Noni, mulla läks postiin toi Synttaritarjous 3080ti OC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ihan samaa kattelin pari päivää sitten että hinta vaan pomppasi miltei kaksinkertaiseksiOliko paripäivää sitte jimssillä noi asuksen 3060ti mini oc ni hinta joku 479e? Ja jossain vaiheessa luki Tulossa pian.. kun nyt niitten hinta on 819e
Meni käsittääkseni korvaamaan vanhoja 3060ti tilauksia. Ainankin jollekkin oli soiteltu ja kysytty haluaako vaihtaa tilauksesa tollaseen. Proshopilta joku onnekas oli tollasen saanut.Oliko paripäivää sitte jimssillä noi asuksen 3060ti mini oc ni hinta joku 479e? Ja jossain vaiheessa luki Tulossa pian.. kun nyt niitten hinta on 819e
Oliko paripäivää sitte jimssillä noi asuksen 3060ti mini oc ni hinta joku 479e? Ja jossain vaiheessa luki Tulossa pian.. kun nyt niitten hinta on 819e
Proshopin 3070 ti Ventus-mallista tuli sähköposti, kolmelta pitäisi pamahtaa myyntiin.
3070 Ti suositushinta eli 640€Paljonkos sillä on hintaa?
3070 Ti suositushinta eli 640€
MSI GeForce RTX 3070 Ti VENTUS 3X - 8GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
699,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti (Core clock 1580 MHz / Boost clock 1755 MHz), 6144 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 256-bit, PCI Express 4.0 x16, 1 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 316mm - MSI...www.proshop.fi
Kyllä näkyi, product is no longer availableNäkikö kukaan edes osta-nappia?
Ihan kiusallani katselin, mutta n. 3 kertaa sekunnissa painamalla ei näkynyt ainakaan.Näkikö kukaan edes osta-nappia?
Kyllähän tuo näkyi, mutta kaikki oli heti loppuNäkikö kukaan edes osta-nappia?
Napin kerkesin nähdä ja painaakkin, mutta ostoskoriin asti ei suostunut menemäänNäkikö kukaan edes osta-nappia?
Näin ja ehdin painaakkin, sen jälkeen 5sek jumitti ja tuli joku errori. Hohhoijaa. Kiitti taas botitNäkikö kukaan edes osta-nappia?
Vähän tuota 3080ti ventusta odottelin myyntiin, mutta ilmeisesti toisena päivänä? Varastossakin näyttäis olevan.
Miten liittyy aiheeseen?Mikä ISP sulla on? Mulla on DNA. Mulla siis tuo 3070 Ti sivu juuri päivittyi näyttämään 0. Mutta 3080 Ti sivu edelleen näyttää +15.
Kumpaakin noita yritin ja päivittelin. Ilmeisesti porukka enemmän kommentoi tuota 3070 Ti sivua, mutta silti mulla se näytti pitkään +15.
Ostonappikikkaa hyödyntäen tänne osui 3070Ti. Minuutin verran sai vielä rämpyttää maksunappia, mutta päästi siitäkin läpi. Nyt pääseekin sitten odottamaan postitusta.
Miten liittyy aiheeseen?
Tuosta ostonappikikasta on aiemmissa postauksissa maininta ja ohjeet siihen. Löytynee sieltä myös bottiohje, jonka avulla kortin saanti varmistuu entisestään.Mikä kikka siis on kyseessä? Tarkoitatko nopeammin latautuvaa tuotelistausta ja tuoterivin perään tulevaa "osta" nappia?
No joo. Elisa ja Dna näyttää molemmat, että varastoa olis. Tuliko tuosta 3080ti:sta sähköpostivaroitusta?Mun aikaisempien viestien perusteella se voisi hyvin liittyä. Älä kerro jos et halua.
Ostonappikikkaa hyödyntäen tänne osui 3070Ti. Minuutin verran sai vielä rämpyttää maksunappia, mutta päästi siitäkin läpi. Nyt pääseekin sitten odottamaan postitusta.
Nyt kun sain tilausvahvistuksen tuosta 3070 Ti ventuksesta voin paljastaa kuinka sain sen. Eli ostonappikikalla aloin rämpyttämään 5 sekuntia ennen kuin kello on 15:00. Sitten tuote menee koriin, kun tuote on korissa on kortti käytännössä sinun. Kun menet koriin ja koitat maksaa, tulee "no product available", mutta pääset kyllä maksuun kun rämppäät Maksa ostoksesti tarpeeksi pitkään. Parhaat kellonajat rämpätä ostonappikikkaa on siis 14:59:55 ja 15:09:55, kun ensimmäisiltä rämpyttäjiltä vapautuu ostoskori, ketkä eivät päässeet maksamis osioon.
Ei. BF2042 kampanja koskee vain pakettikoneita ja läppäreitä joissa on RTX 30 mukana.Onkos 30xx sarjalaisia Proshopilta lähiaikoina ostaneet saaneet BF2042 koodia mukana, siitähän taisi olla joku kampanja Nvidialla menossa?
Kyllä kyllä, mutta mikä on itse tämä "ostonappikikka" ? Kerrotko käytännössä mitä teit?
Tällä kikalla tosiaan myös minä ja tyttöystävä sai tuon koriin.Kirjoita proshopin hakuun esim rtx 3070. Katso listalta tuote, jossa on vihreä [ Osta ] nappi näkyvissä. Paina vihreästä osta napista oikealla hiiren näppäimellä ja Inspect. Seuraavaksi sivuun tulee koodi, muuta ostonapin value="xxxxxxxx" tilalle tuotteen, jonka haluat ostaa koodi, esim ventuksessa oli 2960653. Nyt kun rämpytät tuota vihreää osto nappia niin sekoittaa lisätä tuota ventusta ostoskoriin
Mikähän järki kenelläkään on sitten yrittää manuaalisesti.Tällä kikalla tosiaan myös minä ja tyttöystävä sai tuon koriin.
Jotkut vielä paukuttaa scripteillä consolen kautta tuota ostoskoriin lisäystä (ketjussa postattu), boteista puhumattakaanMikähän järki kenelläkään on sitten yrittää manuaalisesti.