NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 068
Yllättävää että pystyi tilaamaan, kun korissa lukee "Sinulla on 10 minuuttia aikaa tilaukseesi. Ajan ylittyessä voit menettää varauksesi. "
Samaa ihmettelin.

Ehdin siinä 10min aikana klikkailla klarnaa maksutavaksi ja syöttää henkilötunnusta sille. Keskeytin siinä vaiheessa kun se pyysi pankkitunnistautumaan. Selaimenkin suljin tuossa useeksi tunniksi mutta kun kävin kattomassa nyt ysiltä uudestaan niin siellähän se vielä oli korissa ja tilaus meni läpi.

Untitled.png
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 811
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
33
Samaa ihmettelin.

Ehdin siinä 10min aikana klikkailla klarnaa maksutavaksi ja syöttää henkilötunnusta sille. Keskeytin siinä vaiheessa kun se pyysi pankkitunnistautumaan. Selaimenkin suljin tuossa useeksi tunniksi mutta kun kävin kattomassa nyt ysiltä uudestaan niin siellähän se vielä oli korissa ja tilaus meni läpi.

Tuossahan lukee ylhäällä et "ei varastossa - odottaa tuotetta" ja sit alhaalla "tilattu X" ja verrokkina alemmat tuotteet joista näkee miltä tuotteen pitäisi näyttää. Eli hylsy näyttäs tulevan tästä..
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 068
Tuossahan lukee ylhäällä et "ei varastossa - odottaa tuotetta" ja sit alhaalla "tilattu X" ja verrokkina alemmat tuotteet joista näkee miltä tuotteen pitäisi näyttää. Eli hylsy näyttäs tulevan tästä..
Ok, vastaavia tapauksia siis nähty ja Proshop perunut ne? Itehän olin tässä ekaa kertaa klo 15 arpajaisia kokeilemassa, niin vähän pihalla miten tällä puljulla hommat toimii.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
177
Huomenta!

Laitoin aamulla ProShopilta tilaukseen:
GIGABYTE GeForce RTX 3080 Ti GAMING OC - 12GB GDDR

On näköjään jossain "Synttärialessa" vajaaseen 1.5k€ liekö oikeasti tulossa varastoon. Tuo RTX tilausseuranta näyttäisi että kortteja on tulossa 200 ProShopille mutta liekö pilkkuvirhe jossain?
Tuliko sulle mitään vahvistusta tästä? Mulla tilaus näyttää punaista rastia ja sivuilla tieto muuttunut: "tilaustuote, toimitusaikaa ei voida ilmoittaa".
Noita on varmaan ihan muutama tilattu eilisen päivän aikana...
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
182
Tuliko sulle mitään vahvistusta tästä? Mulla tilaus näyttää punaista rastia ja sivuilla tieto muuttunut: "tilaustuote, toimitusaikaa ei voida ilmoittaa".
Noita on varmaan ihan muutama tilattu eilisen päivän aikana...
Etteivät vaan ottaneet uutta satsia tilauksia sisään ja pääsitte vaan jonon perälle. Toivottavasti oikeasti saavat tuon määrän kortteja mitä sivuilla luki.
 
Liittynyt
02.11.2019
Viestejä
21
Itellä kans Gigantista tilattu 7.11. 3080 MSI X Trio. Tämän valmistushan loppui aikoja sitten ja malli on vaihtunut ensin Z Trioon ja sitten LHR-versioon mutta Gigantista ei ole kuulunut mitään. En ole vielä uskaltanut kysellä perään etteivät peru kokonaan.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Itellä kans Gigantista tilattu 7.11. 3080 MSI X Trio. Tämän valmistushan loppui aikoja sitten ja malli on vaihtunut ensin Z Trioon ja sitten LHR-versioon mutta Gigantista ei ole kuulunut mitään. En ole vielä uskaltanut kysellä perään etteivät peru kokonaan.
Kysy, ja kieltäydy perumisesta. Sopimus on sitova, ja Gigantin on pakko toimittaa vähintään vastaava tuote alkuperäiseen hintaan. Mutta Gigantti ei TAATUSTI tee mitään asialle, ellet pakota. Reklamaatio ensin, sitten kun eivät edelleenkään laita tikkua ristiin niin kuluttajaneuvonnan kautta eteenpäin.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
16
Tuliko sulle mitään vahvistusta tästä? Mulla tilaus näyttää punaista rastia ja sivuilla tieto muuttunut: "tilaustuote, toimitusaikaa ei voida ilmoittaa".
Noita on varmaan ihan muutama tilattu eilisen päivän aikana...
Tuntuu hyppivän punaisen rastin ja osta-napin välillä, liekö peruttuja vai jonotusta. Ensin missasin, sitten tuli uudestaan saataville ja nappasin tilauksen sisään. Katsotaan kun käsittelevät, jos on jono niin joku muu janoinen täältä pääsee siihen jonoon minun sijastani...
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
177
Etteivät vaan ottaneet uutta satsia tilauksia sisään ja pääsitte vaan jonon perälle. Toivottavasti oikeasti saavat tuon määrän kortteja mitä sivuilla luki.
Tuntuu hyppivän punaisen rastin ja osta-napin välillä, liekö peruttuja vai jonotusta. Ensin missasin, sitten tuli uudestaan saataville ja nappasin tilauksen sisään. Katsotaan kun käsittelevät, jos on jono niin joku muu janoinen täältä pääsee siihen jonoon minun sijastani...
Synttäritarjouksena tuo eilen vielä oli, niin aattelin eräkoonkin olevan sen mukainen. Poikkeuksellisen pitkäänkin pitivät auki -> varmasti kaikki halukkaat kerkesi jonon jatkoksi.
Arvioitu toimitusaika tilatessa 6-9.9.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 563
Tuo eilinen Proshopin 3080 Ti TUF on nyt lähetetty. Nähtävästi tästä näyttiksen odottelusta pääsi eroon rahalla.
Ennemmin sanoisin, että tuurilla pääsit odottelusta eroon. Promille luokassa on ne jotka tänä vuonna on kortin saaneet mrsp hinnalla.
Joo tosiaan rahalla kaikki pääsee odottelusta muttei tuurilla. Eilen kans kärkyin tuffia tuolta muttei jäänyt onkeen. Mulle riitti tuo yhden kerran arpominen ja saipahan tuosta vittuuntuneena ostettua tänään tuon EVGAn kun sitä oikeestaan halunnutkin ostaa eikä tuossa vähän päälle 100€ ero evgan omaan kauppaan tuntunut enää hirveeltä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
https://www.equippr.de/evga-geforce...retail-2075807.html?dvsnConfiguratorId=438534

Tuolta lähti evga tilaukseen kun ei nyt hirveen paljo kalliinpi kun evgan omassa kaupassa. Itse en näköjään päivää kauempaa kerennyt arpajaisia katsella.
Ajattelin odottaa kiltisti 4000-sarjalaisia, enkä mitään ollut ostamassa, mutta... Katsotaan miten äijien käy! Jos oikein ymmärsin, niin tuon kylkiäisenä pitäisi tulla joku EVGA:n näppis sakemanni-layoutilla.

Kun/jos kortti on todettu toimivaksi, joutaa Acer Predatorista kansallistettu RTX 3070 kiertoon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 563
Ajattelin odottaa kiltisti 4000-sarjalaisia, enkä mitään ollut ostamassa, mutta... Katsotaan miten äijien käy! Jos oikein ymmärsin, niin tuon kylkiäisenä pitäisi tulla joku EVGA:n näppis sakemanni-layoutilla.

Kun/jos kortti on todettu toimivaksi, joutaa Acer Predatorista kansallistettu RTX 3070 kiertoon.
Joo kyllä mulla ainakin kuitissa lukee että näppis tulee mukana. Itse kans ajattelin aluuksi skipata koko 3000sarjan mutta kerkeää tuota taas 2v katselle ennen seuraava Ti mallia.

Edit. Tuli vahvistus ja seuranta että toimitettu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 068
Kellään käsitystä kuinka monta erää näitä 3080 Ti Tuffeja on Proshopille saapunut? Oliko eilinen vasta toinen?

Eivät ole tilaustani peruuttaneet, joten ehkäpä seuraavasta sitten lähtee.
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Ei vieläkään oo jimmsiltä tullu infoo että olis näyttistä pakattu toimitukseen.
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
123
Ei vieläkään oo jimmsiltä tullu infoo että olis näyttistä pakattu toimitukseen.
Mikä näyttis ja millo tilattu? En jaksa selata taaksepäin.
Hassua, että pienemmätkin liikkeet (ei nvidia parterit) ovat saaneet noita non-oc tuffeja. Missä ihmeessä Jimmsin kortit on :rage:
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Mikä näyttis ja millo tilattu? En jaksa selata taaksepäin.
Hassua, että pienemmätkin liikkeet (ei nvidia parterit) ovat saaneet noita non-oc tuffeja. Missä ihmeessä Jimmsin kortit on :rage:
Eilen tilattu 3060. Muutamat jo hihku saaneensa postiin niitä. Seuraavaks varmaan tulee viestiä et järjestelmä oli myyny liikaa niitä.. :p
 

sz1

Liittynyt
24.04.2021
Viestejä
165
Eilen tilattu 3060. Muutamat jo hihku saaneensa postiin niitä. Seuraavaks varmaan tulee viestiä et järjestelmä oli myyny liikaa niitä.. :p
Oma tilaus lähti juuri vasta eteenpäin postilla vaikka eilen oli käsitelty. Joten toivoa on, mutta kyllä olisi luullut jo olevan käsiteltynä jo nyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
30
Eilen tilattu 3060. Muutamat jo hihku saaneensa postiin niitä. Seuraavaks varmaan tulee viestiä et järjestelmä oli myyny liikaa niitä.. :p
Ei ole kuulunut täälläkään mitään vaikka hyvissä ajoin sain ostettua. Eiköhän ne sieltä lähde lähiaikoina, ainakin on kohtalotovereita.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Edit. Tuli vahvistus ja seuranta että toimitettu
Mulla on vielä käsittelyssä. Maksoin kortilla (Danske) ja tilillä on varaus.

Riippuen missä asut, voit todella hyvässä lykyssä saada kortin kotiin jo perjantaina. Tänne kurjistuvaan karjalaiskaupunkiin kortti ehtii varmaan aikaisintaan tiistaiksi. Vaikka ihan samahan tuo on, kunhan tulee. ^^

EDIT: Ja sehän muuten tulee! Vahvistus 16:47. Parin päivän päästä nähdään tuleeko tiiliskivi vai mikä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Onnittelut jotka saitte 3060:sen tuohon hintaan! Vähän kyllä kaduttanut jälkikäteen että meni itse maksamaan siitä 590€ alkukesäsällä ja eipä ole edes hirveitä määriä tullut pelattua, mutta poltteli kun muu kokoonpano oli jo päivitetty. Noh kai sitä pitää olla iloinen että edes joku kortti löytyy ja olihan se tiedossa että hinnat tulevat tippumaan joskus ja hyvä niin.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
177

Nyt näemmä hinta pompsahtanut 1800 euroon ja lukee, et kamppiserä loppuunmyyty.
Varastoon tulossa ylihuomenna, joten pieni toivehan on olemassa, et sieltä vielä lappu ilmestyy...
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Mindfactorylla olis 1449€ hintaan Gigabyten 3080 Ti Eagle varastossa. Mailbox.de kautta pitää kierrättää, josta UPS:n jatkotoimituksena Suomeen tulee vielä noin 20€ toimituskuluja. Saapuu kotiovelle toimitettuna 4-5 arkipäivässä.
 

Liitteet

Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 063
Jimmsiltä soitettiin kun olin tilannut useita Gigabyten 3060ti näyttiksiä keväällä ja jos haluaisin vaihtaa niitä Asuksen Dual OC -malleihin kun Gigabyteltä ei uusia ole tulossa. Mahtavaa palvelua.
Miten niin Gigabyteltä ei ole uusia tulossa? Onhan tuo Gigabyten Gaming OC malli Asusta parempi.
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
625
Miten niin Gigabyteltä ei ole uusia tulossa? Onhan tuo Gigabyten Gaming OC malli Asusta parempi.
”Valitettavasti saimme toimittajaltamme tiedon, että tilaamanne näytönohjaimen jakelu on lopetettu, emmekä saa sitä enää toimitukseen. Pahoittelemme tapahtunutta.”

Tiedustelin myös mahdollisuutta vaihtaa tilaus kolmen tuulettimen malliin, koska minusta Gigabyten 3060ti oc pro on kuitenkin parempi kuin tuo Asuksen Dual 3060ti oc. En tiedä onko näin sitten lain silmissä ja jaksanko vinkua kun palvelu on muuten hyvää. Tilauksella oli toki muitakin malleja ja juuri noita kahden tuulettimen versioita, mitä löin lottolappuina keväällä sisään.
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Mulla on vielä käsittelyssä. Maksoin kortilla (Danske) ja tilillä on varaus.

Riippuen missä asut, voit todella hyvässä lykyssä saada kortin kotiin jo perjantaina. Tänne kurjistuvaan karjalaiskaupunkiin kortti ehtii varmaan aikaisintaan tiistaiksi. Vaikka ihan samahan tuo on, kunhan tulee. ^^

EDIT: Ja sehän muuten tulee! Vahvistus 16:47. Parin päivän päästä nähdään tuleeko tiiliskivi vai mikä.
Eilen kello 1508 tuli vahvistus maksusta eikä vieläkään mitään. Vähän alkaa horjuun usko puljun toimintaan jos ei varastossa olleet tuotteet liiku tässä ajassa. Ilmeisesti uskomaton ruuhka varastossa..

Ottaa nuppiin jo siitäkin syystä, että kesälomaa tänä kesänä kaikki neljä päivää ja viides sisään tehdyillä tunneilla. Ei kerkee tässä loman aikana juurikaan nauttimaan näyttiksestä. Syksy tulee olemaan aika reissupainotteista aikaa töissä ni moro ny vaan taas. :D

edit: Eipähän se sit tänäänkään sieltä mihkää liikkunu. Jotenkin ala-arvoista harrastelua. Vissiin pärstäkertoimella lähetellään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282

Nyt näemmä hinta pompsahtanut 1800 euroon ja lukee, et kamppiserä loppuunmyyty.
Varastoon tulossa ylihuomenna, joten pieni toivehan on olemassa, et sieltä vielä lappu ilmestyy...
On noita lista mukaan tulossa ainakin 200 kpl erä, että luulis riittävän tilauksiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 563
Eilen kello 1508 tuli vahvistus maksusta eikä vieläkään mitään. Vähän alkaa horjuun usko puljun toimintaan jos ei varastossa olleet tuotteet liiku tässä ajassa. Ilmeisesti uskomaton ruuhka varastossa..

Ottaa nuppiin jo siitäkin syystä, että kesälomaa tänä kesänä kaikki neljä päivää ja viides sisään tehdyillä tunneilla. Ei kerkee tässä loman aikana juurikaan nauttimaan näyttiksestä. Syksy tulee olemaan aika reissupainotteista aikaa töissä ni moro ny vaan taas. :D

edit: Eipähän se sit tänäänkään sieltä mihkää liikkunu. Jotenkin ala-arvoista harrastelua. Vissiin pärstäkertoimella lähetellään.
Itsellä ainakin oli eka tilaus tuolta equippr.destä ja ei ainakaan minulla moitittavaa kun muutama tunti tilauksesta paketti jo matkalla.
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Itsellä ainakin oli eka tilaus tuolta equippr.destä ja ei ainakaan minulla moitittavaa kun muutama tunti tilauksesta paketti jo matkalla.
Mullahan siis Jimmsistä. Mutta josko se nyt sit edes syyskuun aikana saapuis tänne 170km päähän turusta.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Minullekin oli ensimmäinen tilaus equipprista. Ennen kuin painoin liipasinta (ja panttasin samalla toisen munuaiseni) luin arvosteluja puljusta. Vaikka mitään hälyttävää ei ilmennyt, maksoin ihan varmuuden vuoksi kortilla.

Rahat ovat todistetusti kelvanneet ja tilaus on "valmiina toimitukseen." Kaipa se huomenna jostain varastosta lähtee liikkeelle. Vahvistus tuli kuitenkin niin myöhään, että eihän näitä kukaan enää ala tuohon aikaan mihinkään lähettelemään/kuljetusfirmaan soittelemaan.

Pidetään peukkuja ja pelätään pahinta!

Nyt alkaa pelottamaan se, että meneekö Seasonic Prime Snow Silent 80 Plus Titanium 750 Watt vaihtoon. "Onneksi" käytössä 4K60 OLED TV vuodelta 2017 (ei VRR ja muita hilavitkuttimia), niin voin alkuun ajella Silent-biossilla, cäpätä freimit 60 ja alivoltittaa hieman.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 303
Jimmsiltä soitettiin kun olin tilannut useita Gigabyten 3060ti näyttiksiä keväällä ja jos haluaisin vaihtaa niitä Asuksen Dual OC -malleihin kun Gigabyteltä ei uusia ole tulossa. Mahtavaa palvelua.
Oliko kyseessä Dual Mini OC? Selittäisi minne katosi Dual Minit mitä piti tulla myyntiin 469€ hintaan...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 702
Jahas, alkaiskohan omat seurannat olla pikkuhiljaa taputeltu, kun proshop sai 3080 postitettua. Vaihtui toki LHR malliin, mutta en viitsinyt valittaa, kun pelikortiksi tulossa.
 
Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
101
Kertokaa te kortin saaneet, onko elämällä mitään sisältöä kun ei voi päivästä toiseen kytätä missä tapahtuu ja millä hinnalla :joy:
EDIT: vastaan vaikka en ole korttia tilannut enkä siis myöskään saanut. :)
Siis tämähän on ajoittain se elämän valopilkku.
Suomalais-ugrilais-melankoliseen tapaan tällaiselle näytönohjainta ei-tilanneelle on piristävää käydä katsomassa että joku muukin odottaa ja odotus on yhtä toivotonta kun itselläkin, vaikka asia on ihan eri. :)

Noh, vitsi vitsi.... Mutta puolitotuutta tietty jokavitsissä.
 
Liittynyt
10.06.2019
Viestejä
27
Siis tämähän on ajoittain se elämän valopilkku.
Suomalais-ugrilais-melankoliseen tapaan tällaiselle näytönohjainta ei-tilanneelle on piristävää käydä katsomassa että joku muukin odottaa ja odotus on yhtä toivotonta kun itselläkin, vaikka asia on ihan eri. :)

Noh, vitsi vitsi.... Mutta puolitotuutta tietty jokavitsissä.
Juurikin jotain tällaista, on ilo nähdä myös että aidot pelittelevät ihmiset nappaavat hyviä diilejä aina välillä trokareiden sijaan.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Aina mulla sen verran on täyttämättömiä näytönohjaintilauksia sisässä, että jotain seurantaa voi päivittää kerran varttitunnissa, vaikka 3080 koneessa onkin :rolleyes:

Onkos niitä nyt... kaksi 3080-tilausta ja yksi 6800XT-tilaus tällä hetkellä. Ihan vahvasti mukana edelleen :thumbsup:

Edit: Plus tietysti EVGA:n jonossa step-upia odottamassa 3080Ti:hin. Se se vasta onkin pitkäikäinen riemu, voi vetää ohi Gigantistakin!
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 006
Aina mulla sen verran on täyttämättömiä näytönohjaintilauksia sisässä, että jotain seurantaa voi päivittää kerran varttitunnissa, vaikka 3080 koneessa onkin :rolleyes:

Onkos niitä nyt... kaksi 3080-tilausta ja yksi 6800XT-tilaus tällä hetkellä. Ihan vahvasti mukana edelleen :thumbsup:

Edit: Plus tietysti EVGA:n jonossa step-upia odottamassa 3080Ti:hin. Se se vasta onkin pitkäikäinen riemu, voi vetää ohi Gigantistakin!
Oletko laskeskellut että tuosta step upista jäisi käteen muutakin kuin paha mieli? Itse mietin 2060:n ostamista gigantista ylihintaan ja sen step uppaamista 3080:aan evgalla. Ilmeisesti kuitenkin postikulut ja verot tulee noihin vielä kaiken päälle, jolloin hommassa ei taloudellisesti ole oikeastaan mitään järkeä
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
33
Tilasin silloin 28.8. Gigantista EVGA 3070 kortin, joka nyt ei näy enää sivuilla. Soitin gigantin aspaan (24min odotus) ja sain varsin positiivisen vastauksen, eli näkyy jo toimituspäivä mulle kotiin 10.9. Sormet ristiin ja optimismi tappiin!
 
Liittynyt
30.08.2021
Viestejä
5
Tilasin silloin 28.8. Gigantista EVGA 3070 kortin, joka nyt ei näy enää sivuilla. Soitin gigantin aspaan (24min odotus) ja sain varsin positiivisen vastauksen, eli näkyy jo toimituspäivä mulle kotiin 10.9. Sormet ristiin ja optimismi tappiin!
Tilasin itse tuon EVGA 3060 Ti:n tuossa samassa tilanteessa ja jossain vaiheessa se poistui tuolta myymälän sivuilta, sitten ilmestyi taas maanantaina noin päivän ajaksi ja nyt on taas kadonnut. Myös jännittää näiden muiden huonojen Gigantti-kokemusten kanssa, mutta kuka tietää. Toivottavasti noiden pois ottaminen sivuilta olisi osoitus siitä, että edes jotenkin seuraisivat sitä, että voivatko varastoon tulevilla kappaleilla kattaa nuo tilaukset.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 299
Viestejä
4 278 960
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom