NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

midlands

Köyhä
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
39
Kertoisitko onko tuo postimyynnillä vai miten? Itsellä kun on 7.1 tilaus noutons raisiosta ja ohi meni 3060ti ventus 3x ja nyt ilmeisesti strix 3060ti... Hiljaisempaa korttia kun yritän saada, mutta ei tunnu jonot toimivan :/
Oma on tulossa postitse, mutta se on tosiaan TUFfi eikä Strix
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Laitoin tilauksen sisään 1.1.2021 aamulla ja tästä erästä en saanut korttia. Yritin tiedustella VK:n asiakaspalvelusta jonosijoitusta, mutta en ainakaan vielä ole saanut mitään vastausta.
Mulla tilaus 14.12, eikä vielä ainakaan ole kuulunut mitään. Mulla nouto Raisiosta, joten saattaa toki pari päivää viedä tuo siirto
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
En mielestäni ottanut mitenkään kantaa pyyntihintojen tasoon. Itse laskisin trokaukseksi kuitenkin sen, että 600€ ostohinnalla olevaa korttia myydään nyt 1000€:lla.
Jep. Mitäänhän sille ei mahda, että ostat kortin käyttöösi 600 eurolla ja toteat kuukauden käytettysi sitä, että tämän arvohan näyttäisi olevan 1000 euroa joten voisin myös myydä tämän pois. Mutta joo OT.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
358
Huoh oma 3080 gamining x trio ei 889€ hintaan ei varmaan koskaan tule
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
165
Mulla tilaus 14.12, eikä vielä ainakaan ole kuulunut mitään. Mulla nouto Raisiosta, joten saattaa toki pari päivää viedä tuo siirto
Kannattaa tosiaan tämä pari päivää odotella rauhassa ennenkuin alkaa kyselemään ja turhautuu, ihan näin omista kokemuksista. (Varmaan jo muutaman kerran täälläkin mainittu tämä verkkiksen systeemi, kerrataan nyt vielä.)

Kaverin kanssa oli 6800 julkaisussa referenssi kortti Asukselta tilauksessa juurikin verkkikseltä. Muutama sieltä sai postin kautta, jotka oli mun jälkeen tilanneet ja kyselin aspasta, jossa seliteltiin, että ei valitettavasti mulle riittänyt korttia. Olin jo repimässä pelihousujani ja sanoin kaverille tämän mitä aspa mulle ilmoitti ja kaveri perui tilauksensa, kun ei jaksanut odotella. Noh menikö päivä vai kaks ja noutoilmoitus pärähtää puhelimeen, eli siellä aspassakaan ei noi noutotilaukset vissiin kovin tarkasti näy tai aspassa ollaan kujalla. Kaverillekin olisi siis riittänyt. (Samainen kaveri sai onneksi sitten 6800XT myöhemmin vielä paremmalla diilillä niin no harm done :D).

Ja tosiaan missään vaiheessa ei tullut näkymään, että tuote olisi ollut varattu tilaukseen, vaan samantien parin päivän viiveellä tulee "tuote noudettavissa", vaikka postin kautta/Jätkänsaareen noudolla tilanneet päivittyivät järjestelmään huomattavasti nopeammin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
353
Mulla tilaus 14.12, eikä vielä ainakaan ole kuulunut mitään. Mulla nouto Raisiosta, joten saattaa toki pari päivää viedä tuo siirto
Älkää nyt hyvät ihmiset hätäilkö, varmaan nopeiten saa ton suprimin. Todella lyhyttä jonoa ollut tässä.
Ja sitä on kuitenkin tullut varastoon toimitettavaksi. Hinta oli vielä muutama päivä sitten 250€ halvempi.

Asus TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING -korttia tullut jonkin verran Verkkikseen:
  • Tänään 08:20 5 kpl
  • Tänään 07:24 yli 25 kpl
  • Eilen 21:09 20 kpl

Jos jollakulla tärppää noista, niin viitsitkö kertoa milloin laitoit tilauksen? Oma 16.1. tilaus pysyy keltaisella.
Paljonko oli kyseisen kortin hinta julkkarissa? Nyt hinta on vielä siedettävä.

Huoh oma 3080 gamining x trio ei 889€ hintaan ei varmaan koskaan tule
Riippuu kioskista, mistä tilattu.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Kyllähän tuo on jo melko jeesustelua. Minkä sitä markkinoille mahtaa. Itse varmaan tilanteessa möisit jopa alle 600e oman korttisi?
Tuo on täysin totta. Tässä taannoin myin edullisesti ostamani kortin tasan sillä hinnalla, mitä maksoin. Olihan se sitten heti trokaushinnalla myynnissä samana päivänä... Että pitää valita tarviiko ite rahaa, vai lahjoittaako sen toiselle...
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
347
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Tuo on täysin totta. Tässä taannoin myin edullisesti ostamani kortin tasan sillä hinnalla, mitä maksoin. Olihan se sitten heti trokaushinnalla myynnissä samana päivänä... Että pitää valita tarviiko ite rahaa, vai lahjoittaako sen toiselle...
Pisteet sulle siitä.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 897
3080 Non oc strix verkkiksessä on kyllä surullista kateltavaa :rofl2:

Myyntihistoria

Viimeksi saapuneet
  • 28.10.2020 2 kpl
Viimeksi myyty
  • 1.11.2020
 
Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
26
Jännä, että noita Asuksen Tuffeja tulee oikealta ja vasemmalta, mutta strixejä ei? Strix non oc on kyllä aikamoinen yksisarvinen. Taitaa tuff non OC:täkin olla se 10kpl yhtä strixin vastaavaa kohden. Mikähän tähän mahtaa olla syy?
Edit 3080:sta tietenkin kyse.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
103
Jännä, että noita Asuksen Tuffeja tulee oikealta ja vasemmalta, mutta strixejä ei? Strix non oc on kyllä aikamoinen yksisarvinen. Taitaa tuff non OC:täkin olla se 10kpl yhtä strixin vastaavaa kohden. Mikähän tähän mahtaa olla syy?
Edit 3080:sta tietenkin kyse.
Strix non-OC on erikoinen tapaus, koska sellaisen ostaja oli julkaisupäivänä valmis maksamaan noin 200€ ylimääräistä Strix-nimestä mutta ei 20€ ylimääräistä OCsta. Sellainen on harvinaista, joten Strix OC:n tilausnumerot ovat paljon non-OCta korkeampia.

Asus näyttää muutenkin näyttävän keskisormea non-OC mallien tilaajille ja TUF non-OCta lähetetään lähinnä siksi koska on pakko, sitä on liikaa tilattu.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Näihin uutisiin on kyl helvetin hyvä herätä kahvin kera. Innolla odottelen kun olin yksi niistä tumpeloista joka myi 2080ti:n paniikissa 5 kuukautta sitten. :D

Kyseesssä siis Non-oc tuffi 3080
Äläs ny, itellä oli kiinni tilaus kingpin 2080ti gaming hybridistä 880€. Peruin sen, koska 3080...Monta kertaa miettinyt viisauttani. Ja giganttia...
 
Liittynyt
02.09.2020
Viestejä
10
Strix non-OC on erikoinen tapaus, koska sellaisen ostaja oli julkaisupäivänä valmis maksamaan noin 200€ ylimääräistä Strix-nimestä mutta ei 20€ ylimääräistä OCsta. Sellainen on harvinaista, joten Strix OC:n tilausnumerot ovat paljon non-OCta korkeampia.

Asus näyttää muutenkin näyttävän keskisormea non-OC mallien tilaajille ja TUF non-OCta lähetetään lähinnä siksi koska on pakko, sitä on liikaa tilattu.
Itse perustelin tuon valinnan sillä, että todennäköisesti vähemmän tunkua noihin non-oc malleihin = saisi nopeammin, mutta kuinka kävikään. Ja vauhtia on non oc mallissa ihan yhtä paljon kuin oc mallissa kun käyttää pari minuuttia ja kellottaa itse.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
MSI 3070 Ventus 2x OC tuleekin 5 tilalta hurjat 10 kpl mutta tässä kortissa oli lyhyet jonot eli kaikki 8 jonolaista saavat korttinsa ja 2 jää jopa yli. Asuksen vastaavassa jonot saatiin pois jo alkuviikosta. Selvästi tässä 3070 kortissa on nyt liikettä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 326
@HcdT Mikä mahtaa olla tilanne teidän osalta surullisen kuuluisien MSI RTX Gaming Trio X -korttien osalta, jono vs. saapuvat kortit?
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ja vauhtia on non oc mallissa ihan yhtä paljon kuin oc mallissa kun käyttää pari minuuttia ja kellottaa itse.
Monesti tätä kuulee, mutta onko tästä puhdasta faktaa ja lukemia jossain kenties? Aiemmissa generaatioissa taitanut OC-mallit kulkea keskimäärin paremmin?
Päätin nyt Strixeihin jättää tällä kertaa kokonaan kajoamatta mutta ihan mielenkiinnosta.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Ei elämän kevät onko jimmsille tullut 1050ti tarjolle tän näyttis tilanteen takia :D
174e hintaa :D No onpahan jotain ostettavaa odottelijoille mutta 1050ti ei helvetti :D
 
Liittynyt
23.03.2019
Viestejä
161
Proshopissa näytti tilastot MSI Suprim 3080 että 111 tilauksessa ja 80 tulossa. Saakohan kuinka vauhdikkaasti jos nyt tilaa? Hinta noussut 1149€ paikkeille mikä aiheuttaa jo hampaiden kiristelyä.
Kun noista tiedä sitten onko se 80 tulossa vaikkapa pääsiäisenä
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 651
Ei elämän kevät onko jimmsille tullut 1050ti tarjolle tän näyttis tilanteen takia :D
174e hintaa :D No onpahan jotain ostettavaa odottelijoille mutta 1050ti ei helvetti :D
Niin kaamee pula, että on arkeologitkin laitettu hommiin etsimään jotain myytävää toimittajien varastojen pohjilta ;)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
39
Mulla tais käydä tuuri, kun ostin "naapurista" (3km) suprim-x:n torista..kerkesi olla 3min myynnissä ja sattumalta bongasin. En lähteny alun jonoihin. Satunnaisesti seurasin toria yms. Hintaa tuli 1050€, muttaa näyttänee olevan ihan kelponen kaikinpuolin.
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
251
Kylläpä korttien hinnat on kohonnu nopeasti! Oma kortti saapui Joulun jälkeen ja ei senkään hinta edullinen ollut.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
Verkkokauppaan tullu maanantaina 25.1 Asus Strix valkosta 11 kipaletta :)
Onko joku saanu tuosta erästä itselleen mitään?


Viimeksi saapuneet
  • Eilen 17:28 5 kpl
  • Eilen 16:29 6 kpl
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
136
Onko kellekkään tullu mitään näistä Gigabyten korteista? Saas nähdä kuinka pitkään menee että saa 3.1 tilatun 3060Ti Eagle Non ocn :|
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Teliakin näköjään seuraa tätä korttitilannetta oikeasti, toiseen kertaan nostivat hintoja ja nyt 3080 Strix OC on hinnaltaan 1159e. Tosin ei tietenkään ostettavisssa.
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
347
Alkaa noita tiettyjä malleja tosiaan olemaan aika hyvin saatavilla, vallankin 3070 ja 3090 kortteja näkyy olevan useampia sekä Jimssillä että verkkokaupalla suoraan hyllytavarana. Toki vallankin noissa 3090 korteissa niin suolainen hinta osassa että varmaan pysyvätkin hetken varastossa.
Jos 3070 riittää niin tämä: Asus DUAL-RTX3070-O8G -näytönohjain PCI-e-väylään 729,90 on vielä kohtuu edullinen yleiseen hintatasoon nähden, tainnut tuo olla halvimmillaankin hiukan päälle 600€. Näköjään noita on tullut vielä lisää päivän aikana verkkikseen kun olin katsovinani päivällä että se aiempi erä meni aika nopeasti.
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
47
Teliakin näköjään seuraa tätä korttitilannetta oikeasti, toiseen kertaan nostivat hintoja ja nyt 3080 Strix OC on hinnaltaan 1159e. Tosin ei tietenkään ostettavisssa.
Milloinkohan vain saavat niitä kortteja liikenteeseen? Muutama sieltä vissiin on liikkunut. Lähinnä 3080/3090 meinaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 435
Viestejä
4 218 299
Jäsenet
71 043
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom