Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, tämä Verkkokaupan touhu kyllä jaksaa hämmentää muissakin asioissa. En ole mitenkään vakuuttunut esim. siitä että noita PS5-ennakkovarauksia oikeasti toimitetaan varausjärjestyksessä.
Tänne myös tiedoksi, että Jimmsille on 26.11 tulossa Gigabyten 3080 Eagle OC:ta ja Gaming OC:ta molempia 10kpl
Verkkokauppa ilmeisesti lähettää näitä ihan jossain muussa kuin jonojärjestyksessä, oma neljä päivää aiemmin tilattu ei ole liikkunut mihinkään..
Huonolla ruotsillani ymmärsin, että länsinaapurissakin on jollekin matkalla 9.10 Gigantista tilattu TUF OC 3080: 3080/3090 i lager?
"Asus RTX 3080 TUF OC (Beställdes 2020-10-09 och det är påväg till mig nu Elgiganten)"
Noniin omaan tilanteeseen tuli semmonen update että EVGA 3080 ftw3 ultra Jimmssiltä lähti peruutukseen.
Proshopissa oleva arpa Asus 3080 strix oc:sta saa vielä pysyä mutta melkein toivon jo ettei siitäkään kuuluisi mitään.
Evga ei kuuleman mukaan ainakaan toistaiseksi meinaa tarjota hydrocopper blokkia erikseen myytäväksi niin olkoon sitten, pitäkööt korttinsa.
Asusksella tuntunut olevan laadukkaampia komponentteja korteissa, EVGA:n korteissa ollut monissa vikaa joka on ilmaantunut käytössä jo minuuteissa.
Asuksen korteista en ole vielä moisista ongelmista lukenut ja ekwb:ltä saisi mainion blokin tuolle.
Tosin voi olla että heitän EVGA 3080 ftw3 ultra hydrocopperiin arvan sisään jos heti alkuun kerkeän mukaan, muuten menee sitten 3080ti:n odotteluksi tämä homma ja ehkäpä sen saisi jopa aikaisemmin kotiutettua..
Olen mä lukenut Asuksistakin, kuinka fan-stop sekoilee, kauheat coil whinet tai tuulettimet rämisee tietyillä kierrosluvuilla. Yksilövikoja on varmasti kaikissa.
Ja laittaa jonkun FPS-limitterin, ettei pelien menuissa huitele yli 200FPS.Alivoltittaa vähän niin pahimmat whinet pitäis kadota
Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.Mulle riitti 3080 oc tuffin odotus ja tilasin zotacin 3090:n jota oli 2 kpl varastossa. Saa nähdä milloin saavat liikkeelle.
Liekkö pikatoimitus auttaa mitään, sillä kaikkihan sen valitsee.Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.
Eikö ekwb tee tuohon ftw3 kuitenkin blockin? Näin ainakin ymmärsin.
Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.
Verkkokaupalle näyttäisi tulleen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC 20kpl viimeisen viikon aikana. En muista raportoituja toimituksia. Onko esimerkiksi eilisestä 15 kpl:n erästä tullut osumia kenellekään?
Itse tilasin 4.10. täällä olleen varman vihjeen pohjalta, mutta ei vielä ole saapunut tai edes varattu tilaukselle.
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.Juu, tämä Verkkokaupan touhu kyllä jaksaa hämmentää muissakin asioissa. En ole mitenkään vakuuttunut esim. siitä että noita PS5-ennakkovarauksia oikeasti toimitetaan varausjärjestyksessä.
Mulla on kans verkkokaupasta tilattu mutta vasta 4.11. Jimssistä arpa vetämässä samalle kortille julkasupäivänä 16:18 ja tän hetken tiedon mukaan edessä on ~20 tilausta.Verkkokaupalle näyttäisi tulleen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC 20kpl viimeisen viikon aikana. En muista raportoituja toimituksia. Onko esimerkiksi eilisestä 15 kpl:n erästä tullut osumia kenellekään?
Itse tilasin 4.10. täällä olleen varman vihjeen pohjalta, mutta ei vielä ole saapunut tai edes varattu tilaukselle.
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.
Noh jos yhtää helpottaa tuskaa, niin mulla laukes näytönohjain heinäkuussa ja olin viikkoa aikasemmin myyny mun backup näyttiksen, kun tyhmänä kuvittelin että kyllähän tässä syyskuun loppuun selviää ilman konetta että sit on kivaa ku saa uutta rautaa! Et kyl tää psyyke näyttää kestävän vaikkei mikään mee oikein niinko strömsössäMun psyyke ei tuu kestämään jos en saa edes pleikkaria tälle syksylle. Verkkokauppa.com ei oo tähän mennessä vielä koskaan pettänyt mua missään tilauksessa tai tilanteessa (taino, pettivät RTX 3080 kun piilottivat ne kortit alussa, muuten olisin tilannut sieltä). Pidetään sormet ristissä että edes pleikkarit tulisivat oikein sekä Verkkiksellä että Gigantilla.
Koitetaan ny pysyy jotenki optimistisena et kylä se tästä lähtee lutviutumaa....
Mä en edelleenkään usko, että ne on kauheen perillä aspassa. Kunhan sanovat mitä heille on kerrottu.Olipa verenpainetta nostattava keskustelu Gigantin kanssa. Ei minkäänlaista pahoittelua Asuksen RTX 3080:n arvioidun toimituksen venymisestä ja toistuvista siirtelyistä. Samalla sanottiin, että yleisesti lähes kaikki rtx:t toimitetaan vasta ensi vuonna, ihan kuin mikään muu taho ei olisi niitä vielä missään myynyt. Tammikuussa "pitäisi" tulla. Valoa tunnelin päässä kuulemma on, koska oli nähnyt eilen ensimmäistä kertaa jollekin toimitettavan RTX:n, mutta kyseessä oli 3070, facepalm.
Nyt olisi tarjolla suoraan kaupan hyllyltä heti toimitukseen
Gigabyte GV-N3090TURBO-24GD näytönohjain NVIDIA GeForce RTX 3090 24 GB GDDR6X
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.
Itse varasin omani maaliskuussa mutta ei kuulemma riitä ensimmäisestä erästä. Ehkä joulukuussa, ehkä 2021.
Vähän mietityttää että miten paljon niitä varauksia on tuossa vaiheessa tullut, vai onko se niiden julkaisuerä vain onnettoman pieni. Mutta silleen vaivihkaa salaa odotan että ylihuomenna alkaa kuulua noita "tilasin elokuussa, sain konsolin" -tarinoita.
Joo vähä sama vika. Ite veikkasin väärää hevosta ja nyt kun toi MSI tehdas oli tulessa ja kärähti korttien scalpeeraamisestakin, niin on tässä vähä haasteita pysyä optimistisena. Julkasussa sain kortin ostoskoriin ja siinä ajassa ku refreshasin gigantin sivua ni jimssi meni nurin. Jossittelemalla jossittellen, olis varmaa kortti jo koneessa kiinni jos ois vaan jimsistä runnonu tilauksen läpi ASAP eikä yrittäny laittaa kahteen paikkaan arpaa vetämään. Kermana kakun päälle, toi Ventus kortti on tainnu benchmarkeissa pärjätä kehnoiten, vaikkei mikään huono kortti tietysti olekkaan.Väillä on ollut optimistisena, mutta se on päivä päivältä hankalampaa, kun omaksi pääarvaksi valikoitui Gigantti ja vara-arvaksi Proshopista Tuf Non OC.
Sekin tietenkin sylettää, että itse on tullut mokailtua. Jos en olisi perunut yhtään arpaa matkan varrella niin minulla olisi jo kortti.
Psyyke tulee kyllä kestämään et ei siinä, mut onhan se kusinen keissi kun aikasemmin jo sanottu et tervetuloa hakemaan julkasupäivänä ja sit sanottaskin et joo sori.Mun psyyke ei tuu kestämään jos en saa edes pleikkaria tälle syksylle. Verkkokauppa.com ei oo tähän mennessä vielä koskaan pettänyt mua missään tilauksessa tai tilanteessa (taino, pettivät RTX 3080 kun piilottivat ne kortit alussa, muuten olisin tilannut sieltä). Pidetään sormet ristissä että edes pleikkarit tulisivat oikein sekä Verkkiksellä että Gigantilla.
Helmikuun puoliväli tais olla viimenen aika millon kerkes ekaan erään. Itellä on 14.1, eli ekana päivänä ku oli mahollista laitettu se varaus sisään. Kuitenkin eilen tuli hiffattua se et ai niin, verkkishän on muuten kussu näitten korttien tilausjärjestystä ihan huolella niin tuskin se pleikkarinkaan kanssa ihan täys mahdottomuus on. Toivotaan vaan ettei sit näin tule käymään, mutta periaatteessa miten ite oon ymmärtäny asian niin noi tilausjärjestelysekoilut tapahtuu siinä välissä kun tavarat pitäs lähettää Helsingistä jonnekkin toiseen myymälään.Itse varasin omani maaliskuussa mutta ei kuulemma riitä ensimmäisestä erästä. Ehkä joulukuussa, ehkä 2021.
Vähän mietityttää että miten paljon niitä varauksia on tuossa vaiheessa tullut, vai onko se niiden julkaisuerä vain onnettoman pieni. Mutta silleen vaivihkaa salaa odotan että ylihuomenna alkaa kuulua noita "tilasin elokuussa, sain konsolin" -tarinoita.
Joo vähä sama vika. Ite veikkasin väärää hevosta ja nyt kun toi MSI tehdas oli tulessa ja kärähti korttien scalpeeraamisestakin, niin on tässä vähä haasteita pysyä optimistisena. Julkasussa sain kortin ostoskoriin ja siinä ajassa ku refreshasin gigantin sivua ni jimssi meni nurin. Jossittelemalla jossittellen, olis varmaa kortti jo koneessa kiinni jos ois vaan jimsistä runnonu tilauksen läpi ASAP eikä yrittäny laittaa kahteen paikkaan arpaa vetämään. Kermana kakun päälle, toi Ventus kortti on tainnu benchmarkeissa pärjätä kehnoiten, vaikkei mikään huono kortti tietysti olekkaan.
Saas nähdä miten pitkään menee prosessorien kanssa, kun niistäkään ei oo mitään kuulunu vaikka nopeammin sain tilausvahvistuksenki kun 3080 kanssa..
Jaksan uskoa ettei sitä nyt ihan kirjaimellisesti kaikki silti valitse. Vähän samanlainen juttu kuin tuo että tällä foorumilla ei trokareista tykätä, joskus ihminen voi valita noinkin pienillä jutuilla myös muita auttaa.Liekkö pikatoimitus auttaa mitään, sillä kaikkihan sen valitsee.
Liity tähän kohta kilometrin pituiseen jonoon joka pistää tilauksen jälkeen gigantin totaaliseen boikottiin. Vaikka möisivät ps5:sta 10€llä niin penniäkään en tuohon lafkaan laita. Saa palaa puolestani vaikka maan tasalle jahka korttini saan syyskuussa 2025.Olipa verenpainetta nostattava keskustelu Gigantin kanssa. Ei minkäänlaista pahoittelua Asuksen RTX 3080:n arvioidun toimituksen venymisestä ja toistuvista siirtelyistä. Samalla sanottiin, että yleisesti lähes kaikki rtx:t toimitetaan vasta ensi vuonna, ihan kuin mikään muu taho ei olisi niitä vielä missään myynyt. Tammikuussa "pitäisi" tulla. Valoa tunnelin päässä kuulemma on, koska oli nähnyt eilen ensimmäistä kertaa jollekin toimitettavan RTX:n, mutta kyseessä oli 3070, facepalm.
Voi olla että joudut vielä viikon odottelemaan sitä että jimss saa tilauksen toimitettua2kk kärsimys ja odottelu vihdoinkin ohi, jimms msi 3080 gaming x trio odottaa käsittelyä.
Taidan lopettaa ketjun jatkuvan lurkkaamisen, voimia kaikille sotureille jotka ketjussa odottelevat vielä.
Eihän tätä nyt malta lopettaa lukemasta ennen kuin on jokaisella kortit kädessä.2kk kärsimys ja odottelu vihdoinkin ohi, jimms msi 3080 gaming x trio odottaa käsittelyä.
Taidan lopettaa ketjun jatkuvan lurkkaamisen, voimia kaikille sotureille jotka ketjussa odottelevat vielä.