Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauskaahan tää on, mutta oikeastaan vaan siksi, kun tämä homma oli aikalailla tiedossa, mutta hype on keulinut hurjaksi ja nyt homma läsähti kasaan.Punaleirissä mayhemit tulilla, nautin tästä
Punaleirissä mayhemit tulilla, nautin tästä
Hauskaahan tää on, mutta oikeastaan vaan siksi, kun tämä homma oli aikalailla tiedossa, mutta hype on keulinut hurjaksi ja nyt homma läsähti kasaan.
En ole kummankaan leirin fanaattinen kannattaja (kilpailu on aina hyväksi kuluttajille). Punaisen leirin kortit vaikuttaa varsin päteviltä vehkeiltä, ja hinnat on ainakin näillä näkymin matalammat kuin vihreässä leirissä.
Mistään ei näytä saavan tilattua uusia punaisia kortteja, mutta on se minusta parempi kuin se, että tilaat kortin ja odottelet sitä sitten seuraavat 2-3kk. Toivottavasti punaisia kortteja on hyvin saatavilla sitten kun niitä voi tilata. Ettei toistuisi tämä Nvidian farssi.
Päivitän hieman mun Gigantin EVGA:n tilannetta eli ei ole mitään päivitettävää! Yöllä tosiaan tuli mh:n seurantatunnus ja Klarnan laskukin tuli sähköpostitse, mutta kortti ei ole edes saapunut kuljetukseen. Toivottavasti nyt tulee viikonlopuksi jos nyt tulee ollenkaan.
Päivitän hieman mun Gigantin EVGA:n tilannetta eli ei ole mitään päivitettävää! Yöllä tosiaan tuli mh:n seurantatunnus ja Klarnan laskukin tuli sähköpostitse, mutta kortti ei ole edes saapunut kuljetukseen. Toivottavasti nyt tulee viikonlopuksi jos nyt tulee ollenkaan.
Peukku. Hyvä että jaksatte kirjoitella ja mainita mistä ja milloin hankittu. Sama kortti 10 min aikaisemmalla tilausvahvistuksella ja vielä odotellaan, ilmeisesti vielä kuukausi. Saapahan kuvan mistä tuotteita kannattaa mahdollisesti jatkossa tavoitella, jos noita nopeammin haluaa.Julkkarina tilattu 16.26 Msi Trio 3080 lähetetty.Multitronic.
ASUS GeForce RTX 3070 ROG STRIX OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
999,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Overclocked (Core clock 1500 MHz / Boost clock 1935 MHz), 5888 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
3070 rog strixiä 5 kpl heti varastossa jos joltain uupuu.
Mihin aikaan sun vahvistus oli? Oma vasta klo 12, joten voi kestää tovi noilla määrillä (3kpl taisi saapua tällä viikolla).Tänne napsahti noutoilmoitus 3080 TUF non-OC.sta Pirkkalan Verkkokauppaan. Olin kolmantena silloin (30.10 tilauspäivällä) kun tuli myyntiin jälkikäteen nämä non-OC.t
Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?Tänne napsahti noutoilmoitus 3080 TUF non-OC.sta Pirkkalan Verkkokauppaan. Olin kolmantena silloin (30.10 tilauspäivällä) kun tuli myyntiin jälkikäteen nämä non-OC.t
Laitoin hyvästit nahkatakki miehen tuotteille. Tilasin julkkaripäivänä eli 17.9.2020 tjsp... pitäköön tunkkinsa.
***tu unohdin viestiini laittaa että olihan mulla ihan GTX1080 myös julkkarista ostettuna...
Kirottua! Mä oon tilannut 2.11. miksei mulle oo tullut korttia? nyt lähetän kyllä vihaviestiä. Ps. Oc vai non-oc?zotac trinity 3080 kotiutettu ja asennettu, 4.11. tilattu jimmssiltä ja eilenkö tuli ilmotus että lähtee toimitukseen.
Pahasti vaan näyttää siltä, että AMD:llä oli launchissa vielä vähemmän tuotteita kaupoissa kuin Nvidialla. Tulevat viikot/kuukaudethan sen näyttää miten jatkossa, mutta ainakaan toistaiseksi ei näytä yhtään sen punasemmalta ruoho aidan toisellakaan puolella..Niin vittuuntunut olen että toivon 1000% että RX6000 -sarjan kortteja tulee kohta kauppoihin laiva kaupalla että saa nVidia kunnolla köniin moisesta julkaisusta kun porukka vaihtaa leiriä, kuten minä.
Ei noi johtajat ymmärrä kuin rahan puhetta ja sit toteavat osakkeiden omistajille että sori että meni nyt pari miljardia naapuri leirin korteille.
Itsekin toivon että AIB-Radeonien saatavuus olisi hyvää sitten kun ne tulee myyntiin. En tosin oikein tiedä tuleeko niin käymään, kun katsoo montako referenssikorttia oli myynnissä.Niin vittuuntunut olen että toivon 1000% että RX6000 -sarjan kortteja tulee kohta kauppoihin laiva kaupalla että saa nVidia kunnolla köniin moisesta julkaisusta kun porukka vaihtaa leiriä, kuten minä.
Ei noi johtajat ymmärrä kuin rahan puhetta ja sit toteavat osakkeiden omistajille että sori että meni nyt pari miljardia naapuri leirin korteille.
Juu tänään tuli kans noutoilmoitus TUF 3080 oc:sta ja tilaus tehty 17.9 16:14Noniin. Nyt odottaa noutoa vihdoin Pirkkalasta se 17.9 20.15 tilattu TUF 3080.
Voi jumalauta, ja omani tilasin julkkarissa 17.9. ja korttini saatavuus mennyt jo ensivuodelle. Tai siis ei enää ole tulossa (kts. edelliset viestini). Tilaukseni tein Jimmssiltä tuolloin ~16:15.Tänään kotiutui tälläinen Gigantista. (11.11 ostettu)
Eiks toi Trinity ollut just niitä malleja jotka kaatuu kun 2Ghz taulussa kortteja eli ne paskat osat socketin takana syöttämässä virtaa tjsp?
Hyvin toimii täällä yli 2000mhz. Eikös nuo random kaatumiset korjattu jollain ajurilla..?
Olin näkevinäni, että 6800XT:tä olisi ollut Jimmsillä peräti 10 kappaletta ennen kuin sivu jumahti. Se on vielä säälittävämpi esitys kuin 3000-sarjan aloitus.Itsekin toivon että AIB-Radeonien saatavuus olisi hyvää sitten kun ne tulee myyntiin. En tosin oikein tiedä tuleeko niin käymään, kun katsoo montako referenssikorttia oli myynnissä.
Nvidian syyskuinen julkaisu oli ihan täysi farssi. Hirveellä kiireellä piti saada julkaistua, vaikka kellään ei ollut tuotanto edes kunnolla käynnistynyt. Kortteja oli muutamalle nopeimmalle. Hinnatkin pompsahti muutamassa viikossa ihan pilviin. Joitakin julkaisun aikaan myyntiin tulleita kortteja ei ole vieläkään saatu Suomeen yhtäkään. Joitakin on tullut ihan yksittäisiä kappaleita. Jenkeissä kaupat ei anna tilata ellei tavaraa ole varastossa -> siellä porukka on hakannut F5:ttä pari kuukautta saadakseen edes tilattua jotain.
Onneks tuli ihan pätevät vehkeet kilpailijan leiristä, niin saadaan toivottavasti hintoja alas sitten kun saatavuus edes vähän paranee.
Ajattelin vielä eilen että vaihdan itsekin punaiseen leiriin jos ei ala sitä 3080 tuf oc:ta kuulua, mutta se olikin tänään lähteny Jimmsiltä (18.25 tilausvahvistus). Nyt ei tarvii enää itseni repiä pelihousuja muun kuin Ryzen 5900X:n suhteen, josta on arvat vetämässä kolmesta eri paikasta. Sen kun saa niin on taas konetta moneks vuodeks eteenpäin eikä tartte stressata näiden tilausten kyttäilyjen kanssa.
Jaksamista vaan kaikille jotka vielä omia tavaroitaan odottaa.
Ne oli neljältä tilattavissaNyt on ainakin tullu listoille powercoloria :PowerColor Radeon RX 6800 XT -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 749,00€
mutta ei voi tilata
verkkokaupallakin oli, tosin löytyi google haun kautta, sivut ei toimi oikein MSI Radeon RX 6800 XT 16G -näytönohjain PCI-e-väylään 749,90
Mihin aikaan sun vahvistus oli? Oma vasta klo 12, joten voi kestää tovi noilla määrillä (3kpl taisi saapua tällä viikolla).
Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?
Noin 16:10 katoin verkkiksen ja jimmsin, verkkiksellä ei ollu mitään ja jimmsillä oli vaan pari gigabyteä, eli varmaan oli sivut jumissa sitten.Ne oli neljältä tilattavissa
Käsittääkseni tällä kertaa ostajien ei annettu ostella ei oota korikaupalla, ja tuotteet poistettiin niiden loputtua.Olin näkevinäni, että 6800XT:tä olisi ollut Jimmsillä peräti 10 kappaletta ennen kuin sivu jumahti. Se on vielä säälittävämpi esitys kuin 3000-sarjan aloitus.
Nää kuuluis jo ennemmin tonne punaisen leirin seurantalankaan, mutta siis joo, kortit ilmestyi sivuille minuutin tai pari neljän jälkeen ja Powercolorit hävis parin minuutin päästä kun ne oli myyty. Myöhemmin tulivat sitten takas näkyviin.Noin 16:10 katoin verkkiksen ja jimmsin, verkkiksellä ei ollu mitään ja jimmsillä oli vaan pari gigabyteä, eli varmaan oli sivut jumissa sitten.
Näinhän se, mutta muistia tuplat ja silti nvidialla parempi se RT. ja ehkäpä ajuritkin. Ja mulla on gsync näyttö (ja LG oled C9), on tossa kakkosnäyttönä freesync monitorikin. mutta nuo syncit on vähän mitä on, ilmankin pärjää.3080 ti ei kyllä millään innosta. Mitä 3090 on? +100% hintaa ja +10% tehoa. 3080 ti on varmaan sitten +50% hintaa ja +5% tehoa.