Soitin Multitronicille Asus Tuf OC:sta. Joo, tuota paskaa tukkuri-läppäähän ne siellä puhelimessa heitti. Lisäksi sanoi vähän alentavasti, että minä en nyt ymmärrä heitä, kun en ymmärrä että on eri tuotekoodeja ja eri tukkureita. Sanoin, että ymmärrän hyvin. SItten kysyin, että ymmärtääkö he, että minua loppuasiakkaana ei kiinnosta jakeluketjun alkupää, tukkurit yms. jos ostan multitronicilta. Ostan Multitronicilta tiettyä tuotetta, en tuotekoodia tai tukkuria. Asiakaspalvelija ei oikein ymmärtänyt minua.
Sanoipa vielä, että vähän huono tuuri, että olen tilannut juuri siltä tukkurilta toimitettavaa tuotetta, jota ei ole saatu kuin 5kpl. Toiselta tukkurilta tullutta on tullut enemmän.
Kysyin
1) onko heidän mahdollista asiakkaan kanssa keskustellessa unohtaa tuotekoodit ja tukkurit ja myydä tuotetta FIFO-periaatteelle. Sanoi taas, etten ymmärrä
2) onko jo toimitetut kortit kenties sattumalta kalliimmalla tuotekoodilla ja tukkurilta. Vastasi, että menen asioiden edelle
Kovasti oli kyllä useamman kerran puhelimessa aktiivisesti tarjoamassa mahdollisuutta perua tilaukseni...miksiköhän.
Huono jälleenmyyjä tuo multitronic, tietää jatkossa pitää kätensä pois siitä paskasta. TUF tilaustani en sieltä peru kiusallanikaan.
e: typot
edit2: Joo, voin siis vahvistaa osaltani tiedon, että Multitronicilta on toimitettu myöhemmin kalliimmalla myytyjä TUF OC, mutta aiemmin halvemmalla tilatut ei ole pystytty toimittamaan.