Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En varsinaisesti ole eri mieltä, mutta totean vain että mehän emme tiedä koska se mahdollinen laiva on sieltä lähtenyt. Jos on. Pidän todennäköisenä että niitä tuodaan rinnakkain lentokoneilla ja laivoilla, ja sitten jonot alkaa kunnolla purkautumaan kun se laivalasti saapuu. Ellei sitten laiva aja Kempeleen kohdalla ojaan.Itse melkein löisin vetoa että näitä tuotteita ei laivalla rahdata (vielä), kuljetusajat kun ovat viikoissa ja kuukausissa.
Lentorahdin hinta kun on about 3-4e/kg (kiina-eurooppa), tuotteet ovat keveitä ja pakkautuvat hyvin.
Kyllä Jenssenikin uhraisi nahkatakkinsa jos saisi sillä kaikki avoimet tilaukset täytettyä, ei siellä ruplaa seisotella turhan panttina.
Mä tipuin kyydistä jo 980ti jälkeenOonkohan mä ainoa, joka ei oo saanut palkankorotusta 20XX sarjan jälkeen, kun tuntuu että porukka tosta vaan pistää kaks tonnia 3090:aan? Vai kuvittelenko vaan ja kukaan ei oikeasti osta niitä. Joka tapauksessa paha mieli, kun ei enää kykene lippulaivan kyytiin.
Miten jos vaihdat vpn palvelulla kodiksi USA.n? Onnistuuko?Minun koodi ei toiminut eilen, redemption error kuin yritin reedem sen.
Mä tipuin kyydistä jo 980ti jälkeen
olet myös selvästi rtx mies tilausten perusteella, kuulut joukkoon vihreään....Nyt on tilauksessa
- 9 kpl erilaisia RXT 3080
- 1 kpl RTX 3070
- 2 kpl RX 6800XT
- x kpl RX 6900XT kun tulee myyntiin
Perun kaikki loput kun saan ensimmäisen.
Jos näillä ei ennen joulua uutta näytönohjainta niin...
No, todennäköisesti ei kuitenkaan tule onnistumaan.
Hahaha innovatiivinen design kyllä, eipä käynyt itsellä edes mielessä, toihan ois ollu aika hyvä oivallus. Tosin kotelon speksit antoi ymmärtää sen max gpu lengthin väärin, KFA2 ei pitänyt mahtua etutuuletin paikallaan mutta hyvin olisi mennytTuo taitaa olla about sama koppa kuin Define C.
Tässä ainakin saa alaetutuulettimen näyttiksen alapuolelle kun poistaa pienen väliluukun kopasta. Samalla tuulettimen saa tukemaan näyttistä jottei roiku.
Siihen nyt saattaa vielä "hetki mennä" - odotetaan nyt ensin edes sellaista hetkeä kun jossakin kaupassa, jotakin 3080 mallia näkyisi saldolla 1kpl tai enemmän pidempään kuin 5 minuuttiaVeikkaan, että nää jonot lähtee sellasella lumipalloefektillä katoamaan ku niin monet on tilannu useemman ja peruuttaa ne sitten. Veikkaan et jossain vaiheessa saattaa ruveta trokarit kärähtää kun yllättäen saldoja onkin ja kortit ei mee enää kaupas torissa. Siinä niiden pitää sit vaan varmaan palauttaa kauppoihin.
No jos ei äsken ollut, niin nyt varmasti on kun täällä on saatavuutta jo useaan otteeseen hehkuteltuJimmssiltä tilattu 23.11 Msi rtx 3080 suprim x lähti valumaan.
Muka pitkät jonot..
"Toimitusaika vahvistamaton. "Kattokaas kuka teki paluun!
On, mutta tämähän oli tässä jo pari viikkoa kokonaan poistettuna sivuilta."Toimitusaika vahvistamaton. "
Katsos vaan! Ja taas: "Vain muutama jäljellä! ". Edellisiäkään tilattuja ei ole toimitettu ja taas on muutama jäljellä."Toimitusaika vahvistamaton. "
Laitoin arvan mulla nyt 3x 3080 tulossaKattokaas kuka teki paluun!
Millohan lie saisKattokaas kuka teki paluun!
Samana päivänä itekkin tilasin, mutta klo 15:sta jälkeen, joten #¤%%&&%¤Jimmssiltä tilattu 23.11 Msi rtx 3080 suprim x lähti valumaan.
Muka pitkät jonot..
Kuten myös strixiä, mutta.. Olen kuullut lehmienkin lentävän jossain päin maailmaa..Telian foorumilla sanoivat että 4.12 pitäisi tulla TUFfia mutta katsotaan nyt..
Mullakin on arpa tuosta vetämässä telialla, mutta veikkaan hiljaista voipi ollaTelian foorumilla sanoivat että 4.12 pitäisi tulla TUFfia mutta katsotaan nyt..
Kuten myös strixiä, mutta.. Olen kuullut lehmienkin lentävän jossain päin maailmaa..
Mukava kuulla että kaveris sai ventuksen Gigantista. On tää kyllä jo ihan raivostuttavaa miten sekavasti tätä tavaraa liikkuu. Viikko sitten Gigantti sano et mitään ei liiku ennen Tammikuuta, proshop liikuttaa yhtä ja Jimms toista. Katellisen ulinaahan tää on kun koneen kasaus odottaa tota näyttistä. Jos se nyt edes Jouluks tulis niin sais välipäivät istua uuden koneen ääressä..Kaveri sai 24.9 Gigantista tilatun ventuksen 3080:n viime viikolla. Jimssillä ollut heikkoa MSI:n saatavuus kun vertaa esim verkkikseen.
Noh et ole ainut Mulla vielä prossukin tulemattaMukava kuulla että kaveris sai ventuksen Gigantista. On tää kyllä jo ihan raivostuttavaa miten sekavasti tätä tavaraa liikkuu. Viikko sitten Gigantti sano et mitään ei liiku ennen Tammikuuta, proshop liikuttaa yhtä ja Jimms toista. Katellisen ulinaahan tää on kun koneen kasaus odottaa tota näyttistä. Jos se nyt edes Jouluks tulis niin sais välipäivät istua uuden koneen ääressä..
Mistä oli tilattu? Itellä Jimssistä just 16:18 tilausvahvistus.Noniin, 17.9 klo 16:18 tilattu 3080 Ventus nyt lähtenyt postiin. Eihän tuossa mennyt ku reilut pari kuukautta.
Mä sain verkkokaupasta 5900x:n perjantaina. Vaikka aikasemmin sanoivat mulle että menee ensi vuodelle.. Alkaa pikkuhiljaa olee sellanen olo, et parempi olla kyselemättä ja odottaa vaan kiltisti, kun kukaan ei tiedä mitään varmasti toivottavasti saat omat komponenttis kans pian!Noh et ole ainut Mulla vielä prossukin tulematta
Samassa tilanteessa veliseni, tuo 3gb 1060 alkaa kyllä piiputtaa ja pahasti kun muuten uusi rauta ympärillä. Itsehän tilasin julkkarissa non-oc tuffia... Sittemmin jonoihin on tullut muutanaa RTX3080:aa ja tuoreimpana myös hyvin saatavilla olevia AIB-radeoneita ois voinu jatkaa tolla fx 8350:llä hakkaamista ja tässä näyttistä odottaessa vastaavien osien hintakin ois varmaan pudonnut yhden Rtx:n verran ni nyt vois ostaa samaan konkurssiin vaikka tollasen parin tonnin 3090:n...Mukava kuulla että kaveris sai ventuksen Gigantista. On tää kyllä jo ihan raivostuttavaa miten sekavasti tätä tavaraa liikkuu. Viikko sitten Gigantti sano et mitään ei liiku ennen Tammikuuta, proshop liikuttaa yhtä ja Jimms toista. Katellisen ulinaahan tää on kun koneen kasaus odottaa tota näyttistä. Jos se nyt edes Jouluks tulis niin sais välipäivät istua uuden koneen ääressä..
Keskiseltä kuulemma saa!Noh et ole ainut Mulla vielä prossukin tulematta
Jimmsistä tilattu. Varmaan seuraavasta erästä tulee jos ei tästä vielä joutanut.Mistä oli tilattu? Itellä Jimssistä just 16:18 tilausvahvistus.
Jimmsillä loppui äsken nuo MSI:n Gaming X Trio 3070 (679,90€)
19kpl löytyy vielä tuota MSI:n SUPRIM X (759,90€) (MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X -näytönohjain, 8GB GDDR6X - 759,90€)
760€ 3070 kuulostaa turhan suolaiselta. Vai onko tuossa jokin juju mitä en ymmärrä?
Jaa, 3060 Ti julkaistu ja ilmeisesti myynti alkaa huomenna.
Toivotetaan nyt vähän ennakkoon senkin tilaajat tänne ketjun iloihin mukaan!
GeForce RTX 3060 Ti Out Now: Faster Than RTX 2080 SUPER, Starting At $399
The first member of the GeForce RTX 3060 family is out now! Offering blistering 1080p and 1440p gameplay, and with all the same features as its big brothers, the GeForce RTX 3060 Ti is the ultimate play.www.nvidia.com
Ei onnistu. Samma error vielä.Miten jos vaihdat vpn palvelulla kodiksi USA.n? Onnistuuko?
Mulla oli 980, päivitin kaverin vanhaan Titan X:ään joka laukes sitte heinäkuussa. Lokakuun ekalla viikolla totesin et ei selvii enää pelkällä integroidulla ja ostin torista 3GB 960... 4790k ruksuttaa vielä kiltist. Toivotaan nyt että nää erien koot lähtis oikeesti reippaasti kasvamaan. en oo koskaan elektroniikkapuolen tuotantolinjalla ollut, mutta monissa muissa kyllä. En sen vuoks ihan ymmärrä näin huonoa saatavuutta. Väkisinkin kiristyy foliohattu.Samassa tilanteessa veliseni, tuo 3gb 1060 alkaa kyllä piiputtaa ja pahasti kun muuten uusi rauta ympärillä. Itsehän tilasin julkkarissa non-oc tuffia... Sittemmin jonoihin on tullut muutanaa RTX3080:aa ja tuoreimpana myös hyvin saatavilla olevia AIB-radeoneita ois voinu jatkaa tolla fx 8350:llä hakkaamista ja tässä näyttistä odottaessa vastaavien osien hintakin ois varmaan pudonnut yhden Rtx:n verran ni nyt vois ostaa samaan konkurssiin vaikka tollasen parin tonnin 3090:n...
Okei hyvä tietää. Sit vois oikeesti elätellä toivoa että seuraavasta erästä riittäis itelle. Minkäs kokoseen koppaan se on muuten menossa? Ite tilasin Fractalin Meshify 2:n joka on isompi ku meshify-C joten pitäis, paino sanalla pitäis mahtua ihan hyvin.Jimmsistä tilattu. Varmaan seuraavasta erästä tulee jos ei tästä vielä joutanut.
Proshop listasi äsken 3080 Strix whiten, hintaa vajaa 1100€. Kallista on valkonen maali nykyään.
Sitä ei vaan oikeasti valmisteta, se on se yksisarvinen.Onhan tuolla tuo halvempi non-oc mallikin köyhemmille