NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
26.10.2020
Viestejä
13
Joillekin toivottavasti onnenpäivä:

Viimeksi saapuneet
  • Tänään 15:12yli 25 kpl
  • Tänään 15:121 kpl
  • 26 päivää sitten10 kpl
Peukut pystyssä, verkkokauppa oli ainoa mistä itse jaksoin pistää varaukseen, harmi että verkkokauppa ei kerro jonosijaintia, tein tilauksen muistaakseni 20 minuuttia julkaisun jälkeen.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Gigantissa myöhään eilen iltasella/aamuyöstä Asus Tuf 3080 saldo "varastossa" ja toimitusaikana posti 2-4 päivää. Asus tilattu ja tilausvahvistuksetkin saatu.
Tänään toimitusajat näyttää taas normi tammikuuta kaikille... käviköhän pulla ?
Ei käynyt pulla. Sua ennen on satoja ja satoja tilauksia.

Eikös siellä menny joku 90% viime erästä noihin konepaketteihin..?
Mut eipä noita non-oc Tuffeja oo oikein muihinkaan kauppoihin alun jälkeen tippunut. Eli kyllä se on Asuksesta ihan kiinni.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 592
Pääsette sentään kuolaamaan niitä livenä :D
Vai saatteko itsellenne noi FE:t? Edes lunastamalla?
Ne jää meille vertailukohdiksi AMD:n ja NVIDIAn seuraavan sukupolven näytönohjainten julkaisua ja testejä varten.
 

ToniJH

Tontsa80
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
157
Hieman Jimmsillä Asuksen 3070 RTX Dualin hinta edellisviikkoisesta noussut 30€. Meinaakohan miten paljon vielä nousta, melkein kohta jo 3080 hankintaa miettiä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Tuli tuossa reddittiä vastaan selatessa juttua kuinka Pascalit oli "paperijulkasu" ja yritin vähän kaivella mitä täälläkään asiasta on sanottu, joka tietenki tyssäs siihen, että kortti on vanhempi ku foorumi. Yks kommentti tuolta kuitenki löyty, että niitäkin kortteja jouduttu odottelemaan kuukausitolkulla. Mites muiden muistot, jotka julkasuihin on osallistunut, onko nämä lopulta aina tällaista?

Ite kyl ihmettelen jos TUFeja lyövät konepaketteihin, vois kuvitella, että sinne joutuau Dualit yms. kökömmät kortit joista saa sit paremmat katteet pelkällä merkkinimellä.
Joillekin toivottavasti onnenpäivä:

Viimeksi saapuneet
  • Tänään 15:12yli 25 kpl
  • Tänään 15:121 kpl
  • 26 päivää sitten10 kpl
Peukut pystyssä, verkkokauppa oli ainoa mistä itse jaksoin pistää varaukseen, harmi että verkkokauppa ei kerro jonosijaintia, tein tilauksen muistaakseni 20 minuuttia julkaisun jälkeen.
Nyt siellä lukee tosiaan "1kpl" tänään.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
On omallakin kohdalla viimeinen Jimms-tilaus tämä. Eipä se ole enää suomalainenkaan joten siinäkään mielessä ei ole iso menetys.
 
Liittynyt
26.10.2020
Viestejä
13
Verkkiksellä ei mun käsittääkseni oo non-OC:ta listoilla. O10G on OC.
En tuota tajunnut itsekään että se verkkiksen on OC versio, tilaus tehty itsellä 16:22 mutta verkkokaupalla ei ollut 3080 edes näkyvillä ennen 16:30 tms? Ne sai vaan tilattua sen RTX-mainossivun kautta.

Olisi kiva tietää kuinka ison satsin saivat, jos jimms on saamassa niitä 160+ voisi olettaa että niitä on aika runsaasti tulossa.
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
201
Tuli tosiaan tännekin juuri viesti Verkkokauppa.comista, että olisi 3080 TUF OC noudettavissa. Tilausvahvistus tullut sähköpostiin näköjään julkaisupäivänä klo 17:03.

Omalta osaltani kyse oli aika puhtaasti hypetykseen mukaan ampautuneen ihmisen heräteostoksesta enkä ole toimitusajoista hirveästi stressannut, mitä nyt toisinaan hieman huvittuneena lukenut tätä ketjua. Tässä viime viikot olen puntaroinut tilauksen peruuttamista, sillä oma pelaaminen on varsin satunnaista ja nykyiselläkin pärjään. Toisaalta taas omat pelit on lähinnä sellaisia, että niistä voisi olla enemmän iloa ison OLEDin ruudulla, ja siihen 3080 taitaa olla varsin passeli.

Totta puhuen kun aloitin tämän viestin kirjoittamisen, ajattelin sanovani, että joku muu saa nyt tämän koska perun, mutta taisinpa jo tässä viestin kirjoituksen aikana onnistua pyörtämään pääni uudelleen, joten eikun hakemaan...
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
21
Joillekin toivottavasti onnenpäivä:

Viimeksi saapuneet
  • Tänään 15:12yli 25 kpl
  • Tänään 15:121 kpl
  • 26 päivää sitten10 kpl
Vahvitusviesti spostiin 17.9. 17.02 ja tuosta erästä riitti tännekin. :cool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Missähän järjestyksessä ne tilaukset sielä jaetaan on kun oma tilausvahvistus spostissa 16:27 ja vieläkin odottaa tuotetta :D
Paha sanoa, oma tilaus on 16:28 ja noutoviesti pärähti jo, veikkaan et noi tulee vähän miten sattuu, eiköhän se sullekkin tosta napsahda. Joutu vähän pohdiskelemaan et mitä tekee, antaako Gigabyten olla koneessa vai vaihtaako Asusiin, mutta nopee vilkasu PCB:hen saikin sit jo päätöksen tehtyä. Gigabyte jatkaa elämäänsä sit kaverin koneessa, mikäli ei jostain ole saanu korttia jo itelleen.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Tulipas jostain syystä aidosti hyvä mieli muiden puolesta. Oma tilaus tohon korttiin on sisällä 19:17 tms, niin tässä ehtii vähän aikaa seurailla muiden iloa :cool: . Ja EVGA:nhan mä oikeesti sieltä haluan, enkä tota...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
372
Ite kyl ihmettelen jos TUFeja lyövät konepaketteihin, vois kuvitella, että sinne joutuau Dualit yms. kökömmät kortit joista saa sit paremmat katteet pelkällä merkkinimellä.
Eipä sitä tarvitse jossitella, siellähän ne konepakettien sivuilla lukee mikä kortti koneessa on. Non-OC TUF on aika yleinen valinta niihin.
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
26
Ai että, tänään verkkikses 3080 strix oc 8kpl myyty, kaikki ketä tilas täs kuus. Buckle up, gonna be long ass ride.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
 
Liittynyt
26.10.2020
Viestejä
13
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
Millä sait verkkiksessä jonosijainnin? Eivät ole suostunut kertomaan chatin eikä spostin kautta :|
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Katos perhana! Olin kovasti siinä uskossa, että verkkiksessäkin jonottelen non-OC TUFfia. :D
Joo, toi verkkiksen nimeämiskäytäntö noissa asuksen korteissa on vähän outo, ne pistää koko mallinimen siihen ilman et parsivat sitä mitenkään fiksuun muotoon.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
Ei sinänsä paha jono tuolle TUFfille. Itelle ei tosin tainnu tuosta tämän päivänkään erästä riittää, mutta laitoin nyt kuitenkin kyselyä sähköpostilla, josko sieltä sais jonopaikasta tietoa. Vissiin tuolla Verkkiksessäkin hieman vaihtelevaa käytäntöä tuohon jonopaikan kyselyyn liittyen ja vastaus riippuu ihan aspasta, joka sattuu kyselyyn vastaamaan. :hmm:
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
Hei täähän on ihan huippu-uutinen. Eli jos aletaan pääsemään tonne 150+ eräkokoihin, niin toi on kaks erää ja sullakin (ja käytännössä kaikilla tähän mennessä tilanneilla) on kortti!
 
Liittynyt
05.07.2020
Viestejä
16
Kunhan seuraavasta erästä oma oc tulee nii laitan toriin 1300€ myyntiin, kyllä sen verran vituttaa nämä toimitus vaikeudet......

ps. En oikeesti myy sitä vaikka nyt se siltä tuntuu:lol:
 
Liittynyt
26.10.2020
Viestejä
13
Soitin verkkokauppaan ja jonosijainti on top 3, ilmeisesti tällä viikolla tulossa satsi pirkkalaan ja siitä sit omakin vasta varataan, eli eivät ilmeisesti jaa niitä tilaajille vielä helsingissa vaan vasta sitten kun saapuvat lähimpään kauppaan, ainakin näin jos on valinnut että noudetaan kaupasta.
 

ToniJH

Tontsa80
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
157
Kunhan seuraavasta erästä oma oc tulee nii laitan toriin 1300€ myyntiin, kyllä sen verran vituttaa nämä toimitus vaikeudet......

ps. En oikeesti myy sitä vaikka nyt se siltä tuntuu:lol:
Se on vaan ikävä fakta, että suomi ei ole ainut maa maailmassa joka näitä kortteja myyntiin saa, loppuunsa ollaan aika pieni maa, suurempien keskellä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 136
Aika lailla on jo vahvistunut vuodoista;

- Perffi ei-raytracing kamassa on kilpailukykyinen 3080n kanssa

- Perffi raytracing-tavarassa on 2080ti-tasoa

Kaikki riippuu hinnasta. AMDn showta odotellessa. Jos on halvempi kuin 3080, menee kuin kuumille kiville. Jos on saman hintainen, myy hyvin niin kauan kuin 3080 ei saa ostettua mistään. Tietty tosin onhan se mahdollista että tulee joku ylläri ja vuoto-infot ovat väärässä, mutta tuosta perustilanteesta voi lähteä. Ja selittää myös miksi 3080 oli yhtäkkiä kuluttajaystävällisemmin hinnoiteltu. NV tiesi mitä on AMD:ltä tulossa...
AMD:n korttien nopeuksista ei edelleenkään ole mitään luotettavaa tietoa. On vain huhuja, jotka voivat heittää pahastikin.

Ei siis ole realistista tämän vuoden puolella saada korttia? Tai alkuvuodesta?

Ja onpas menny pää pyörälle kun luulin 3070 korttien olevan jo myynnissä
JOS
3070:aa on saatavissa reilusti
ja JOS
AMD kykenee julkaisemaan vähintään 3080:n kanssa oikeasti kilpailukykyisen tuotteen, JA ko tuotetta saadaan jostain syystä valmistettua suuria määriä JA hinta ei ole liian kova
NIIN
3080:aa alkaa olla hetken päästä saatavilla.

Jos 3070:n saatavuuskin takkuaa ja AMD:n korttien kanssa on mopo päässyt keulimaan ja kortti onkin luuska, niin tuskin saa 3080:aa tänä vuona, jos ei kytistele rankasti sopivaa hetkeä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 958
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
Ihan mielenkiintoista infoa jonon pituudesta tuolla verkkiksellä, kiitos. Onko tää jonotieto nyt siis tämän uusimman erän toimituksen jälkeinen tilanne?
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
61
FE:t tais jäädä testaajien ja mainostajien herkuksi :(
Jeps. Sinänsä harmi, kun tällä kertaa FE oli oikeasti ihan varteenotettava vaihtoehto, lisäksi komean näköinen. Olisin itsekin ottanut sen mieluiten, mutta tilaustilanne on ihan toivoton. Kaikki harmitus kyllä haihtui saman tien kun sai uuden kortin koneeseen, joten ei enää väliä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
Jeps. Sinänsä harmi, kun tällä kertaa FE oli oikeasti ihan varteenotettava vaihtoehto, lisäksi komean näköinen. Olisin itsekin ottanut sen mieluiten, mutta tilaustilanne on ihan toivoton. Kaikki harmitus kyllä haihtui saman tien kun sai uuden kortin koneeseen, joten ei enää väliä.
Sama täällä.
Mietin että kun tuo EVGA työntyy syvemmälle suoleen koko ajan niin voisi ihan mieluusti ottaa FE:n, mutta ei sitä vaan saa mistään.
Minään versiona. Prkl
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Päivää kaikille!

Jos kiinnostaa 3080 TUF oc tilata vielä näin myöhään niinkun minä tein toissa iltana, niin verkkiksessä olen jonossa sijalla 328. Luulen että Jimssillä taitaa olla vielä pitemmät jonot.

Evga ftw3 ultraa tässä odotellaan Jimssiltä sijalla 8 mutta piti laittaa muitakin lottoja vetämään, kun näyttää Evgaa menevän muualle kuin suomeen.
Hmm... Jimmsillä asus tuf rtx3080 oc hinta noussut 100€ julkaisusta.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
13
Onko kukaan saanut asuksen rog strix 10gb gamingia? Minulla olisi tuollaiset arvat vetämässä. Ei siis se oc versio, vaan ihan normaali.
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
13
Miksi ihmeessä porukka täällä valehtelisi? C'mon.
Siis en syytä ketään. Sanoin vain että koska Jimms sanoo ettei kenellekään ole kerrottu ja toisaalta koska niin moni täällä tuntuu tietävänsä jonotusnumeronsa, niin jomman kumman pitää nyt tässä yhtälössä petkutushuiputtaa.

Sami
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Hyppäsinpäs itekki varsin TUF jonoon verkkokauppaan, eihän sitä tiiä vaikka hullun tuurilla sais sen vielä tämän vuoden puolella. Ja kerkiää hyvin perumaan jos AMD jytkyttää ihan kunnolla. Voi nuo jono tilanteetkin kyllä muuttua AMD julkaisun jälkeen... :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 958
Onko kukaan saanut asuksen rog strix 10gb gamingia? Minulla olisi tuollaiset arvat vetämässä. Ei siis se oc versio, vaan ihan normaali.
Ei noita oo tainnut vielä näkyä ollenkaan missään päin maailmaa. Täytyy toivoa että lähiviikkoina alkais ensimmäisiä niitäkin johonkin ilmestyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
101
Tuli tosiaan tännekin juuri viesti Verkkokauppa.comista, että olisi 3080 TUF OC noudettavissa. Tilausvahvistus tullut sähköpostiin näköjään julkaisupäivänä klo 17:03.
Ohhoh, mulla Verkkiksestä TUF OC tilausvahvistus 17:00. Vielä ei näy varattuna tilaukselle, mutta se taitaa näkyä varattuna vasta siinä vaiheessa, kun tavara on Pirkkalan myymälässä noudettavissa. So close, no matter how far... :sheadphones:
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Ihan mielenkiintoista infoa jonon pituudesta tuolla verkkiksellä, kiitos. Onko tää jonotieto nyt siis tämän uusimman erän toimituksen jälkeinen tilanne?
Enpä tullut tuota kysyneeksi ,mutta olettaisin että jonosija olisi noiden tänään saapuneiden (ja myytyjen) jälkeen.
 
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
16
Onkos joku jo saanut asuksen rtx 3080 tuf oc kortin jimmsiltä? Itse tilasin 19.09 ja kauhee toive olis saada jo koht pualiin kortit koneeseen.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
86
Tilausvahvari tullut 17.9 klo 16:26 jimms 3080 tuf oc. Odotetusti ei vielä tästä erästä tullut. Seuraavasta odottaisin liikenevän jo, tosin ei mitään tietoa jonosijoituksesta.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
49
Onkos joku jo saanut asuksen rtx 3080 tuf oc kortin jimmsiltä? Itse tilasin 19.09 ja kauhee toive olis saada jo koht pualiin kortit koneeseen.
Tän päivän erästä on tullu n. 16:13 tilanneille. Sieltä on tulossa 160 kpl lähiaikoina lisää, mut ei välttis riitä viel tohon sun aikaan tilanneille, en tosin tiedä, arvaan vain.
 
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
16
Ok. Eli itse siis 2 päivää myöhässä tilaukseni kanssa. Saas nähdä jos sitten toivois maraskuun lopussa omaa ihan käsiin asti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 619
Viestejä
4 206 671
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
MrKokemus

Hinta.fi

Ylös Bottom