Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt oli muuten päivitetty Tukkureilla 0 kpl ja tilaukset vaan lisääntyy.Jimssillä näyttää nyt Zotacin 3080 Trinity OC, että tukkureilla 7 kpl.
Ja gigantti 0kpl.Jep... kyllähän tuo jokaviikkoinen "Tietoa tilauksestanne" viesti Verkkokaupalta pari kertaa säikäytti.
Eagle OC RTX 3080 sieltä tulossa ja tällä hetkellä ei hyvältä näytä.
Proshop 15kpl tullut koko aikana, Jimms 5kpl ja Verkkokauppa 0kpl...
Tosiaan eroahan tuohon omaan tän hetkiseen tilaukseen TUF OC + erilliset blokki ja backplate olisi vain n. 84€Olihan se pakko laittaa asuksen 3080 ekwb kortille arpa vetämään, kun ei jimmsillä vieläkään tietoa EVGA korteista. Specseiltä ei nyt kauheesti eronnu toi ekwb kortti muista 800€+ korteista.
Itse sain jo I love you tikkarin kun näytönohjaimen tuki tuli. Vaimohan siitä innostui, kun sen hänelle annoin. #saantipäiväKiitos Jimms Zotac RTX 3080 OC:sta... ja varsinkin "I Love You " tikkarista, kiitos iO-TECH foorumi, kiitos Saimaa Jouluoluesta!
Tänään pelataan ja pitkästä aikaa.
Joo mutta kun pohjalla oleva kortti ei ole TUF vaan referenssipiirilevyllä (ainakin 3090 oli tämän mukaan). Eli jossain määrin huonompi virransyöttö ja vain yksi HDMI liitin kun TUFfissa on kaksi.Tosiaan eroahan tuohon omaan tän hetkiseen tilaukseen TUF OC + erilliset blokki ja backplate olisi vain n. 84€
Gigantti yllätti
Oliko tämä niitä aikaisempia tilauksia vai tässä kuussa tilattu?Gigantti yllätti
Oliko tämä niitä aikaisempia tilauksia vai tässä kuussa tilattu?
Jimmsiltä 17:01 eli tunnin myöhässä TUF non-OC 3080 tilaus, jossain vaiheessa päättelin, että 280 olisi oma jononumero noin suunnilleen sen jälkeen kun nuo 55 korttia oli toimitettu. On tietysti tässä viime kuukauden aikana saattanut joku sieltä välistä perua. Mutta ensimmäisen tunnin kortit on toimitettu varmaan tuossa ~300 kortin jälkeen. Jos tuo 4kpl tällä viikolla oikeasti tuli kauppaan ja sama tahti jatkuisi niin 2022 ensimmäisellä puoliskolla on saatu tämä ensimmäinen tunti purettua.
Elä nyt perkele hulluja puhu etenkin kun gigantti toimittiTilauspäivä:27.10.2020 taitaa kyllä mennä palautukseen kun himottais noi amdn kortit
Älä nyt missään nimessä palauta. Kyllä joku tuon sinulta lunastaa vaikka noudolla jos sellaiseen haluat ryhtyä. Toki palauttaminen ehkä edesauttaa meitä muita jonottajiaTilauspäivä:27.10.2020 taitaa kyllä mennä palautukseen kun himottais noi amdn kortit
Ei kannata pidättää hengitystä: ASUS Warns of Low AMD Radeon RX 6800 XT Stock at Launch, Custom AIB Models Arrive 1-2 Weeks LaterAlkaa kyllä sylettämään tämä Asuksen ja Nvidian touhu siinä määrin että 6800 xt menee tilaukseen heti kun Nitrot ilmestyy. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä sen ehtii saada ennemmin kuin tämän helvetin nope non nix nada paperi oc:n vaikka ilmestyykin varmaan vasta viikko pari reffuretukoiden jälkeen..
Nyt on Jimmsin 16:15 tilattu 3080 Ventus 3x varattu tilaukselle
Ei kannata pidättää hengitystä: ASUS Warns of Low AMD Radeon RX 6800 XT Stock at Launch, Custom AIB Models Arrive 1-2 Weeks Later
Jimmsistä MSI Trio X 3080 tilattu julkaisupäivänä, tilausvahvistus tullut klo 16.11.
Piti rekisteröityä jos jollekin on jonotukseen iloa tästä:
Eli klo 16.10 tullut jo ihmisille tuosta viimeisimmästä 10 kpl erästä ja itselle chätissä kertoiltiin, että seuraavasta erästä tod näk tulee itselleni kortti.
Eli tod näk kaikki joilla on tuo klo 16.11-16.12 tilausvahvistus 3080 Triosta, saavat tuosta 40kpl erästä
Itselle palautui rahat sieltä kolmessa päivässä.Olen nyt odotellut proshopilta (3080 Eagle OC) palautusrahoja 9 päivää (maksoin suoraan verkkopankissa).
Olen ollut jo useasti yhteydessä, ja aina selittelevät, että automaattinen palautusprosessi ei ole ilmeisesti käynnistynyt ja sanovat, että käynnistävät manuaalisen palautusprosessin. Ilmoittivat välittävänsä tietoa PayTrailille maksuyhteystietojen kyselyä varten.
Eikä mitään ole vieläkään tapahtunut.
Toivottavasti Proshop ei tee Anttiloita.
Ei kannata pidättää hengitystä: ASUS Warns of Low AMD Radeon RX 6800 XT Stock at Launch, Custom AIB Models Arrive 1-2 Weeks Later
rukoilen tässä samaan aikaan aikaan harvinaisen montaa eri jumalaa ja muuta pyhää asiaa että tä nyt sit on totta. t. 16:11 tilaus just samaan korttiin
3080 tuf on myös jonossa, jos jostain syystä se kerkeää tulee ensiviikollavuonna.
Itsellä oli julkaisupäivänä 3090 tuf tilaus proshopista ensimmäisten minuuttien joukossa ja maksoin suorilta. Viikon jälkeen näiden saataavuuden selvitessä peruin tämän ja rahat palautu kolmessa päivässä.Olen nyt odotellut proshopilta (3080 Eagle OC) palautusrahoja 9 päivää (maksoin suoraan verkkopankissa).
Olen ollut jo useasti yhteydessä, ja aina selittelevät, että automaattinen palautusprosessi ei ole ilmeisesti käynnistynyt ja sanovat, että käynnistävät manuaalisen palautusprosessin. Ilmoittivat välittävänsä tietoa PayTrailille maksuyhteystietojen kyselyä varten.
Eikä mitään ole vieläkään tapahtunut.
Toivottavasti Proshop ei tee Anttiloita.
ei ollenkaanMultitronic ei saa kyllä tän vuoden puolella 3080 Trio postitettua.Jonossa oon sijalla 7-10.Täytyy laittaa lisää tilauksia muualla sisään.Onkohan verkkisessä Evgat miten liikkunut?
Sain tänään Asuksen Rog Strix 3090 pitkän odottelun jälkeen. Mielessäni olin jo melkein siirtynyt AMD:n leiriin niin voin myydä pois samaan hintaan kuin Jimmsillä jos joku haluaa (ei siis Jimmsiltä tilattu).
Minä ostan jos voitan huomenna nettipokerin suomenmestaruuden.Sain tänään Asuksen Rog Strix 3090 pitkän odottelun jälkeen. Mielessäni olin jo melkein siirtynyt AMD:n leiriin niin voin myydä pois samaan hintaan kuin Jimmsillä jos joku haluaa (ei siis Jimmsiltä tilattu).
Kaivoin vielä tarkan ajan tuosta vahvistusviestistä joka oli 16:11:48, eli itse hyvin loppu puolella tuota 16:11 kellonlyömää. Rukoillaan yhdessä!rukoilen tässä samaan aikaan aikaan harvinaisen montaa eri jumalaa ja muuta pyhää asiaa että tä nyt sit on totta. t. 16:11 tilaus just samaan korttiin
Mitä nyt Zotac itse myönsi että se on tarkoituksella paska että voidaan myydä parempaa kalliimmalla joskus myöhemmintoivotaan ettei tuo zotac mikään huono kortti olis
Ainakin ihan ok arvioita saanut käyttäjiltä. Ehkä paskan ero toiseen on sitten aika pieni.Mitä nyt Zotac itse myönsi että se on tarkoituksella paska että voidaan myydä parempaa kalliimmalla joskus myöhemmin
Joo, Trinity OC:ista toinen pelikoneessa ja toinen mainausrigissä. Molemmissa hommissa toimii kyllä ongelmittaAinakin ihan ok arvioita saanut käyttäjiltä. Ehkä paskan ero toiseen on sitten aika pieni.
luin myös tämän, ja käsitin että tämä oli vaan non-oc kortilleMitä nyt Zotac itse myönsi että se on tarkoituksella paska että voidaan myydä parempaa kalliimmalla joskus myöhemmin
Alan kohta olla katkera tän oc-mallin olemassaolostaJimssiltä 3.11 tilattu. Tänään oli noudettavissa
Ikävää, pelottavaa. Revikoissa oli kuitenkin kehuttu hiljaiseksi. Tämä on kuitenkin se kortti jonka todennäköisimmin tulen saamaan. Ei huvittaisi tuupata näin paljon rahaa tuotteeseen joka ei olisi lähes täydellinenNyt on zotac 3080 oc kiinni. Täytyy sanoo, et vakioasetuksin tuo on kyl melkonen ujeltaja verrattuna msi:n 3070 gaming x trioon.
Lämmöt heaven 1440p extremessä 71. kellot pyörii 1890-1905Mhz, graphics 2115Mhz ja muisti 9501MHz.
Tehoo helvetisti ♥
Edit:
Tässä nyt fancurvea säätäessä sain kortin huomattavasti hiljaisemmaksi (edelleen omaan korvaan silti aika äänekäs), lämmöt pyörii 72-73 asteen korvilla.
Eipä nuo itselläni pidä mitenkään poikkeuksellista ääntä... Varmaan jos benchejä vinguttaa huonolla koppailmankierrolla niin toki saattaa tuhista enemmän, tai sitten Fima86:lla on viallinen kortti?Ikävää, pelottavaa. Revikoissa oli kuitenkin kehuttu hiljaiseksi. Tämä on kuitenkin se kortti jonka todennäköisimmin tulen saamaan. Ei huvittaisi tuupata näin paljon rahaa tuotteeseen joka ei olisi lähes täydellinen
Eipä nuo itselläni pidä mitenkään poikkeuksellista ääntä... Varmaan jos benchejä vinguttaa huonolla koppailmankierrolla niin toki saattaa tuhista enemmän, tai sitten Fima86:lla on viallinen kortti?