Heh, eivät viitsineet edes tehdä omaa saraketta marraskuussa tilanneille
Tai edes lisätä Gainwardin phoenix kortteja listaan
Peruutukseen menee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, eivät viitsineet edes tehdä omaa saraketta marraskuussa tilanneille
Millon teit tilauksen?Mitäs ihmettä?!?!
Verkkiksestä lähti tuf non oc tulee
Edit: ois ny lähteny vasta ens viikolla...
Ihan kokonaiset 3kpl tullut näköjään
30.10.2020 10:36 Aikalailla heti kun ne verkkokauppaan listattiinMillon teit tilauksen?
Itellä tuli tilausvahvistus 30.10.2020 11.33, noutona Oulun myymälästä...jännän äärellä riitääkö itelle, tuskin.30.10.2020 10:36 Aikalailla heti kun ne verkkokauppaan listattiin
Itellä tuli tilausvahvistus 30.10.2020 11.33, noutona Oulun myymälästä...jännän äärellä riitääkö itelle, tuskin.
No toivotaan että ennen cyberpunkkia tulis yks +25 erä.Huh, 11:02 itsellä tullut tilausvahvistus. Saisikohan tuon 3080 jopa tämän vuoden puolella
Oma tilausvahvistus tuli 16:42 ja kortti on huomenna perillä, jos Posti ei pahasti ryssi. Eli on ensimmäiset ~42 minuuttia jo hoidettuna Jimm'sin osalta.Esim. 3080 TUF OC:n kohdalla Jimm's on toimittanut ensimmäiset ~25 minuutin aikana tilatut kortit. Veikkaan että ne kaikki innokkaimmat on tilanneet korttinsa ensimmäisen puolen tunnin - tunnin aikana, jonka jälkeen tilausten määrä aikayksikköä kohden on pudonnut aika merkittävästi.
Tulin vaan seuraamaan,kuinka telia saa strix 3080 liikkuu..
Pitäis saada strix gtx 1070 eläköitymään kakkoskoneeseen.
29.10 tilanneiden erän on sanottu tulevan tällä viikolla, itse kuulun siis tuohon porukkaan. Tuo 4.12 erä ei siis suinkaan ole ensimmäinen mitä Telialle saapuu.Itse kyselin viimeksi tänään viimeisen arpani perään juurikin telialta. Strix tilattu 11.11, kun ponkaisi takaisin tilattavaksi hetkellisesti. 4.12 tulossa erä, mutta ei sanonut, lähteekö silloin tulemaan vai ei.
Itse kyselin viimeksi tänään viimeisen arpani perään juurikin telialta. Strix tilattu 11.11, kun ponkaisi takaisin tilattavaksi hetkellisesti. 4.12 tulossa erä, mutta ei sanonut, lähteekö silloin tulemaan vai ei.
Onhan tuo positiivista, että VK:stakin jo ensimmäiset non-OC TUF:t lähtenyt. Ehkä niitä alkaa nyt vähän edes tulemaan.
Mutta eikö kukaan ole saanut tuosta VK:n TUF OC erästä tänään? Kiinnostaisi myös tietää missä se jono menee. Ymmärsin, että VK:n jono olisi pidemmällä kun vähemmän tullut silloin alkuun tilauksia..
Viime viikolla lupailtiin siis, että 29.10 tilanneiden erä saapuu tällä viikolla (17-19.11). Koskee käsittääkseni kaikkia tuona päivänä tilanneita. Oma tilaus lähti 29.10 klo 9:50.Mulla tilaus 29.10 klo 14:38, enkä oo kyselly perään, sillon luki, että ois muutama jäljellä..
Ja tämä siis ainoa arpani, jonka oon laittanut.... : >
Mihin aikaan teit tilauksen 17.9.? Jotta tietää hieman, missä jono menee tai onko Verkkokauppa taas skippaillut jonoa.
Sähköpostissa pitäisi olla se tilausvahvistus-viesti, josta tuon tilauksen tekoajan voi tarkistaa.
Mun vasta klo 12 ja klo 14 saldo oli jo yli -25. Ei käryä missä päin oli klo 12, mutta ehkä maltillinen sija mulla.Itellä tuli tilausvahvistus 30.10.2020 11.33, noutona Oulun myymälästä...jännän äärellä riitääkö itelle, tuskin.
Oma tilausvahvistus n.16.22 ja 1.12 odottavat seuraavaa erää josta itselle pitäisi kortti tulla.Peruin äskettäin oman TUF non-OC tilauksen Proshopista, tilausvahvistus 17.9. klo 16:30. Oli paha virhe tilata tuo malli eikä OC:ta. Toinen virhe oli maksaa ennakkoon, kun muutenhan tuon tilauksen voisi antaa olla, mutta ei huvita istuttaa noin isoa summaa vieraalla tilillä aikataululla 'toistaiseksi'.
Viime viikolla tein tilauksen Telian ROG Strixistä. Vähän jänskättää sen suhteen, mutta hengitystä en pidättele.
Ja sitten mua kyllä vaivaa toi Verkkiksen TUF OC Pirkkalan kaks odottajaa, toinen aikaleimalla jotain 17.9. klo 20:00 ja toinen aikaleimalla oliko 18:xx, joka oli jo kerran jotenkin jäänyt välistä varastosiirron yhteydessä. Että saivatko kaverit tosta edellisestä erästä kortit noutoon - tai sitten toivottavasti saavat tästä.
Aivan - sähköposti näkyy tulleen 18.9.2020 klo 9.39.
Tilata saa, mutta eriasia milloin tulee
Köyhät odottelee RTX 3080 non-oc TUFeja, Telilalta saa jo RTX 3080 SUPER - variantteja
Siinähän se lukee, 26.11.Tilata saa, mutta eriasia milloin tulee
Tuli huomattua, mutta uskotko tuohonSiinähän se lukee, 26.11.
"Vain muutamia jäljellä! Toimitukset 26.11 alkaen."Tilata saa, mutta eriasia milloin tulee
Ehheh. 3070 ja 3090 on aika heikkoja hinta-teho -suhteeltaan. Gputracker kertoo kuten allekirjoittanut sanoi, pula on 3080-korteista. Toki tämä ei ole yllättävää vanhalle tuotepäällikölle, joten joudun valitettavasti taas toteamaan olleeni oikeassa. Sitä sattuu liian usein.Ihmeellisen paljon palautuksia Saksanmaalla kun esim. Alternate.de outletissa +30kpl 3070, muutama 3080 ja melkeen 10kpl 3090
850e tais olla. Mutta alta 900e oliMikä oli sopiva hinta?
Muistatko yhtään mihin aikaan olit tilauksen tehny? Meinaan samaa korttia samasta paikasta odottelen.Ois ollut tänään 3080 TUF toimitettavissa Multitronicilta, onneksi soittivat kun oli unohtunut tilaus sisään, peruin tilauksen, joku onnellinen sai kortin hieman aiemmin. Laitetaan 3080 Ti sitten joskus.
12h aiemmin tilanneena sain vastauksen 'lähellä on'.18.9 klo 5.50 tilattu tuf oc jimmsiltä ja mahtuu seuraavaan 184kpl erään! Joulu taitaankin tulla.
Hienoa tää verkkokaupan touhu kyllä. 17.9 klo 18.35 tilausvahvistus tullut verkkokaupasta 3080 TUF OC:sta, mutta korttia ei vieläkään varattuna tilaukselle. Reilu pari viikkoa sitten tuli pahoittelua & alennusta että olivat mokanneet varastonsiirrossa & että parin viikon päästä saapuvasta seuraavasta erästä saan kortin (eli tuosta viime viikon erästä, totuus = en saanut) samalla kun myöhemmin tilanneet sekä ainakin ylempänä joku henkilö jopa päivää myöhempänä tilannut saanut jo kortin. Millähän logiikalla nämä kortit heillä liikkuu?
Paljon onnea teille ja minulle 2 Kuukautta sitten tilanneille ketkä ei ole saanut vielä korttia.
Tässä teille yhtä paperinen kakku kuin julkaisu oli.
Paljon onnea teille ja minulle 2 Kuukautta sitten tilanneille ketkä ei ole saanut vielä korttia.
Tässä teille yhtä paperinen kakku kuin julkaisu oli.
Mikäs se tommonen demotuote?Eilen proshopilta tilattu 3080 gaming oc *demo* tilassa "pakataan".
Saas nähdä minkälainen yksilö sieltä saapuu. Perus säkällä joku coilwhinen takia palautettu kortti
Eilen ilmestyi proshopilla varastoon tuo ja ainakin 3090 eagle demo. Meni varmaan aika nopeasti.Mikäs se tommonen demotuote?
Kannattaa hetki testata ja ehkä vähän alivoltittaa, itsellä ainakin kfa2 coil whine poistui hetken ajelun jälkeen