Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta kortista on PCB-arvio GN:n (Buildzoidin) toimesta. Vähän olivat pettyneitä hintaan nähden.Itse harkitsin jo siirtymistä punaiseen tiimiin, mutta ihan yhtä tyhjiä arpoja olisi ollut sielläkin.
Mitä mieltä EVGA FTW ULTRA:n saaneet ovat olleet kortista? Tällä hetkellä odotetuin noista tyhjistä arvoista.
Siis minkä kaupan jonossa ja mikä kortti?Juu, nyt taidetaan olla jossain 16:30-16:40 kieppeillä jonossa, eli eiköhän se sieltä vielä.
Meikäläisellä sama 3080 TUF non-OC Multitronicista ja tilausvahvistus saatu 17.9. klo 16:00:52. Ei näy korttia vielä eli alkaa olla aika tyhjä arpa tämäLöytyykö ketään Multitronicista non-OC 3080 TUF:in saanutta vielä? 9.10 tilattu ja yksi kusisimmista arvoista mahtaa olla kyseessä.
Jokerina PNY 3080 XLR8 Jimmsiltä ja niidenkään liikkuvuudesta ei löydy paljoa infoa.
Siis minkä kaupan jonossa ja mikä kortti?
Kyllä se jo marraskuun alussa oli listattu ja viime viikolla saivat varastoon ainakin muutamia kappaleita. Maanantaina saapui tänne postissa. En tiedä sitten miksi silti näyttää nollaa vastaanotettujen korttien sarake.Proshop on ilmeisesti listannut Gigabyte Eagle non-OC:n ihan hiljattain, koska tilauksia on sisässä vasta 1 kpl. Tulossa ei tosin vahvistetusti ole vielä yhtään korttia, mutta ainakin tuossa voisi päästä jonon keulille ja tuurilla saada kortin verrattain nopeastikin.
e. RTX 3080:sta oli kyse
Päivitän hieman mun Gigantin EVGA:n tilannetta eli ei ole mitään päivitettävää! Yöllä tosiaan tuli mh:n seurantatunnus ja Klarnan laskukin tuli sähköpostitse, mutta kortti ei ole edes saapunut kuljetukseen. Toivottavasti nyt tulee viikonlopuksi jos nyt tulee ollenkaan.
Koska kasuaali konsolipelaajat.Näin toimii Gagantti PS5:n kanssa:
![]()
Miksi ei samaa kohtelua rajummista myöhästymisistä kärsineille? Minä vaan kysyn.
Onko vielä kukaan saanut näitä Asus ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming -näytönohjain Telialta? Tai onko edes kuulunut mitään? Jos ei jouluksi tule niin voisi peruuttaa ja katsoa sitten RTX 3080 ti kortteja ensi vuoden puolella.
Onko vielä kukaan saanut näitä Asus ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming -näytönohjain Telialta? Tai onko edes kuulunut mitään? Jos ei jouluksi tule niin voisi peruuttaa ja katsoa sitten RTX 3080 ti kortteja ensi vuoden puolella.
Ootko itse päässyt kokeilemaan vai mistä moinen mielipide? Tämän kanssa ei ole mitään ongelmia. Pirun hiljainen, ainakin vanhaan 1080 ti strixiin verrattuna. Lämmöt pysyy alhaalla, zombia äsken 58 roundia ja pyöri siinä 64 asteessa kokoajan. Ei mitään ajuriongelmia eikä kaatuile. Saa tulla paikanpäälle tarkistamaan tilanteen jos haluaa. Itse vaihdan vain koska ostin amdn 6800xt tänään Jimssiltä.Yllätys että noita Zotacin paskakortteja laitetaan myyntiin.
Tuo zotac on monen mielestä se viimeinen vaihtoehto. Jos sitäkään. Ei siinä, jos ei paremmasta tiedä niin varmasti ihan passeli kortti. Esim itselläni olisi ollut mahdollisuus tilata tuo zotacin kortti näin matti myöhäisenä, mutta jätin väliin. Mielummin hankkii laadukkaan näytönohjaimen vaikka joutuu vähän odottamaan. Jos olen oikein käsittänyt niin juuri noissa zotaceissa laatu on huonoin ja power limit alhainen jne. Ei mikään paras näyttisvalinta. Jos se on kerta pirun hyvä näyttis niin miksi ihmeessä vaihtaa saman tason amd korttiin, jossa esim säteenseuranta on huonompi? Niin ja, ei niitä ajurionglemia millään nvidian korteilla oikein ole.Ootko itse päässyt kokeilemaan vai mistä moinen mielipide? Tämän kanssa ei ole mitään ongelmia. Pirun hiljainen, ainakin vanhaan 1080 ti strixiin verrattuna. Lämmöt pysyy alhaalla, zombia äsken 58 roundia ja pyöri siinä 64 asteessa kokoajan. Ei mitään ajuriongelmia eikä kaatuile. Saa tulla paikanpäälle tarkistamaan tilanteen jos haluaa. Itse vaihdan vain koska ostin amdn 6800xt tänään Jimssiltä.
Ootko itse päässyt kokeilemaan vai mistä moinen mielipide? Tämän kanssa ei ole mitään ongelmia. Pirun hiljainen, ainakin vanhaan 1080 ti strixiin verrattuna. Lämmöt pysyy alhaalla, zombia äsken 58 roundia ja pyöri siinä 64 asteessa kokoajan. Ei mitään ajuriongelmia eikä kaatuile. Saa tulla paikanpäälle tarkistamaan tilanteen jos haluaa. Itse vaihdan vain koska ostin amdn 6800xt tänään Jimssiltä.
Varmaan PS5 ostajakunnassa on enemmän niitä farmariautoperheitä jotka käytvät Gigantissa useamminkin pyörimässä ja joille myyjät saavat helposti bundlattua mukaan kaikenlaista turhaa paskaa. Isälle uusi kotiteatterisetti, pojalle pelikonsoli, äidille ja siskolle digitaalinen tamppooniteline, koiralle Bluetooth purulelu jne. Sitten juuri ennen kassaa myyjä laittaa vielä mukaan jonkun Philips Hue RGB lamppusetin ja geneerisen Googlen puhuvan kajarin ohjaamaan niitä. Kaikkiin toki vielä Gigantin omat vakuutukset kaupan päälle ja sitten ensiviikolla pakastin ostoksille.Näin toimii Gagantti PS5:n kanssa:
![]()
Miksi ei samaa kohtelua rajummista myöhästymisistä kärsineille? Minä vaan kysyn.
Card sizeOnko joku löytänyt Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER kortille pituutta? Katselin vaihtoehdoksi kun ei palittiakaan kuulu.
Kiitos! Ja liian pitkähän se on tietysti -.-Card size
L=319 W=140 H=70 mm
Omaan silmään ihan tyylikkään näköinen kortti.
Siinä näköjään 15 kpl olisi tulossa 28.11 ja saldo on vain -3. Joka tapauksessa, ei huvita maksaa n. 150 € lisämaksua hienosta joulukuusesta. Mulle on kuitenkin tulossa 760€:n hintainen tuf oc sitten joskus.
Joo laitoin tuohon Amp:iin ensimmäisenä tilauksen sisään, mutta pienen tutkailun jälkeen taitaakin olla vain trinity hienommalla rgb:llä.
340w powerlimit ja 2 virtaliitintä.
Seuraavana jonossa tuffiin jimmssillä, joten tämä taitaa mennä suoraan peruutukseen.
Ilmeisesti oot tilannut Jimm'siltä. Jimm's lähetti pari päivää sitten sähköpostia, jossa olevassa taulukossa kerrotaan arviot milloin kortin voi odottaa saapuvan. Siitä sähköpostista myös uutisoitiin io-techissä.Osaisko joku fiksu antaa arvioita, että milloin saan tuon tuf oc kortin kerta siellä on 112 tulossa ja siitä mahtuu mulle. Eli lähinnä kysyn, onko kellään hajua kuinka kauan tollasessa lastin toimittamisessa yleensä menee?
Eikös tuossa vielä se 10% ole säätövaraa ylöspäin, eli 374wJoo laitoin tuohon Amp:iin ensimmäisenä tilauksen sisään, mutta pienen tutkailun jälkeen taitaakin olla vain trinity hienommalla rgb:llä.
340w powerlimit ja 2 virtaliitintä.
Seuraavana jonossa tuffiin jimmssillä, joten tämä taitaa mennä suoraan peruutukseen.
Samoin, en usko tätä todeksi ennenkuin kortti koneessa ja fps:t katossaNyt näkyy ainakin postin seurannassa. Toimitusarvio perjantaina![]()
Samoin, en usko tätä todeksi ennenkuin kortti koneessa ja fps:t katossa![]()
Mulle vastasivat tiistaina että tilaamani TUF OF saapuisi heille 23.11.2020, sen näkee sitten ensi viikolla pitääkö paikkansa. Ylihintainen tuo on verrattuna Jimms tilaukseen joka olisi vetämässä 759€ hintaan mutta tulee joskus ens vuonna todennäköisesti...Telia otti jostain syystä pois listauksesta 3080 Strix OC:n. Saa nähdä tuliko suutari
Täällä ollaan kovasti huolissaan jos power limit onkin 340w 450w:n sijaan. Kuitenkin 3080:n kellotushyöty on varsin olematonta ja suuremmat power limiitit ovat aiheuttaneet monelle virtalähteelle ongelmia. Ajattelen siis, että ihan perus Zotac Trinitykin on varsin kelpo 3080 (kuin tietenkin myös FE) ja ihmettelen kortin turhaa dissausta.
Ilmeisesti oot tilannut Jimm'siltä. Jimm's lähetti pari päivää sitten sähköpostia, jossa olevassa taulukossa kerrotaan arviot milloin kortin voi odottaa saapuvan. Siitä sähköpostista myös uutisoitiin io-techissä.
Samat mietteet. Odottelen ennemin TUF OC:n (koska kova hinta-laatu 760 eurolla) tai Strix OC:n (koska kova 930e tienoon hintaluokassa), kuin rupean ostamaan näitä ~900 euron kuristettuja malleja. Siitäkin huolimatta, että erot voivat olla aika marginaalisia. Eipähän jää kaivelemaan.Ihan periaate syystä en suostu ostamaan edes marginaalisesti huonompaa ja heikompaa tuotetta kalliimmalla, kuten tässä tapauksessa.
Ja kyllä esim 3080 strix OC:lla päästään vakio 3090 lukemiin 450W biossilla. Tästä hyvästä voisin hyvinkin maksaa muutaman kympin enemmän.
Ehkä et ollut tilannu semmoista korttia, mistä niitä arvioita oli annettu?Mitämitä?
Se lista siis lähetettiin kaikille tilaajille??
Itsellä kaksi vetoa Jimmsillä ja mitään meiliä ei ole kuulunut...
Herättää luottamusta millä tavoin tilaukset on rekisteröityneet, vai onko..
Ehkä et ollut tilannu semmoista korttia, mistä niitä arvioita oli annettu?
Kuten @Metu sanoi, niin saattaa olla filtteröity roskapostiksikin.PNY ja TUFnonoc, eli olisi kyllä pitänyt TUFn osalta tulla?
Noh, jos Jimmsillä on korttien lisäksi loppunut myös sähköpostikaavakkeet.
Ymmärrettäväähän se on näinä aikoina...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.