NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
131
Proshoppi päivitti toimitusaikaa :D And I quote:
"Valitettavasti emme pysty toimittamaan tilaustasi arvioituna toimitusaikana 25-09-2020, koska toimituksissa on viivettä..

Uusi arvioitu toimitusaika on tällä hetkellä tuntematon. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täältä.

Viivästys johtuu siitä, että emme ole saaneet tuotenumeroa 2876837 GIGABYTE GeForce RTX 3080 Eagle OC - 10GB GDDR6X R varastoomme. Työskentelemme luonnollisesti sen eteen, että saat tilauksesi mahdollisimman pian."
sama copy&paste viesti tuli meikällekin, korttina tuf oc. Lokakuulle menee (jos tuuri käy), ihan niin kuin tuolta netistä olin lukenut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Sama mulle tuli mun kahelle tuffi non oc korteille :thumbsdown:
Noh, eipä jää harmittamaan et tuli se non-OC TUF peruttua proshopista. Tilasin sen muutenkin myöhään, niin sitä ois päässy venailemaan. Ei mulla oikeastaan realistisesti oo kun toi Jimmsin Gigabyte mihin on jonkinlaiset mahikset saada ens kuussa, ellei Gigantti sit yllätä ja pistäkki korttia liikkeelle. Mutta en kyllä gigantin varaan mitään laske.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Tulipahan tiputettua verkkiksen MSI Ventus tilaus kokonaan pois, revikoita kattomalla ennemmin rehellisesti venaa sen pari viikkoa ylimäärästä kun ottaa tollasta koneeseensa. Triokin näytti jäähyn ja PCB:n puolesta aika kakkoslaadun vehkeeltä niin tältä erää voikin sit MSI:n tarjonnan skipata kokonaan.

Enää vain kolme tilausta jäljellä, 2x TUF OC ja 1x Gigabyten Gaming OC. Sinänsä se ja sama kumpi noista tulee, molemmat testeissä pärjänneet hyvin.
Mikä ventuksessa on vikana ? Se olisi ollut oma kakkos vaihtoehto, tilasin eaglen.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Nvidian sivuilla 3080 FE mahdollisesti tarjolla. Ainakin itse sain tilattua, en tiedä onko noita voinut koko ajan lisätä ostoskoriin?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Nvidian sivuilla 3080 FE mahdollisesti tarjolla. Ainakin itse sain tilattua, en tiedä onko noita voinut koko ajan lisätä ostoskoriin?
Yöllä niitä sai parin minuutin ajan. Nyt tuli lisää saataville, itse sain kanssa tilattua ennen kuin sivut alkoivat kaatua. Eiköhän kortit ole jo myyty loppuun.

Toisaalta kortilta varattiin summa kruunuissa, mikä on noin 775€. Katsotaan korjaantuuko itsestään, vai pitääkö lähteä valittamaan. Korissa ja Nvidian sivuilla kyllä näkyi 739€ oikein.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
nVidian kauppa sekoilee
1600923624881.png

Nyt arpoo seuraavaa:
1600923761005.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
75
nVidiakin huomasi tilaisuuden tienata - ei tarvitse rahamiehesten ostaa korttejaan enää hämäriltä ebay-kauppaajilta :)
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
nVidiakin huomasi tilaisuuden tienata - ei tarvitse rahamiehesten ostaa korttejaan enää hämäriltä ebay-kauppaajilta :)
Ihan samanlailla tämäkin erä loppui sekunneissa niin kuin se julkasupäivän eräkin. Ei sieltä mitään saanut tilattua
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Itsellä tuo nvidian sivu näytti hetken aikaa hinnaksi 659€ tai jotain sinne päin :D No ei sitä silti tilaamaan pystynyt vaikka alennuksessa sitä halusivatkin mulle tuputtaa :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Sama mulle tuli mun kahelle tuffi non oc korteille :thumbsdown:
Oma proshopin TUF on taas noudettavissa postista. Aika sekalaista tuntuu olevan. Ulkoistin tilausta tehdessä maksuprosessin paypalille, kun kelasin että se on pieni lisäkustannus siihen nähden että maksu menee mahdollisesti nopeammin läpi. Oli vaikutusta tai ei, niin kortti jäi ainakin plakkariin.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Tuli peruttua jimmsiltä tuo pny 3080 tilaus ja zotac trinity tilalle. Jotenkin kyseenalaiselta vaikuttaa tuo pny merkkinä.. Ja ainakin jonkun revikan mukaan melko äänekäs. Zotac oli - 24kpl ja pny vain - 9kpl, mutta kuitenkin :D ... Ykkösvaihtoehtona toki gaming x trio.
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Laittelin itsekin hätäpäissäni tuota Zotaccia tilaukseen Jimssiltä.

Viikko sitten juolahti aamupäivästä mieleen että tänään se 3080 myynti alkaa, pitäisköhän ostaa - nyt viikko siitä ja mietin samaa 3090 kortista, mitä helvettiä mulle on tapahtumassa :D Ei siis pienintäkään tarvetta sen teholuokan kortille, mutta 1080 tällä hetkellä alla ja mieli tekisi päästä RTX-aikaan. Lisäksi saahan sen 3090 myytyä eteenpäin sitten jos tekee downgraden alaspäin myöhemmin, kun näitä 3080 kortteja alkaa jollain tapaa saamaan :hmm: Luottokortin korkoja ei siis periaatteessa tartteisi ihan älyttömän pitkään maksella...

Jännä ilmiö kyllä psykologisesti. Olisin ollut ihan ok jos nää kortit olis julkaistu vaikka vasta tammikuussa, tai vaikka vuoden päästä, aivan sama. Mutta nyt kun se julkistus on jo tullut ja tuotetta ei vieläkään ole näpeissä, niin tuntuu siltä kuin tää kortti olisi varastettu itseltä pois, ja oikeutta on saatava jollakin tapaa. Kuten ostamalla 3090!
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
Ovatkohan valmistajat joutuneet vähän jarruttamaan toimituksia, jos vaikka noiden kaatumisongelmien vuoksi kortteja on jouduttu flashailemaan uudelleen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
Ovatkohan valmistajat joutuneet vähän jarruttamaan toimituksia, jos vaikka noiden kaatumisongelmien vuoksi kortteja on jouduttu flashailemaan uudelleen?
Ei.
Yksinkertaisesti tällaisella aikataululla tulevat satunnaiset kaatuilut eivät vaikuta toimituksiin näin nopeasti.
Logistisesti mahdotonta näin nopeasti.
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
10
Hintaoppaasta tuli ilmoitus että seuraamaani korttia varastossa, perkeleen gigantin +100keskusvarastossa:cautious:
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Oma proshopin TUF on taas noudettavissa postista. Aika sekalaista tuntuu olevan. Ulkoistin tilausta tehdessä maksuprosessin paypalille, kun kelasin että se on pieni lisäkustannus siihen nähden että maksu menee mahdollisesti nopeammin läpi. Oli vaikutusta tai ei, niin kortti jäi ainakin plakkariin.
Koskas sulle tuli tilaus/maksuvahvistus Proshopista?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 912
On se helvetin hienoa kun nämä harvinaiset kortit lähetetään tälläsille "teho" käyttäjille.
Ymmärrän että markkinointia mutta silti:cautious:
Zlatan on Samsungin mainosmannekiini ja kova poika pelailemaan. Vidia jakaa yhteistyökumppaneille kortteja jotka sitten jakavat ne
itse miten haluavat.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
218
Msi ventuksella verkkokaupassa lukee että tilattavissa tukkurin varastolta yli 25kpl. Vaikuttais että kohta erä tulossa.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
MSI:n molemmat 3090:t varastosaldolla 2 Verkkokaupassa. En kyllä ajatellut kisata niistä. Tässä lapsiperheen joulun lähestyessä muutakin hankittavaa, joten tyydyn odottelemaan 3080-lähetyksiä.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Strixiä (oc) odotellessa. Ois kiva tietää et missäkohtii kannattaa edes odotella tuollase tuloo varastoo :D

Viimeisin mitä itte tiiä on naamakirjavideo ja siellä "maybe week of 28th".
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
61
Itse hain kanssa verkkokaupasta eilen MSI gaming x trion, tilaus oli sähköpostissa julkaisupäivän klo 16.07. Oli ainoa arpa ja osui heti. :D
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Ilmeisesti ollut ongelmia muutaman kortin kanssa

49% todennäköisyys virtajohtojen virheelliselle asennukselle.
49% todennäköisyys oman elämän ylikellottajalle (ei stabiili kellotus) tai liian pienelle psu:lle.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Paljonkohan mahtaa vaikuttaa 3080 tuotantoon ja siten toimituksiin nyt ilmestyvät ysikymppiset ja sitten seiskakymmpiset? Sitten kun AMD:n kortti putkahtaa niin voisi kuvitella että ainakin Zotacin ja sen konsernin nVidia -kapasiteetti notkahtaa koska tulevat samalta tehtaalta.

Joskin kyllähän noita nyt valmistetaankin aika isoilla voluumeilla. Se on ehkä lohtuna meille jotka eivät saaneet järkevää jonotusnumeroa ( > 200 ).
Tuollainen artikkeli löytyi 2019 alusta: https://www.pcgamesn.com/hardware-guides/how-nvidia-amd-graphics-card-are-made jossa mainitaan että tuo yksi pulju puskee sen 400k näyttistä kuukaudessa.

Tiedä sitten kuinka suuri pullonkuala on Samsungin valmistuslinja/nVidian piirien toimitus. Ja kuun vaihteessahan on se joku kiinalaisten hevonvitun humppajuhla jolloin on kaikki seis monta päivää.
1600943207319.png


..saakeli.. töihin sieltä Kiinalaiset - setä haluaa pelaamaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Mistähän kortista on kyse?
Vois samalla kertoa että mitä korttia ja milloin tullu tilausvahvistusta
Eikös sulla ollut kans Gigabyten gaming oc tulossa? Monelta oli tilausvahvistus tullut?
Joo sori, jäi tärkeät yksityiskohdat viestistä sit tietenkin :facepalm:

Eli joo, Gigabyte Gaming OC lähti tulemaan. Jonossa olin 10. ja tilausvahvistusta näemmä tullut 16:11, eli suht myöhään.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Joo sori, jäi tärkeät yksityiskohdat viestistä sit tietenkin :facepalm:

Eli joo, Gigabyte Gaming OC lähti tulemaan. Jonossa olin 10. ja tilausvahvistusta näemmä tullut 16:11, eli suht myöhään.
Voi jummijammi, itsellä tuli vahvistus 16.12, lähellä ollaan :p Toki hieman ketuttaa jos en tästä erästä saanut. Kortti kyllä edelleen "odottaa tuotteita" tilassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Voi jummijammi, itsellä tuli vahvistus 16.12, lähellä ollaan :p Toki hieman ketuttaa jos en tästä erästä saanut. Kortti kyllä edelleen "odottaa tuotteita" tilassa.
Tullut aika aamulla noi viestit. 7:55 sähköpostiin ja kasilta sit kännykkään. En tiiä paljon noita tuli, mutta ei vissiin ihan liian monta kuitenkaan.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Tullut aika aamulla noi viestit. 7:55 sähköpostiin ja kasilta sit kännykkään. En tiiä paljon noita tuli, mutta ei vissiin ihan liian monta kuitenkaan.
Oiskohan sitten 10kpl erä tullut sitten. Noh, ainakin seuraavasta pitäis riittää itselle myös. Pistä raporttia miten kulkee kun saapuu :D.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
226
Oiskohan sitten mahdollista/toivoa saada Gigabyten Eagle OC:takin ajoissa... Siinäkin arvioitiin 15.10 varastoon saapuvaksi ja minä jonossa sijalla 9...
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 808
Näin vastaili Amazonin.de Zotacin tilaukseen liittyen ja oli luonnollisesti hävinnyt tilatuttujen listalta:

"
Hello,

You ordered the following item(s):

ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity

Due to a technical error, we are unable to process your order completely and therefore had to cancel the item(s) from your order.

Naturally you won't be charged for items that are canceled. If you have already been charged, you will automatically receive a refund.

Please accept our apologies for our mistake. We appreciate your understanding.

"

Arvattavissa oleva tilanne oli toki. Eiköhän tässä sitten katsella mihin tää 3080, 3080 (super), 3090 ja Radeonin vastaus meneepi. 1080ti mennään onnellisina vielä eteenpäin ja onhan se positiivista että näyttis saa vielä jatkaa vesillä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Gigantista peruuteltu TUF OC, mikä tilattu about heti kun pysty. Aspassa osasivat antaa vinkkiä et viikon sisään on turha ainakaan odotella korttia, eli tuskinpa pitää noi 1.10 arviotkaan paikkaansa. Yllättyneet nostaa käden ylös, mutta veikkaan et aika hiljaista on.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Aspassa osasivat antaa vinkkiä et viikon sisään on turha ainakaan odotella korttia, eli tuskinpa pitää noi 1.10 arviotkaan paikkaansa. Yllättyneet nostaa käden ylös, mutta veikkaan et aika hiljaista on.
Jouduitko soittamaan asiakaspalveluun, vai saitko palvelua esim. sähköpostin tai chatin välityksellä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Jouduitko soittamaan asiakaspalveluun, vai saitko palvelua esim. sähköpostin tai chatin välityksellä?
Jouduin soittamaan. Chatissa oli pelkkä botti päivystämässä ja sähköpostia en jaksanu lähteä venailemaan. On kyllä kusisesti toteutettu toi Gigantin tilauksien peruminen, luulis et tossakin olis fiksumpia keinoja miten asiakas vois ite peruutella lähettämättömät tilaukset. Noin 20min joutu puhelimessa roikkumaan, joista 18min meni odotteluun.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Jouduin soittamaan. Chatissa oli pelkkä botti päivystämässä ja sähköpostia en jaksanu lähteä venailemaan. On kyllä kusisesti toteutettu toi Gigantin tilauksien peruminen, luulis et tossakin olis fiksumpia keinoja miten asiakas vois ite peruutella lähettämättömät tilaukset. Noin 20min joutu puhelimessa roikkumaan, joista 18min meni odotteluun.
Juu, näin ajattelinkin. Itse lähtin Gigantin aspaan viestiä viikko sitten sähköpostilla, eivät ole vieläkään vastanneet. Eikä kiinnosta käyttää 30min aikaa omasta päivästä asian selvittämiseen, kun pitää vielä maksaa siitä ajasta.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Gigantista peruuteltu TUF OC, mikä tilattu about heti kun pysty. Aspassa osasivat antaa vinkkiä et viikon sisään on turha ainakaan odotella korttia, eli tuskinpa pitää noi 1.10 arviotkaan paikkaansa. Yllättyneet nostaa käden ylös, mutta veikkaan et aika hiljaista on.

Eipä se ikinä mikään oikea arvio ollutkaan vain vaan automaattinen 2 viikon lykkäysviesti. Ne jotka tilas 17.9 sai arvion 1.10, ne jotka tilas 18.9 sai arvion 2.10...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 522
Viestejä
4 202 399
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom