NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Toisaalta Gigantin omilla sivuilla tuo Toimituksen tila näyttää aivan mitä sattuu. Itsellä näkyy huhtikuussa tilatulle näppäimistölle, millä kirjoitan tätäkin viestiä, että odottaa käsittelyä. Sama hiiren kanssa joka hommattu Gigantista viime vuoden lopulla, lukee, että Tilaus vastaanotettu vaikka kyllä se hiiri tässä vieressä vielä on.
Juu sama täällä useamman tuotteen kohdalla. Mutta se on tosiaan noin päin, että ei koskaan muuttunut lähetetyksi tai toimitetuksi. Lisäksi Suikero kirjoitti "Myös Matkahuollon lähetystunnus toimii ja tällä hetkellä odottaa tuotetta kuljetettavaksi."

Jos sulle onkin muuten @suikero_ tulossa tulostinpaperia Gigantista, tuo on niiden seurantanumero ja tuut illemmalla sanomaan siitä, että "ai niin niitäkin tilasin... oho" :itku:
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Juu, tämä Verkkokaupan touhu kyllä jaksaa hämmentää muissakin asioissa. En ole mitenkään vakuuttunut esim. siitä että noita PS5-ennakkovarauksia oikeasti toimitetaan varausjärjestyksessä.
Pitäähän se tilanneille kavereille järkätä konsolit ekasta satsista vaikka miten syvällä suossa oisivat...

/tinfoil
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
64
Tänne myös tiedoksi, että Jimmsille on 26.11 tulossa Gigabyten 3080 Eagle OC:ta ja Gaming OC:ta molempia 10kpl
Hallelujah! Mitenköhän paljon näissä on jonotilanne elänyt. Olin syyskuun minierien jälkeen tilausajalla 16.14 ilmeisesti sijalla 32. Varmasti on tullut perumisia mutta tuskin ihan noin paljoa että olisin vielä tuossa erässä liipaisimella. Toki peruutan tilauksen mikäli Verkkokauppa nyt jotenkin vain sais TUFfin Pirkkalaan asti.
 
Liittynyt
27.03.2020
Viestejä
25
Huonolla ruotsillani ymmärsin, että länsinaapurissakin on jollekin matkalla 9.10 Gigantista tilattu TUF OC 3080: 3080/3090 i lager?
"Asus RTX 3080 TUF OC (Beställdes 2020-10-09 och det är påväg till mig nu Elgiganten)"
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
32
Tänään kävin hakemassa Jätkäsaaren Verkkiksestä 20.9. tilatun Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING kortin. Seuraavaksi pitää selvittää olisiko AMDn vastaava järkevämpi Valven Indexin kaveriksi jollon tää menis vielä vaihtoon ja saisi odottaa hieman lisää.
 
Liittynyt
14.01.2018
Viestejä
100
Noniin omaan tilanteeseen tuli semmonen update että EVGA 3080 ftw3 ultra Jimmssiltä lähti peruutukseen.
Proshopissa oleva arpa Asus 3080 strix oc:sta saa vielä pysyä mutta melkein toivon jo ettei siitäkään kuuluisi mitään.

Evga ei kuuleman mukaan ainakaan toistaiseksi meinaa tarjota hydrocopper blokkia erikseen myytäväksi niin olkoon sitten, pitäkööt korttinsa.

Asusksella tuntunut olevan laadukkaampia komponentteja korteissa, EVGA:n korteissa ollut monissa vikaa joka on ilmaantunut käytössä jo minuuteissa.
Asuksen korteista en ole vielä moisista ongelmista lukenut ja ekwb:ltä saisi mainion blokin tuolle.

Tosin voi olla että heitän EVGA 3080 ftw3 ultra hydrocopperiin arvan sisään jos heti alkuun kerkeän mukaan, muuten menee sitten 3080ti:n odotteluksi tämä homma ja ehkäpä sen saisi jopa aikaisemmin kotiutettua..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 850
Olen mä lukenut Asuksistakin, kuinka fan-stop sekoilee, kauheat coil whinet tai tuulettimet rämisee tietyillä kierrosluvuilla. Yksilövikoja on varmasti kaikissa.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 925
Noniin omaan tilanteeseen tuli semmonen update että EVGA 3080 ftw3 ultra Jimmssiltä lähti peruutukseen.
Proshopissa oleva arpa Asus 3080 strix oc:sta saa vielä pysyä mutta melkein toivon jo ettei siitäkään kuuluisi mitään.

Evga ei kuuleman mukaan ainakaan toistaiseksi meinaa tarjota hydrocopper blokkia erikseen myytäväksi niin olkoon sitten, pitäkööt korttinsa.

Asusksella tuntunut olevan laadukkaampia komponentteja korteissa, EVGA:n korteissa ollut monissa vikaa joka on ilmaantunut käytössä jo minuuteissa.
Asuksen korteista en ole vielä moisista ongelmista lukenut ja ekwb:ltä saisi mainion blokin tuolle.

Tosin voi olla että heitän EVGA 3080 ftw3 ultra hydrocopperiin arvan sisään jos heti alkuun kerkeän mukaan, muuten menee sitten 3080ti:n odotteluksi tämä homma ja ehkäpä sen saisi jopa aikaisemmin kotiutettua..
Eikö ekwb tee tuohon ftw3 kuitenkin blockin? Näin ainakin ymmärsin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 536
Olen mä lukenut Asuksistakin, kuinka fan-stop sekoilee, kauheat coil whinet tai tuulettimet rämisee tietyillä kierrosluvuilla. Yksilövikoja on varmasti kaikissa.
Tuulettimet "roskiin", pari 12cm tuuletinta tilalle. Ohjaus emolevyltä. Alivoltittaa vähän niin pahimmat whinet pitäis kadota. Sinäsä ratkaistavissa olevia ongelmia kaikki, jos jaksaa vähän säätää. Kortit ovat niin kiven alla, että itse jaksaisin. Käsittääkseni Tuffista lähtee tuulettimet ihan nätisti pois.
 
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
110
1605616635327.png

Ruotsin asiakaspalvelussa väittävät kuitenkin että TUF OC:sen toimitus on tammikuussa, ei yhtäkään vielä tullut Gigantille. Mielenkiintoista...
 
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
7
Mulle riitti 3080 oc tuffin odotus ja tilasin zotacin 3090:n jota oli 2 kpl varastossa. Saa nähdä milloin saavat liikkeelle.
Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
126
Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.
Liekkö pikatoimitus auttaa mitään, sillä kaikkihan sen valitsee.
 
Liittynyt
14.01.2018
Viestejä
100
Eikö ekwb tee tuohon ftw3 kuitenkin blockin? Näin ainakin ymmärsin.
Tiettävästi tekee kyllä mutta tuon kortin ongelmana onkin ollut kokonaan kuoleminen.
Löytyy "evga 3080 Red light" haulla jonkin verran tekstiä tuosta ongelmasta.

Nyt jos jollain ihmeellä ne saisikin lähetettyä noita kortteja, muutakin kun ne kolme mitkä gigantin kautta tulivat ja saisin kortin joka kolmen minuutin pelaamisen jälkeen sanoo itsensä irti niin lähtis varmaan kone kortteineen ikkunasta.

Kuten sanoin, asus saa olla vielä hetken jonossa mutta kyllä tässä alkaa olemaan jo sellainen tilanne että ottaa suoraan sitten sen hydrocopper version, ehkä jopa halvemmalla kun tuon tai sitten odottaa tammikuulle ja tilaa 3080ti:n. Eli ei ole niin väliksi jos tuo asuskaan ei toimittaisi tänä vuonna.

Meinasin jo ajatella punaiseen jonoon siirtymistä mutta semmoiset haihattelutkin unohdin jo.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
627
Pitihän se arvata ettei tämäkään jimmsillä onnistu. Perjantaina 13(heh) klo 13:10 saatu tilausvahvistus ja valittu pikatoimitus. Tänään 17:11 klo 15:17 ei ole paketti liikahtanut minnekkään eikö kukaan tiedä miksi. Kuulema "voi olla ruuhkaa" miksi on olemassa vaihtoehtona pikatoimitus jollei hyllyssä olevaa tavaraa saa liikkeelle. Rasahtaa rusinat.
Protip: Jos on oikeasti kiire niin ota kotiinkuljetuksella, menee maksullisena palveluna jonon keulille.
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 428
Olipa verenpainetta nostattava keskustelu Gigantin kanssa. Ei minkäänlaista pahoittelua Asuksen RTX 3080:n arvioidun toimituksen venymisestä ja toistuvista siirtelyistä. Samalla sanottiin, että yleisesti lähes kaikki rtx:t toimitetaan vasta ensi vuonna, ihan kuin mikään muu taho ei olisi niitä vielä missään myynyt. Tammikuussa "pitäisi" tulla. Valoa tunnelin päässä kuulemma on, koska oli nähnyt eilen ensimmäistä kertaa jollekin toimitettavan RTX:n, mutta kyseessä oli 3070, facepalm.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
84
Verkkokaupalle näyttäisi tulleen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC 20kpl viimeisen viikon aikana. En muista raportoituja toimituksia. Onko esimerkiksi eilisestä 15 kpl:n erästä tullut osumia kenellekään?
Itse tilasin 4.10. täällä olleen varman vihjeen pohjalta, mutta ei vielä ole saapunut tai edes varattu tilaukselle.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
13
Verkkokaupalle näyttäisi tulleen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC 20kpl viimeisen viikon aikana. En muista raportoituja toimituksia. Onko esimerkiksi eilisestä 15 kpl:n erästä tullut osumia kenellekään?
Itse tilasin 4.10. täällä olleen varman vihjeen pohjalta, mutta ei vielä ole saapunut tai edes varattu tilaukselle.
Sama arpa vetämässä, mutta eipä ole näkynyt. Tosin tilasin kyllä paljon myöhemmin.
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
Msi 3080 gaming x trion tila vaihtunut varattu tilaukselle :) onkohan sitte jo tullut tuo 40 kpl erä vai vasta huomenna.. tilausvahvistus 16:12 jimms
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Juu, tämä Verkkokaupan touhu kyllä jaksaa hämmentää muissakin asioissa. En ole mitenkään vakuuttunut esim. siitä että noita PS5-ennakkovarauksia oikeasti toimitetaan varausjärjestyksessä.
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
55
Just peruutin 17.9 16:11 tilatun 3080 msi trion. 15 min aiemmin tarkistin tilanteen. Ei raportoitavaa, kaverin kanssa 3080 tuf oc:sta kaupat. Takas jimssin sivuille tekee peruutusta, niin status muuttunut. Varattu tilaukselle. Hieman kieltämättä syletti painaa peruuta 2kk odottelun jälkeen. No eiköhän tämä tästä iloksi muutu kun tuffi huomenna postista.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Verkkokaupalle näyttäisi tulleen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC 20kpl viimeisen viikon aikana. En muista raportoituja toimituksia. Onko esimerkiksi eilisestä 15 kpl:n erästä tullut osumia kenellekään?
Itse tilasin 4.10. täällä olleen varman vihjeen pohjalta, mutta ei vielä ole saapunut tai edes varattu tilaukselle.
Mulla on kans verkkokaupasta tilattu mutta vasta 4.11. Jimssistä arpa vetämässä samalle kortille julkasupäivänä 16:18 ja tän hetken tiedon mukaan edessä on ~20 tilausta.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.
Mun psyyke ei tuu kestämään jos en saa edes pleikkaria tälle syksylle. Verkkokauppa.com ei oo tähän mennessä vielä koskaan pettänyt mua missään tilauksessa tai tilanteessa (taino, pettivät RTX 3080 kun piilottivat ne kortit alussa, muuten olisin tilannut sieltä). Pidetään sormet ristissä että edes pleikkarit tulisivat oikein sekä Verkkiksellä että Gigantilla.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Mun psyyke ei tuu kestämään jos en saa edes pleikkaria tälle syksylle. Verkkokauppa.com ei oo tähän mennessä vielä koskaan pettänyt mua missään tilauksessa tai tilanteessa (taino, pettivät RTX 3080 kun piilottivat ne kortit alussa, muuten olisin tilannut sieltä). Pidetään sormet ristissä että edes pleikkarit tulisivat oikein sekä Verkkiksellä että Gigantilla.
Noh jos yhtää helpottaa tuskaa, niin mulla laukes näytönohjain heinäkuussa ja olin viikkoa aikasemmin myyny mun backup näyttiksen, kun tyhmänä kuvittelin että kyllähän tässä syyskuun loppuun selviää ilman konetta että sit on kivaa ku saa uutta rautaa! Et kyl tää psyyke näyttää kestävän vaikkei mikään mee oikein niinko strömsössä :beye: Koitetaan ny pysyy jotenki optimistisena et kylä se tästä lähtee lutviutumaa....
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Koitetaan ny pysyy jotenki optimistisena et kylä se tästä lähtee lutviutumaa....
Väillä on ollut optimistisena, mutta se on päivä päivältä hankalampaa, kun omaksi pääarvaksi valikoitui Gigantti ja vara-arvaksi Proshopista Tuf Non OC.

Sekin tietenkin sylettää, että itse on tullut mokailtua. Jos en olisi perunut yhtään arpaa matkan varrella niin minulla olisi jo kortti.
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Olipa verenpainetta nostattava keskustelu Gigantin kanssa. Ei minkäänlaista pahoittelua Asuksen RTX 3080:n arvioidun toimituksen venymisestä ja toistuvista siirtelyistä. Samalla sanottiin, että yleisesti lähes kaikki rtx:t toimitetaan vasta ensi vuonna, ihan kuin mikään muu taho ei olisi niitä vielä missään myynyt. Tammikuussa "pitäisi" tulla. Valoa tunnelin päässä kuulemma on, koska oli nähnyt eilen ensimmäistä kertaa jollekin toimitettavan RTX:n, mutta kyseessä oli 3070, facepalm.
Mä en edelleenkään usko, että ne on kauheen perillä aspassa. Kunhan sanovat mitä heille on kerrottu.

Mutta jos tosissaan käy niin, että tää edellisen sivun myöhemmin tilattu TUF tulee perille ja 17.9. tilanneet odottaa yhä niin sit alan itekin vaatimaan korvausta. Sitä on tähän asti ollut vähän vaikea perustella, mut tilausjärjestyksen rikkominen noin totaalisesti ois kyllä selkeä rike jo.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
älä saatana laita tällästä, mulle laittoivat jo sähköpostia et saan ekasta erästä, voi tulla hiittiä verkkikselle jos näin ei olekkaan ja sössivät jotain.
Itse varasin omani maaliskuussa mutta ei kuulemma riitä ensimmäisestä erästä. Ehkä joulukuussa, ehkä 2021.

Vähän mietityttää että miten paljon niitä varauksia on tuossa vaiheessa tullut, vai onko se niiden julkaisuerä vain onnettoman pieni. Mutta silleen vaivihkaa salaa odotan että ylihuomenna alkaa kuulua noita "tilasin elokuussa, sain konsolin" -tarinoita.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Itse varasin omani maaliskuussa mutta ei kuulemma riitä ensimmäisestä erästä. Ehkä joulukuussa, ehkä 2021.

Vähän mietityttää että miten paljon niitä varauksia on tuossa vaiheessa tullut, vai onko se niiden julkaisuerä vain onnettoman pieni. Mutta silleen vaivihkaa salaa odotan että ylihuomenna alkaa kuulua noita "tilasin elokuussa, sain konsolin" -tarinoita.
Ne tais avautua joskus tammikuussa. Veikkaan että siinä alussa on tullut iso määrä tilauksia, ja sen jälkeen sitten tahti hiljentynyt, kunnes varmaan joskus kesällä niitä on alkanut taas tulla (kun PS5 virallisesti esiteltiin). Itse hoksasin tuon helmikuussa, ja nippa nappa taisi riittää minulle. Kyllä se julkaisuerä on varmaan ihan hyvän kokoinen, mutta meitä jotka luottaa Verkkokauppaan on varmaan aika paljon, ja sieltä on tosi kätevä ennakkotilata (kun ei tartte heti maksaa), niin varmasti on silloin tammikuussa mennyt todella paljon tilauksia jo sisään.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Väillä on ollut optimistisena, mutta se on päivä päivältä hankalampaa, kun omaksi pääarvaksi valikoitui Gigantti ja vara-arvaksi Proshopista Tuf Non OC.

Sekin tietenkin sylettää, että itse on tullut mokailtua. Jos en olisi perunut yhtään arpaa matkan varrella niin minulla olisi jo kortti.
Joo vähä sama vika. Ite veikkasin väärää hevosta ja nyt kun toi MSI tehdas oli tulessa ja kärähti korttien scalpeeraamisestakin, niin on tässä vähä haasteita pysyä optimistisena. Julkasussa sain kortin ostoskoriin ja siinä ajassa ku refreshasin gigantin sivua ni jimssi meni nurin. Jossittelemalla jossittellen, olis varmaa kortti jo koneessa kiinni jos ois vaan jimsistä runnonu tilauksen läpi ASAP eikä yrittäny laittaa kahteen paikkaan arpaa vetämään. Kermana kakun päälle, toi Ventus kortti on tainnu benchmarkeissa pärjätä kehnoiten, vaikkei mikään huono kortti tietysti olekkaan.

Saas nähdä miten pitkään menee prosessorien kanssa, kun niistäkään ei oo mitään kuulunu vaikka nopeammin sain tilausvahvistuksenki kun 3080 kanssa..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Mun psyyke ei tuu kestämään jos en saa edes pleikkaria tälle syksylle. Verkkokauppa.com ei oo tähän mennessä vielä koskaan pettänyt mua missään tilauksessa tai tilanteessa (taino, pettivät RTX 3080 kun piilottivat ne kortit alussa, muuten olisin tilannut sieltä). Pidetään sormet ristissä että edes pleikkarit tulisivat oikein sekä Verkkiksellä että Gigantilla.
Psyyke tulee kyllä kestämään et ei siinä, mut onhan se kusinen keissi kun aikasemmin jo sanottu et tervetuloa hakemaan julkasupäivänä ja sit sanottaskin et joo sori.
Itse varasin omani maaliskuussa mutta ei kuulemma riitä ensimmäisestä erästä. Ehkä joulukuussa, ehkä 2021.

Vähän mietityttää että miten paljon niitä varauksia on tuossa vaiheessa tullut, vai onko se niiden julkaisuerä vain onnettoman pieni. Mutta silleen vaivihkaa salaa odotan että ylihuomenna alkaa kuulua noita "tilasin elokuussa, sain konsolin" -tarinoita.
Helmikuun puoliväli tais olla viimenen aika millon kerkes ekaan erään. Itellä on 14.1, eli ekana päivänä ku oli mahollista laitettu se varaus sisään. Kuitenkin eilen tuli hiffattua se et ai niin, verkkishän on muuten kussu näitten korttien tilausjärjestystä ihan huolella niin tuskin se pleikkarinkaan kanssa ihan täys mahdottomuus on. Toivotaan vaan ettei sit näin tule käymään, mutta periaatteessa miten ite oon ymmärtäny asian niin noi tilausjärjestelysekoilut tapahtuu siinä välissä kun tavarat pitäs lähettää Helsingistä jonnekkin toiseen myymälään.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
68
Joo vähä sama vika. Ite veikkasin väärää hevosta ja nyt kun toi MSI tehdas oli tulessa ja kärähti korttien scalpeeraamisestakin, niin on tässä vähä haasteita pysyä optimistisena. Julkasussa sain kortin ostoskoriin ja siinä ajassa ku refreshasin gigantin sivua ni jimssi meni nurin. Jossittelemalla jossittellen, olis varmaa kortti jo koneessa kiinni jos ois vaan jimsistä runnonu tilauksen läpi ASAP eikä yrittäny laittaa kahteen paikkaan arpaa vetämään. Kermana kakun päälle, toi Ventus kortti on tainnu benchmarkeissa pärjätä kehnoiten, vaikkei mikään huono kortti tietysti olekkaan.

Saas nähdä miten pitkään menee prosessorien kanssa, kun niistäkään ei oo mitään kuulunu vaikka nopeammin sain tilausvahvistuksenki kun 3080 kanssa..
Aikalailla sama tarina, MSI Gigantista kun Jimms nurin ja sitten myöhemmin Jimmsistä tilausta sisään TUF OC:sta. Uskoin vielä Gigantin lupausta, että 21.9 varastoon Ventusta niin enpä laittanut muita arpoja. Noiden lisäksi on vielä ökyhintaista EVGA:aa tilauksessa Gigantista parin viikon takaa jonka pitäisi tulla ensi viikolla, mutta hyvin suuresti epäilen, että on yhtään mitään tulossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 061
Liekkö pikatoimitus auttaa mitään, sillä kaikkihan sen valitsee.
Jaksan uskoa ettei sitä nyt ihan kirjaimellisesti kaikki silti valitse. Vähän samanlainen juttu kuin tuo että tällä foorumilla ei trokareista tykätä, joskus ihminen voi valita noinkin pienillä jutuilla myös muita auttaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Onnea teille, jotka 10 kappaleen gigabyte eaglen lähetykseen mahtuu, itse en ihan tuohon mahtunut :D
klo 14.11 oli tosiaan oma tilaus julkaisupäivänä ja olin silloin 23 jonossa.

Jos olisin tajunnut käyttää postiennakkoa niin ei olisi tarvinnut kahlata maksuprosessia läpi...ja oisi ehkä jo korttiakin pian :hammer:

Edit: Mukava puoli näissä pienissäkin erissä on se, että tuo Jimssin lista korttien tulemisesta on arvio jonka suhteen voi tulla positiviisiakin yllätyksiä.

Offtopiccina:
Ostin odotusta helpottamaan budjettiratkaisuna tämmöisen töllön. Ei täydellinen mutta tuohon hintaan mukavaa ominaisuutta Tomb Raiderien ja Res Evilien varalle, miksei myös nopeatempoisillekin. Opiskelijabudjetti ei taivu tässä koko ja ominaisuusluokassa oledeihin mutta enköhän tuolla pärjää (telkkaria en ole omistanut vuosiin, vain budjetti hd-tykki ollut eli mikä tahansa on jo iso päivitys).
Codit toki pelaan pc:n monitorilla kykkien :)
 
Viimeksi muokattu:

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Jaaha Scan.UK:lla Evga RTX 3080 ja 3090 FTW3 Ultrasta jo ylitarjontaa eli kaikki tilatut ovat toimitettu ja nyt noita tarjotaan muita malleja tilanneille. Samaan aikaan Jimm’s ole saanut vielä yhden yhtä kappaletta. Ei voi olla todellista..
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
622
Olipa verenpainetta nostattava keskustelu Gigantin kanssa. Ei minkäänlaista pahoittelua Asuksen RTX 3080:n arvioidun toimituksen venymisestä ja toistuvista siirtelyistä. Samalla sanottiin, että yleisesti lähes kaikki rtx:t toimitetaan vasta ensi vuonna, ihan kuin mikään muu taho ei olisi niitä vielä missään myynyt. Tammikuussa "pitäisi" tulla. Valoa tunnelin päässä kuulemma on, koska oli nähnyt eilen ensimmäistä kertaa jollekin toimitettavan RTX:n, mutta kyseessä oli 3070, facepalm.
Liity tähän kohta kilometrin pituiseen jonoon joka pistää tilauksen jälkeen gigantin totaaliseen boikottiin. Vaikka möisivät ps5:sta 10€llä niin penniäkään en tuohon lafkaan laita. Saa palaa puolestani vaikka maan tasalle jahka korttini saan syyskuussa 2025.
 
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
7
2kk kärsimys ja odottelu vihdoinkin ohi, jimms msi 3080 gaming x trio odottaa käsittelyä.
Taidan lopettaa ketjun jatkuvan lurkkaamisen, voimia kaikille sotureille jotka ketjussa odottelevat vielä.
Voi olla että joudut vielä viikon odottelemaan sitä että jimss saa tilauksen toimitettua
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
64
Ei ole vielä tänään tullut Pirkkalaan 3080 OC TUFia. Sitä haluaa taas positiivisesti uskoa että alkoivat vasta aamulla purkaa sitä kuormaa kun tuli ensimmäiset noutoilmoitukset tännekin. Sitten se olisi huomenna Pirkkalassa...
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
6
No huhhuh. :eek: Ensin joulukuun puoliväliin, sitten sen alkuun ja viimeksi ensi viikolle ennakoitu 3080 Gaming X Trio päivittyi Proshopissa nyt muotoon "lähetetty". Taidan uskoa vasta, kun näen. Pelikoodi tilaukselta puuttui kuulemma kokonaan ja asiakaspalvelu pisti CoD:in tulemaan. Asia on nyt niin, että meikäläisellä alkaa lauantaina puolentoista viikon syysloma, joten osuisi taivaalliseen saumaan kyllä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 730
Viestejä
4 295 882
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom