NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
10
Alkaa joulu tulemaan ja odotus on päivä päivältä helpompaa. Kyselisin että onko kukaan saanut Multitronicilta vähään aikaan mitään? Tuntuu että tuolta suunnalta ei uutisia tule kauheasti.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
100
Alkaa joulu tulemaan ja odotus on päivä päivältä helpompaa. Kyselisin että onko kukaan saanut Multitronicilta vähään aikaan mitään? Tuntuu että tuolta suunnalta ei uutisia tule kauheasti.
Multitronicista tosiaan kuulee niin vähän, pl. satunnaiset 3090-listaukset, että vähän huolettaa oman 3080 TUF OC-tilauksen tilanne. Meneeköhän se oikeasti jonnekin alkukesään, että kortin saan. Tilattu 2.10. siihen ns. vanhaan, tai minimaalisesti korotettuun hintaan, 759€.
EDIT: Yritin urkkia jonotilannetta joulukuun alussa ja sain vastaukseksi: "RTX 3080 saatavuus on ihan älyttömän huono, ja tässä ei ole oikein toimitusarviota kun tilaukset menevät eteenpäin vähän case by case. Yritämme tietenkin saada tilauksen postiin mahdollisimman pian, mutta juuri nyt vähän arvellaan että toimitukset menevät helposti ensi vuoteen asti. "
Saatan hyvinkin muistaa väärin, mutta en muista lukeneeni tästä ketjusta kertaakaan, että joku olisi ainakaan viimeisen kuukauden tai kahden aikana saanut Multitronicista TUFeja?
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140

Tossa palais nyt vihree valo jos jotain kiinnostaa.
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
24
Ah kuinka ihanaa, pienestä liikkeestä ostettu RTX 2080ti meni hajalle keväällä, taistelin puol vuotta et saa takuisiin, kuukausi sit luvattiin 3080, saa nähdä kuinka kauan menee että tulee näytönohjain koneeseen. :D
 

JoniS

???
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
165
Oma 3070 saapui juuri, täytyy kyllä kehua ripeydestä multitronikkia ja postia(?) Alle 23h tilauksesta tuli perille, mikä on jonkin sortin ennätys omassa tilailu historiassa.

Nyt vaan toivotaan että tuli ehjä kortti...IMG_20201222_164644.jpg
Paketti ei meinaan sisältänyt mitään täytemateriaali vaan tuo kortti paketissaan on pyörinyt tuolla kärrynpyörää kulmista päätellen, vielä kun tuon kortin pakkaus on "pehmeä" eikä kova niin vähän jännittää kieltämättä, noh joulun jälkeen näkee miten kävi.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
277
En tiedä, onko oikea paikka mutta mulle tulossa gaming trio 3080 ja samaan aikaan yllättäen oli varautunut tuf 3080 oc. Gaming trio vois ehkä huomenna olla avaamattomana myynnissä Kainuun alueella noutoa vailla jos en sitten laita palautukseen. Näköjään alkaa 3080 saatavuus huomattavasti parantua.
Vieläkö löytyy?
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Ah kuinka ihanaa, pienestä liikkeestä ostettu RTX 2080ti meni hajalle keväällä, taistelin puol vuotta et saa takuisiin, kuukausi sit luvattiin 3080, saa nähdä kuinka kauan menee että tulee näytönohjain koneeseen. :D
Miksi joutu takuuasioista taistella? Sori offtopic
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Postiin päivitty tietoa ja taitaakin tulla lahjat ajallaan :b

23.12, kello 19 mennes pitäs olla toi STRIX 3080 OC haettavissa postista.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
55
Mulle tuli postissa tänään 22.12 MSI Gaming X trio 3080 jonka siis tilasin 17.9. "harmi" vaan, että olin ehtinyt tilaamaan tuon 3090 12.12 ja saanutkin sen jo viime viikolla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
131
Mulle tuli postissa tänään 22.12 MSI Gaming X trio 3080 jonka siis tilasin 17.9. "harmi" vaan, että olin ehtinyt tilaamaan tuon 3090 12.12 ja saanutkin sen jo viime viikolla.
Kyllähän tuon 3080:n mielellään sun käsistä hoitais pois :lol:
Vai kuinka monta ostotarjosta on kerennyt yksityisvistillä tulla? :darra:
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
24
Miksi joutu takuuasioista taistella? Sori offtopic
No siis, ei myyjäliikkeen toimesta löytynyt kahdella ekalla kerralla vikaa kun kävi siellä, ensin näyttis ja sitten koko kone kävi. Pari kk sit pääsin testaamaan toisessa koneessa, lähetin kuvat ja videot sinne ja näyttiksen, ja nyt myönnetään että on hajalla. Noh, saapa uuden näyttiksen.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
925
Ei riittänyt Jimmsin tämän päivän 5kpl erästä MSI 3080 Ventus OC:ta vielä tänne.
Tilaus 17.9. kello 16:19
Nyt jonosijoitus 1-5
Lähellä mutta silti niin kaukana. 5kpl tulossa Jimmsille "joskus"
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
24
Ei riittänyt Jimmsin tämän päivän 5kpl erästä MSI 3080 Ventus OC:ta vielä tänne.
Tilaus 17.9. kello 16:19
Nyt jonosijoitus 1-5
Lähellä mutta silti niin kaukana. 5kpl tulossa Jimmsille "joskus"
Rip, toivottavasti seuraava erä tulee nopee
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Niinhän se näyttäis olevan heti etusivunkin mukaan jos ottais silmät käteen ja katsoisi tarkemmin. Oli miten oli soitin tuonne ja lisäsivät Cold War Bundlen tilaukseeni, ilmeisesti oli kupongit loppunut jossain välissä ja nyt ovat saaneet lisää. Tilasin juuri tuohon aika ikkunaan kun niitä ei ollut mutta antoivat mulle nyt kummiski tuon kupongin!

Plussaa tuosta Proshopille! Nyt enään toivotaan että kortti huomenna lähtisi niin saisi munkilla ensi viikolla tai sitten viimeistään Tammikuun alussa kortin koneeseen kiinni.
Miten sulla siis näkyi lisenssikoodeissa? Mulla on vain yksi koodi siellä, pitäisikö siinä samassa olla Geforce Now ja Watch Dogs? En tosin ole vielä klikannut "aktivoi koodi". Watch Dogs ei taida olla enää aktivoitavissa, mutta CoD kyllä kelpaisi.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
29
Ei ehtinyt 16.14 tilattu Strix 3080 OC postiin Jimmssistä. Ei näemmä käsitellä tilausjärjestyksessä :mad:
 
Liittynyt
28.08.2020
Viestejä
55
Joululahja tuli sopivasti :shappy:
Sähköpostia 16:04 ....Jimmsin 3080 TUF OC noudettavissa. Tilattu 18.9 22:23 -759 hintaan.:kippis:
3080-yo.jpg
Laitetaan nyt kuvakin, kun vihdoin sain aikaiseksi näyttiksen vaihdon. Kokoa 2070S:n on ...jonkin verran... :cool:
Verkkis ilmoitti 28.12 myös, että nyt noudettavissa 8.10 tilattu TUF OC+WD.
2070S Duall OC laitettu kauppasivulle, jos jotakin kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
28
Ei saatu jimmsiltä päivän aikana Suprimia postille asti :( Kulkeekohan nyt joulun aikaan postin paketit miten? Ei toki yhtään polttele päästä asentelemaan ja pelailemaan :D
eiköhän terminaalien väliset runkolinjat lopu huomiseen iltaan ja jatkuu taas 27.12 illasta normaalisti.
tuskin tuona aikana paketit terminaaleistakaan posteihin/ automaatteihin liikkuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
131
Sattuu kattoa kun vasta 18 päivä OC tuffeja tilanneet saavat korttejaan ja itellä julkasussa ekan 20 min aikana tilattu non OC on sijalla 100+
Tuli veikattua väärää hevosta ja mokattua vielä senkin päälle siinä ettei alkanu aikasemmin ettiin vaihtoehtoa...
Vaikka toi 739 on hyvä hinta niin kyllä se vähän syö odottaa sitä korttia reilusti yli 3kk
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Ei riittänyt Jimmsin tämän päivän 5kpl erästä MSI 3080 Ventus OC:ta vielä tänne.
Tilaus 17.9. kello 16:19
Nyt jonosijoitus 1-5
Lähellä mutta silti niin kaukana. 5kpl tulossa Jimmsille "joskus"
Ai samperi. On se kyllä ihan tuurista kiinni. Ite jäin viimeks just 5kpl erän ulkopuolelle. Tässä 5 erässä olin käsittääkseni ensimmäinen. Toivotaan että tulis heti alkuviikosta seuraava erä.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
374
Toista kuukautta sitten peruin jimmsin tilauksen ja tein uuden verkkikseen, ei mennyt ihan putkeen se vaihto sitten, kun jimmsille näyttää kortteja tulevan nyt kivasti. 3080 strix. No ei oo eka tyhmä temppuni ja tuskin viimeinenkään.
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
eiköhän terminaalien väliset runkolinjat lopu huomiseen iltaan ja jatkuu taas 27.12 illasta normaalisti.
tuskin tuona aikana paketit terminaaleistakaan posteihin/ automaatteihin liikkuu.
Oli näköjään Liedossa tänään lajiteltu tämä paketti. Lajittelusta seuraavana päivänä pitäisi kuulemma olla perillä, mutta olen kyllä melko skeptinen tuon suhteen. Vaan toivottavasti kerkeää huomiseksi, muuten tulee taas usea päivä lisää odottelua :D
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Miten sulla siis näkyi lisenssikoodeissa? Mulla on vain yksi koodi siellä, pitäisikö siinä samassa olla Geforce Now ja Watch Dogs? En tosin ole vielä klikannut "aktivoi koodi". Watch Dogs ei taida olla enää aktivoitavissa, mutta CoD kyllä kelpaisi.
Siis nimenomaan CoD Cold War koodin lsisäsivät minun tilaukselle. Aiemmin tilaus näytti vaan Geforfce Now 12kk paketin ja sitten peli puuttui. Nyt siellä näkyy myös peli. Koodeista en sen tarkemmin tiedä kun lähettävät vasta kun näyttis lähtee tännepäin valumaan.

Aiemmin viikolla paloi tuo GPU vihreenä 5 kpl tukkurilla ja varastoon saapuminen 23.12 Proshopille. Olen itse sijalla 3 jonossa joten tuosa tulee oma kappale. Punaisia päiviä sen verran edessä että menee todn. Tammikuun puolelle ennekö postimies on täällä asti.
 
Liittynyt
22.12.2020
Viestejä
1
Onko kukaan saanut tänään verkkokaupalta viestiä että 3080 gaming x trio olisi saapunut?
11:26 tullut 35kpl ja nyt elättelen toiveita että eivat ole asiakkaille ilmoitellut vielä :speechless:
Sain nyt ilmoituksen verkkokaupasta, on noudettavissa 3080 gaming x trio. 19.11 tilattu. Odotus päättyy tänään.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Toista kuukautta sitten peruin jimmsin tilauksen ja tein uuden verkkikseen, ei mennyt ihan putkeen se vaihto sitten, kun jimmsille näyttää kortteja tulevan nyt kivasti. 3080 strix. No ei oo eka tyhmä temppuni ja tuskin viimeinenkään.
Everything happens for a reason.

Positiivinen ajattelu mukaan, säästyy rahat siihen oikeaan next-geniin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Sain nyt ilmoituksen verkkokaupasta, on noudettavissa 3080 gaming x trio. 19.11 tilattu. Odotus päättyy tänään.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO venaa Verkkiksessä hetki sitten tulleen viestin mukaan. Enemmän odotellut Telian 3080 Strix OC. Viikko aikaa miettiä hakeeko MSI:n...
Ai perkele! Nyt sit toivotaan että olen onnekkaiden mukana. 20.11 oma tilaus laitettu...
Edit: Sieltähän se tuli :) Onnea muillekkin
 
Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
78
Ah kuinka ihanaa, pienestä liikkeestä ostettu RTX 2080ti meni hajalle keväällä, taistelin puol vuotta et saa takuisiin, kuukausi sit luvattiin 3080, saa nähdä kuinka kauan menee että tulee näytönohjain koneeseen. :D
Numero 1 syy miks en osta mistään pikkuliikkeistä kalliita näytönohjaimia. Aina sama vääntö takuista.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
95
Pari tuntia sitten saapui näyttis Suomeen, "Arvioitu toimitusaika on 28.12.2020 klo 19:00 mennessä" :(
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
55
Minulla oli ainakin proshopin koodit sähköisenä, löytyy sieltä proshop sivujen tililtäsi.
Tilaus siis oli julkkarina mulla, eli legions koodi piti olla, no se oli mennyt vanhaksi. Laitoin aspaan viestiä ja sain CODIN, jonka alunperinki halusin :) PS. Hyvä kortti 3080 eagle oc, vähän hurisee joo, ja lämmmittää, mutta pysyy kyllä alle 70c pelatessa.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
470
Verkkiksen tuf OC:t saapunut yli 25kpl. Itsellä tilaus tehtynä 1.10. Kuinkahan lähelle päästään? :kippis:
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
125
Eilen lähti Jimmsiltä 15.12. tilattu MSI 3090 Suprim X toimitukseen. :giggle: Varastossakin näkyisi vielä olevan 11kpl.

Sitten se onkin enää prossusta kiinni. Oijoijoi kun olis aiemmin älynnyt tilata... :rolleyes:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
146
Kuinka hyvin on porukalla pitänyt paikkaansa multitronicin saatavuus arviot? 23.12 oli arvio ku laitoin 3080 tuf oc ostoskoriin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 005
Viestejä
4 209 923
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom