NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
83
Kuinkahan pitkät jonot esim noissa msi 3080 gaming x trio näyttiksissä olisi tällä hetkellä. Osaako joku arvioida että montako sataa tilausta olisi edellä jos nyt tekisi tilauksen?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Koskas tilasit omasi? Itse laitoin tilausta muutaman minuutin yli tuon myynnin alkamisen jälkeen ja edelleen täällä odotellaan tuotteita :(

Aika helvetinmoinen jono mukamas tullut siinä välissä vaikka noita on ihan hyvin jo toimitettukin varastoon.
Tää vakiokysymys; tilasitko noutoon Helsinkiin tai mahdollisesti jonnekin toiseen myymälään? Ainakin Pirkkalaan noutoon tilatut näkyy tilaukselle varatuiksi vasta, kun ovat aidosti noudettavissa. Eli Helsinkiin noutoon tulevat samoin kuin postitse tilatut näkyvät aiemmin "käsiteltyinä".

Eli aiemmin ketjussa oli 3080 tilauksia, jotka oli ihan oikeassa järjestyksessä varautuneet ja lähteneet siirtymään Pirkkalaan, vaikkei tilauksen tilasta sitä nähnytkään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 033
Tää vakiokysymys; tilasitko noutoon Helsinkiin tai mahdollisesti jonnekin toiseen myymälään? Ainakin Pirkkalaan noutoon tilatut näkyy tilaukselle varatuiksi vasta, kun ovat aidosti noudettavissa. Eli Helsinkiin noutoon tulevat samoin kuin postitse tilatut näkyvät aiemmin "käsiteltyinä".

Eli aiemmin ketjussa oli 3080 tilauksia, jotka oli ihan oikeassa järjestyksessä varautuneet ja lähteneet siirtymään Pirkkalaan, vaikkei tilauksen tilasta sitä nähnytkään.
Pirkkalaan tilasin. Jos Ouluun on jo toimitettu niin ihmetyttää vaan miksei noita tännepäin tule.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Onko tässä nyt siis seitsemäs viikko launchista käytännössä ohi? Ja juuri mitään kortteja ei taaskaan tullut tällä viikolla.

Kai sitä jo vähemmästäkin kehitellään kaikenlaisia teorioita, kun ei mitään kerrota.

Ja mitä se Asuksen Daavidkin on jollain foorumilla sitten selitellyt jo pitkään, että kyllä nyt lähtee hirveet kuormat liikkeelle? Tai EVGA:n samanlainen satusetä... huoh
Hieman outoa, kun silloin launchissa tilasin Evgan Jimmsistä, jota ei ole yhtäkään vieläkään toimitettu ja nyt 4.11. tilasin Gigantista saman kortin kun sieltä jotkut ovat saaneet, niin tuntuu siltä että odotan vain sitä Gigantin korttia. En edes elättele toiveita saada Jimmsistä mitään. Jos nyt edes noita 5900X rossuja saisivat lisää..
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Pirkkalaan tilasin. Jos Ouluun on jo toimitettu niin ihmetyttää vaan miksei noita tännepäin tule.
Ymmärsin, että toi isompi erä tuli luokkaa eilen..? Niin veikkaisin, että ei vaan sitten ole vielä ehtinyt siitä erästä Pirkkalaan käsittelyyn. Eikä varmaan siitä erästä Ouluunkaan vielä ehtinyt..?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
967
Mindfactoryssa on nyt jopa 8 eri 3070-korttia hyllyssä, mutta hinnoissa on edelleen vähintään 100€ ylimääräistä.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Hieman outoa, kun silloin launchissa tilasin Evgan Jimmsistä, jota ei ole yhtäkään vieläkään toimitettu ja nyt 4.11. tilasin Gigantista saman kortin kun sieltä jotkut ovat saaneet, niin tuntuu siltä että odotan vain sitä Gigantin korttia. En edes elättele toiveita saada Jimmsistä mitään. Jos nyt edes noita 5900X rossuja saisivat lisää..
EVGAta olen ite kytännyt 18.9. saakka, kun Verkkokauppa listasi omansa ja pääsin kärkeen 3080 XC3 Ultran jonoon. Suomeen on tullut todella vähän EVGAta; Dustinista yksi FTW3 Ultra ja Gigantilta vissiin forumilla oliko 2-3 (?) saanut FTW3 Ultran myös nyt ihan hiljattain. XC3 sarjasta en ole kuullut yhtään toimitetun.

EVGA:n Jacob kyllä lupailee EU:hun ja Scan UK saa jotain, mutta on epäselvää onko sieltäkään XC3 sarjaa tullut. Haluaisin uskoa, että tulee sitten enemmän, kun tuotannon ramp-up alkaa, mutta kyllä sen olisi pitänyt jo alkaa :-(. Ellei tule just se parin viikon sakko kalenteriaikaa laivarahdista tms.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
688
Jahas Jimmsistä tilaus lähti liikenteeseen, pitääpä perua gigantin tammikuun 'toimitus'. Kahden pitkään viipyneneen gigantin asikaspalvelu vastauksen jälkeen tilattu. Ei taida giganttiin tuotteen toimittaja toimittaa ollenkaan noita asuksen kortteja.
Nyt olisi paketti noudettavissa marketissa olevasta postista...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Siitä jollekin "halvalla" uutta Palit RTX3080 korttia tonnilla mutta vasta ensi viikolla...:oops:
Edit. En ole siis myyjä

Edit2. Otin linkin pois ettei tule harmia
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Hieman off topicina: Ihmiset kun näyttävät tilanneen näitä kortteja useasta eri paikasta kerralla niin oletteko maksaneet ihan normaalisti verkkopankin kautta kortit etukäteen vai tilailleet postiennakolla tms. niin ovat helposti peruuteltavissa ilman mitään rahanpalautusprosesseja?

Näkeekö Jimmsiltä etukäteen monta ihmistä jollain tuotteella on jonossa vai onko vasta tilausvahvistuksesta selvinnyt?
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
596
Hieman off topicina: Ihmiset kun näyttävät tilanneen näitä kortteja useasta eri paikasta kerralla niin oletteko maksaneet ihan normaalisti verkkopankin kautta kortit etukäteen vai tilailleet postiennakolla tms. niin ovat helposti peruuteltavissa ilman mitään rahanpalautusprosesseja?

Näkeekö Jimmsiltä etukäteen monta ihmistä jollain tuotteella on jonossa vai onko vasta tilausvahvistuksesta selvinnyt?
Itse olen tilannut yhden luottokortilla(katevaraus häipyi jo, koska tuotetta ei ole vieläkään tullut, periaatteessa olisin voinut täten tilata luottokortilla uudenkin), yhden laskulla ja yhden postiennakolla.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Itse olen tilannut yhden luottokortilla(katevaraus häipyi jo, koska tuotetta ei ole vieläkään tullut, periaatteessa olisin voinut täten tilata luottokortilla uudenkin), yhden laskulla ja yhden postiennakolla.
Nuo postiennakosta aiheutuvat toimituskulutkin taidetaan maksaa vasta Postista noudon yhteydessä, eli tilauksen peruessa realisoituvat kulut ovat 0eur? Ilmeisesti nuo tilaukset ovat ihan helposti peruttavissa jälleenmyyjien sivuilta.
 
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
7
Koskas tilasit omasi? Itse laitoin tilausta muutaman minuutin yli tuon myynnin alkamisen jälkeen ja edelleen täällä odotellaan tuotteita :(

Aika helvetinmoinen jono mukamas tullut siinä välissä vaikka noita on ihan hyvin jo toimitettukin varastoon.
15:00 tilaus sisään ja 15:01 tuli tilausvahvistus, ei riittäny kyllä mullekkaan niistä ensimmäisestä 6 kpl eikä myöskään sitä seuraavista 5 kpl.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
688
Suoraan Asuksen toimituksesta lähetykseen ilmeisesti..

asus3090oc.jpg
Nyt sit pitäs kone purkaa ja pistää lisävirta piuha emolevylle, ja varmaankin järjestellä muiden korttien paikkoja+PCIe extender. Virtalähteeseen lisäsin jo aikaisemmin pari 6+2 kaapelia.Sitten odottamaan seuraavia threadrippereitä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Kuinkahan pitkät jonot esim noissa msi 3080 gaming x trio näyttiksissä olisi tällä hetkellä. Osaako joku arvioida että montako sataa tilausta olisi edellä jos nyt tekisi tilauksen?
Tilasin viikko sitten verkkiksestä piruuttani, kysyin et koskahan ois tulossa kun myt tuli 25kpl eilen heille. Sano et nykytahdilla menee useita viikkoja, ehkä kuukausia. Joten rajusti on tilauksia näistä sisällä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
EVGAta olen ite kytännyt 18.9. saakka, kun Verkkokauppa listasi omansa ja pääsin kärkeen 3080 XC3 Ultran jonoon. Suomeen on tullut todella vähän EVGAta; Dustinista yksi FTW3 Ultra ja Gigantilta vissiin forumilla oliko 2-3 (?) saanut FTW3 Ultran myös nyt ihan hiljattain. XC3 sarjasta en ole kuullut yhtään toimitetun.

EVGA:n Jacob kyllä lupailee EU:hun ja Scan UK saa jotain, mutta on epäselvää onko sieltäkään XC3 sarjaa tullut. Haluaisin uskoa, että tulee sitten enemmän, kun tuotannon ramp-up alkaa, mutta kyllä sen olisi pitänyt jo alkaa :-(. Ellei tule just se parin viikon sakko kalenteriaikaa laivarahdista tms.
Itse tilasin myös 4.11 xc3 ultra kortin ja vinkkasin asiasta täällä, moni taisi seurata perässä. Tänään kävin ihan kivijalka gigantista kysymässä, että näinköhän sellainen olisi oikeasti tulossa sovitussa aikataulussa (10.11 saapuu varastoon). Myyjä kertoi, ettö koneella on aikatauluksi merkattu: toimitus 13.11. joten ensi perjantaina riittää jännättävää.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
41
Tilasin 17.9. tuonpahan 3080 Asus TUF OC:n joskus myöhään iltasella. Ja Gigantista vieläpä. Ensin olin tilannut 3080 Gigabyte Eagle OC:n Jimm's, mut se rupesi nopeasti näyttämään virheliikkeeltä, joten peruin sen. Mietin siis lähinnä, että Gigabyte ei taida toimittaa kovin vauhdilla meidän alueelle. Sitten 5900x tilattu Proshopista julkaisussa kello 16.07 tai jotain eli Musta Pekka jäi käteen siitäkin.

Paras vinkki mitä oon lukenu täältä oli se jonkun ehdotus, että tilais noudolla Jimm's ja aspan kautta vaihtaa myöhemmin maksutavan tilisiirtoon vai mikä se ainoa mahis tuossa tilanteessa olikaan. Ainu vaa ett tuon vinkin ois tarvinnu etukäteen, kun en ite tyhmänä ja laiskana jaksanu perehtyä. Postiennakkokin vähän kenties häviää tuolle noudolle. Mut joo oli muutenkin ihan kusinen valmistautuminen, kun työn ohessa kävin tabletilla koittamassa ja ku huomasin, että tukossa on, niin jatkoin töitä.

näin kännissä sitä miettii, että pitäiskö vaan kännätä kortin saapumiseen saakka. Sitten kortti ois kumminki postissa noutovalmiina ja ite haimatulehduksessa sairaalassa kykenemättömänä noutamaan sitä. Pitää vielä funtsia ehkä aamulla tuntuuki huonolta ajatukselta :hmm: :lol: Ja sit se rovessori vielä outella Tanskan uudelta varastolta :notworthy: vaikka taitaapi kyllä tulla se prossu ennen gigantin rekkaa. Jännitettävää siis riittää :nb:
 

sawe

ATI Rage jo vuodesta 1996
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
261
Giganttihan keksi loistavan uuden palvelun: GPU-leasing.
Osta 3080 odota,
pelaa 50 vrk,
palauta,
tilaa 3080 20G ti odota,
pelaa 50 vrk,
palauta,
tilaa 4080 odota,
pelaa 50 vrk, palauta...

P.S. Asiaa Proshop on paska maa, vantaalla josta sieltäkin pitkä matka, mihin tahansa suomeen, koska Posti(kusee).
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
83
Tilasin viikko sitten verkkiksestä piruuttani, kysyin et koskahan ois tulossa kun myt tuli 25kpl eilen heille. Sano et nykytahdilla menee useita viikkoja, ehkä kuukausia. Joten rajusti on tilauksia näistä sisällä.
Okei. Pitää toivoa että alkaa vähitellen tuotantomäärät kasvamaan ja kun amd:n näyttikset tulevat niin karsisi noita tilausmääriä sekä kun lopulta ihmiset saavat tilauksiaan niin häviää noita ns. tuplatilauksia jolloin jonoista poistuu tilauksia.
 

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
194
Itse tilasin myös 4.11 xc3 ultra kortin ja vinkkasin asiasta täällä, moni taisi seurata perässä. Tänään kävin ihan kivijalka gigantista kysymässä, että näinköhän sellainen olisi oikeasti tulossa sovitussa aikataulussa (10.11 saapuu varastoon). Myyjä kertoi, ettö koneella on aikatauluksi merkattu: toimitus 13.11. joten ensi perjantaina riittää jännättävää.
Hyvä tietää, itse olen yksi näistä tilanneista ja jos tuo pitää paikkansa, niin hyvä juttu :) Vähän ollut sellanen fiilis, ettei välttämättä tule ajallaan... Itsellä tilatessa oli tuo toimituspäivä myös 10.11.

Nythän kyseisen kortin tiedoissa gigantin sivuolla on että "Saapuu varastoon 02.02.2021". Olisiko muka niin, että sivuille tieto päivittyy sitä mukaa, kun kortteja myydään ja seuraavan erän toimitusaika tulee näkyviin.

Aiemmin ollut muitakin tilauksia sisässä, mutta tällä hetkellä on vain verkkokaupassa sama kortti, joka on tilattu 22.9.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Laitoin Jimmssiltä tilaten Evgan RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming kortin. Onko täällä paljon muita saman kortin odottelijoita? Onko jimms missään vaiheessa näitä vielä lähettänyt?
Jimmsin sivuilta sen näkee onko heille tullut tietystä mallista eriä vai ei. Katso jotain sellaista mallia jossa on, että näet miten se on merkattu. Mutta jos tuotesivulla ei alhaalla lue eristä mitään niin Jimms ei ole sitä mallia vielä saanut laisinkaan.

--------

Niin Mindfactoryssä on nyt muutamaan otteeseen ollut eri malleja ihan varastossa, tässä viikolla. Mutta hinnat on mitä on. En nyt ihan tiedä mistä joku on keksinyt että nimenomaan nää normaalit jälleemyyjät ovat niitä jotka ovat hintoja nostaneet. Varsinkin kun kohtalaisen varman huhun mukaan noissa 3080 hinnoissa oli tilapäinen alennus julkaisussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 850
Kun Zotacista oli puhetta, niin ainakin tuo oma 3080 OC on ihan pätevä vehje. Boostaa kellotettuna tyypillisesti jossain 1900-2100 välimaastossa. Power limit on vain 320w, mikä selittää osaltaan ison boostihaarukan. Muistit menee +1200mhz ennenkuin suorituskyky kääntyy laskuun. Tuulettimet pyörii näillä asetuksilla max ~1800rpm, jolloin kortin kyllä kuulee. Niin toki kuuli edelliset Strixitkin vastaavilla nopeuksilla. Kortti pitää lämmön jääräpäisesti 69-70c. Jos kortin alivoltittaa 0.863v, niin kulkua piisaa 1900mhz. Jos samalla säätää tuuletinkäyrää niin, että kortti käy vajaa 80c, niin kortista tulee todella hiljainen ~1200rpm kierrosluvuilla.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Itse tilasin myös 4.11 xc3 ultra kortin ja vinkkasin asiasta täällä, moni taisi seurata perässä. Tänään kävin ihan kivijalka gigantista kysymässä, että näinköhän sellainen olisi oikeasti tulossa sovitussa aikataulussa (10.11 saapuu varastoon). Myyjä kertoi, ettö koneella on aikatauluksi merkattu: toimitus 13.11. joten ensi perjantaina riittää jännättävää.
Pistä sitten tänne tietoa miten menee. Itse tilasin vinkistäsi tosiaan FTW3 Ultra mallin ja pitäisi saapua Giganttiin 23.11. Tiedän sitten odotanko turhaan :D
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
1
Kärsivällinen odotus tuotti tulosta.
Jimmsiltä tilattu 29.10 (s-posti vahvistus 15:06). Alkuun harmitti etten ehtinyt ensimmäisten 45 joukkoon, päätin mennä vain yhdellä tilauksella. (Tilattaessa valitsin SmartPost, ne usein liikkuvat viikonlopusta huolimatta) Yritin pitää ajatukset muualla mutta päädyin seuraamaan tätä ketjua ja loin tunnukset siinä samalla. Ollut mukava lueskella, oppia muista malleista ja seurata tilanteen kehitystä teidän kanssa. Pidin pientä painetta yllä Jimm'sin aspaan kysellen kun 70kpl erästä ei heti kuulunut, joku muukin noteerasi sen täällä.
Tänään tuli iltapäivällä tekstiviesti ja kävin tyytyväisenä hakemassa lähikaupasta. Muutamat testit tehneenä vaikutta erittäin hyvältä, 980 Ti siirtyy nyt varalle/ ansaitulle vapaalle.
Jaksamista tilaustaan odottaville :tup:
 

Liitteet

Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Nythän kyseisen kortin tiedoissa gigantin sivuolla on että "Saapuu varastoon 02.02.2021". Olisiko muka niin, että sivuille tieto päivittyy sitä mukaa, kun kortteja myydään ja seuraavan erän toimitusaika tulee näkyviin.
Kyllä, mitä tuota olen seurannut niin näyttää muuttuvan toimituspäivä sen mukaan paljonko kortteja on tilattu. Sitä en tiedä perustuvatko tulevien erien koot tietoon vai arvaukseen mutta veikkaan valitettavasti jälkimmäistä.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
5
Noniin, oma zotac 3080 oc saapui tänään jimm'siltä mutta eihän se toimi ikivanhan p8z68-v pro gen3-emon kanssa. Kuvaa ei saa ulos millään. Biossi viimeisin revisio 3802, vuodelta 2015 :). GTX 1080 pyörii mainiosti ja jotenkin oletin että 3080:n kanssa ei olisi tullut ongelmia. Mahdollisesti kohta olisi yksi kappale zotakkeja noudettavissa netonnetonnettohintaan espoosta. Tarkoitus on päivittää koko roska mutta ties milloin 5900x:ää alkaa saamaan. Jokseenkin ketuttaa...
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 394
AMDn noita prossuja on ollut sen verran isoja eriä että ennustaisin 1-2 viikkoa niin on helposti saatavissa. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon että NVIDIAn ongelmat suoraan toistus AMDilla. Itse epäilen että vain launchipäivän toimituserät menivät "poof its gone" ja seuraavista eristä jää jo ihan hyllylle asti.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Noniin, oma zotac 3080 oc saapui tänään jimm'siltä mutta eihän se toimi ikivanhan p8z68-v pro gen3-emon kanssa. Kuvaa ei saa ulos millään. Biossi viimeisin revisio 3802, vuodelta 2015 :). GTX 1080 pyörii mainiosti ja jotenkin oletin että 3080:n kanssa ei olisi tullut ongelmia. Mahdollisesti kohta olisi yksi kappale zotakkeja noudettavissa netonnetonnettohintaan espoosta. Tarkoitus on päivittää koko roska mutta ties milloin 5900x:ää alkaa saamaan. Jokseenkin ketuttaa...
Ite ennemmin hommaisin vaikka 5600X (taitaa löytyä ihan hyllystä) ja myöhemmin päivittäisin, jos tarvetta on. Sen verta yksisarvisia noi 3080:t tuppaa vielä olemaan. :D
Toisaalta kuulostaa kyllä erikoiselta, että näyttis ei toimis vanhalla emolla.. Ettei olis joku muu häikkä..?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
26
Minulla on tilauksessa useita kortteja Verkkokaupasta noudolla ja Jimmsiltä postiennakolla. Mistään ei ole tarvinnut maksaa vielä mitään, ja kaikki voi perua suoraan sieltä kaupan webbisivulta, omasta tilauslistasta yhdellä napinpainalluksella. Olen näitä välillä perunut ja tilannut kun on näitä jännäkakkoja pyöritellyt. Nyt vain annan olla kaikista järkevän oloisista korteista kaikki tilaukset. Tuskis silti mitään saan tänä vuonna. Gigantista voisi arpoa vielä lisäksi, mutta siellä pitäisi Klarnalla kikkailla kun ei ole postiennakkoa listoilla niin ei ole huvittanut.
Jimmsillä ei ole peruutusnappia sivuilla.
 
Liittynyt
06.04.2020
Viestejä
19
Itselläni ainakin ennakkoon maksettu tilaus ei ole peruutettavissa napin kautta, mutta postiennakolla tilattu tilaus taas on peruttavissa napin kautta
 

2ca

Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
48
Täytyy todeta, että siellä on 1 mukava kaveri ja 2 ei-niin-asiakaspalveluhenkistä, ainakin verkkokaupan puolella. Ulosanti aavistuksen töksähtelevää ja ns. Työhön kyllästynyttä.

Varmasti käynyt jo psyykkeeseen kun saa 300 kysymystä päivässä; "mones olen jonossa 7:n korttiin, jotka olen tilannut?"
Kai tämäkin tilausseurantaan liittyy niin täytyy vain itse todeta aiheeseen, että ehkä noin 10-20 yhteydenottooni olen saanut yhden tympeän vastauksen. Muuten on palveltu aina todella hyvin, ja eri asiakaspalvelijoiden taholta. Ei voi verratakkaan esim. verkkokauppaan josta olen saanut hyvin geneerisiä vastauksia.
 
Liittynyt
21.03.2020
Viestejä
9
Tilasin viikko sitten verkkiksestä piruuttani, kysyin et koskahan ois tulossa kun myt tuli 25kpl eilen heille. Sano et nykytahdilla menee useita viikkoja, ehkä kuukausia. Joten rajusti on tilauksia näistä sisällä.

[/QUOTE]
Kuinkahan pitkät jonot esim noissa msi 3080 gaming x trio näyttiksissä olisi tällä hetkellä. Osaako joku arvioida että montako sataa tilausta olisi edellä jos nyt tekisi tilauksen?
Itselleni lähti verkkokauppa.comista joitain tunteja ennen viestiäsi 19.9 tilattu msi gaming x 3080 liikkeelle, joten noin 1.5 kuukauden aikana tehdyt tilaukset on siinä välissä varmaan. Määristä en sitten osaa arvailla.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
65
Ajattelin peruutella ton RTX 3070 Eagle tilauksen (non OC) Jimmsille. Kuinka kauan on porukalla kestänyt, että verkkopankista maksettu tilaus palautuu tilille?
Menee kyllä AMD tilaukseen, riittää tää NVIDIA pelleily.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
383
Ruotsissa sama tilanne Asuksen korttien kanssa kuin täälläkin, Webhallenin edustaja kirjoitteli Sweclockersin foorumille että ensi viikolla tulossa iso lasti TUF OC:ta ja 5 kpl non-OC:ta. Sitä seuraavalla viikolla luvassa 2 kpl non-OC kortteja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nää ylihintaan myytävät? Tonnin 3080 RTX:t Mindfactoryltä jne. Onko nämä siis kauppojen oma yritys rahastaa vai onko valmistajat nostaneet launchin jälkeen hintoja noin paljon? Aluksihan karvalakkimallit lähti alta 750€.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
123
Ruotsissa sama tilanne Asuksen korttien kanssa kuin täälläkin, Webhallenin edustaja kirjoitteli Sweclockersin foorumille että ensi viikolla tulossa iso lasti TUF OC:ta ja 5 kpl non-OC:ta. Sitä seuraavalla viikolla luvassa 2 kpl non-OC kortteja.
Oliko sielläkään mitään puhetta strixien tilanteesta? Rupeaa nyt tuntumaan et asus on unohtanut nuo vielä kalliimmat korttinsa, tai ainakin niittenkin tapauksessa nuo non-oc mallit
 

jsa

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
630
Nää ylihintaan myytävät? Tonnin 3080 RTX:t Mindfactoryltä jne. Onko nämä siis kauppojen oma yritys rahastaa vai onko valmistajat nostaneet launchin jälkeen hintoja noin paljon? Aluksihan karvalakkimallit lähti alta 750€.
Alussa olikin joku melkein satasen subventio. Mutta sen jälkeen tulleet korotukset lienevät jotain ihan muuta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 731
Viestejä
4 290 239
Jäsenet
71 717
Uusin jäsen
ThunderRoad

Hinta.fi

Ylös Bottom