Kannattaa tosiaan tämä pari päivää odotella rauhassa ennenkuin alkaa kyselemään ja turhautuu, ihan näin omista kokemuksista. (Varmaan jo muutaman kerran täälläkin mainittu tämä verkkiksen systeemi, kerrataan nyt vielä.)Mulla tilaus 14.12, eikä vielä ainakaan ole kuulunut mitään. Mulla nouto Raisiosta, joten saattaa toki pari päivää viedä tuo siirto
Kaverin kanssa oli 6800 julkaisussa referenssi kortti Asukselta tilauksessa juurikin verkkikseltä. Muutama sieltä sai postin kautta, jotka oli mun jälkeen tilanneet ja kyselin aspasta, jossa seliteltiin, että ei valitettavasti mulle riittänyt korttia. Olin jo repimässä pelihousujani ja sanoin kaverille tämän mitä aspa mulle ilmoitti ja kaveri perui tilauksensa, kun ei jaksanut odotella. Noh menikö päivä vai kaks ja noutoilmoitus pärähtää puhelimeen, eli siellä aspassakaan ei noi noutotilaukset vissiin kovin tarkasti näy tai aspassa ollaan kujalla. Kaverillekin olisi siis riittänyt. (Samainen kaveri sai onneksi sitten 6800XT myöhemmin vielä paremmalla diilillä niin no harm done

Ja tosiaan missään vaiheessa ei tullut näkymään, että tuote olisi ollut varattu tilaukseen, vaan samantien parin päivän viiveellä tulee "tuote noudettavissa", vaikka postin kautta/Jätkänsaareen noudolla tilanneet päivittyivät järjestelmään huomattavasti nopeammin.
Viimeksi muokattu: