Noin ne mullekin sieltä on sanoneet. Sinänsä outoa, kun moni muu kauppa varoittelee aina että tuo tapa (jossa ei noudeta pakettia) olisi se pahin mitä ostaja voi tehdä
Etkai maksanut sitä heille etukäteen? Siellähän on se kuluton osamaksu joka kannattaa ottaa (sen voi maksaa myös kokonaisuudessaan sitten pois).
Pakko kertoa pieni tarina miten mulle kerran kävi. Tilasin Telialta tuotteen pakettiautomaattiin ja tulin katumapäälle. Yritin perua, mutta sain asiaskaspalvelusta tosiaan nuo ylhäällä kerrotut ohjeet. Sitten mulle kävi kuitenkin niin, että samaan pakettiautomaattiin tuli toinenkin paketti. Kun menin noutamaan tätä toista pakettia, niin katsoin omasta mielestäni KOLME KERTAA että enhän nyt vaan näpyttele väärän tuotteen koodia siihen automaattiin, koska halusin siis perua sen Telian tilauksen (eli tehdä ohjeiden mukaan ja jättää se noutamatta). Näpyttelen koodin automattiin, luukku aukeaa, ja näen heti paketin päällä Telian logon
Enpä jaksanut sitä sitten enää itse palauttaa.