Vahvasti näyttää että 16:15 tilanneet saavat odottaa korttiaan sen kolme kuukautta ainakin, joten RIP 120 vuoden odotukselle
Proshopin puolella 16.22 tilausvahvistuksella lupailivat korttia seuraavasta lähetyksestä joka tulossa joulukuun alussa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vahvasti näyttää että 16:15 tilanneet saavat odottaa korttiaan sen kolme kuukautta ainakin, joten RIP 120 vuoden odotukselle
tuntuu et ne olis kadonnu. jos tänään ei näy varatuksi tuloa ni meni varmaan omille sukulaisilleItsekkin laittelin Palitin 3070 tulemaan lauantaina 8. ehkäpä jonossa ja eilen kattelin samaa että mitähän tässä tapahtuu.
Näkyykö Proshopissa arvioitu toimitusaika? Oma tilaus tosiaan 16.10 sisään, arvioitu toimitusaika oli alun perin 3.12 - 10.12. Sitten se siirtyi 10-17.12, nyt on 10-21.12.2020. Aspan mukaan piti 1.12.2020 tulla lähetys heille, mutta tämä tieto tuli jo pari viikkoa sitten. Hiljattainhan tuli ilmoitus, että Asuksen lähetykset kulkee jonkun euroopan keskuksen kautta jatkossa. Tiedä sitten miten paljon se myöhästyttää toimituksia.Proshopin puolella 16.22 tilausvahvistuksella lupailivat korttia seuraavasta lähetyksestä joka tulossa joulukuun alussa
Jaahas. Alkaakohan tässä tosiaan nyt sama peli kuin Strix OC:n kanssa. Juuri kun on seuraavasta vahvistetusta erästä saamassa jonkun 3080:n niin saapumispäivää ei näy eikä kuulu, vaikka odotellessa luvattu määrä (ja hinta) vain kasvavat.Jimssillä päivittynyt tulevien 3080 Suprimien määrä:
Kasvanut siis kymmenellä kappaleella. Toivottavasti ei käy tässä sama kuin OC strixeissä että saapumispäivän vahvistumista ei kuulu edes kuukaudessa.
- Saapumispäivä vielä vahvistamatta 26 kpl - loppuunmyyty
Näkyy sama toimitusaika, viikolla siirtyi luultavasti juurikin tuon keskus muutoksen takiaNäkyykö Proshopissa arvioitu toimitusaika? Oma tilaus tosiaan 16.10 sisään, arvioitu toimitusaika oli alun perin 3.12 - 10.12. Sitten se siirtyi 10-17.12, nyt on 10-21.12.2020. Aspan mukaan piti 1.12.2020 tulla lähetys heille, mutta tämä tieto tuli jo pari viikkoa sitten. Hiljattainhan tuli ilmoitus, että Asuksen lähetykset kulkee jonkun euroopan keskuksen kautta jatkossa. Tiedä sitten miten paljon se myöhästyttää toimituksia.
Sama homma. Tilaus 23.11. Klo 13.14. Kiitos kuuluu tämän palstan vinkkaajille! Lähtee 3 muuta suprim-tilausta peruutukseen ja 3070 tuf oc takaisin verkkokauppaan, tai kenties tänne myyntiin?Noniin. Multitronic mustana hevosena lähettänyt 3080 X suprimin. Tilattu 23.11
Täällä myös status muuttunut "matkalla myymälään". Multa vapautuu jimmsiltä tuon ekan erän jonopaikka (-17 näytti tilaushetkellä, mutta jokuhan täältä taisi jo perua kärkisijoilta).Noniin. Multitronic mustana hevosena lähettänyt 3080 X suprimin. Tilattu 23.11
Täsmälleen samaa tuumasin jo viime tiistaina vai keskiviikkona ja melkein viikkoa myöhemmin toistellaan asiaa, ei hyvin pyyhiAika optimistiselta alkaa vaikuttamaan tuo Jimmsin arvio, kaksi viikkoa sitten arvioitiin että 1-2 kk sisällä pitäisi olla julkaisupäivän normi-TUFfit toimitettu eli 2-6 viikkoa olisi aikaa jäljellä tähän. Viestin lähettämisen jälkeen on 0 korttia toimitettu ja ei tässä nähdäkseni mitään isoa muutosta ole valmistajalla tapahtunut tai olettaisi että siitä olisi isommin rumpua lyöty jos tulvaportit näiden kohdalta yhtäkkiä olisivatkin aukeamassa.
Noniin. Multitronic mustana hevosena lähettänyt 3080 X suprimin. Tilattu 23.11
Cod ja nvidia bundlet piti soittaa aspaan, kun ei näkynyt toimitusrivillä. Lähettivät samointein sp.Sama homma
tässä oc gamerock on tai oli lyhyempi jono....Olin siinä uskossa, että normimallissa oli 2 liitintä. Seison korjattuna!![]()
nvidia kaupassa edelleen se 739e,mutta tavaraa ei ole.....siis 3080feSaako Foundersiä tilattua mistään tolkun hinnalla / vaivalla? 3070 tahi 3080.
2080 ?Gigantista 27.11 lähetetty EVGA RTX 2080 FTW3 Ultra (tilattu 12.11) haettu tänään Postista puolisen tuntia sitten.
![]()
Tämä iltana testaillaan.![]()
Kohtalotoverin puolesta jo jäi ylimääräinen tykytys välistä, onneksi oli siis vain kirjoitusvirheHyvä, kun mainitsit.Korjattu.
Toimitusajalla ei ole väliä, näyttää tyhjältä.hinta kau
nvidia kaupassa edelleen se 739e,mutta tavaraa ei ole.....siis 3080fe
Miten voi saada juuri EVGA kortin noin myöhäsellä tilauksella ;D Hyvä ku niitä ees tulee suomeen.Gigantista 27.11 lähetetty EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra (tilattu 12.11) haettu tänään Postista puolisen tuntia sitten.
![]()
Kiva penkkiGigantista 27.11 lähetetty EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra (tilattu 12.11) haettu tänään Postista puolisen tuntia sitten.
![]()
ilm mulla käyny niin että ku tilasin, oli jo tullu kortit mutta ei oltu tehty päivityksiä. vain vähennetty jonoa. joten en tule tätä saamaan. 6800 olis tulossa 10 päivä. saatan olla top5 mut mun tuurilla kuudes.Mä tilasin tuon Palitin 3070:n 24.11, ja tänään se oli lähtenyt postin kautta tulemaan. Tuo kymmenen kappaleen erä, jonka piti saapua Jimms'lle 3.12 tuli siis jo tuolloin 28.11.
ilm mulla käyny niin että ku tilasin, oli jo tullu kortit mutta ei oltu tehty päivityksiä. vain vähennetty jonoa. joten en tule tätä saamaan. 6800 olis tulossa 10 päivä. saatan olla top5 mut mun tuurilla kuudes.
Tuskin täällä kukaan tietää kun ei jimssikään sitä osaa sanoaOnkos kukaa Jimmsiltä noista Palitin 3080 GameRockeista että onko mitään tietoa millon tulossa? Itse taisin tilailla sillon ku näytti -13-19 varastossa (en tarkkaa muista mutta alle 20 kuitenkin).
Scan ilmoittaa saavansa palitia 30marraskuu-2joulukuu....seuraavat tbc...tbcTuskin täällä kukaan tietää kun ei jimssikään sitä osaa sanoa
ON ollut tilauksessa kohta 1kk mulla tuo ja eipä ole mitään hajua, että koska tulee...Onkos kukaa Jimmsiltä noista Palitin 3080 GameRockeista että onko mitään tietoa millon tulossa? Itse taisin tilailla sillon ku näytti -13-19 varastossa (en tarkkaa muista mutta alle 20 kuitenkin).
Näköjään kun hinta on tarpeeksi suuri niin alkaa korttejakin tulemaan.Verkkokauppa.com kertoi chatissa että mahtuisin seuraavaan erään MSI 3080 suprim x mutta ei mitään haisua milloin tulee. Mutta puhuttiin sadasta kortista joka kuulostaa tämän hetken määrissä melko kovalta lupaukselta.Tilasin heti aamusta tuon suprimin, mutta arpa meni Jimmsiin ja ohisektori oli tämäkin valinta.
Moneltako tilaus?Verkkokauppa.com kertoi chatissa että mahtuisin seuraavaan erään MSI 3080 suprim x mutta ei mitään haisua milloin tulee. Mutta puhuttiin sadasta kortista joka kuulostaa tämän hetken määrissä melko kovalta lupaukselta.Tilasin heti aamusta tuon suprimin, mutta arpa meni Jimmsiin ja ohisektori oli tämäkin valinta.
Moneltako tilaus?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.