Riippuu millaiseen käyttöön kone tulee että tarvitaanko 32GB.
CsGo ja yleisesti pelaamiseen 16Gb on riittävä.
Muista hankkia kohtuu hyvä prossu jäähy myös 9900k kaveriksi.
Tämä jäähy tuli tilattua Noctua NH-U9S -prosessorituuletin 62,90 €
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu millaiseen käyttöön kone tulee että tarvitaanko 32GB.
CsGo ja yleisesti pelaamiseen 16Gb on riittävä.
Muista hankkia kohtuu hyvä prossu jäähy myös 9900k kaveriksi.
Jos sun koteloon mahtuu niin kannattee ehdottomasti ottaa erilainen jäähy.Tämä jäähy tuli tilattua Noctua NH-U9S -prosessorituuletin 62,90 €
Jos sun koteloon mahtuu niin kannattee ehdottomasti ottaa erilainen jäähy.
Noctua d15/ s , mugen 5 rev b, dark rock pro 4, thermalright hr-02 macho rev b.Tämän kotelon tilasin. Crystal Series™ 460X RGB Compact ATX Mid-Tower Case
Mitä jäähyä suosittelisit?
edit:
Maximum CPU Cooler Height
170mm
Tämän kotelon tilasin. Crystal Series™ 460X RGB Compact ATX Mid-Tower Case
Mitä jäähyä suosittelisit?
edit:
Maximum CPU Cooler Height
170mm
Tämä on yksi parhaista jos sopii koppaan.Tämä jäähy tuli tilattua Noctua NH-U9S -prosessorituuletin 62,90 €
Kiitos kommenteista!
Laitoin nämä tilaukseen:
Asus ROG STRIX Z390-F GAMING Intel Z390 LGA1151
INTEL Core i9-9900K
Noctua NH-U9S
Corsair Vengeance LPX DDR4 3200 MHz 32GB (<- nämä tilaamatta, onko 32 liikaa?)
Ehdottomasti jäähy vaihtoon, varsinkin jos meinasit kellotella. NH-D15 on abouttiarallaa paras, joskin kohtuu hintava. Toisaalta jos prossuun, emoon ja muisteihin heittää lähemmäs tonnin niin siinä ei parilla kympillä jäähyn hinnassa enää ole merkitystäKiitos kommenteista!
Laitoin nämä tilaukseen:
Asus ROG STRIX Z390-F GAMING Intel Z390 LGA1151
INTEL Core i9-9900K
Noctua NH-U9S
Corsair Vengeance LPX DDR4 3200 MHz 32GB (<- nämä tilaamatta, onko 32 liikaa?)
Jollain pelikäytössä 3440 1440 monitoria 2060 / 2070:korteilla? jotta miten pyörii..
Ittellä ei justiinsa mitään näyttistä mutta kyseinen monitori löytyy ja muutkin osat kohtuullisia eikä kehtais 2080 tiitistä hommata.
2070 ja 2080 ei ehkö ole € erotuksen arvoinen, ellei 2080 löydä käytettynä edullisemmin.Jollain pelikäytössä 3440 1440 monitoria 2060 / 2070:korteilla? jotta miten pyörii..
Ittellä ei justiinsa mitään näyttistä mutta kyseinen monitori löytyy ja muutkin osat kohtuullisia eikä kehtais 2080 tiitistä hommata.
Hemmetti ei ois pitäny lukea nuita ) nyt joutunee oottaa supereita..
Msi 2070 armor edullisimpia ja hiljainen.mikähän olisi tehokkain rtx 2070 ja hiljainen vielä Zotac GeForce RTX 2070 AMP mikähän tää olisi?
MSI Armorille suositus täältäkin jos hiljaista etsit. Tehdaskelloissa ei niin suuria eroja ole, että satasta enemmän Strixistä kannattaisi maksaa (minun mielestäni).mikähän olisi tehokkain rtx 2070 ja hiljainen vielä Zotac GeForce RTX 2070 AMP mikähän tää olisi?
noh mulla on nyt tällä hetkellä gtx 1070 armor oc joka huutaa todella ja lämmöt vakiona jo sen 80 melkee en tiedä sitten mimmonen rtx armor jäähdy on tuulettimet huutaa 80% melkee ja lämmöt siinä 80 en tiedä onko normia?
Joo tosiaan täysin eri näyttis kyseessänoh mulla on nyt tällä hetkellä gtx 1070 armor oc joka huutaa todella ja lämmöt vakiona jo sen 80 melkee en tiedä sitten mimmonen rtx armor jäähdy on tuulettimet huutaa 80% melkee ja lämmöt siinä 80 en tiedä onko normia?
Kontakti kusasee tai on kopassa jossa ei ilma vaihdu.noh mulla on nyt tällä hetkellä gtx 1070 armor oc joka huutaa todella ja lämmöt vakiona jo sen 80 melkee en tiedä sitten mimmonen rtx armor jäähdy on tuulettimet huutaa 80% melkee ja lämmöt siinä 80 en tiedä onko normia?
Mitä teen jos mun uuden gigabyte rtx 2070 windforcen tuulettimet pyörii 15s ja sammuu ja rahisee välillä
Yleinen onglelma windforce korteilla, tuolta löytyy keskustelua.Mitä teen jos mun uuden gigabyte rtx 2070 windforcen tuulettimet pyörii 15s ja sammuu ja rahisee välillä
Onko kyse niistä windows DCH drivereistä? Eli siellä on semmoset ennestään ja siksi ei voi asentaa non-dch. En kyllä tiedä miksi jos poistit kaikki. Poista ne sillä driver uninstallerilla.Nvidia ohjauspaanelia en saa asennettua uudelle koneelle.
...
- Latasin manuaalisesti ajurit geforcen & asuksen sivuilta(nämä molemmat ilmoitti, että asennusta ei voi jatkaa, koska käytössä ei ole yhteensopiva windows versio tms)
Tuli päivitettyä vanha GTX 970 -> Asus ROG-STRIX-RTX2060-O6G. Tuntuu, että fps dropit cs:gossa paheni. Onko 3D markin tulos linjassa komponentteihin?
Tulos: I scored 7 080 in Time Spy
Sama kortti eri komponenteilla: I scored 8 230 in Time Spy
..mistä ne rajoitukset löytää, biosista juu mutta entä sieltä?CPU score on liian pieni 9900K:lle. Pitäisi vakiona mennä yli 11k. Onkohan emon tehorajoitukset päällä?
..mistä ne rajoitukset löytää, biosista juu mutta entä sieltä?
CPU score on liian pieni 9900K:lle. Pitäisi vakiona mennä yli 11k. Onkohan emon tehorajoitukset päällä?
240hz 24" 1080p pyörähtää vaikka jo 1070/1080 niin että eron 60hz paneeliin huomaa,sama myös 144hz paneelilla.mulla on harmiksi sli kfc2 ja evega 1070 niin tarvis saaha vaihdossa saman valmistajan kortitja mulla kylki auki ja tuuletin fani pöhisee kylestä sisään ku on kämpässä lämmin, BFv nit lämmöt noin 66 c pitää muistaa aian alitta MSI afterburnerista fanit päälle.
Näyttö nyt 32" samsung ja ei todellakaan riitä FPS lovilla pelaamiseen kun tippuu täydelle ruudulla 40 fps..niin pitää widowed systeemillä laahata ruutua pienemmäksi ja se 240Hz 24" on vähän turha....tarvis 2080 TI ja sekin SLI.
CPU score on liian pieni 9900K:lle. Pitäisi vakiona mennä yli 11k. Onkohan emon tehorajoitukset päällä?
Onko prossu riittävän nopea?Ei pitäs toimia ku mulla evega ja kfa2 niin ovat erivalmistaja ja ei pitäsi toimia. 32" 1440 ja kyllä kyykkä ihan low asetuksilla täydellä windoved ruudulla,, joutuu laahaan todella pieneksi jotta tulee paremmat fps.
240Hz 24" toimii paljon paremmin ja mutta pieni ruutu ja tympee sihdata BF:ssä isot mapit ja jos koitat lenskarilla ampua mapinlaidalta toiselle. Ja ne sutteri nykäsyt on vähän vaarallisia.
Pysyykö peleissä vakaana ja pysyykö kellot?Nyt on vesillä otettu karkkimarkin maxit 2060:lla. Testi menee läpi 2085/8150MHz. Graphics score 8623. Näyttiksen lämmöt max 50C
Kokeile silent biossilla.Mitään jippokikkaa kellään tiedossa miksi nykyinen Strix RTX 2070 näytönohjain ei pysäytä tuulettimia alle 60°C lämpötiloissa? Ajurit yritetty useampaan kertaan ajella puhtaana asennuksena ja MSI:n Afterburnerista myös säätää custom curvella alle 60 asteen lämmöissä tuulettimet nolliin.
Minimissään 24%:ssa pyörii ja Afterburnerin fan curvessa myös tuo keltainen katkoviiva tuossa 24% kohdalla. Tämän kuitenkin tietääkseni pitäisi omata nämä semipassiiviset tuuletinasetukset ihan defaultina.
Mitään jippokikkaa kellään tiedossa miksi nykyinen Strix RTX 2070 näytönohjain ei pysäytä tuulettimia alle 60°C lämpötiloissa?