NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
17
Tänään lähti jimmssiltä tulemaan 28.10 tilattu 3090 strix oc. Samalla kun 17.9 tilattua 3080 evgaa ei näy.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Jimmsiltä 17:01 eli tunnin myöhässä TUF non-OC 3080 tilaus, jossain vaiheessa päättelin, että 280 olisi oma jononumero noin suunnilleen sen jälkeen kun nuo 55 korttia oli toimitettu. On tietysti tässä viime kuukauden aikana saattanut joku sieltä välistä perua. Mutta ensimmäisen tunnin kortit on toimitettu varmaan tuossa ~300 kortin jälkeen. Jos tuo 4kpl tällä viikolla oikeasti tuli kauppaan ja sama tahti jatkuisi niin 2022 ensimmäisellä puoliskolla on saatu tämä ensimmäinen tunti purettua.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Jep... kyllähän tuo jokaviikkoinen "Tietoa tilauksestanne" viesti Verkkokaupalta pari kertaa säikäytti.

Eagle OC RTX 3080 sieltä tulossa ja tällä hetkellä ei hyvältä näytä. :sspeechless:

Proshop 15kpl tullut koko aikana, Jimms 5kpl ja Verkkokauppa 0kpl...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Nyt on zotac 3080 oc kiinni. Täytyy sanoo, et vakioasetuksin tuo on kyl melkonen ujeltaja verrattuna msi:n 3070 gaming x trioon. :D

Lämmöt heaven 1440p extremessä 71. kellot pyörii 1890-1905Mhz, graphics 2115Mhz ja muisti 9501MHz.

Tehoo helvetisti ♥

Edit:

Tässä nyt fancurvea säätäessä sain kortin huomattavasti hiljaisemmaksi (edelleen omaan korvaan silti aika äänekäs), lämmöt pyörii 72-73 asteen korvilla.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Laitetaan statusta: Proshop 3070 2x ventus OC, tilaus sisään muistaakseni 12 minuuttia yli, muistaakseni seuraavana päivänä tilauksia oli tehty jotain 160-180 kpl. (lähtöjään taisi olla 20 kappaletta korttia odottamassa ennen myynnin alkua, tai jotain tuota luokkaa)

Eilen illalla tehdyn päivityksen mukaan noita on heille saapunut ja toimitettu eteenpäin 88, ja olen vielä jonossa odottamassa. Tulossa 40 ja tilauksia jonossa 66. Ehkä pääsen mukaan tuohon seuraavaan 40 kpl erään.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
31
Noniin! viimein se sieltä postista tupsahti! Asus 3080 TUF -----Kortille EKWB Vesiblokki ja Backplate. Nyt kun vielä sen kortin saisi vielä ennen juhannusta. Saattaa tätä menoa olla AMD joka menee koneeseen ja vesiblokki myyntiin :rofl2:
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
251
Olihan se pakko laittaa asuksen 3080 ekwb kortille arpa vetämään, kun ei jimmsillä vieläkään tietoa EVGA korteista. Specseiltä ei nyt kauheesti eronnu toi ekwb kortti muista 800€+ korteista.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
622
Jep... kyllähän tuo jokaviikkoinen "Tietoa tilauksestanne" viesti Verkkokaupalta pari kertaa säikäytti.

Eagle OC RTX 3080 sieltä tulossa ja tällä hetkellä ei hyvältä näytä. :sspeechless:

Proshop 15kpl tullut koko aikana, Jimms 5kpl ja Verkkokauppa 0kpl...
Ja gigantti 0kpl.
:) Gigantti ei säikyttele. Kato nää ei vaivaudu enää edes ilmoittaan mistään. Mun rahat lojuu niiden tilillä ja luotan siihen että 3080 on mulla ennen kuin 4080 julkaistaan.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
31
Olihan se pakko laittaa asuksen 3080 ekwb kortille arpa vetämään, kun ei jimmsillä vieläkään tietoa EVGA korteista. Specseiltä ei nyt kauheesti eronnu toi ekwb kortti muista 800€+ korteista.
Tosiaan eroahan tuohon omaan tän hetkiseen tilaukseen TUF OC + erilliset blokki ja backplate olisi vain n. 84€
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Tosiaan eroahan tuohon omaan tän hetkiseen tilaukseen TUF OC + erilliset blokki ja backplate olisi vain n. 84€
Joo mutta kun pohjalla oleva kortti ei ole TUF vaan referenssipiirilevyllä (ainakin 3090 oli tämän mukaan). Eli jossain määrin huonompi virransyöttö ja vain yksi HDMI liitin kun TUFfissa on kaksi.

Hintaerohan ei olisi kyllä paha (koska EK on taas nostanut irtoblokkiensa hintoja lähemmäs pilviä) mutta tuo toisen HDMI:n puute on itselle kynnyskysymys.
 
Liittynyt
12.04.2020
Viestejä
14
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Jimmsiltä 17:01 eli tunnin myöhässä TUF non-OC 3080 tilaus, jossain vaiheessa päättelin, että 280 olisi oma jononumero noin suunnilleen sen jälkeen kun nuo 55 korttia oli toimitettu. On tietysti tässä viime kuukauden aikana saattanut joku sieltä välistä perua. Mutta ensimmäisen tunnin kortit on toimitettu varmaan tuossa ~300 kortin jälkeen. Jos tuo 4kpl tällä viikolla oikeasti tuli kauppaan ja sama tahti jatkuisi niin 2022 ensimmäisellä puoliskolla on saatu tämä ensimmäinen tunti purettua.
Alkaa kyllä sylettämään tämä Asuksen ja Nvidian touhu siinä määrin että 6800 xt menee tilaukseen heti kun Nitrot ilmestyy. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä sen ehtii saada ennemmin kuin tämän helvetin nope non nix nada paperi oc:n vaikka ilmestyykin varmaan vasta viikko pari reffuretukoiden jälkeen..
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 428

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 437
Olen nyt odotellut proshopilta (3080 Eagle OC) palautusrahoja 9 päivää (maksoin suoraan verkkopankissa).
Olen ollut jo useasti yhteydessä, ja aina selittelevät, että automaattinen palautusprosessi ei ole ilmeisesti käynnistynyt ja sanovat, että käynnistävät manuaalisen palautusprosessin. Ilmoittivat välittävänsä tietoa PayTrailille maksuyhteystietojen kyselyä varten.
Eikä mitään ole vieläkään tapahtunut.

Toivottavasti Proshop ei tee Anttiloita.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
11
Jimmsistä MSI Trio X 3080 tilattu julkaisupäivänä, tilausvahvistus tullut klo 16.11.

Piti rekisteröityä jos jollekin on jonotukseen iloa tästä:
Eli klo 16.10 tullut jo ihmisille tuosta viimeisimmästä 10 kpl erästä ja itselle chätissä kertoiltiin, että seuraavasta erästä tod näk tulee itselleni kortti.

Eli tod näk kaikki joilla on tuo klo 16.11-16.12 tilausvahvistus 3080 Triosta, saavat tuosta 40kpl erästä :)
rukoilen tässä samaan aikaan aikaan harvinaisen montaa eri jumalaa ja muuta pyhää asiaa että tä nyt sit on totta. t. 16:11 tilaus just samaan korttiin
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Olen nyt odotellut proshopilta (3080 Eagle OC) palautusrahoja 9 päivää (maksoin suoraan verkkopankissa).
Olen ollut jo useasti yhteydessä, ja aina selittelevät, että automaattinen palautusprosessi ei ole ilmeisesti käynnistynyt ja sanovat, että käynnistävät manuaalisen palautusprosessin. Ilmoittivat välittävänsä tietoa PayTrailille maksuyhteystietojen kyselyä varten.
Eikä mitään ole vieläkään tapahtunut.

Toivottavasti Proshop ei tee Anttiloita.
Itselle palautui rahat sieltä kolmessa päivässä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Here we go again :tup:

On kyllä niin kovat PTSD:t päällä tästä Nvidian launchista, että en haluaisi lähteä tuohon ralliin uudestaan. Toivotaan siis edelleen ihmettä ja sitä että Gigantti saisi RTX 3080-kortin liikkeelle ennen 18. päivää.

EDIT:
rukoilen tässä samaan aikaan aikaan harvinaisen montaa eri jumalaa ja muuta pyhää asiaa että tä nyt sit on totta. t. 16:11 tilaus just samaan korttiin
Mulla oli muuten samaan korttiin samasta kaupasta samaan aikaan tilaus, mutta peruin sen jo silloin 17.9. kun ajattelin että myöhästyin auttamatta, ja käänsin toiveeni Giganttiin.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
42
Tilasin jimmstä kfa2 3070 ex mallin(2x tuuletin), ja sain sen sg mallin. Sivuilla kans vaihtui sg malliksi. 3x tuuletinta ja kiinnitettävä lisäboosteri tuuletin mukana. Sopi just ja just eli kaikki ok.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
151
20201106_190040.jpg

Tänään tuli haettua verkkokaupasta 3070 tuf oc. Olisi voinut hakea jo maanantaina, mutta flunssaisena ei raaskinut lähteä. Sitten vaan odottelee muita osia :) 3080 tuf on myös jonossa, jos jostain syystä se kerkeää tulee ensi viikolla (yeah, right) niin voin myydä tämän 3070 samaan hintaan millä itse ostin nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
2
Olen nyt odotellut proshopilta (3080 Eagle OC) palautusrahoja 9 päivää (maksoin suoraan verkkopankissa).
Olen ollut jo useasti yhteydessä, ja aina selittelevät, että automaattinen palautusprosessi ei ole ilmeisesti käynnistynyt ja sanovat, että käynnistävät manuaalisen palautusprosessin. Ilmoittivat välittävänsä tietoa PayTrailille maksuyhteystietojen kyselyä varten.
Eikä mitään ole vieläkään tapahtunut.

Toivottavasti Proshop ei tee Anttiloita.
Itsellä oli julkaisupäivänä 3090 tuf tilaus proshopista ensimmäisten minuuttien joukossa ja maksoin suorilta. Viikon jälkeen näiden saataavuuden selvitessä peruin tämän ja rahat palautu kolmessa päivässä.


Omat kokemukset launchista noin muuten:

Tuon tuffin perumisen jälkeen jimmsiltä evga 3090 ftw3 ultra tilaukseen ja jälleen maksoin suorilta. Vajaan kuukauden odottelun jälkeen peruin tämänkin ja rahat palautuivat parissa päivässä. Päätin että en ryhdy siihen monen arpakupongin tilailuun ja odottelen maltilla kunnes jossain on edes lupaavasti tulossa. Vaihtoehtoina pidin 3090 asus tuffia, strixiä, gigabyte aorus ja tuo evga ftw3. Pidempään jimmsin saldoja katselleena 3090 strix oc oli "lupaavasti tulossa" reilussa määrin jo tovin aikaa eikä tätä ollut loppuunmyyty, niin päätin tänä aamuna laittaa tilauksen sisään.

TLDR; Asus Strix 3090 OC tilattu 6.11 klo 9:08 ja yllätys oli melkoinen kun klo 13:19 tipahti viesti että kortti on postitettu. Kiitokset Jimmsille tästä. :)
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
827
Multitronic ei saa kyllä tän vuoden puolella 3080 Trio postitettua.Jonossa oon sijalla 7-10.Täytyy laittaa lisää tilauksia muualla sisään.Onkohan verkkisessä Evgat miten liikkunut?
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
2
Sain tänään Asuksen Rog Strix 3090 pitkän odottelun jälkeen. Mielessäni olin jo melkein siirtynyt AMD:n leiriin niin voin myydä pois samaan hintaan kuin Jimmsillä jos joku haluaa (ei siis Jimmsiltä tilattu).
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
20
Toivoin että tällä viikolla olisi tullut tuo 170kpl 3080 TUF OC:ta Jimmsiin niin itse voisin vielä ehkä tässä kuussa saada oman. Tai ainakin toivoa että saan.

Jos ei sijoitus jonossa ala etenemään seuraavaan viikkoon niin lähden itekin varmaan 6800XT:n turnajaisiin mukaan.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 515
Sain tänään Asuksen Rog Strix 3090 pitkän odottelun jälkeen. Mielessäni olin jo melkein siirtynyt AMD:n leiriin niin voin myydä pois samaan hintaan kuin Jimmsillä jos joku haluaa (ei siis Jimmsiltä tilattu).
Miksi et myy siihen hintaan mitä olet itse maksanut ?

Saat toki pyytää ihan mitä itse haluat :) mutta tuntuu hieman oudolta ettet kertonut mistä ostit ja mihin hintaan.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
457
Sain tänään Asuksen Rog Strix 3090 pitkän odottelun jälkeen. Mielessäni olin jo melkein siirtynyt AMD:n leiriin niin voin myydä pois samaan hintaan kuin Jimmsillä jos joku haluaa (ei siis Jimmsiltä tilattu).
Minä ostan jos voitan huomenna nettipokerin suomenmestaruuden.
 
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
20
rukoilen tässä samaan aikaan aikaan harvinaisen montaa eri jumalaa ja muuta pyhää asiaa että tä nyt sit on totta. t. 16:11 tilaus just samaan korttiin
Kaivoin vielä tarkan ajan tuosta vahvistusviestistä joka oli 16:11:48, eli itse hyvin loppu puolella tuota 16:11 kellonlyömää. Rukoillaan yhdessä!
 
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
7
Katos katos, Verkkokauppa saanu isomman lastin noita MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC näyttiksiä ja omani meni käsittelyyn. Nouto postista alunperin mutta soittelempahan huomenna jos voisikin hakea mielummin, saavat puolestani pitää tuon 2,99€ toimituskulut.
Ventus 3x OC.PNG
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
3080 zotac trinity oc kortteja näköjään liikkunut kohtuullisesti tilauksiin nähden jimmsin kautta. piti heittää itselläkin arpa vetämään. saatavuuslistalla muuttui -24 -> -25... hyvällä tuurilla tulee seuraavalla erällä! toivotaan ettei tuo zotac mikään huono kortti olis :D nykysestä 1060 6gb näyttiksestä kuitenki aika huima hyppy eteenpäin.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
282
toivotaan ettei tuo zotac mikään huono kortti olis
Mitä nyt Zotac itse myönsi että se on tarkoituksella paska että voidaan myydä parempaa kalliimmalla joskus myöhemmin

Edit: koskikin vain pelkkää non-OC:ta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
596
Nyt on zotac 3080 oc kiinni. Täytyy sanoo, et vakioasetuksin tuo on kyl melkonen ujeltaja verrattuna msi:n 3070 gaming x trioon. :D

Lämmöt heaven 1440p extremessä 71. kellot pyörii 1890-1905Mhz, graphics 2115Mhz ja muisti 9501MHz.

Tehoo helvetisti ♥

Edit:

Tässä nyt fancurvea säätäessä sain kortin huomattavasti hiljaisemmaksi (edelleen omaan korvaan silti aika äänekäs), lämmöt pyörii 72-73 asteen korvilla.
Ikävää, pelottavaa. Revikoissa oli kuitenkin kehuttu hiljaiseksi. Tämä on kuitenkin se kortti jonka todennäköisimmin tulen saamaan. Ei huvittaisi tuupata näin paljon rahaa tuotteeseen joka ei olisi lähes täydellinen:itku:
 

Jani Kilpinen

Rautamajuri
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
511
Ikävää, pelottavaa. Revikoissa oli kuitenkin kehuttu hiljaiseksi. Tämä on kuitenkin se kortti jonka todennäköisimmin tulen saamaan. Ei huvittaisi tuupata näin paljon rahaa tuotteeseen joka ei olisi lähes täydellinen:itku:
Eipä nuo itselläni pidä mitenkään poikkeuksellista ääntä... Varmaan jos benchejä vinguttaa huonolla koppailmankierrolla niin toki saattaa tuhista enemmän, tai sitten Fima86:lla on viallinen kortti? :hmm:
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Eipä nuo itselläni pidä mitenkään poikkeuksellista ääntä... Varmaan jos benchejä vinguttaa huonolla koppailmankierrolla niin toki saattaa tuhista enemmän, tai sitten Fima86:lla on viallinen kortti? :hmm:
Mulla voi toki olla ihan myös vaan liian herkkä kuulo :D Tosiaan käyttäny aiemmin ROG Strix ja MSI Gaming X trio kortteja, joissa jäähyt on ihan parhaimmistoa olleet aina. Vertailukohdat on siis kovat, joten ei ihme, jos ei ihan samaan nyt päästä. Ja tosiaan Fancurven säädöillä sai mielyttävämmäksi.

Omassa kopassa negatiivisena se, että prossun AIO:n lämpö tulee koppaan "Intakena", joten sisään tuleva ilma on huoneilmaa lämpimänpää.
MSI Gaming X trio rtx 3070 ei tosin silti käynyt kuin max 64 asteisena tässä samassa kopassa, eikä pitänyt pihaustakaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 745
Viestejä
4 290 784
Jäsenet
71 719
Uusin jäsen
Temetsku

Hinta.fi

Ylös Bottom