Kohtalotoverin puolesta jo jäi ylimääräinen tykytys välistä, onneksi oli siis vain kirjoitusvirheHyvä, kun mainitsit. Korjattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohtalotoverin puolesta jo jäi ylimääräinen tykytys välistä, onneksi oli siis vain kirjoitusvirheHyvä, kun mainitsit. Korjattu.
Toimitusajalla ei ole väliä, näyttää tyhjältä.hinta kau
nvidia kaupassa edelleen se 739e,mutta tavaraa ei ole.....siis 3080fe
Miten voi saada juuri EVGA kortin noin myöhäsellä tilauksella ;D Hyvä ku niitä ees tulee suomeen.Gigantista 27.11 lähetetty EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra (tilattu 12.11) haettu tänään Postista puolisen tuntia sitten.
Tämä iltana testaillaan.
Kiva penkkiGigantista 27.11 lähetetty EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra (tilattu 12.11) haettu tänään Postista puolisen tuntia sitten.
Tämä iltana testaillaan.
ilm mulla käyny niin että ku tilasin, oli jo tullu kortit mutta ei oltu tehty päivityksiä. vain vähennetty jonoa. joten en tule tätä saamaan. 6800 olis tulossa 10 päivä. saatan olla top5 mut mun tuurilla kuudes.Mä tilasin tuon Palitin 3070:n 24.11, ja tänään se oli lähtenyt postin kautta tulemaan. Tuo kymmenen kappaleen erä, jonka piti saapua Jimms'lle 3.12 tuli siis jo tuolloin 28.11.
ilm mulla käyny niin että ku tilasin, oli jo tullu kortit mutta ei oltu tehty päivityksiä. vain vähennetty jonoa. joten en tule tätä saamaan. 6800 olis tulossa 10 päivä. saatan olla top5 mut mun tuurilla kuudes.
Tuskin täällä kukaan tietää kun ei jimssikään sitä osaa sanoaOnkos kukaa Jimmsiltä noista Palitin 3080 GameRockeista että onko mitään tietoa millon tulossa? Itse taisin tilailla sillon ku näytti -13-19 varastossa (en tarkkaa muista mutta alle 20 kuitenkin).
Scan ilmoittaa saavansa palitia 30marraskuu-2joulukuu....seuraavat tbc...tbcTuskin täällä kukaan tietää kun ei jimssikään sitä osaa sanoa
ON ollut tilauksessa kohta 1kk mulla tuo ja eipä ole mitään hajua, että koska tulee...Onkos kukaa Jimmsiltä noista Palitin 3080 GameRockeista että onko mitään tietoa millon tulossa? Itse taisin tilailla sillon ku näytti -13-19 varastossa (en tarkkaa muista mutta alle 20 kuitenkin).
Näköjään kun hinta on tarpeeksi suuri niin alkaa korttejakin tulemaan.Verkkokauppa.com kertoi chatissa että mahtuisin seuraavaan erään MSI 3080 suprim x mutta ei mitään haisua milloin tulee. Mutta puhuttiin sadasta kortista joka kuulostaa tämän hetken määrissä melko kovalta lupaukselta. Tilasin heti aamusta tuon suprimin, mutta arpa meni Jimmsiin ja ohisektori oli tämäkin valinta.
Moneltako tilaus?Verkkokauppa.com kertoi chatissa että mahtuisin seuraavaan erään MSI 3080 suprim x mutta ei mitään haisua milloin tulee. Mutta puhuttiin sadasta kortista joka kuulostaa tämän hetken määrissä melko kovalta lupaukselta. Tilasin heti aamusta tuon suprimin, mutta arpa meni Jimmsiin ja ohisektori oli tämäkin valinta.
Moneltako tilaus?
Siis milloin aamulla? Tänään vai heti kun julkaistaisiin?Verkkokauppa.com kertoi chatissa että mahtuisin seuraavaan erään MSI 3080 suprim x mutta ei mitään haisua milloin tulee. Mutta puhuttiin sadasta kortista joka kuulostaa tämän hetken määrissä melko kovalta lupaukselta. Tilasin heti aamusta tuon suprimin, mutta arpa meni Jimmsiin ja ohisektori oli tämäkin valinta.
Edit: siis niin suprimin myyntiintuloaamuna tilattu jimmsiltäSiis milloin aamulla? Tänään vai heti kun julkaistaisiin?
Ne on ne katteet. MSI on varmaan salaa valmistanut hirveän suprim-kasan, kun eivät kehdanneet nostaa enää aiemmin julkaistujen hintoja. Ei haittaa, ostan silti!Hauskaahan tässä on se, että saa lukea msi:n toimittamista suprimeista ja itsellä vieläkin 17.9 klo 16.12 tilattu gaming x trio Jimmssiltä saamatta.
Jimms myös liikuttanut huonommin MSI:tä kuin verkkisNe on ne katteet. MSI on varmaan salaa valmistanut hirveän suprim-kasan, kun eivät kehdanneet nostaa enää aiemmin julkaistujen hintoja. Ei haittaa, ostan silti!
Ja jimssikö saa aina samaan aikaan?Scan ilmoittaa saavansa palitia 30marraskuu-2joulukuu....seuraavat tbc...tbc
Miten voi saada juuri EVGA kortin noin myöhäsellä tilauksella ;D Hyvä ku niitä ees tulee suomeen.
Onnea kuitenkin
Kiva penkki
Minulla verkkiksen lähetys olisi postissa noudettavissaJa myöskin täällä Multitronicilta 3080 Suprim matkalla myymälään!
Kiinnostaisi tietää myös, kerrankin kun ajatteli että nyt otin varman kun ensimmäisten joukossa Suprimeja Jimm'siltä tilasin.Onko kukaan saanut Jimmssiltä 3080 Suprim X:stä minkäänlaista toimitusarviota?
No, 5 viikkoa vielä käsi paketissa ja kuntoutus päälle, niin ollaan jo pitkällä tammikuuta. Hyvin kulkeva 2080 ti koneessa kiinni ja voipi olla, että ti-mallikin jo sieltä kurkistelee...Voi harmittaa tuo päätös siinä vaiheessa, kun käsi on taas kunnossa ja 3080 jono on edelleen kuukausien mittainen ja/tai hinnat sen 1k€.
No nyt on bling blingSiinä se nyt olis, Gamerock OC. Saa jouluvalotkin tänne nurkkaan
Toi on kyllä p*rno kortti.. Mitä useammin tuota katselee, sen enemmän se herättää positiivisia tunteita Eka fiilis oli kuitenkin se, että mikä helkkari tuo on?Siinä se nyt olis, Gamerock OC. Saa jouluvalotkin tänne nurkkaan
No sehän näyttää asialliselta kortilta siinä, painoakin mukavasti ja onhan metallia framet ja takalevy.Siinä se nyt olis, Gamerock OC. Saa jouluvalotkin tänne nurkkaan
Joo 1 gamerock pienellä takasivuun olisi riittänyt mutta kaikkea ei voi saada näköjään....On kyllä omalaatuisen näköinen kortti tuo Gamerock. En kyllä diggaa siitä nimestä. Tai lähinnä siitä logosta. Suoraan Guitar Herosta apinoitu fontti taustalevyssä ja kyljessä. No, eipä siinä - mulla ei oo kotelossa ikkunaa. Itselläkin Gamerock arpa vetämässä. Ei se vaatis ku sen yhden tai kaks hyvää satsia korttia Jimmylle niin olis pullat hyvin uunissa.
Näitä Jimmsin RTX:n julkkariajan kellonaikoja seurannut niin kriiittinen vaihde hakata se tilaus läpi on ollut 10 min raja, nimimerkillä kello 16:11 ja varmaan kk lisää odotusta tuli (mikä nyt ohi kun 7.12 erästä tulossa eagle).Hauskaahan tässä on se, että saa lukea msi:n toimittamista suprimeista ja itsellä vieläkin 17.9 klo 16.12 tilattu gaming x trio Jimmssiltä saamatta.
Aika kova luotto sulla, kun et ole korttia vielä saanut, mutta pidät varmana että odotus on ohiNäitä Jimmsin RTX:n julkkariajan kellonaikoja seurannut niin kriiittinen vaihde hakata se tilaus läpi on ollut 10 min raja, nimimerkillä kello 16:11 ja varmaan kk lisää odotusta tuli (mikä nyt ohi kun 7.12 erästä tulossa eagle).
Olen positiivisena ja uskon että Gigabyten varastomies pakkaa 10 korttia ja rekan alta on tiet hiekoitettuAika kova luotto sulla, kun et ole korttia vielä saanut, mutta pidät varmana että odotus on ohi
Siinä se nyt olis, Gamerock OC. Saa jouluvalotkin tänne nurkkaan
Mones tilaus olit? Hyvä, että tuli nopeasti. Itellä non-oc tulossa (toivottavasti)
On se vain seksikäs. Yksi tuommoinen herkku itsellänikin varauksessa. Kyseessä kyllä semmoinen kortti joka on jo niin ruma, että on oikeastaan samalla jo kaunis. Varmaan se siinä itseäni houkuttaakinSiinä se nyt olis, Gamerock OC. Saa jouluvalotkin tänne nurkkaan
Näyttää noita kortteja tulevan niin tipoittain että jos olet aikaisemmin juonut.. niin se saattaisi olla sama asia kuin että olisit selvinpäin koko loppuvuoden.Pitäisköhän tässä alkaa harrastaan jotain juomapeliä et aina kun joku itseä myöhemmin tilannut saa näyttiksensä niin ottaa huikan....
Tosin näin 17.9 klo. 16.16 tilanneena voi käydä nopeasti epäterveelliseksi
Vitutku normituffia välillä.Sais nyt Jimmsille pärähtää joko kunnon jytky TUF OC:ta. Tai vähintäänkin tuo 112kpl ja parin viikon sisään toinen samanmoinen niin voisin saada omani ennen kuin menee Verkkiksen 3070:n palautusaika umpeen.
Ja eihän Jimmsillä ole enää kuin alle viikko aikaa jos meinaavat että 17.9. tilanneet saavat TUF OC:n 2-3 viikossa.
Tajusin myös tässä aamukoomassa että itsellä on nyt rahaa kiinni melkein 3090:n verran kahdessa näyttiksessä (3080 TUF OC & 3070 TUF OC) koska molemmat on maksettu.
Tässä melkein jo alkaa leikittelemään ajatuksella että peruisi nuo ja ostaisi vaan tommosen tilalle koska niitäkin sentään saa.