeksi kortti tullut jimssiin Tammikuun 7 päivä, ja huikeat 3 korttia. Onko tälle asialle mitään tehtävissä? Onko näissä niinkun mitään takarajaa millon pitäisi toimittaa tuote tai korvata vastaavalla tuotteella? Tätä menoa tuo korttini saapuu parin vuoden päästä jouluna.
Scriptit ei ilmeisesti toimaa enää? En ainakaan itse saanut toimimaan varastossa olevilla näytönohjaimilla.
Ei tunnu toimivan enää ainakaan nuo 2 mitkä täällä ketjussa jaettuScriptit ei ilmeisesti toimaa enää? En ainakaan itse saanut toimimaan varastossa olevilla näytönohjaimilla.
Tarjous se on pienempikin tarjous:
Ajankohtaista
www.verkkokauppa.com
Pitäisikö tuo olla yksittäinen tuoteen linkki? Tätä kai tarkoitit, ainoa näyttis tuossa. Täytyisi katsoa jos illemmalla noita muisteja on vielä jäljellä.
Nyt näyttää tältä:Tänään olisi ilmeisemmin proshopilla klikkikisaa tarjolla:
ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF - 12GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 315,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti (Core clock 1370 MHz / Boost clock 1695 MHz), 10240 CUDA ydintä, 12 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 384-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 300mm -...www.proshop.fi
Nyt näyttää tältä:
Ei tunnu toimivan enää ainakaan nuo 2 mitkä täällä ketjussa jaettu
Toimii se.Hienoa että inspektikikat suljetaan nekin.
Ei edes tullut koko ostonappia näkyviin, kuten 3070 Ti kanssa tuli.sinne meni kaikki siltä istumalta
sinne meni kaikki siltä istumalta