Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuulu tänne, mutta moni varmaan ottanut yhteyttä giganttiin sähköpostilla. Mikä mahtaa olla aspan sähköpostiosoite jossa voi perua tilauksia? Chatti tilttaa jatkuvasti ja heittää jonosta.
Zotacin Trinity Oc:ta on tullut Jimmsille hyvin. 6.11 tulee lisää ja taas perään 11.11, omani saan varmaan tuosta 11.11 erästä ja sen tilasin eilen aamusta.![]()
Tulevat erät:
10 kpl / 9.11
15 kpl / 11.11
Yksi nyt perumistani tilauksista oli mm. Jimssiltä tilattu 3080 TUF OC, jossa olin 21.9 päivätyllä tiedolla jonossa sijoituksella 708, ja itse tilaus tapahtui 20.9 - tämän nyt mainitsen erikseen taas, kun tuolle luvulle kaipailtiin varmistusta muutama sivu taaksepäin...
Jokohan porukalle on järki kasvanu päähän ku nuo proshopin 3090:t jäi hyllyyn. 1790e![]()
Ei onneksi paljoa, kyllä ne sieltä tulee. Hyvä että hyppäsin Eagle Oc kelkasta pois, ei ole vieläkään tullut mitään Jimmsille.Zotacin aikataulu Jimmsillä muuttui hieman:
Oc vai non-oc?Hiphei, Zotacin 3080 saapui tännekin eilen! Samalla lähti liuta muita tilauksia peruutukseen, mutta omat jonosijoitukset oli niissä niin surkeat jo muutenkin että tuskin auttavat ketään ihan lähiaikoina.
Yksi nyt perumistani tilauksista oli mm. Jimssiltä tilattu 3080 TUF OC, jossa olin 21.9 päivätyllä tiedolla jonossa sijoituksella 708, ja itse tilaus tapahtui 20.9 - tämän nyt mainitsen erikseen taas, kun tuolle luvulle kaipailtiin varmistusta muutama sivu taaksepäin...
ei ole OC-versio tämä.Oc vai non-oc?
Vähän hikoiluttaa koska ainut arpa 3080 non-OC TUF sieltä. Ei taida ihan heti tullaMiten ei Multitroniciin tunnu kortteja (3080) tulevan? Ihan kohtuullisella jonotusnumerolla ollut siellä, mutta Proshop arpa taitaa voittaa. Luultavasti sieltä seuraavasta erästä saan, mutta veikkaan että menee pari viikkoa siinä että erä saapuu ja viikko päälle Suomeen postituksen kanssa.
Kyse TUF OC:sta.
Taisit katsoa saatavuuskohtaa, jossa lukee "yli -25kpl" silloin, kun tilauksia on yli 25kpl. Tuo malli on omien havaintojen mukaan ehkäpä eniten myyty heti Asuksen TUFfien jälkeen.Mitkäs oli viimeiset jonotustiedot Jimmsin 3080 Trio X:lle?
Jostain syystä 27.10 semmoisen pistänyt tilaukseen... Muistelin että olisi ollut vähemmän kuin -25 myyty silloin, mutta aloin kyllä epäilemään tuota. Luulisi että tämä on yksi myydyimmistä malleista.
Oliko peräti halvimpia 3x8pin kortteja.
Voin tulla hakemaan.Mulle tuli postissa ylimääräsenä tuo EVGAn FTW Ultra gigantista ku ei saanu asiakaspalveluun yhteyttä tarpeeks nopeesti.
Jos joku sen haluaa niin 933,90 (Ostohinta + gigantin postimaksu) voi tulla Vantaalta Martinlaaksosta hakemaan pois vaikka tänään viim huomenna, maksut vaan mobile payllä. muuten kiikutan sen asap taksin giganttiin ni saa sitte seuraava jonosta sen.
avaamaton ja sineteissä vielä.
Tais mennä joMulle tuli postissa ylimääräsenä tuo EVGAn FTW Ultra gigantista ku ei saanu asiakaspalveluun yhteyttä tarpeeks nopeesti.
Jos joku sen haluaa niin 933,90 (Ostohinta + gigantin postimaksu) voi tulla Vantaalta Martinlaaksosta hakemaan pois vaikka tänään viim huomenna, maksut vaan mobile payllä. muuten kiikutan sen asap taksin giganttiin ni saa sitte seuraava jonosta sen.
Mulle tuli postissa ylimääräsenä tuo EVGAn FTW Ultra gigantista ku ei saanu asiakaspalveluun yhteyttä tarpeeks nopeesti.
On kyl kortin odottelu hype myrkkyä. Pariin viikkoon en edes ajatellut asiaa, mutta nyt ku tietää olevansa aika kärjessä niin kyttää joka päivä et saisko Jimms tällä viikolla tota STRIX 3080 OC:ta
Hinnat vaan menee ylöspäin. Kesällä jos olisi tippunut takaisin lähtöhintaan? Vai tippuiko 2000-sarjan hinnat ollenkaan
Onkohan David.asus ilmoitellut mitään uutta Asuksen tuotantoon liittyen? Notta jokohan he siellä Asuksella vähän höllentäisivät noiden OC korttien tuotantoa. Epätoivon kyyneleet poskilla toivon, että meitä tavan non-oc tilaajiakin muistettaisiin.Aina yhtä mukavaa tsiigata Proshopin ja Jimmssin toimitusmääriä.
Viime perjantaina 30.10. kirjoitteli että toimittaisivat jatkuvalla syötöllä non-oc TUFfia Pohjoismaihin mutta että kaikilla liikkeillä on eri jonot ja eri jyvitykset joka mallille. Antavat kuulemma liikkeille päivityksiä 2-3 kertaa viikossa tulevista toimituksista.
Eri asia sitten minkä verran tuosta on pelkkää lätinää firman edustajan ominaisuudessa ja että mitä tuo jatkuva syöttö käytännössä tarkoittaa, jääkö se siihen kymmeneen kappaleeseen viikossa.
![]()
Komplett.se - allmän diskussion
Hej ärade Sweclockers-medlemmar! Vi har på senare tid kommit igång med en hel del nyheter på siten, bl a en hämtbutik i Göteborg. Denna gör det möjligt för...www.sweclockers.com
Mitä hintoihin tulee 1080GTX maksoi 800€ 4v sitten ja nyt korvaava RTX 3070 620€. Tehot tuplaantui, ja molemmissa kyseessä leikkaamaton keskikoon siru.
Eipä noita 1500+€ näyttiksiä ostakaan sellaiset ihmiset joille hinnalla on merkitystä. Niitä ostetaan sillon kun halutaan parasta mahdollista hinnasta välittämättä. Kyllä jokainen tietää, että hinta-tehosuhde ei niissä ole erityisen hyvä, mutta ei sitä niistä haetakaan.Tämän takia en näe mitään järkeä maksaa 1500€+ 3090/Titan tms. näyttiksestä. Kirjaimellisesti 2-4 vuoden päästä saat tupla-tehot tai vähintään samat tehot puoleen hintaan. Varsinkin nyt kun AMD on kilpailukykyinen taas ja painetta nVidialle.
Ps. Tämä on oma henkilökohtainen mielipiteeni. "Kyllä autonkin arvo laskee" jne.
Eipä noita 1500+€ näyttiksiä ostakaan sellaiset ihmiset joille hinnalla on merkitystä. Niitä ostetaan sillon kun halutaan parasta mahdollista hinnasta välittämättä. Kyllä jokainen tietää, että hinta-tehosuhde ei niissä ole erityisen hyvä, mutta ei sitä niistä haetakaan.
Mulle tuli postissa ylimääräsenä tuo EVGAn FTW Ultra gigantista ku ei saanu asiakaspalveluun yhteyttä tarpeeks nopeesti.
Muutaman 3080 on gigantilta ihmiset saanu, tosin vain tota evgaaHetkinen, 3070 vai 3080? Onko tässä ensimmäinen gigantista saatu 3080? Vai onko niitä muutkin jo saaneet?
Mulle oli/on aivan se ja sama onko oma kortti 3080,3090 tai amd:n vastaavan tehoinen. Budjettia oli 3090 ja sen sain melkein heti julkaisussa ja sillä on tullut hyvin pelailtua jo yli kuukauden päivät. Tehoissa 3080 olis riittänyt, mutta 3090 ei haittaa kun varaa oli. Itseä ei vaan kiinnostanut jäädä vemailemaan korttia ehkä jouluna? Ehkä ensi vuonna? Lasken sille enemmän arvoa, että hyvä kortti on jo nyt, kun että kituutellaan vanhalla rahansäästömielessä vielä monta kuukautta.Ainakin OCUK-foorumia kun olen seurannut niin yllättävän moni (ja myös täällä muutama) on ilmoittanut että pitävät/tilaavat 3090 kortin alkuperäisen 3080 suunniteltun kortin sijaan, koska saa nopeammin.
Itse pidän tätä älyttömänä ja voin vaikka sen 3-4kk odottaa että säästän sen n. 1000€ näytönohjaimesta.
Mutta ehkä olen vain pihi.
Ja niille kavereille sillä hinnalla ei ilmeisesti ole suurta merkitystä, kun eniten merkitsee se, että saa kortin nopeammin. Tuskin niistäkään kukaan väittää, että 3090:n hinta-laatusuhde on erityisen hyvä.Ainakin OCUK-foorumia kun olen seurannut niin yllättävän moni (ja myös täällä muutama) on ilmoittanut että pitävät/tilaavat 3090 kortin alkuperäisen 3080 suunniteltun kortin sijaan, koska saa nopeammin.
Itse pidän tätä älyttömänä ja voin vaikka sen 3-4kk odottaa että säästän sen n. 1000€ näytönohjaimesta.
Mutta ehkä olen vain pihi.
Tämän takia en näe mitään järkeä maksaa 1500€+ 3090/Titan tms. näyttiksestä. Kirjaimellisesti 2-4 vuoden päästä saat tupla-tehot tai vähintään samat tehot puoleen hintaan. Varsinkin nyt kun AMD on kilpailukykyinen taas ja painetta nVidialle.
Ps. Tämä on oma henkilökohtainen mielipiteeni. "Kyllä autonkin arvo laskee" jne.
Näitä käyttäjiä en varsinaisesti tarkoittanut tuolla viestillä. Nää on samaa asiakas-luokkaa jotka ostaa 4000€ xeoneja/threadrippereitä tai 6000€+ Mac Proita.Eiköhän noi Titanitkin valtaosin ole menneet työkäyttöön. Yrityksille tuo erotus 2-3 kk odotuksen ja työtehon kasvun kanssa saattaa yksinään olla +800e-1ke arvoinen. Ja osa hyötyy taas tuosta 24 gigan muistista niin, että ottaa 3090:n vaikka olisi 3080:aakin saatavilla.
Tämän takia en näe mitään järkeä maksaa 1500€+ 3090/Titan tms. näyttiksestä. Kirjaimellisesti 2-4 vuoden päästä saat tupla-tehot tai vähintään samat tehot puoleen hintaan. Varsinkin nyt kun AMD on kilpailukykyinen taas ja painetta nVidialle.
Onpas kovat prosentit 320w->350w=50%???Tietty parhaasta voi pyytää suhteettomia koska osa haluaa parhaan. Mutta silti nuo hintaerot
Jos siis vertaa äärimmillään, että on 3080 tilaus sisällä 739€ ja että ottaisi tuolta hyllystä suoraan 3090 1790€ ja nuo eri saiteilla nähdyt +10% suorityskykyä (ja +50% enemmän virtasyöppö) pitävät kutinsa. Noilla hinnoilla tuossa on niin vähän päätä ja häntää, että "tarttee saada heti" luultavasti ylittää "tarttee saada paras" -asiakkaat.
Aika kuluu nopeasti. Itelläni on nyt malttia ja uskon, että monen kannattaa pitää se edullinen jonotuspaikkansa vaan ja jättää ylihintaiset sekä trokarit väliin.
Onko tietoa Jimssin Asus GeForce RTX 3090 TUF Gaming näyttiksestä? Pitääkö täällä puhuttu huhu paikkaansa, että eivät tahallaan lähetä kortteja asiakkaille vaan laittavat ne suoraan valmiskonepaketteihin, jotta saavat niistä kahmitua ylikatetta? Outoa kun tuntuu olevan ainut näyttis, jota asiakkaille mennyt 0 kpl.
Onpas kovat prosentit 320w->350w=50%???
Mulla on koneessa Jimmsiltä ostettu 3090 TUF non OC.Onko tietoa Jimssin Asus GeForce RTX 3090 TUF Gaming näyttiksestä? Pitääkö täällä puhuttu huhu paikkaansa, että eivät tahallaan lähetä kortteja asiakkaille vaan laittavat ne suoraan valmiskonepaketteihin, jotta saavat niistä kahmitua ylikatetta? Outoa kun tuntuu olevan ainut näyttis, jota asiakkaille mennyt 0 kpl.
Ei tuo 2kk pidä paikkaansa. So far joka ikinen asia mitä gigantti on luvannut niin on mennyt ihan perseelleen. Itse olen orientoitunut että jos tammikuussa saan kortin gigantilta niin olen tyytyväinen.Nauratti kyllä se Gigantin alkuperäinen 2kk toimitusaika silloin lähempänä julkkaria. No eipä naurata enää kun Evgaa saa Jimmsiltäkin vähintään tuon verran odottaa, vaikka olen kolmantena jonossa..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.